پیش بینی می شود بازار ضد عفونی کننده دستی در CAGR بیش از 17 درصد در دوره 2019-2025 رشد کند

نیویورک، 15 آوریل 2020 / PRNewswire / –

تجزیه و تحلیل عمیق و بینش مبتنی بر داده ها در مورد تأثیر COVID-19 موجود در این گزارش بازار جهانی ضد عفونی کننده دست

گزارش کامل را بخوانید: https://www.reportlinker.com/p05628207/؟utm_source=PRN

انتظار می رود که بازار ضد عفونی کننده دستی در CAGR بیش از 17٪ در دوره 2019-2025 رشد کند.

یكی از اصلی ترین عوامل مؤثر در رشد ضد عفونی كننده دست ، شیوع تاج ویروس (COVID-19) است كه توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) به عنوان یك بیماری جهانی شناخته شده است. در حالی که کمی در مورد ویروس و انتقال آن شناخته شده است ، پزشکان متخصص بهداشت توصیه می کنند شستشوی مکرر دست با ضدعفونی کننده دست الکل را به عنوان یک گزینه جایگزین برای حفظ ویروس در معرض خطر قرار دهند. از این رو انتظار می رود افزایش توصیه های پزشکان مراقبت های بهداشتی به رشد بازار کمک کند. با شیوع بیماری همه گیر ، چندین ماده تقطیر كننده در سراسر جهان تولید اتانول را برای تهیه ضد عفونی كننده آغاز كرده اند. در حالیکه این بیماری همه گیر تقاضا برای ضد عفونی کننده دست در سراسر جهان تسریع کرده است ، به دلیل کمبود مالش دست و معرفی کالاهای تقلبی و عادی ، چندین شرکت در حال بازگرداندن قابلیت های تولیدی خود هستند. علاوه بر این ، افزایش آگاهی در مورد بهداشت شخصی و افزایش شیوع شیوع ویروس های ویروسی در چندین جغرافیا ، تقاضای تمیز کننده های دستی را برانگیخته است. بهداشت و درمان ، مهمان نوازی ، مسکونی ، آموزش و پرورش ، شرکت ها ، و آژانس های دولتی و دفاعی کاربران نهایی هستند که شاهد تقاضای زیاد هستند. با این حال ، آگاهی نسبتاً کم از چنین محصولاتی و نفوذ کمتر همچنان مهار کننده اصلی رشد در چندین APAC و کشورهای آمریکای لاتین است.

عوامل زیر به احتمال زیاد در دوره پیش بینی در رشد بازار ضد عفونی کننده دستی نقش دارند:
• افزایش نفوذ اینترنت در شکل گیری رفتار خرید کاربران نهایی
• تقاضای رو به رشد برای ضد عفونی کننده های دستی و آلی
• رشد در فعالیتهای تبلیغاتی
• افزایش آگاهی سلامت در بین مصرف کنندگان

این مطالعه سناریوی فعلی بازار ضدعفونی دستی و پویایی بازار آن را برای دوره 2019؟ 2025 در نظر گرفته است. این نمای کلی از چندین عامل رشد ، محدودیت ها و روندهای رشد بازار را در بر می گیرد. این مطالعه جنبه های تقاضا و عرضه بازار را ارائه می دهد. این شرکتها و شرکتهای برجسته و سایر شرکتهای برجسته فعال در بازار را پروفایل و بررسی می کند.

بازار سانترایزر دست: تفکیک

این گزارش تحقیق شامل تقسیم بندی دقیق توسط محصول ، کاربر نهایی ، توزیع و جغرافیا است. شیوع COVID-19 باعث افزایش قیمت ضد عفونی کننده دست با ژل در سراسر جهان شد. در ایالات متحده ، قیمت یک لیتر ضد عفونی کننده دستی از قیمت یک لیتر بنزین موجود در کشور فراتر رفته است مارس 2020. ژل ضدعفونی دستی برای طولانی ترین مدت در بازار موجود است که باعث افزایش استقبال آن در بین مصرف کنندگان شده است. این تمیز کننده های دستی از آن زمان تاکنون شاهد نزدیک شدن 73 درصد سنبله در فروش بودند مارس 2020 فقط در ایالات متحده پیش بینی می شود منطقه آمریکای شمالی بیشترین درآمد را برای ضد عفونی کننده های مبتنی بر ژل به دلیل شیوع تاج ویروس ثبت کند. پیش بینی می شود که این بخش با حضور بازیکنان اصلی در منطقه شاهد پیشرفت باشد تا استراتژی های رهبری فکری را برای ایجاد امکانات تحقیق و توسعه در منطقه و واحدهای تولیدی فراساحلی پس از همه گیر دنبال کند. بخش های ساخت و ساز ، ساخت ، نقاشی و دکوراسیون عمده ترین مصرف کنندگان ضد عفونی کننده های مبتنی بر مایع هستند. از آنجا که ضد عفونی کننده های مبتنی بر مایع عملکرد ضد میکروبی بهتری نسبت به همتایان مبتنی بر ژل نشان می دهند ، انتظار می رود این بخش در چندین بخش شاهد تقاضای قابل توجهی باشد. بنابراین ، مصرف کنندگان از فعالیت های رنگ آمیزی و روغن کاری بیشتر مبتنی بر مایع را بر دیگران ترجیح می دهند. با افزایش آگاهی از عفونت های مسری و افزایش احساس بهداشت در محل کار ، کارگران و کارفرمایان با الزام استفاده از ضد عفونی کننده های دستی ، بهداشت را حفظ می کنند.

