LC Waikiki Kenya مدل فروش مستقیم را در اینستاگرام خود اجرا می کند

LC Waikiki ، که مد قیمت مناسب را به هر بخش از جامعه ارائه می دهد ، مدل فروش مستقیم اینستاگرام خود را تهیه کرده است که برای اولین بار در کنیابا لباس مردم با توجه به سبک و بودجه خود با ماموریت خود “همه سزاوار لباس خوب” هستند. با استفاده از برنامه جدید ، خرید بدون مراجعه به فروشگاه بسیار ساده تر خواهد بود. قطعات مرسوم ، مد روز به عنوان یک فروشگاه دیجیتال تهیه می شود و از طریق حساب کاربری Instagram LC Waikiki Kenya به مشتریان ارائه می شود.

اخبار مرتبط  اندازه بازار کفش طبی ارزش 12.97 میلیارد دلار تا سال 2027

سفارشات بصورت آنلاین بین 09:00 تا 18:00 هر روز از هفته از طریق واتس اپ Business Line امکان پذیر است ، که مخصوص برنامه هایی است که سهولت خرید را برای مشتریان ارائه می دهد. با تشکر از کدهایی که به پستهای ایجاد شده در صفحه اینستاگرام LC Waikiki Kenya اختصاص داده شده ، مشتریان می توانند کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و به راحتی سفارش دهند. سفارشات ظرف 24 ساعت وارد می شوند نایروبی و در 48 ساعت خارج نایروبی.

برای اطلاعات بیشتر: www.instagram.com/lcwkenya

اخبار مرتبط  پیش بینی CAGR 7.5٪ - تقاضای برنامه های جدید

درباره LC Waikiki

LC Waikiki که در سال 1988 تأسیس شد ، از سال 1997 تحت عنوان LC Waikiki Retail مشغول خدمت با مأموریت “همه شایسته است که لباس بپوشد” و رویکرد “مد در دسترس” در ترکیه خدمت می کند. Waikiki به مدت 32 سال در خانه و خارج از کشور به رشد خود ادامه می دهد. . LC Waikiki به عنوان رهبر صنعت پوشاک ، با 47،700 کارمند و بیش از 1000 فروشگاه در 48 کشور جهان خدمت می کند.

اخبار مرتبط  بررسی بازار جهانی روغن آووکادو ، 2016-2019 و 2020-2026

www.lcwaikiki.com

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1191894/LC_Waikiki_Instagram.jpg
لوگو – https://mma.prnewswire.com/media/1191893/LC_Waikiki_Logo.jpg

SOURCE LC Waikiki