غذاهای خانوادگی با تمرکز کاهش وزن

به عنوان مثال ، “همیشه بعد از آن بخور ساعت 7 عصر، “نوشته شده توسط جوئل ماریون، CISSN ، NSCA-CPT ، پنج بار نویسنده کتاب الکترونیکی پرفروش و بنیانگذار شرکت مکمل تجارت الکترونیکی BioTrust Nutrition ، اسطوره های رژیم محبوب را از بین می برد و یک رژیم غذایی آسان را دنبال می کند که چربی سوزی را تسریع می کند و به شما امکان می دهد با خوردن اکثر کالری های شبانه ، شدیدترین هوس های خود را تحمل کنید. برنامه تشریح شده شامل “مرحله شتاب” 14 روزه است که برای نتایج سریع طراحی شده است ، “مرحله اصلی” هنگامی که شما یاد می گیرید کدام غذاهای چربی سوزی را بخورید تا به اهداف کاهش وزن خود برسید و “مرحله زندگی” برای حفظ وزن داشته باشید. خوب است

خرد متعارف اینطور تصور می کند که بهتر است از اجتناب از کربوهیدرات ، خوردن یک شام زود هنگام و هرگز فوراً قبل از خواب غذا نخورید. با این حال ، ماریون اسطوره های مهم رژیم غذایی سنتی را با یک برنامه کاهش وزن بسیار ساده و کارآمد ، به خوانندگان اجازه می دهد از شام های اجتماعی بدون محدودیت لذت ببرند ، گرسنگی شبانه را با میان وعده های چربی و شیرین که قبل از خواب چربی سوزی می کنند ، برآورده سازد و میل های خود را با وعده های غذایی تقلب به موقع برآورده کند.

در لیست های غذای ساده ، برنامه ها و دستور العمل های غذایی که به راحتی دنبال می شوید ، می توانید یک روش ساده و لذت بخش برای کاهش وزن بدون احساس محدودیت باشید. برگرفته از کتاب ، این دستور العمل های Pot Roast Tacos با Chimichurri ، Cheesy Ground Beef Skillet و Chili Loaded Baked Potato می تواند به شما کمک کند تا ضمن لذت بردن از وقت با عزیزان در سفره خانواده ، در برنامه شرکت کنید.

درباره رژیم و کتاب بیشتر در joelmarion.com اطلاعات کسب کنید.

گلدان کباب Tacos با Chimichurri
ادای احترام از “همیشه بخور پس از آن ساعت 7 عصر
زمان آماده سازی: 10 دقیقه
زمان طبخ: 5 دقیقه
خدمات: 8

اخبار مرتبط  صنعت پوشاک آماده در سراسر جهان تا سال 2027

Chimichurri:

1 1/2

فنجان جعفری تازه ایتالیایی

1

لیوان تازه

2

قاشق غذاخوری پیاز سبز ، خرد شده

1

قاشق غذاخوری سیر ، خرد شده

1/4

فنجان روغن زیتون

2

قاشق غذاخوری آب لیمو تازه

1

قاشق غذاخوری آب

1

قاشق چایخوری نمک دریا

1

قاشق چایخوری فلفل قرمز خرد شده

تاکو:

3

فنجان های چاک کباب ، آهسته پخته و خرد شده

8

تورتیلی ذرت زرد (6 اینچ)

1

آووکادو رسیده ، سوراخ شده و خرد شده

4

تربچه ، خرد شده

1/4

جام نقاشی جام ، فرو ریخت

برای درست کردن شیمیزوری: در پردازنده مواد غذایی ، جعفری ، سیلان ، پیاز و سیر را مخلوط کنید تا خرد شود. روغن زیتون ، آب لیمو ، آب ، نمک و فلفل قرمز را اضافه کنید. پردازش تا زمانی که کاملاً ترکیب شود.