اخبار مرتبط  مزرعه Perdue به اولین شرکت طیور در ایالات متحده تبدیل شد تا در طی نصب خورشیدی خود یک زیستگاه دوستانه و آلوده ایجاد کند.

با توجه به شیوع COVID-19 که باعث افزایش کاربرد آن شده است ، انتظار می رود که بخش مراقبت های بهداشتی تا سال 2025 بیشترین درآمد را داشته باشد. این بخش همواره یکی از مهمترین سرمایه گذاران در بازار جهانی ضد عفونی کننده دست بوده است. پیش بینی می شود ساختمان پر سرعت بیمارستان ها و مراکز درمانی جدید باعث افزایش درآمد بخش بهداشت و درمان شود. که در مارس 2020بیش از 50 بیمارستان موقتی در سراسر جهان ساخته شده اند که منجر به افزایش مصرف پاک کننده های دستی در این بخش می شود. بخش در آمریکای شمالی انتظار می رود طی CAGR بیش از 20٪ در دوره 2019-2025 رشد کند. از آنجا که متداول ترین شکل انتقال پاتوژن ها از طریق دست است ، استفاده از پاک کننده های دستی در حال رشد است. فروشندگان ارائه محصولات ژل مبتنی بر در بخش مراقبت های بهداشتی باید بر ساختن نام تجاری برند تمرکز کنند و از ارائه نتایج محصولات نهایی اطمینان حاصل کنند. با این حال ، عدم آگاهی از بهداشت و عدم وجود وحدت نسبت به توصیه های تجویز شده ، منجر به پایبندی ضعیف به بهداشت دست ها شده است.

بخش مهمان نوازی یکی دیگر از بخش های مهم بازار برای ضد عفونی کننده های دستی است. هتل ها ، رستوران ها و زنجیره های غذایی مهمترین زیر مجموعه ها هستند که شاهد کاربرد زیاد مواد ضد عفونی کننده دستی هستند. از آنجا که این بخش نیاز به رعایت بهداشت و نگهداری سطح بالا دارد ، فروشندگان در حال تهیه طیف گسترده ای از پاک کننده های دستی برای تهیه انواع نیازهای مختلف هستند. علاوه بر این ، زنجیره های غذایی و رستوران ها در سراسر جهان شروع به استفاده از روش قرار دادن تمیز کننده های دستی در مناطق شستشوی دست خود کرده و از این طریق کاربردها را افزایش می دهند. فروشندگان محصولات مهمی را برای بخش میهمان نوازی تهیه کرده اند. بخش مسکونی یک کاربر نهایی مهم برای ضد عفونی کننده های دستی است. در طی چند سال گذشته ، کاربران نهایی از میکروب ها و عفونت های غالب در محیط آگاه شده اند. خانواده های دارای نوزادان / نوزادان یا کودکان کوچک نسبت به بهداشت آگاهی بیشتری دارند. والدین برای اتخاذ این ضد عفونی کننده ها برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های گسترده یا عفونت های جوانه زنی در بین کودکان روزانه ، توجه بیشتری به عمل می آورند و از این طریق کاربرد آن را در بخش مسکونی افزایش می دهند. فوم های مبتنی بر فوم در بخش مسکونی تقاضا دارند ، اگرچه ضد عفونی کننده های ژل نیز حضور خود را افزایش می دهند.

