با TENCEL (TM) تعهد خود را برای آینده ای پایدار تمدید کنید

در برابر تجارت منظم: با TENCEL (TM) تعهد خود را نسبت به آینده ای پایدار تمدید کنید

LENZING ، اتریش، 18 مه 2020 / PRNewswire / – آغاز سال 2020 به دلیل همه گیر جهانی COVID-19 با چالش های مختلفی روبرو شد که همراه با تأثیر بر بهداشت عمومی ، منجر به تغییرات اقتصادی و محیطی شده است. در این مدت ، همه باید مسئولیت حفظ سلامتی و قوی خود و اطرافیان خود را بر عهده بگیرند ، زیرا مطمئناً این ویروس چالش های بیشتری را به همراه دارد.

با وجود سرپیچ های جهانی ، مارک TENCEL through با گذشت زمان خوب و بد “در مسیر” خواهد بود و راه هایی برای حفظ DNA هسته خود برای ارتقاء پایداری پیدا خواهد کرد. سال گذشته ، این برند ابتکارات متعددی را در سراسر بخش بازرگانی و مصرف کننده آغاز کرد ، مطابق با اهداف توسعه تجارت. امسال ، TENCEL planning برنامه ریزی بلند مدت تجارت را برای ارائه تخصص و محصول در بخش های مختلف ، ارتقاء تجربه مشتری و همکاری نزدیک با ذینفعان برای ترغیب آگاهی از پایداری و اصلاحات در صنعت ادامه خواهد داد.

برخی از آخرین داستانهای برند TENCEL include شامل موارد زیر هستند:

TENCEL ™ Luxe با لباس قرمز فرش قرمز ™ همکاری می کند تا پارچه هایی با کیفیت بالا و محیط زیست و لباس های خیاطی مناسب برای اسکار 2020 را ارائه دهد

اخبار مرتبط  جانسون // بکر ، فایلهای PLLC شش دادخواست علیه Crockpot پس از نقص فشار اجاق گاز باعث صدمات می شود

TENCEL ™ Luxe با RCGD همکاری کرد تا طیف استثنایی از لباسهای دوخت بصری برای Oscars® 2020 را ارائه دهد. با مدی عالی که از نظر تاریخی فاقد مواد طبیعی است ، این همکاری خلاقانه می تواند مد پایدار را به ارتفاعات جدید سوق دهد. . TENCEL ™ Luxe با برآورد تقاضای روزافزون برای مارک های سطح بالا برای گزینه های پارچه سازگار با محیط زیست ، مسئولیت آینده دوختن اکو را به عهده دارد.

Lenzing معرفی الیاف TENCEL ™ Modal با فناوری Eco Pure برای تقویت تعهد پایداری در Première Vision

با توجه به پایداری همیشه در ذهن ، لنزینگ نام تجاری فیبر Modal TENCEL ™ با فناوری Eco Pure را در Premiére Vision معرفی کرد. پارچه های ساخته شده از این الیاف ساخته شده با یک فرآیند سفید کردن بدون کلر ، تمایل به ساخت نرم و مناسب برای ساخت لباس زیر ، لباس شنا ، ملافه و سایر موارد دارند.

لنزینگ به دلیل برتری در تحول در برند ، دو جایزه در Transform Awards اروپا کسب کرده است

در Transform Awards اروپا ، لنزینگ و شریک برند Siegel + Gale “بهترین راه حل معماری برند” و “بهترین هویت بصری از بخش مهندسی و ساخت” را دریافت کردند. لنزینگ از دریافت جوایز به رسمیت شناختن تحول و تلاش های تجاری برند ، هیجان زده شد.

اخبار مرتبط  شیر بر پایه گیاهی که استانداردهای جدیدی را برای طعم ، تغذیه و پایداری تنظیم می کند

GUESS با استفاده از TENCEL ™ الیاف نام تجاری و LENZING Summer ECOVERO Collection مجموعه تابستانی پایدار را اعلام کرد

لنزینگ از همکاری با GUESS خوشحال است زیرا مجموعه “Smart GUESS” ساخته شده از الیاف مارک TENCEL ™ و LENZING ™ ECOVERO رشد می کند. تعدادی از سبک ها ایجاد شده است که الیاف سازگار با محیط زیست لنزینگ را برای زنان و مردان ایجاد می کند و نشان دهنده پیشرفت سریع GUESS در پایداری است.

TENCEL ers طراحان جوان را تشویق می کند BEDifferent در مسابقه طراحی تختخواب برای ارتقاء پایداری

برند TENCEL the پروژه “BEDifferent” را راه‌اندازی کرد و در طی آن از دانشجویان طراحی آکادمی مد اروپا خواستند یک مجموعه تختخواب ایجاد کنند که آینده تختخواب ارگانیک را با استفاده از الیاف TENCEL x REFIBRA express بیان کند. سه برنده برای مجموعه های واقعاً بی نظیر خود که به اجرای برنامه “BEDifferent” زنده مانده بودند ، انتخاب شدند.

ACBC ایتالیا با همکاری TENCEL بهترین گام خود را با مفهوم کفش پایدار برداشته است

دو طراح ایتالیایی راه حلی برای تحول در پایداری کفش ارائه دادند. نام تجاری کفش وی ، ACBC ، یک کفش “Jogger” را طراحی کرد که در دو قسمت ، چرم و تنها ، از طریق یک سیستم زیپ ثبت شده به هم وصل شده بود. “پوست” زیست تخریب پذیر این کفش گزینه های مختلف طراحی کفش را به کاربران ارائه می دهد و از الیاف برند TENCEL ™ برای افزایش تنفس و مهمتر از همه پایداری محیطی ساخته شده است.

اخبار مرتبط  ماركي ماركز نيل فيسك را به عنوان مدير عامل شركت منصوب مي كند

مد و پایداری در Neonyt در برلین گرد هم آمده است

در طول Neonyt ، هارولد وگورستمعاون رئیس جمهور در زمینه مدیریت برند جهانی لنزینگ ، در پانلی با عنوان “SDGs X Fashion – منشور صنعت مد سازمان ملل برای اقدامات اقلیمی” به همراه شرکای صنعت خود صحبت کرد. این پانل نامه ، چالش های صنعت آینده و چگونگی همکاری صنعت مد را برای رسیدگی به موضوعات پایداری فعلی ، بررسی کرد.

TENCEL brand و نام تجاری مد LANIVATTI اولین مجموعه اکو را در جاکارتا راه اندازی می کند

TENCEL ™ و نام تجاری مد LANIVATTI همکاری جالبی را برای مجموعه “Beyond Border Bots 2020” در جاکارتا آغاز کردند. 80٪ مواد موجود در این مجموعه با الیاف برند TENCEL made ساخته شده اند. در این مراسم بزرگ راه اندازی ، نفرات برتر ، کارشناسان مد و رسانه های محلی برای جشن ویژه این مراسم گرد هم آمدند.

لینک های مربوطه

https://www.tencel.com

منبع انرژی TENCEL