MMK + (Ketchum) و Pantene Win Campaign Global of Year در PRWeek Awards Awards

نیویورک، 29 مه سال 2020 / PRNewswire / – مشاور برجسته ارتباطات جهانی Ketchum و Pantene به طور کلی بهترین نمایش در جشنواره را به دست آورد PRWeek جوایز جهانی ، که هفته گذشته واقعاً برگزار شد توییتر. “Suéltate El Pelo (اجازه دهید موهایتان را ببندید)” Pantene “، که توسط دفتر Ketchum پشتیبانی می شود در برزیل بعنوان بخشی از MMK + ، علاوه بر برنده شدن در کمپین سال آمریكای لاتین ، به عنوان کمپین جهانی سال نامگذاری شد. کچوم (از جمله MMK + و Emanate) در مجموع 10 برنده شد PRWeek جوایز جهانی و یک ستایش عالی برای کار به نمایندگی از مشتریان خود.

کمپین Pantene با تحقیقات گسترده خود در مورد تلاش یکپارچه سازی زنان آمریکای لاتین برای تقویت قدرت و اعتقاد آنها مبنی بر قدرتمندترین دارایی مو در مو ، به زندگی زنده شد. ایجاد کمپین به طور استراتژیک از این دو مؤلفه برای برقراری ارتباط یک پیام توانمند برای درگیر کردن مخاطب هدف برند استفاده کرد.

وی گفت: “دیدن این مسئله که در این مرحله از مشکلات ، در یک مرحله جهانی به رسمیت شناخته شود ، بسیار معنادار است و تأیید می کند که ارزش ارتباطات در جهانی که به دنبال ارتباط است ، تأیید می شود.” باری رافری، شریک ، رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت Ketchum. “من از همکاریهای ارزنده ای که با مشتری های خود داریم ، قدردانی می کنم که به طور مداوم اعتماد خود را به ما می دهند تا در معرض خطر قرار بگیرند و راههای خلاقانه برای ایجاد و پرورش روابط با ذینفعان خود را کشف کنند.”

اخبار مرتبط  افتتاح GRAND: Gourmet Spot با یک نسخه جدید جدید برگشته است

Ketchum و مشتریانش جوایز را در دسته های زیر کسب کردند:

CAMPAIGN سال جهانی
“Suéltate ال Pelo (بگذارید موهای شما پایین بیاید)”
P&G’s Pantene با MMK + (Ketchum) و Grey

بهترین کمپین اروپایی (خارج از کشور)
“BURGER KING Deutschland’s Spoiler WHOPPER”
برگر کینگ با Emanate و Grabarz & Partner

بهترین فیلم CITIZENSHIP GLOBAL
“ما اعتقاد داریم”
ژیلت با MMK + (سس گوجه فرنگی) و خاکستری

بهترین محتوای جهانی
“ما اعتقاد داریم”
ژیلت با MMK + (سس گوجه فرنگی) و خاکستری

بهترین IDEA خلاقانه جهانی
“اصلاح اول”
ژیلت با MMK + (Ketchum و Porter Novelli) و خاکستری

بهترین فعالیت واقعه جهانی
“به دست آوردن لحظه ای برای آگاهی بخشی از یک ملت درباره صرع”
UCB با سس گوجه فرنگی

بهترین فیلم سلامت
“” زندگی لولی “- اولین شلوغی که می تواند زندگی را نجات دهد”
مرکز اهدا کننده مغز استخوان بیمارستان دانشگاه دوسلدورف (KMSZ) با Ketchum ، گروه BBDO آلمان ، پیتر اشمیت گروه ، فیوز و OMG

بهترین مارکت بازاریابی INFLUENCER
“” زندگی لولی “- اولین شلوغی که می تواند زندگی را نجات دهد”
مرکز اهدا کننده مغز استخوان بیمارستان دانشگاه دوسلدورف (KMSZ) با Ketchum ، گروه BBDO آلمان ، پیتر اشمیت گروه ، فیوز و OMG