ضد عفونی کننده های دستی در درجه اول از طریق کانال های توزیع خرده فروشی مانند سوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها ، فروشگاه های بزرگ ، فروشگاه های خرده فروشی و داروخانه ها در سراسر جهان به فروش می رسند. فروشگاه های خرده فروشی تولیدکننده اصلی درآمد برای چندین فروشنده در بازار ضدعفونی کننده دستی است. بنابراین ، این فروشگاه ها برای تبلیغ محصولاتشان دارای اهمیت هستند. سوپر مارکت ها و سوپر مارکت ها برخی از گزینه های فروشگاه هستند که فروشندگان می توانند محصولات خود را بفروشند. Reckitt Benckiser’s Dettol و Unilever’s Lifebuoy مارک های مشهور هستند که سهام زیادی دارند. فروش دیجیتال به دلیل پیشرفت در فناوری و افزایش نفوذ اینترنت ، یکی دیگر از مهمترین عوامل در رشد کلی است. فروش آنلاین با میزان قابل توجهی رو به رشد است و پیش بینی می شود طی سالهای آینده در سراسر جهان به یک بستر مهم تبدیل شود. مردم شروع به تبدیل شدن به دیجیتالی کرده اند ، به خصوص با ضریب نفوذ زیاد گوشی های هوشمند و اسباب بازی ها ، همراه با دسترسی به اینترنت برای مصرف کنندگان در سراسر مرزها. این تغییر باعث فروش آنلاین محصولات ضدعفونی کننده دستی شده است.

اخبار مرتبط  ایالات متحده آمریکا آفات استخدام آژانس محلی محلی برای ساخت صنعت است

تقسیم بازار براساس محصول
• مبتنی بر ژل
• مبتنی بر مایع
• مبتنی بر فوم
• دستمال مرطوب
• اسپری
تقسیم بازار توسط کاربر نهایی
• مراقبت های بهداشتی
• مهمان نوازی
• مسکونی
• شرکت های بزرگ، دارای شخصیت حقوقی
• دولت و نظامی
• تحصیلات
تقسیم بازار با توزیع
• خرده فروشی
o سوپر مارکت ها و هایپرمارکت ها
o فروشگاه ها و تخفیف ها
o فروشگاه های مواد مخدر
o خرده فروشی دیگر
• برخط

بینش های ژئوگرافی

ایالات متحده بزرگترین بازار برای شستشو و مراقبت از بهداشت دست در جهان است. بهبود شرایط اقتصادی باعث افزایش سرانه تولید ناخالص داخلی در ایالات متحده شده است. افزایش عفونت های مرتبط با مراقبت های بهداشتی منجر به حدود 89000 مرگ و میر در ایالات متحده سالانه می شود. براساس CDC آمریكا ، شیوع بیماری همه گیر آنفولانزای H1N1 در آمریکا منجر به آلوده شدن 22 میلیون شهروند آمریکایی و بیش از 4000 کشته شد. از این رو ، افزایش آگاهی و دانش در مورد عفونت های جدید باعث افزایش تقاضا برای ضد عفونی کننده دست در کشور می شود. انگلستان بازار اصلی دیگری برای فروشندگان داخلی و جهانی است. اگرچه بیماری آنفلوانزا و عفونت ها در کشور یک بیماری همه گیر نبوده است ، بسیاری از مؤسسات مرتبط با بهداشت و دستگاه های عملکردی در جهت گسترش آگاهی در بین مشتریان تلاش کرده اند تا از مواد ضد عفونی کننده برای اهداف بهداشتی استفاده کنند. آلمان در استفاده از ضد عفونی کننده های دستی رتبه کم دارد. چندین مطالعه و نظرسنجی نشان می دهد كه مردم برای حفظ بهداشت خود از قوانین مناسب پیروی نمی كنند. شستن دستها کمتر یا دقیق تر بین انگشتان چیزی است که کشور با آن به روز نشده است. فروشندگان می توانند از این فرصت بعنوان فرصتی برای تبلیغ برندهای خود استفاده کنند. در حالی که چین و ژاپن بازارهای عمده ، کشورهایی مانند هند و اندونزی انتظار می رود به دلیل افزایش ابتکارات دولت برای بهداشت ، شاهد افزایش تقاضا باشیم. چین فرصت هایی را برای فروشندگان ارائه می دهد. این کشور به دلیل جمعیت زیاد خود ، در معرض عفونت ها و چندین بیماری همه گیر مانند COVID-19 است. فروشندگان می توانند صنعت بهداشت چین را با هدف تبلیغ محصولات خود هدف گذاری کنند. این کشور عضو فعال چندین نهاد بهداشت جهانی است که در زمینه پیشگیری از بیماری ها و عفونت ها تلاش می کنند. ژاپن همچنین تلاشهای خود را در جهت ارتقاء بهداشت مناسب در بین کارکنان مراقبت های بهداشتی متمرکز کرده است ، و این یکی از مؤلفه های مهم تلاش برای جلوگیری از عفونت مرتبط با مراقبت های بهداشتی در کشور بوده است. ابتکارات بسیاری در سراسر کشور جهت افزایش آگاهی از شیوه های بهداشتی و راه حل ها به دلیل مشکلات مکرر درگیر در فعالیت های روزانه انجام شده است. عفونت های مرتبط با بهداشت یکی از مهمترین دلایل بیماری و مرگ در بیماران بستری در بیمارستان است ژاپن، و دولت و بیمارستان ها در تلاشند تا از عفونت های مرتبط با مراقبت های بهداشتی جلوگیری و جلوگیری کنند. بهبود اقدامات بهداشتی دست برای کارمندان مراقبت های بهداشتی یک استراتژی اساسی برای کاهش بروز عفونت های مرتبط با مراقبت های بهداشتی در کشور در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط  اوچیکا در اواخر ماه اوت تصفیه کننده هوا جدید فوتوکاتالیست خود را به بازارها عرضه می کند

