ارزیابی بازار محصولات تغذیه ای بالینی 2020-2025

DUBLIN، 22 مه سال 2020 / PRNewswire / – گزارش “محصولات تغذیه ای بالینی – مسیر تحلیلی و تحلیل بازار جهانی” به آن اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

پیش بینی می شود که بازار محصولات تغذیه ای بالینی در سراسر جهان رشد کند 20.1 میلیارد دلار آمریکارانده شده توسط رشد مرکب 6.2٪ است.

تغذیه شیرخواران ، یکی از بخش هایی که در این مطالعه اندازه گیری و اندازه گیری شده است ، پتانسیل رشد بیش از 6.7٪ را نشان می دهد. تغییر پویا در حمایت از این رشد باعث می شود تا مشاغل موجود در این فضا از پالس متغیر بازار پایدار باشند. آماده برای رسیدن به 35 میلیارد دلار آمریکا تا سال 2025 ، تغذیه شیرخواران سودهای جسمی را به همراه خواهد داشت که باعث رشد چشمگیر رشد جهانی می شود.

به نمایندگی از جهان توسعه یافته ، ایالات متحده 5.3٪ از شتاب رشد را حفظ می کند. در داخل اروپا، که همچنان یک عنصر مهم در اقتصاد جهانی است ، آلمان اضافه خواهد شد 712.6 میلیون دلار آمریکا در منطقه و اندازه منطقه در 5 تا 6 سال آینده. بر فراز 605.3 میلیون دلار آمریکا ارزش تقاضای پیش بینی شده در منطقه از بقیه است اروپا بازارها

که در ژاپن، تغذیه نوزادان به اندازه بازار خواهد رسید 1.8 میلیارد دلار آمریکا با پایان دوره تحلیل به عنوان دومین اقتصاد بزرگ جهان و تغییر بازی جدید در بازارهای جهانی ، چین پتانسیل رشد 9/9 درصدی طی چند سال آینده را نشان می دهد و تقریباً اضافه می کند 5.5 میلیارد دلار آمریکا از نظر موقعیت پذیرش برای مشاغل مشتاق و رهبران حیرت آنها.

ارائه شده در گرافیک های غنی از لحاظ بصری ، این و بسیاری از داده های کمی لازم به دانستن برای اطمینان از کیفیت تصمیمات استراتژی ، ورود به بازارهای جدید یا تخصیص منابع در یک نمونه کار هستند. چندین عامل اقتصاد کلان و نیروهای بازار داخلی رشد و توسعه الگوهای تقاضا را در کشورهای نوظهور شکل می دهد آسیا و اقیانوسیه، آمریکای لاتین و خاورمیانه.

تمام دیدگاههای تحقیق ارائه شده مبتنی بر تعامل معتبر تأثیرگذار در بازار است که نظرات آنها بر سایر روشهای تحقیق برتری دارد.

اخبار مرتبط  مک کورمیک 0.62 دلار سود سه ماهه اعلام کرد

موضوعات کلیدی پوشانده شده است

مقدمه ، مقدمه و متدولوژي گزارش

دوم خلاصه اجرائی

1. نمای کلی بازار

  • تأثیر COVID-19 و رکود جهانی در حال بازگشت
  • محصولات تغذیه ای بالینی: ضروری برای پرداختن به سوء تغذیه مرتبط با بیماری
  • فعالیت اخیر بازار
  • بازار تغذیه بالینی آماده رشد سالم است
  • تجزیه و تحلیل قطعه
  • مناطق توسعه یافته سرب ، آسیا و اقیانوسیه به فرمان سهم بازار بالاتر
  • بازار تغذیه نوزادان: بخش پیشرو با پتانسیل رشد بالا
  • نیاز به حمایت تغذیه ای – ضروری برای نوزادان نارس
  • رشد نامناسب فیزیولوژیکی نیاز به تغذیه لوله در نوزادان را افزایش می دهد
  • نیازهای تغذیه ای نوزادان نارس: ترکیبی از PN & EN تغذیه به عنوان یک روش معمول ظاهر می شود
  • اقتصادهای در حال توسعه فرصت های جدیدی را برای تغذیه نوزادان قول می دهند
  • تغذیه زایمان: تأمین تغذیه ضروری از طریق تغذیه داخل وریدی
  • بازار تغذیه ای زایشی برای حفظ مسیر صعودی
  • ایالات متحده از بازار جهانی تغذیه زایمان پیروی می کند
  • موضوعات اصلی حاکم بر بازار تغذیه زایشی
  • بازار مواد مغذی داخلی برای ماندگار شدن و قوی بودن
  • فرمولاسیون های استاندارد تغذیه ای Ental منجر محصولات بازار EN
  • برنامه های انکولوژی منجر به EN بازار می شود
  • بیمارستان ها و مراکز مراقبت طولانی مدت: کاربران عمده محصولات EN
  • رشد جدید بازار بالستر را آغاز کرد
  • افزایش شیوع بیماریهای مزمن: یک شاخص فرصت برای تغذیه داخلی
  • راه‌اندازی فرمولهای پیشرفته برای ضربه زدن به نیازهای برآورده را فعال کنید
  • ایالات متحده بر بازار تغذیه ای حاکم است
  • محدودیت بازار
  • سهام بازار رقیب جهانی
  • بازارهای جهانی محصولات تقسیم شده بازارهای جهانی (در درصد): 2020 و 2029
اخبار مرتبط  بازار L-Carnitine در سال 2018 47.1 میلیون دلار ارزش داشته است و پیش بینی می شود تا سال 2027 به 72.7 میلیون دلار برسد. پیش بینی می شود در CAGR 4.9٪ از 2019 تا 2027 رشد کند

