Amorepacific به مناسبت روز جهانی محیط زیست ، نیمکت های ساختگی ساخته شده از بطری های لوازم آرایشی خالی ساخته شده است

Amorepacific برای ساختن نیمکت ، برای اولین بار در صنعت با مخلوط کردن پودر بطری های پلاستیکی پلاستیک و بتن با کارایی فوق العاده بالا (UHPC) یک terrazzo ایجاد کرد. طراحی این نیمکت اهمیت بازیافت را با 1400 بطری خالی مورد استفاده در تولید آن برجسته می کند.

این پروژه همچنین شامل برخی ایده های منحصر به فرد برای پیشبرد فاصله در زندگی روزمره به عنوان بخشی از جلوگیری از شیوع COVID-19 است. گلدان گیاهان در وسط نیمکت و همچنین گلدان قرار می گیرد 1 متر علامت گذاری برای کمک به افراد برای حفظ فاصله اجتماعی هنگام نشستن.

اخبار مرتبط  برنامه های پرداخت Dominion Energy اوهایو ، برنامه های کمک به انرژی می تواند به مشتریان در زمستان ایمن و گرم ماندن کمک کند

مدیر اجرایی ارتباطات آمورپا هوارد لی توضیح داد ، “این پروژه نیمکت نشاط آور نشان می دهد که چگونه می توان چرخه های عمر محصولات را تمدید کرد. معنی دار است که ما بطور فعال گسترش یک پیام مثبت برای غلبه بر مسائل اجتماعی در کنار هم. Amorepacific مفتخر است که به عنوان یک شهروند سازمانی جهانی کار می کند و راه های پایدار و ابتکاری برای کمک به جامعه را کشف می کند. “

اخبار مرتبط  Supermicro Edge Retail Edge را راه اندازی می کند ، و راه حل پیشرفته ای را برای برنامه های بار کاری شدید IoT ارائه می دهد

بطری آرایشی بازیافت شده terrazzo بیشتر در فروشگاه های Amorepacific و در استفاده می شود کمپین GREENCYCLE، یک فعالیت مسئولیت اجتماعی شرکت ، اختصاص داده شده به بازیافت و دوچرخه سواری.

این شرکت قصد دارد تا سال 2022 میزان استفاده از پلاستیک را تا 700 تن كاهش دهد. برای كمك به این امر ، به PET بی رنگ تبدیل می شود تا به افزایش استفاده از بسته های قابل بازیافت كمك كند. که در ژوئن 2019، Amorepacific برای بازیافت بطری های استفاده شده توافق نامه همکاری با TerraCycle را امضا کرد. هدف آنها شامل جمع آوری 100 تن بطری های پلاستیکی استفاده شده سالانه و هدف از میزان بازیافت 100٪ بود. این شرکت در نظر دارد با افزایش استفاده از پلاستیک PCR (پس از مصرف کننده) و از طریق تحقیقات مداوم در مورد بسته بندی های سازگار با محیط زیست ، تعهدات زیست محیطی خود را ادامه دهد.

اخبار مرتبط  MAGROUND تجربه گسترده ای را در بایگانی عکس برای مارک های خودرویی که در دنیای COVID-19 به بازار عرضه می شوند ، تجربه کرده است.

منبع Amorepacific