بازار جهانی ضد عفونی کننده دستی 2020-2025

DUBLIN، 5 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – گزارش “اندازه بازار ضدعفونی دستی توسط اجزای عملکردی ، نوع محصول ، کاربران نهایی ، کانال های توزیع ، زنجیره تأمین ، جغرافیا ، تجزیه و تحلیل صنعت و پیش بینی 2020-2025” اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

تجزیه و تحلیل عمیق و بینش مبتنی بر داده ها در مورد تأثیر COVID-19 موجود در این گزارش بازار جهانی ضد عفونی کننده دست

پاسخ سوالات کلیدی

  • چگونه COVID-19 بر تقاضا در بازار ضدعفونی دستی مبتنی بر الکل تأثیر دارد؟
  • کدام یک از عناصر کاربردی دارای بزرگترین مسیر رشد هستند؟
  • آیا ارزش ضد عفونی کننده دست با پایه ژل در طول سالهای 2020-2025 ثابت خواهد ماند؟
  • سهم بازار ضد عفونی کننده دستی جهانی چیست؟
  • کدام مناطق بیشترین درآمد در صنعت را دارند؟

انتظار می رود که بازار جهانی ضد عفونی کننده دستی در CAGR بیش از 17 درصد در دوره 2019-2025 رشد کند.

معرفی ضد عفونی کننده های دستی با رایحه یکی از مهمترین عوامل رشد بازار جهانی ضد عفونی کننده دست است. فروشندگان سرمایه گذاری خود را برای تولید انواع معطر پاک کننده های دستی آغاز کرده اند. این نوآوری سودهای مثبتی را ارائه داده و رشد بازار را رونق داده است. این بازار همچنین شاهد هجوم مواد بیولوژیکی یا ارگانیک در محصولات بهداشتی در چندین کشور است. مردم از اثرات ناشي از مالش دستهاي شيميايي آگاه مي شوند. بنابراین ، آنها علاقه زیادی به خرید ژلهای دستی آلی یا شیمیایی ندارند.

افزایش عفونتهای به دست آمده در بیمارستان (HAI) و شیوع بیماری های همه گیر مانند COVID-19 بر رشد تأثیر گذاشته است. چشم انداز بازار محصولات بهداشت دست از زمان شیوع COVID-19 به طرز چشمگیری تغییر کرده است. متوسط ​​تقاضای بازار در سراسر جهان به احتمال زیاد شاهد افزایش بیش از 600٪ در طول سال 2020 خواهد بود. انتظار می رود افزایش تقاضا برای راه حل های ضد عفونی به همراه توصیه های پیشگیرانه WHO باعث رشد بازار شود. با این حال ، تجزیه و تحلیل YoY نشان می دهد که سنبله احتمالاً بیش از دو سال وجود نخواهد داشت مشروط بر اینکه شیوع آن در ماه های آینده کنترل شود.

عوامل زیر به احتمال زیاد در دوره پیش بینی در رشد بازار ضد عفونی کننده دستی نقش دارند:

  • افزایش نفوذ اینترنت در شکل گیری رفتار خرید کاربران نهایی
  • تقاضای رو به رشد برای ضد عفونی کننده های دستی و آلی
  • رشد در فعالیتهای تبلیغاتی
  • افزایش آگاهی سلامت در بین مصرف کنندگان