تقسیم بازار توسط جغرافیا
آمریکای شمالی
o ایالات متحده
او کانادا
• APAC
او ژاپن
او چین
او هند
او استرالیا
او کره جنوبی
اروپا
o انگلستان
او آلمان
او فرانسه
او ایتالیا
او اسپانیا
آمریکای لاتین
او برزیل
او مکزیک
خاورمیانه و آفریقا
او عربستان سعودی
او آفریقای جنوبی
او ایران

بینش از طرف شرکت کنندگان

بازار جهانی ضد عفونی کننده دست به دلیل حضور فروشندگان محلی و جهانی ، در طبیعت تکه تکه شده است. 3M، صنایع GOJO ، P&G ، Reckitt Benckiser ، Unilever و Vi-Jon فروشندگان اصلی هستند. رقابت بین این بازیکنان کلیدی شدید است. تمرکز بازار در کشورهای توسعه یافته مانند ایالات متحده و سایر کشورهای اروپای غربی زیاد است ، در حالی که هنوز هم در مرحله نوظهور اقتصادهای در حال توسعه مانند چین و هند به دلیل ورود بسیاری از مارک های بین المللی و افزایش آگاهی در مورد ضد عفونی کننده دست. رقابت بین فروشندگان بر اساس پیشنهادات ، تنوع و قیمت گذاری وجود دارد. فروشندگان از مدلهای جدید تجاری استفاده می كنند و بر توسعه سبد مؤسسات خود برای رشد اقتصادی متمرکز هستند. تمرکز به شدت به سمت استفاده از مواد طبیعی و مواد اولیه در ضد عفونی کننده های دستی تغییر می کند.

فروشندگان اصلی
3M شرکت
بررسی اجمالی تجارت
بخش تجاری
پیشنهادات محصول
نقاط قوت
o استراتژی های کلیدی
فرصت های کلیدی
صنایع GOJO
• Procter & Gamble (P&G)
• گروه رکیک بنکیزر
• گروه Unilever
• وی-جان

سایر فروشندگان برجسته
• حمام و بدن کار می کند
بررسی اجمالی تجارت
o استراتژی های کلیدی
• بهترین ضد عفونی کننده ها
• BODE Chemie
• چتم
• گروه کلنول
• گروه بدهی
• EcoHydra Technologies
• Ecolab
• هنکل
• کیمبرلی کلارک
• بهداشت مواد غذایی کریستینز
• شرکت محصولات کوتول
• لینکول دویچلند
• شرکت شیر
• صنایع Medline
• Safetec از آمریکا
• شرکت داروسازی هیمالیا
• سیستم های Vectair
• شرکت ویتلی
• گروه Zoono

بازدیدهای کلیدی بازار
تجزیه و تحلیل بازار ضد عفونی کننده دستی فرصت های اندازه و رشد را برای دوره 2019-2025 فراهم می کند.
• اندازه و رشد چشم انداز بازار را برای دوره پیش بینی شده 2020-2025 ارائه می دهد.
• ارائه بینش جامع در مورد آخرین روند صنعت ، پیش بینی و محرک های رشد در بازار.
• شامل تجزیه و تحلیل دقیق از محرک های رشد ، چالش ها و فرصت های سرمایه گذاری است.
• نمای کلی از بخش ها و چشم انداز منطقه ای بازار را ارائه می دهد.
• خلاصه ای جامع از چشم انداز فروشنده ، تجزیه و تحلیل رقابتی و استراتژی های کلیدی را برای به دست آوردن مزیت رقابتی ارائه می دهد

گزارش کامل را بخوانید: https://www.reportlinker.com/p05628207/؟utm_source=PRN

درباره Reportlinker
ReportLinker یک راه حل تحقیق برنده بازار است. Reportlinker آخرین داده های صنعت را یافته و سازماندهی می کند ، بنابراین شما می توانید تمام تحقیقات بازار مورد نیاز خود را – بلافاصله ، در یک مکان – دریافت کنید.

__________________________
تماس با Clare: [email protected]
ایالات متحده: (339) -368-6001
بین المللی: +1 339-368-6001

منبع گزارشگر منبع

لینک های مربوطه

www.reportlinker.com

پاسخی بگذارید