با توجه به COVID-19 در CAGR اصلاح شده 6٪ در بازار لوازم خانگی رشد می کند

DUBLIN، 2 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – گزارش “لوازم مراقبت شخصی – مسیر و تحلیل بازار جهانی” به آن اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

در میان بحران COVID-19 و رکود اقتصادی رو به رشد ، بازار لوازم خانگی مراقبت های شخصی در سراسر جهان با پیش بینی رشد 10.4 میلیارد دلار آمریکا، در طول دوره تجزیه و تحلیل ، رانده شده توسط نرخ رشد سالانه ترکیبی اصلاح شده (CAGR) 6 of. دوره های تحلیل و پیش بینی جهانی تحت پوشش دوره های 2020-2027 (تحلیل فعلی و آینده) و 2012-2019 (بررسی تاریخی) است. پیش بینی های تحقیقاتی برای سال 2020 ارائه شده است ، در حالی که پیش بینی های تحقیق دوره 2021-2027 را پوشش می دهد.

پیش بینی می شود وسایل مراقبت از مو ، یکی از بخش هایی که در این تحقیق اندازه گیری و اندازه گیری شده است ، با رشد بیش از 6.6٪ و رسیدن به اندازه بازار 13.7 میلیارد دلار آمریکا در پایان دوره تحلیل یک دوره غیرمعمول در تاریخ ، همه گیر کوروی ویروس مجموعه ای از وقایع بی سابقه را تحت تأثیر قرار داده است که بر هر صنعت تأثیر می گذارد. بازار لوازم خانگی مو به حالت عادی جدید تنظیم می شود که در دوره COVID-19 به بعد به طور مداوم بازتعریف و دوباره طراحی می شود. ماندن در بالای روندها و تجزیه و تحلیل دقیق اکنون بیش از هر زمان دیگری برای مدیریت عدم اطمینان ، تغییر و سازگاری مداوم با شرایط جدید و در حال تحول بازار مهم است.

اخبار مرتبط  Alimentation Couche-Tard Inc انتخابات مدیران را اعلام می کند

به عنوان بخشی از سناریوی جغرافیایی جدید ، ایالات متحده پیش بینی می شود با CAGR 4.8٪ تعدیل شود. در داخل اروپا، منطقه ای که از همه گیر به شدت آسیب دیده است ، آلمان اضافه خواهد شد 311.8 میلیون دلار آمریکا به اندازه منطقه طی 7 تا 8 سال آینده. علاوه بر این ، بیش از 306.4 میلیون دلار آمریکا ارزش تقاضای پیش بینی شده در منطقه از بقیه بازارهای اروپا حاصل می شود. که در ژاپنبخش مراقبت از مو به اندازه بازار خواهد رسید 648.8 میلیون دلار آمریکا با پایان دوره تحلیل

اخبار مرتبط  غذاهای خوب "Guactoberfest" را برای نشان دادن Guacamole راه اندازی می کنند بیش از یک فرو برد!

مقصر این بیماری همه گیر ، چالش های مهم سیاسی و اقتصادی است چین. در میان فشار فزاینده برای جداشدن و دوری اقتصادی ، تغییر روابط بین چین و سایر نقاط جهان بر رقابت و فرصت ها در بازار لوازم خانگی مراقبت می کنند. در برابر این پس زمینه و احساسات متغیر ژئوپلیتیکی ، تجاری و مصرف کننده ، دومین اقتصاد بزرگ جهان طی دو سال آینده با رشد 10 درصدی همراه خواهد شد و تقریباً اضافه می شود 2.8 میلیارد دلار آمریکا از نظر فرصت مناسب برای بازار

نظارت مستمر بر روی علائم ظهور بروز بحران سفارش جدید جهانی پس از COVID-19 ، ضروری است برای شرکتهای مشتاق و رهبران حیرت انگیز آنها که در پی یافتن موفقیت در چشم انداز بازار لوازم خانگی مراقبت های شخصی در حال تغییر هستند. تمام دیدگاههای تحقیق ارائه شده مبتنی بر تعامل معتبر تأثیرگذار در بازار است که نظرات آنها بر سایر روشهای تحقیق برتری دارد.

اخبار مرتبط  بازار محصولات بدون گلوتن تا سال 2027 با 7.2٪ CAGR به 7.5 میلیارد دلار در سطح جهانی برسد و CAGR: تحقیقات در بازار متفقین

موضوعات کلیدی پوشانده شده است

مقدمه ، مقدمه و متدولوژي گزارش

دوم خلاصه اجرائی

1. نمای کلی بازار

  • سهام بازار رقیب جهانی
  • سناریوی تقسیم بازار رقابتی لوازم خانگی شخصی (در درصد): 2019 و 2028
  • تأثیر COVID-19 و رکود جهانی در حال بازگشت

2. تمرکز بر روی بازیکنان SELECT

3. TRENDS و رانندگان بازار

4. چشم انداز بازار جهانی

III. تحلیل بازار

چهارم رقابت

  • تعداد شرکت های ارائه شده: 145

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/e4a3b9 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com