تجزیه و تحلیل صنعت با عناصر کاربردی

ضد عفونی کننده های مبتنی بر الکل عامل اصلی در بازار جهانی ضد عفونی کننده دست هستند. در سال 2019 ، این بخش تقریبا 86 درصد از سهم بازار ضدعفونی دستی را از نظر درآمد تشکیل می داد. تقاضای بازار برای چنین ضد عفونی کننده ها به دلیل توانایی آنها در جلوگیری از عفونت ها و از بین بردن باکتری ها ، قارچ ها و ویروس ها است. بخش به زیر بخشها – اتیل و ایزوپروپیل تقسیم می شود. بخش ضد عفونی کننده مبتنی بر اتیل از زمان تأثیر بیماری همه گیر COVID-19 شاهد رشد فوق العاده ای بوده ایم. فرصت های رشد را می توان به این واقعیت نسبت داد که این ضد عفونی کننده ها نسبت به ضد عفونی کننده های طبیعی 40٪ در برابر ویروس ها مؤثر هستند. بازار جهانی ضد عفونی کننده دستی اتیل الکل احتمالاً تا سال 2025 به 91 میلیون گالن می رسد. این بخش در دوره CAGR بیش از 16٪ در دوره 2019-2025 در حال رشد است.

اخبار مرتبط  رون سیمون و همکاران اولین دادخواست را در شیوع سالمونلا پیاز قرمز تشکیل می دهند

الکل ایزوپروپیل (2-پروپانول) ، که به عنوان ایزوپروپانول یا IPA نیز شناخته می شود ، بیشترین کاربرد ضد عفونی کننده در داروخانه ها ، بیمارستان ها ، اتاق های تمیز و دستگاهها یا تجهیزات جراحی است. تجزیه و تحلیل بازار نشان می دهد که به دلیل استفاده از آن در ضد عفونی کننده های دستی ، نیاز به IPA به آرامی افزایش یافته است. از آنجا که عفونت های کورو ویروس به سرعت در ایالات متحده و آمریکا افزایش یافته است اروپامحصولات ضد عفونی کننده برای پزشکان مراقبت های بهداشتی اجباری شده است. علاوه بر این ، بازار اروپا IPA به طور فزاینده ای در حال گرم شدن است و تولیدکنندگانی مانند INEOS و SEQENS در تهیه و ترمیم ژل های دستی حاوی IPA به بیمارستان ها و مراکز درمانی اولویت دارند. بنابراین ، فروشندگان می توانند در حال جابجایی منابع خود برای تقویت زنجیره تأمین و توزیع برای سرمایه گذاری در تقاضا در نظر بگیرند.

تجزیه و تحلیل صنعت توسط بخش ها

بخش مراقبت های بهداشتی همواره یکی از مهمترین سرمایه گذاران در بازار جهانی ضد عفونی کننده دست بوده است. در سال 2019 ، بخش مراقبت های بهداشتی با 62٪ سهام خود مسلط شد و به دنبال آن بخش مسکونی قرار گرفت. فروش محصولات بهداشتی در بخش مراقبت های بهداشتی رشد شگرفی را مشاهده کرده است. افزایش آگاهی در مورد عفونت های مسری و اهمیت حفظ بهداشت دست در افراد باعث رشد بخش می شود.

بخش مسکونی یکی دیگر از مهمترین مصرف کنندگان نهایی است که مورد توجه فروشندگان قرار می گیرد. در طول چند سال گذشته ، کاربران نهایی از خطرات میکروب ها و عفونت های حاکم در محیط آگاه تر شده اند. آنها در انتخاب محصولات مرتبط با بهداشت و بهداشت دست بسیار محتاط و محتاط عمل می کنند. ضد عفونی کننده های فوم در این بخش مورد تقاضا هستند ، اگرچه ضد عفونی کننده های ژل نیز حضور خود را نشان می دهند.

تجزیه و تحلیل زنجیره تأمین

زنجیره تأمین مؤلفه اساسی دسترسی و دسترسی به محصول است. استراتژی های زنجیره تأمین ، دسترسی موثر به بازار و تخصیص محصولات به چندین مکان جغرافیایی را تضمین می کند. زنجیره تأمین کننده ضدعفونی کننده دستی شامل تامین کننده الکل اتیل ، ایزوپروپیل الکل ، پراکسید هیدروژن و گلیسیرین است. این شرکت همچنین شامل ذینفعان خارجی مانند بسترها و برچسب ها و تولید کنندگان قراردادهای فرعی است.