برای جمع کردن تاکوها: در ماهیتابه بیش از حرارت متوسط ​​، کباب خرد شده خرد شده را 5 دقیقه بپزید. از روی حرارت برداشته و در 1/2 لیوان شامپو مخلوط کنید. در تابه کباب ، tortilla char ، سپس به طور مساوی با نقاشی با نقاشی های دیواری گوشت ، آووکادو ، تربچه و پرچم پر شده استفاده می شود. با چیمچوری باقی مانده سرو کنید.

اطلاعات تغذیه ای در هر وعده: 410 کالری؛ 24 گرم چربی؛ 12 گرم کربوهیدرات؛ 366 میلی گرم سدیم؛ 2 گرم فیبر؛ 41 گرم پروتئین؛ 1 گرم شکر.

سیب زمینی پخته شده چیلی
ادای احترام از “همیشه بخور پس از آن ساعت 7 عصر
زمان آماده سازی: 15 دقیقه
زمان طبخ: 1 ساعت ، 35 دقیقه
خدمت: 6

6

سیب زمینی شیرین (هر 8 اونس)


اسپری آشپزی بدون رنگ


نمک واسه مزه، نمک برای طعم دادن


فلفل ، برای طعم دادن

1

قاشق غذاخوری روغن زیتون

2

پوند چاک زمین

2

پیاز زرد ، تفت داده شده

2

قاشق غذاخوری سیر ، چرخ کرده

3

قاشق غذاخوری پودر فلفل قرمز

2

قاشق غذاخوری زیره

1

قاشق غذاخوری پونه کوهی خشک

2

قاشق چایخوری پاپریکا دودی

1/4

قاشق چایخوری فلفل کاین

3

فنجان گوشت گاو کم سدیم

1

می تواند (28 اونس) گوجه فرنگی خرد شده

1

قاشق غذاخوری سرکه سیب

1

می توان (15 اونس) لوبیای کره ، تخلیه و شستشو داد

1/2

فنجان جدید cilantro ، خرد شده

1

شیلی آناهیم ، چرخ کرده

1

قاشق چایخوری نمک دریا

1/2

فنجان ماست یونانی ساده

1/4

فنجان برگ های جدید cilantro

1/4

فنجان پیاز قرمز ، چرخ کرده

اجاق گاز را تا 400 درجه فارنهایت گرم کنید. ورق پخت یا تابه خط را با کاغذ перگونی. سیب زمینی های شیرین را بشویید و خرد کنید. با حوله کاغذی خشک کنید و چندین بار با چنگال یا چاقو سوراخ کنید. در قابلمه آماده قرار دهید. سیب زمینی های شیرین را به آرامی با اسپری پخت و پز بدون رنگ اسپری کنید و با نمک و فلفل آن را چاشنی بزنید تا طعم آن گرفته شود. 45 دقیقه – 1 ساعت بپزید تا در صورت استعمال آن مناقصه شود.

اخبار مرتبط  در پاسخ به Covid-19 Pandemic ، کارآفرین مواد غذایی مستقر در میشیگان جک آرونسون تجارت شخصی کیسه های وعده های غذایی را با مؤلفه های خیریه راه اندازی کرد

در قابلمه روغن زیتون را گرم کنید. تا زمانی که کاملاً پخته شود ، چاک را خرد کنید. چربی را تخلیه کرده و به گلدان برگردانید. پیاز ، سیر ، پودر فلفل قرمز ، زیره ، پونه کوهی ، پاپریکا و فلفل کین را اضافه کنید. گرما را به میزان متوسط ​​و سس کاهش دهید تا زمانی که پیازها نرم شوند ، حدود 10 دقیقه ، غالباً هم بزنید.

آبگوشت ، گوجه فرنگی خرد شده و سرکه را به گلدان اضافه کنید. گرما را زیاد کنید و به جوش بیاورید. به مدت متوسط ​​10 دقیقه کم و متوسط ​​بکشید. لوبیا کره ، cilantro و شیلی را اضافه کنید. 5 دقیقه طبخ کنید. فصل با نمک دریا.

تقسیم سیب زمینی به طول گوشت کرک با چنگال. به طور یکنواخت با فلفل دلمه ای ، ماست ، برگهای کتانترو و پیاز قرمز رنگ.

