127th نمایشگاه کانتون برای فعال کردن تجربه بدون فروش جهانی و خرید آنلاین بصورت آنلاین

به عنوان بزرگترین رویداد تجارت بین المللی در چین، نمایشگاه کانتون از 127 کشور خود برای افزایش ثبات زنجیره های تأمین صنعتی جهانی و ترویج تجارت چند جانبه و بدون مانع استفاده خواهد کرد.

خریداران پس از ثبت حساب کاربری یا ورود به وب سایت رسمی ، می توانند به کلیه نمایشگاه ها از 16 دسته و 50 بخش مانند نمایشگاه فیزیکی و همچنین آخرین اطلاعات و اطلاعیه های رسمی در مورد این رویداد دسترسی پیدا کنند. خریداران می توانند جریان مستقیم را تماشا کنند ، غرفه داران یا محصولات را از طریق جستجوی هدفمند یا از طریق عملکرد تطبیق هوشمند سیستم جستجو کنند.

این پلتفرم همچنین یک تقویم جریان مستقیم را با لیست مراسم افتتاحیه ، اجلاس صنعت و رویدادهای جدید راه اندازی محصول ارائه می دهد. خریداران می توانند برای دریافت یادآوری در رویدادهای مورد علاقه خود مشترک شوند.

اخبار مرتبط  Anker دوربین جدید امنیتی 2K را با eufyCam 2 Pro راه اندازی می کند

علاوه بر این ، با وجود ابزارهای پیام رسانی فوری و حداکثر پنج میلیون اتاق چت آنلاین به صورت شبانه روزی ، نمایشگاه کانتون تحویل پیام را بدون تأخیر امکان پذیر می کند. خریداران می توانند با استفاده از سیستم گپ دیجیتالی در وب سایت رسمی مستقیماً با غرفه داران ارتباط برقرار کنند یا درخواستی را برای قرار ملاقات با مذاکره ویدیویی ارسال کنند.

چن مینگ زونگرئیس شعبه سوماترای اوتارا شورای تجارت اندونزی چین ، خاطرنشان كرد: استفاده از فن آوری ابری برای دستیابی به خواستگاری ، مذاكره و معاملات بصورت آنلاین در 127هفتم نمایشگاه کانتون نمونه ای عالی از این است چین نوآوری فناوری

اخبار مرتبط  FoodChain ID Nutraveris را بدست می آورد

با هدف “نمایشگاه کانتون ، سهم جهانی” ، نمایشگاه کانتون تمام نمایشگاه خود را بصورت آنلاین در حال حرکت است تا بتواند مشاغل جهانی را بهم متصل کند. با گذشت سه هفته از آن ، این آمادگی برای استقبال از شرکا و تجار در سراسر جهان برای لذت بردن از 127 وجود داردهفتم و اولین جلسه آنلاین

جیووانی فراریمدیر کل پاناما منطقه آزاد تجاری Colon ، مشتاقانه منتظر است تا به این کشور بپیوندد. “ما می توانیم در نمایشگاه کانتون شرکت کنیم حتی اگر از آن فاصله زیادی داریم.”

اخبار مرتبط  CONAIR به عنوان یک اسپانسر رسمی به موزه آرایش می پیوندد

با توجه به “پیوند دوستی ، پلی برای تجارت” ، نمایشگاه کانتون سهم بسزایی در مبادلات اقتصادی و همکاری تجاری میان چین و سایر کشورها و رشد اقتصاد جهانی باز.

نمایشگاه کانتون

نمایشگاه واردات و صادرات چین که با نام نمایشگاه کانتون نیز شناخته می شود ، دوسالانه در آن برگزار می شود گوانگژو هر بهار و پاییز این نمایشگاه در سال 1957 تأسیس و در حال حاضر یک نمایشگاه جامع با طولانی ترین تاریخ ، بالاترین سطح ، بزرگترین مقیاس و بیشترین تعداد محصولات و همچنین گسترده ترین توزیع مبدأ خریدار و بیشترین گردش مالی تجارت در چین.

نمایشگاه کانتون SOURCE

لینک های مربوطه

www.cantonfairad.com