اخبار مرتبط  2.1 میلیارد دلار صنعت پرده های ضد صدا در سراسر جهان تا سال 2027

در حال حاضر ، زنجیره تامین جهانی محصولات شخصی و بهداشتی به دلیل افزایش تقاضای بازار با اختلالاتی روبرو است. با فوران COVID-19 در چینزنجیره تأمین جهانی ضد عفونی کننده های دستی با چندین اختلال روبرو شده است. از آنجا که ، تولید کنندگان تا حد زیادی به مکانیسم توزیع پیچیده و محور اطراف وابسته هستند چین. به دلیل شیوع COVID-19 ، امکانات تولیدی به سمت overdrive پرش کرده اند. شرکت ها در حال اضافه کردن اضافه کاری و تغییر به همراه جستجوی امکانات جایگزین برای تولید اقلام ضروری تر هستند.

تجزیه و تحلیل توسط تولید کنندگان

فروشندگان جهانی بر بازار جهانی ضد عفونی کننده دست تسلط دارند. بازیگران اصلی بازار هستند 3M، صنایع GOJO ، P&G ، گروه Reckitt Benckiser ، Unilever و Vi-Jon. Purell GOJO Industries ‘Purell و Reckitt Benckiser Dettol برگزیده ترین مارک های بهداشت شخصی در سال 2018 بودند. انتظار می رود چندین بازیکن بین المللی حضور خود را در سراسر جهان بویژه در کشورهای در حال توسعه در APAC و آمریکای لاتین.

افزایش آگاهی در مورد مزایای ضد عفونی کننده در سراسر جهان احتمالاً در دوره پیش بینی شدت می گیرد. میزان پذیرش دستگاه های تصفیه دستی در بین کاربران نهایی در سراسر جهان چشمگیر بوده است. به دلیل افزایش تقاضا ، بازار شاهد ورود چندین فروشنده جدید است. بازیکنان کلیدی بر روی چندین عامل از جمله قیمت ، نوآوری ، کیفیت ، نوع محصول و مارک تجاری رقابت می کنند. بنابراین دستیابی به پایداری ، گسترش به سایر جغرافیاها و احیای تقاضای داخلی از عوامل اساسی فروشندگان است. فروشندگان می توانند با تمرین تکنیک های تولیدی کارآمد که هزینه های محصول را به حداقل می رساند و خطرات مرتبط را کاهش می دهند ، سود را افزایش دهند.

موضوعات کلیدی پوشانده شده است

1 روش تحقیق

2 اهداف تحقیق

3 فرآیند تحقیق

4 دامنه و پوشش
4.1 تعریف بازار
4.2 سال پایه
محدوده مطالعه

5 گزارش مفروضات و احتیاط ها
5.1 هشدارهای کلیدی
5.2 تبدیل ارز
5.3 اشتقاق بازار

6 بازار با یک نگاه

7 مقدمه
7.1 تاریخچه ضد عفونی کننده دست
7.2 بررسی اجمالی
7.3 پیش بینی سنبله و افت در تقاضا
7.4 تأثیر COVID-19 بر تجارت جهانی

8 فرصت ها و روندهای بازار
8.1 افزایش نفوذ اینترنت در شکل گیری رفتار خرید کاربران نهایی
8.2 تقاضای رو به رشد برای ضد عفونی کننده های دستی و آلی

9 فعال کننده رشد بازار
9.1 افزایش تعداد عفونت های مرتبط با بهداشت
9.2 رشد در فعالیت های تبلیغاتی
9.3 رشد آگاهی بهداشتی در بین مصرف کنندگان

10 محدودیت بازار
10.1 افزایش نگرانی های مربوط به سمیت در ضد عفونی کننده دست
10.2 آشفتگی سیاسی در بازارهای کلیدی
10.3 افزایش هزینه های کار و هزینه های بازرگانی

11 تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش
11.1 نمای کلی زنجیره ارزش