بهترین کمپانی آمریکایی لاتین
“Suéltate ال Pelo (بگذارید موهای شما پایین بیاید)”
P&G’s Pantene با MMK + (Ketchum) و Grey

اخبار مرتبط  آزمایشگاه های Cure Natural ، پرتفوی محصولات برنده و حضور آنلاین خود را گسترش می دهد

بهترین انتخاب بخش عمومی
“” زندگی لولی “- اولین شلوغی که می تواند زندگی را نجات دهد”
مرکز اهدا کننده مغز استخوان بیمارستان دانشگاه دوسلدورف (KMSZ) با Ketchum ، گروه BBDO آلمان ، پیتر اشمیت گروه ، فیوز و OMG

بعلاوه ، برند Essity’s Libresse و Ketchum (با شرکت AMV BBDO و Somesuch & Co.) نامی را به شدت ستوده شده برای بهترین کمپین اروپایی برای “Viva La Vulva” دریافت کردند.

PRWeek جوایز جهانی افتخار کارهای تحولی را نشان می دهد که بالاترین استانداردها را در مناطق و سرزمین ها نشان می دهد ، همچنین بهترین تیم ها ، افراد و فعالیت ها در بازارهای مجزا از آسیا و اقیانوسیه، آمریکای لاتین، خاورمیانه و اروپا.

این جوایز از مجموعه ای از برندگان جوایز مهم در ماه های اخیر پیروز می شوند از جمله برنده شدن Ketchum و Wendy در پلاتین SABER برای بهترین نمایش در جوایز In2 SABER که نامزد آن شده اند. تحریکآژانس خلاق جهانی سال و تبدیل شدن به پرافتخارترین شرکت روابط عمومی PR در جشنواره کن سال 2019 با 29 کن شیر.

درباره کچوم
برنده 105 کنس شیرها و تحریکآژانس خلاق جهانی سال ، Ketchum خلاق ترین شرکت در صنعت ما است. ما بخش هایی برابر با انسان محور و متمرکز بر تجارت ، همدلی و هوشمند هستیم. ما به عنوان یک مشاوره ارتباطات جهانی ، ما صنعت عمیق و تخصص تخصص شرکتهای بوتیک را با دسترسی جهانی برای پیدا کردن اتصالات غیرمنتظره که منجر به روابط پایدار و کارهایی می شود مهم می کند ، ترکیب می کنیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد Ketchum ، بخشی از گروه روابط عمومی Omnicom ، به سایت www.ketchum.com مراجعه نمایید.

اخبار مرتبط  5 نکته برای ماندگار شدن در طول فصل آتش سوزی اورگان

درباره گروه روابط عمومی Omnicom
گروه روابط عمومی Omnicom یک مجموعه جهانی از سه آژانس برتر برتر جهانی در جهان و آژانس های تخصصی در زمینه هایی از جمله امور عمومی ، بازاریابی به زنان ، استراتژی بهداشت جهانی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها است. این بیش از 6،300 متخصص در روابط عمومی در بیش از 370 دفاتر در سراسر جهان که تخصص خود را به شرکت ها ، سازمان های دولتی ، سازمان های غیر دولتی و غیرانتفاعی در طیف گسترده ای از صنایع ارائه می دهند ، شامل می شود. گروه روابط عمومی Omnicom با تمرکز بی امان بر استعداد ، پیگیری مداوم نوآوری و فرهنگی که در همکاری تقویت شده است ، به مشتریان ارائه می دهد. گروه روابط عمومی Omnicom بخشی از گروه شرکتهای DAS است ، بخشی از شرکت Omnicom Group (NYSE: OMC) که شامل بیش از 200 شرکت در طیف گسترده ای از رشته های بازاریابی از جمله تبلیغات ، روابط عمومی ، مراقبت های بهداشتی ، مدیریت ارتباط با مشتری ، رویدادها ، بازاریابی تبلیغاتی ، برندسازی و تحقیقات.

منبع کچوم

لینک های مربوطه

http://www.ketchum.com