اطلاعات تغذیه ای در هر وعده: 573 کالری؛ 10 گرم چربی؛ 58 گرم کربوهیدرات؛ 588 میلی گرم سدیم؛ 11 گرم فیبر؛ 25 گرم پروتئین؛ 12 گرم شکر.

آب نبات گوشت گاو پنیر
ادای احترام از “همیشه بخور پس از آن ساعت 7 عصر
زمان آماده سازی: 20 دقیقه
زمان طبخ: 38 دقیقه
خدمت: 6

1 3/4

لیوان آب

1

قاشق چایخوری نمک دریا

1

فنجان برنج سفید

1

قاشق غذاخوری روغن زیتون

1

پوند گوشت گاو فوق العاده لاغر

1

پیاز زرد ، خرد شده

1

قاشق غذاخوری سیر ، خرد شده

1

فلفل زنگ قرمز ، بذر و خرد شده

1

قاشق چایخوری پونه کوهی خشک

1

قاشق چایخوری ریحان خشک

1/2

قاشق چایخوری فلفل قرمز خرد شده

1/2

قاشق چایخوری نمک دریا

1/4

قاشق چای خوری فلفل سیاه

1/2

فنجان سس گوجه فرنگی

1

می تواند (15 اونس) لوبیا کلیه ، شستشو و تخلیه شود

1

فنجان خرد شده پنیر چدار

1/3

فنجان جعفری تازه ، چرخ کرده

در قابلمه ای که روی حرارت زیاد قرار دارد ، آب را به جوش بیاورید. نمک و برنج را اضافه کنید. یک بار هم بزنید سپس قابلمه را بپوشانید و 18 دقیقه روی حرارت کم کاهش دهید.

اخبار مرتبط  پیش بینی می شود که بازار جهانی Gumboots با رشد 180.67 میلیون دلار در طی سالهای 2020-2024 و در CAGR 4٪ در دوره پیش بینی شده پیش برود

در یک ماهی بزرگ روغن زیتون را گرم کنید. در گوشت گاو زمینی هم بزنید. بپز و هم بزنید تا گوشت گاو خرد شود و دیگر صورتی رنگ نشود. چربی های اضافی را تخلیه کرده و از آن دور کنید. پیاز و سیر را مخلوط کنید. طبخ تا مناقصه ، حدود 5 دقیقه. فلفل دلمه ای ، پونه کوهی ، ریحان ، فلفل قرمز ، نمک دریا و فلفل سیاه را اضافه کنید. بپزید و هم بزنید تا فلفل زنگ زده شود ، حدود 5 دقیقه.

در برنج پخته شده ، سس گوجه فرنگی و لوبیا کلیه را هم بزنید. حدود 8 دقیقه حرارت و پوشش آن را کاهش دهید تا سبزیجات یکنواخت شوند. ماهی تابه را از روی حرارت بردارید ، پنیر را روی آن بپاشید و با جعفری آنرا چاشنی بزنید.

اطلاعات تغذیه ای در هر وعده: 399 کالری: 14 گرم چربی؛ 36 گرم کربوهیدرات؛ 816 میلی گرم سدیم؛ 4 گرم فیبر؛ 30 گرم پروتئین؛ 3 گرم شکر.

مایکل فرانسوی
[email protected]
1-888-824-3337
ویراستاران.familyfeatures.com

درباره سندیکای تحریریه ویژگی های خانواده
یک منبع پیشرو برای مواد غذایی با کیفیت بالا ، سبک زندگی و محتوای خانه و باغ ، ویژگی های خانواده ، نکات مربوط به موضع و فصلی ، غذاهای آماده ، اطلاعات ، دستور العمل ها ، فیلم ها ، اینفوگرافیک ها و موارد دیگر را در اختیار خوانندگان قرار می دهد. مقالات و اطلاعات اضافی را در Culinary.net و eLivingToday.com پیدا کنید.

منبع انرژی ویرایشگر ویژگی های خانواده

لینک های مربوطه

http://www.familyfeatures.com