رهبر خرده فروش جانباز ، کاترین تزیا در هیئت مدیره Clorox انتخاب شد

اوکلند ، کالیفرنیا.، 10 آوریل 2020 / PRNewswire / – شرکت Clorox (NYSE: CLX) امروز انتخابات را اعلام کرد كاترن (كاته) تسيجه به هیئت مدیره آن ، موثر است 18 مه سال 2020. Tesija پیشتر کلیه تلاشهای تجاری و زنجیره تامین را برای شرکت Target رهبری می کرد.

“كاته به عنوان رهبر شركت دیرینه در صنعت خرده فروشی ، چشم اندازهای ارزشمندی را به هیئت مدیره ما اضافه می كند.” پاملا توماس-گراهام. “علاوه بر این ، تخصص وی در زمینه های دیجیتال ، نوآوری ، بازاریابی و رفتار مصرف کننده به ما در تلاش برای کمک به استراتژی نوآوری مارک ها و تجارب خرید کمک می کند و در نهایت ما را قادر می سازد تا به مردم بهتر خدمت کنیم.”

تسسیا ، 57 ساله ، از سال 2016 مشاور و مشاور ارشد Simpactful LLC ، یک شرکت CPG / مشاوره خرده فروشی بوده است. پیش از این ، وی به عنوان معاون اجرایی و مدیر ارشد بازرگانی و زنجیره تأمین برای شرکت Target ، دومین خرده فروش تخفیف فعالیت می کرد. که در ایالات متحدهدر سال 2008 تا 2015. در این نقش ، او تمام وظایف طراحی و توسعه محصول ، منابع ، کالاهای تجاری ، ارائه ، مدیریت موجودی ، عملیات و زنجیره تأمین جهانی را برای Target.com و نزدیک به 1800 فروشگاه خرده فروشی نظارت داشت. وی در طول دوره تصدی خود در آغاز هدف در سال 1986 ، در بسیاری از مسئولیتها از جمله مدیر ، برنامه ریزی کالاها فعالیت کرد. معاون ارشد رئیس جمهور ، تجارت را سخت می کند. و مشاور استراتژیک

اخبار مرتبط  HKTDC پلت فرم منابع آنلاین را به روز می کند

علاوه بر این ، وی از سال 2012 در هیئت ارتباطات Verizon و در هیئت مدیره Woolworths Group Limited از سال 2016 خدمت کرده است.

تسیا دارای مدرک لیسانس از دانشگاه است دانشگاه ویسکانسین-استوت.

اطلاعات اضافی در مورد هیئت مدیره شرکت Clorox را می توان در www.thecloroxcompany.com یافت.

شرکت Clorox

شرکت Clorox (NYSE: CLX) یک تولید کننده و بازاریاب برجسته چند ملیتی محصولات مصرفی و حرفه ای با تقریباً 8،800 کارمند در سراسر جهان و سال مالی 2019 فروش 6.2 میلیارد دلاری است. Clorox برخی از معتبرترین و شناخته شده ترین مارک های مصرف کننده ، از جمله محصولات سفید کننده و تمیز کننده آن را به بازار عرضه می کند. Pine-Sol® پاک کننده ها؛ مایع-پلو® رفع کننده های گرفتگی شاعر® محصولات مراقبت از منزل؛ مرحله تازه® بستر گربه؛ خوشحالم® کیف ، بسته بندی و ظروف. کینگزفورد® زغال چوبی؛ دره پنهان® سس و سس؛ بریتا® محصولات تصفیه آب؛ زنبورهای بارت® محصولات مراقبت از شخصی طبیعی؛ rinLife® محصولات بهداشتی دستگاه گوارش؛ و نور رنگین کمان®، Vitality Natural ™ و NeoCell® مکمل های غذایی. این شرکت همچنین محصولات و فناوری های پیشرو در صنعت را برای مشتریان حرفه ای ، از جمله محصولاتی که تحت CloroxPro ™ و Clorox Healthcare فروخته می شود ، به بازار عرضه می کند.® نام های تجاری. نزدیک به 80٪ از فروش شرکت از مارک هایی تولید می شود که رتبه های سهم بازار شماره 1 یا شماره 2 را در دسته خود دارند.

اخبار مرتبط  EyeCare4Kids همکاران با 1-800 مخاطب برای راه اندازی Sight the World ، یک کلینیک بینایی مجازی که از کودکان و بزرگسالان غیر مستحق در سراسر جهان مراقبت می کند.

Clorox یکی از امضا کنندگان مؤسسه جهانی سازمان ملل متحد و تعهد جهانی اقتصاد پلاستیک جدید بنیاد الن مک آرتور است. این شرکت به دلیل تلاشهای مسئولیت شرکتی خود ، به طور گسترده در لیست 100 بهترین شهروندان شرکت در سال 2019 ، در مجله CR شناخته شده است ، بارون 2020 100 شرکت پایدار ، شاخص برابری شرکتی 2020 کمپین حقوق بشر و شاخص برابری جنسیتی 2019 بلومبرگ ، از جمله دیگر. در حمایت از جوامع خود ، شرکت Clorox و بنیادهای آن در سال مالی 2019 حدود 12 میلیون دلار کمک بلاعوض نقدی ترکیبی ، کمکهای مالی محصول ایجاد کرده و باعث بازاریابی می شوند. برای اطلاعات بیشتر ، به TheCloroxCompany.com ، از جمله وبلاگ Good Growth مراجعه کرده و شرکت را دنبال کنید. در توییتر درCloroxCo.

اخبار مرتبط  گروه اشتراوس 4.1 میلیارد NIS درآمد در نیمه اول سال 2020 ارائه می دهد ، منعکس کننده 4.9٪ رشد ارگانیکی به استثنای تأثیر ارز خارجی[1]؛ سود خالص در این نیمه 306 میلیون NIS بود که 4.0٪ انگلیسی انگلیسی آن بود

CLX-C

منبع شرکت Clorox

لینک های مربوطه

http://www.thecloroxcompany.com

پاسخی بگذارید