Moncler SpA و Interparfums SA توافقنامه مجوز برای عطرها را امضا می کنند

راه اندازی اولین خط عطر در Q1 2022 پیش بینی شده است.

ریمو رافینیرئیس و مدیر اجرایی Moncler SpA گفت: “تخصص و خلاقیت مشهور Interparfums باعث می شود تا شریک ایده آل برای ایجاد رایحه ای باشد که کاملاً با DNA Moncler و هویت منحصر به فرد مطابقت داشته باشد. راه اندازی اولین خط عطر Moncler با استراتژی انتخابی برند انتخابی ما سازگار است و بیشتر باعث تقویت تجربه مشتری می شود. نام تجاری.”

فیلیپ بناسین، رئیس و مدیر اجرایی شرکت Interparfums SA ، افزود: “این یک دستاورد بزرگ برای ما است. Moncler تنها مارک لوکس مرتبط با کوه ها ، طبیعت و جستجوی مداوم برای نوآوری و تکامل است. Moncler همواره در کنار یکتایی ، اصالت ، کیفیت و تعالی ایستاده است. دستاوردهای آن کاملاً مشخص است و ما هستیم. مطمئناً منحصر به فرد بودن آن با موفقیت در رایحه ترجمه خواهد شد. “

اخبار مرتبط  برندهای جین و پوشاک زنانه متعلق به Nygard برای فروش هستند

درباره Moncler SpA:

Moncler در Monestier-de-Clermont واقع در گرنوبل تأسیس شد ، فرانسه، در سال 1952 و در حال حاضر مقر آن است ایتالیا. با گذشت سالها ، این برند سبک و سیاق را با تحقیقات فنی مداوم و با کمک متخصصان فعالیتهای مرتبط با دنیای کوه ترکیب کرده است. مجموعه های لباس بیرونی Moncler با خواسته های شدید طبیعت با زندگی شهری مواجه می شوند. در سال 2003 ، ریمو رافینی این شرکت را تصاحب کرد که در حال حاضر وی رئیس و مدیرعامل است. Moncler مجموعه لباس و لوازم جانبی را با نام تجاری Moncler از طریق بوتیک های خود و در فروشگاه های بین المللی منحصر به فرد و مکانهای چند مارک به طور مستقیم تولید و توزیع می کند.

اخبار مرتبط  Global Market Insights Inc. می گوید ، بازار منسوجات ضد میکروبی احتمالاً تا 2026 از 20.5 میلیارد دلار فراتر خواهد رفت.

درباره Interparfums SA:

تأسیس شده توسط فیلیپ بناسین و ژان مادار در سال 1982 ، Interparfums عطرها و لوازم آرایشی پرستیژ را به عنوان مجوز انحصاری در سراسر جهان برای Boucheron ، Coach ، توسعه ، تولید و توزیع می کند. جیمی چو، کارل لاگرفلد، کیت اسپید، مونتبلان ، پل اسمیت، Repetto ، S.T. دوپونت و ون کلیف و آرپلز این شرکت همچنین صاحب عطرهای Lanvin و Maison Rochas است. با محصولات فروخته شده در بیش از 100 کشور در سراسر جهان از طریق شبکه توزیع انتخابی ، در سال 2019 Interparfums فروش 484 میلیون یورویی را همراه با حاشیه عملیاتی 15٪ و 200 میلیون یورو به صورت نقدی خالص تثبیت کرده بود. این شرکت در Euronext پاریس با سرمایه 1.5 میلیارد یورو در بازار قرار دارد.

اخبار مرتبط  InventHelp مخزنی برای مخزن توسعه (NAV-925) ارائه می دهد

لوگو – https://mma.prnewswire.com/media/1179710/Interparfums_Logo.jpg
لوگو – https://mma.prnewswire.com/media/1179711/Moncler_Logo.jpg

SOURCE Interparfums

لینک های مربوطه

https://www.interparfums.fr