12 تجزیه و تحلیل زنجیره تأمین
12.1 بررسی اجمالی زنجیره تأمین
12.2 تهیه کنندگان مواد اولیه
12.3 تجزیه و تحلیل زنجیره تأمین
12.4 اختلال در زنجیره تأمین جهانی
12.5 ابعاد خطر

اخبار مرتبط  مشاوره رایگان توسعه محصول از طریق طراحی محصول خرگوش به کارآفرینان کمک می کند ایده های خود را برای سریع بازاریابی دریافت کنند

13 چشم انداز بازار
13.1 بررسی اجمالی بازار
13.2 اندازه بازار و پیش بینی – درآمد و حجم
13.3 تأثیر COVID-19 در بازار ضدعفونی دستی
13.4 تغییر پیش بینی شده در رفتار مصرف کننده پس از COVID-19
13.5 پایداری ورود اضطراری در بازار ضدعفونی دستی
13.6 Market By Geography
13.7 بازار بر اساس محصول
13.8 بازاریابی توسط کاربر نهایی
13.9 بازار بر اساس عناصر کاربردی
13.10 بازار توسط کانال توزیع
13.11 تجزیه و تحلیل پنج نیرو

14 محصول
14.1 عکس فوری و موتور رشد – درآمد
14.2 عکس فوری و موتور رشد – حجم
14.3 بررسی اجمالی بازار
14.4 ژل مبتنی بر
14.5 مایع
14.6 فوم پایه
14.7 اسپری
14.8 دستمال مرطوب

15 عنصر کاربردی
15.1 عکس فوری و موتور رشد – درآمد
15.2 عکس فوری و موتور رشد – حجم
15.3 بررسی اجمالی بازار
15.4 ضد عفونی کننده دست الکل
15.5 اتیل الکل
15.6 ایزوپروپیل الکل
15.7 ضد عفونی کننده دست غیر الکلی
15.8 کوات
15.9 کلر / آیودوفور
15.10 سایر مواد لازم

16 کاربر نهایی
16.1 عکس فوری بازار و موتور رشد – درآمد
16.2 عکس فوری و موتور رشد – حجم
16.3 بررسی اجمالی بازار
16.4 بهداشت و درمان
16.5 مسکونی
16.6 دولت و نظامی
مهمان نوازی
16.8 شرکتی
16.9 آموزش

17 کانال توزیع
17.1 تصویر فوری و موتور رشد
17.2 بررسی اجمالی بازار

18 جغرافیا
18.1 عکس فوری و موتور رشد – درآمد
18.2 عکس فوری و موتور رشد – حجم
18.3 بررسی اجمالی جغرافیایی

19 آمریکای شمالی

20 اروپا

21 APAC

22 آمریکای لاتین

23 خاورمیانه و آفریقا

24 چشم انداز رقابتی
24.1 بررسی اجمالی رقابتی
24.2 تجزیه و تحلیل سهم فروشنده
24.3 فهرست هرفیندلال-هیرشمن

25 پروفایل شرکت اصلی
25.1 3M شرکت
25.2 صنایع GOJO
25.3 Procter & Gamble (P&G)
25.4 Reckitt Benckiser
25.5 یونیلور
25.6 VI-JON

26 سایر فروشندگان برجسته
26.1 کارهای حمام و بدن
26.2 بهترین ضد عفونی کننده
26.3 Bode Chemie
26.4 چاتم
26.5 بهداشت مواد غذایی کریستینز
26.6 گروه کلنول
26.7 گروه DEB
26.8 اکوهیدرا
26.9 Ecolab
26.10 مراقبت شخصی Edgewell
26.11 Henkel
26.12 کیمبرلی-کلارک
26.13 شرکت محصولات KUTOL
26.14 لینکول
26.15 شرکت LION
26.16 صنایع Medline
26.17 Nice-Pak محصولات
26.18 Safetec از آمریکا
26.19 شرکت داروسازی هیمالیا
26.20 سیستم های Vectair
26،21 شرکت ویتلی
26.22 گروه زونو

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/4ojd29 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com