2. تمرکز بر روی بازیکنان SELECT

  • Abbott Nutrition (ایالات متحده آمریکا)
  • Baxter International، Inc. (ایالات متحده آمریکا)
  • B. Braun Melsungen AG (آلمان)
  • فرسنیوس کابی AG (آلمان)
  • گروپ دانون (فرانسه)
  • Nutricia آمریکای شمالی (ایالات متحده آمریکا)
  • ICU Medical، Inc. (ایالات متحده آمریکا)
  • مید جانسون و شرکت ، LLC. (ایالات متحده آمریکا)
  • شرکت میجی با مسئولیت محدود (ژاپن)
  • Nestl Science Health S.A (سوئیس)
  • کارخانه داروسازی اوتسوکا ، شرکت (ژاپن)
  • Ptt داروسازی Otsuka هند. آموزشی ویبولیتین (هند)

3. TRENDS و رانندگان بازار

  • تلاش های تحقیقاتی و فرمول های پیشرفته در بازار تغذیه بالینی سوخت
  • افزایش مداوم در هزینه های بهداشتی و درمانی برای بازار تغذیه بالینی
  • افزایش جمعیت در سراسر جهان: افزایش نیاز به تغذیه اضافه شده برای رشد بازار
  • افزایش شیوع بیماریهای مزمن به رشد بازار کیندل
  • سرطان – بیماری عمده مزمن که نیاز به حمایت بالینی از تغذیه دارد
  • محصولات مهم تغذیه ای حیاتی برای جلوگیری از سوء تغذیه در دیابت
  • تهدید مداوم عفونت HIV / AIDS: فرصتی برای بازار تغذیه پزشکی
  • تغذیه بالینی در درمان سوء تغذیه: فرصت های قابل توجه رشد
  • درمان غیر ارادی تغذیه ای: برای مبارزه با سوء تغذیه حیاتی در بیمارستان بستری است
  • افزایش به سمت مراقبت از منزل تقاضا برای محصولات تغذیه ای بالینی را افزایش می دهد
  • تغییر عوامل بهداشتی و مراقبت های اجتماعی به نفع تغذیه داخلی منزل است
  • افزایش تعداد زایمان زودرس بازار محصولات تغذیه ای بالینی نوزادان
  • آمار تولد زودرس از WHO
  • تقاضا برای پزشکی شخصی به خوب خوب برای بازار محصولات بالینی تغذیه
  • نوآوری های محصول خطوط بین پزشکی و مواد غذایی را محو می کند
  • تقاضای تقاضا برای محصولات غذایی بالینی تقویت شده با اسیدهای چرب امگا 3
  • پیشرفت در دستگاه های تغذیه ای روده: چشم انداز مثبت برای بازار تغذیه داخلی
  • افزایش شیوع بازار مواد مغذی داخل مغز سوخت های کودکان کرون
  • محصولات تخصصی فرمول بازار را خراب می کنند
  • فرمول نوزادی مبتنی بر سویا محبوبیت زیادی پیدا می کند
  • راه حل های IV از پیش مخلوط: گامی به سمت شیوه های دارویی ایمن تر
  • تقاضای رو به رشد برای راه حل های تغذیه ای زایمان کم هزینه
  • افزایش اولویت کیسه های چند اتاقه به پایین تر بودن هزینه تغذیه درمانی زایمان
  • افزایش محبوبیت ویتامین C داخل وریدی برای درمان سرطان
  • کنترل عفونت: نگرانی اصلی در تغذیه زایمان
  • نارضایتی بیمارستانها و کارگران / ایمنی بیمار: یک مسئله مهم
  • یافته های بالینی مطلوب چشم انداز تغذیه داخلی را تقویت می کند
  • افزایش اولویت برای تغذیه داخلی – تهدیدی برای بازار تغذیه زایشی
  • مزایا و معایب تغذیه داخلی بر روی تغذیه زایمان
  • چالش های اساسی در مواجهه با بازاریابان محصولات محصولات تغذیه ای پزشکی
  • موانع پذیرش گسترده محصولات تغذیه ای بالینی
  • دلایل عدم تجویز محصولات تغذیه ای بالینی
اخبار مرتبط  همکاران WEEDCon با EventHi برای برگزاری اولین مسابقه آنلاین شاهدانه آنلاین در جهان

4. چشم انداز بازار جهانی

III. تحلیل بازار

چهارم رقابت

  • تعداد شرکت های ارائه شده: 67

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/xyrpuw مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com