COVID-19 در حال شکل گیری 4 تریلیون دلار صنعت جهانی خدمات غذایی است

CLEVELAND، 5 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – COVID-19 تقریباً در حال تغییر شکل است 4 تریلیون دلار صنعت غذاهای جهانی خدمات ، با تعدادی از اثرات دائمی انتظار می رود. نه تنها رشد همه گیر روندهای موجود مانند تحویل مواد غذایی آنلاین و وانت های جانبی ، که باعث رشد جدیدی می شود ، مانند پروتکل های بهداشتی گسترده و ناهار خوری های دورافتاده اجتماعی. در حالیکه بعید است که افراد محرمانه خلاق به جریان اصلی بپردازند ، مؤسسات خدمات مواد غذایی باید راه هایی برای سازگاری با چالش های بازار مانند صندلی هایی با ظرفیت محدود پیدا کنند و نگرانی های مصرف کنندگان راجع به مسری را فروکش کنند تا رقابتی بمانند.

تجزیه و تحلیل جدید گروه فلوریدا ، تأثیرات کوتاه مدت و بلند مدت COVID-19 را در درآمدهای جهانی خدمات غذایی نشان می دهد ، که پیش بینی می شود سالانه 3.7٪ افزایش یابد. 4.4 تریلیون دلار در سال 2024

آسیا و اقیانوسیه 64٪ از درآمد جهانی را تا سال 2024 تشکیل می دهد

اخبار مرتبط  Ty Kennedy به عنوان مهندس فروش به ACI مکانیک و HVAC فروش می پیوندد

آسیا و اقیانوسیه منطقه با هدف گسترش سریع بازارهای خدمات مواد غذایی در کشورهای در حال توسعه بزرگ از جمله منطقه ، قرار است رشد بازار جهانی را تا سال 2024 هدایت کند چین، هندو اندونزی، جایی که افزایش درآمد و غربزدگی آداب و رسوم غذا باعث افزایش تقاضا برای خدمات غذایی می شود. رشد درآمد منطقه ای نیز با پیشرفت های سالم (اگر معتدل تر باشد) در بازارهای بالغ مانند استرالیا و ژاپن.

آشپزخانه های ابر امکان تحویل غذا آنلاین را در دوره COVID گسترش می دهند

آشپزخانه های ابر از جمله سرویس های ارائه دهنده خدمات آجری و ملات غیر رسمی هستند که منحصراً به تولید و اعزام وعده های غذایی سفارش داده شده آنلاین اختصاص داده شده اند ، که در خاموش کردن محیط اطراف همه گیر COVID-19 باعث افزایش اهمیت شد. حتی قبل از همه گیری ، توانایی آشپزخانه های ابری برای تقویت تجارت آنلاین در زمینه تحویل مواد غذایی منجر به تلاش های گسترده ای در سطح جهانی شد. به عنوان مثال ، Grab (سنگاپور) ، Uber (ایالات متحده) و Rebel Foods (هنداعلام کرده اند که قصد دارد امکانات آشپزخانه ابری را در بازارهای مختلف گسترش دهد و مارک های سنتی مربوط به غذاها – از جمله برندهای Chick-fil-A و Inspire Brands – در ظرفیت آشپزخانه ابری سرمایه گذاری می کنند.

اخبار مرتبط  Challenger Breadware Names Professional Baker Greg Wade را به عنوان اولین سفیر برند معرفی می کند

می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید؟

سرویس جهانی غذا اکنون از گروه The Freedonia در دسترس است. این مطالعه درآمدهای جهانی خدمات غذایی را براساس بخشها (به عنوان مثال خدمات کامل ، فست فود و سریع روزانه ، سایر مکانهای غذایی و آشامیدنی و سایر موسسات خدمات مواد غذایی) منطقه ، کشور مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است. داده های تاریخی سال 2009 ، 2014 و 2019 و پیش بینی های سال 2024 برای درآمدهای جهانی خدمات غذایی ارائه شده است. این مطالعه همچنین تجزیه و تحلیل شرکتی از مارک های پیشرو در زمینه مواد غذایی در کشور را ارائه می دهد.

اخبار مرتبط  بلیط های موجود در شبکه غذایی و کانال غذایی 2020 جشنواره شراب و غذا شهر نیویورک ارائه شده توسط پایتخت یک

درباره گروه Freedonia – گروه Freedonia ، بخشی از MarketResearch.com ، یک شرکت پیشرو در زمینه تحقیقات صنعتی بین المللی است که سالانه بیش از 100 مطالعه منتشر می کند. از سال 1985 ما تحقیقاتی را در اختیار مشتریان قرار می دهیم که از اندازه کنگلومرهای جهانی گرفته تا شرکتهای مشاوره یک نفره است. بیش از 90٪ شرکتهای صنعتی در Fortune 500 از تحقیق شرکت “فرردونیا” برای کمک به برنامه ریزی استراتژیک خود استفاده می کنند. هر مطالعه شامل تجزیه و تحلیل ها و پیش بینی های محصول و بازار ، بحث های عمیق در مورد روندهای مهم صنعت و اطلاعات مربوط به سهم بازار است. مطالعات را می توان در www.freedoniagroup.com خریداری کرد و در www.marketresearch.com و www.profound.com نیز موجود است.

تماس با مطبوعات:
کورین گانگلوف
+1 440.842.2400
[email protected]

منبع: گروه فریدونیا

لینک های مربوطه

https://www.freedoniagroup.com