Crystal Light و CVS موفق ترین برندها در فعال سازی Buzz در میان مصرف کنندگان آمریکایی هستند

نیویورک، 15 آوریل 2020 / PRNewswire / – Crystal Light ، ترکیب نوشیدنی ها ، و CVS ، داروخانه خرده فروشی داروخانه ها ، بهترین مارک های موفق را با تأثیرگذارهای روزمره به دست آورد – CVS برای آنلاین (از طریق رسانه های اجتماعی) و نور کریستال برای آفلاین (از طریق مکالمات رو در رو). این مارک ها بیش از 600 مارک برتر را به دست آوردند تا اولین سری سیستم های TotalSocial® Engagement Labs را در سری امسال جوایز برند TotalSocial کسب کنند.

مارک های موفق با Influencers آفلاین

2019

رتبه

مارک ها

تغییر رتبه

مقابل 2018

1

نور کریستال

+36

2

حال بارگذاری

n / a

3

کلینیک

-1

4

مری کی

+50

5

خطوط هوایی آمریکا

+28

6

سیتی

+23

7

متحد

+62

8

سوبارو

+125

9

شرکت هواپیمایی روحانی

+136

10

سرحال

n / a

منبع: Labs Engagement TotalSocial®. بر اساس مارک های موفق ترین
با تأثیرگذاران روزمره با بالاترین امتیاز نفوذ آفلاین در سال 2019.

مارک های موفق ترین با Influencers ONLINE

2019

رتبه

مارک ها

تغییر رتبه

مقابل 2018

1

CVS

1+

2

کرکلند

+257

3

رژیم غذایی دکتر فلفل

4

هواپیمایی آلاسکا

+9

5

چیلی

+24

6

غذاهای کامل

-2

7

Publix

-2

8

نان پانرا

+15

9

استیک ‘لرزش

+10

10

به سادگی نارنجی

+62

منبع: Labs Engagement TotalSocial®. بر اساس مارک های موفق ترین
با تأثیرگذار روزمره با بالاترین امتیاز نفوذ آنلاین در سال 2019.

این جوایز بیش از 600 مارک مصرف کننده ایالات متحده را مورد آزمایش قرار داد ، Engagement Labs برندگان را بر اساس میزان تأثیرگذاری این مخاطب تأثیرگذار بخش بزرگی از افرادی که در مورد مارک های آنلاین و بصورت آنلاین صحبت می کنند ، انتخاب کرد.

گفت: “در شبکه های اجتماعی خود افراد” تأثیر گذارهای روزمره “وجود دارند که به دنبال مشاوره و توصیه هستند.” اد کلرمدیر عامل شرکت آزمایشگاه های Engagement و نویسنده کتاب اصلی ، تأثیرات: یک آمریکایی در ده آمریکایی به 9 نفر دیگر می گوید چگونه رأی دهید ، کجا بخورید ، و چه چیزی بخرید. کلر گفت: “این مهم است که مارک ها بازاریابی را بر روی” درب کناری تأثیرگذار “متمرکز کنند که اغلب از آنها خواسته می شود بدون پرداخت هزینه و به اصالت بودن ، به شبکه نزدیک خود در مورد محصولات بزرگ اطلاع دهند.” “بازاریابان فرصتی بسیار پایدار برای تعامل با تأثیرگذار روزمره دارند که ارزش آنها ناشی از روابط شخصی با نزدیکترین دوستان و خانواده آنها است. با این وجود نباید آنها را با تأثیرگذار پرداخت شده در مکان هایی مانند اینستاگرام و یوتیوب اشتباه بگیرند.”

اخبار مرتبط  هیئت مدیره حامل سهام سود سه ماهه را اعلام کرد

تأثیرگذارهای روزمره یکی از 10 مصرف کننده شبکه های اجتماعی بزرگ هستند که مکرراً توصیه های محصولات و خدمات را ارائه می دهند – آنها همسایگان شما هستند که برای اولین بار محصولات الکترونیکی یا محصولات زیبایی را امتحان می کنند و مشتاقانه به شما می گویند چه کار کرده است و چه نکرده است.

کلر اظهار داشت: “برندهای تأثیرگذار امسال ترکیبی از بخش هایی از خرده فروشی ، خطوط هوایی ، رستوران های سرویس سریع است و جای تعجب نیست که صنعت زیبایی توصیه های مثبت مصرف کنندگان را به دست آورد.” “ما شاهد جهش های چشمگیر در رتبه بندی از نام تجاری کرکلند Costco از رسانه های اجتماعی و Subaru از گفتگوهای چهره به چهره هستیم.”

داده ها و تحقيقات گسترده ، تاثير تاثير گذاران روزمره را در تاثير گذاري مشاغل در مقاله Admap WARC نشان مي دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزمایشگاه های Engagement و چگونگی افزایش مکالمات مصرف کننده برند خود در زندگی واقعی و آنلاین ، به این آدرس مراجعه کنید: [email protected].

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جوایز برند تجاری TotalSocial ، اینجا را کلیک کنید.

درباره آزمایشگاه های نامزدی

اخبار مرتبط  شرکت لیبی برای اعلام نتایج مالی مالی در سه ماهه اول سال 2020 ، 19 ژوئن 2020 اعلام کرد

Engagement Labs (TSXV: EL) یک شرکت پیشرو در صنعت و داده های تحلیلی است که اطلاعات اجتماعی را برای مارک ها و شرکت های Fortune 500 فراهم می کند. پلت فرم TotalSocial® این شرکت با ترکیب داده های قدرتمند آنلاین (رسانه های اجتماعی) و آفلاین (کلمه دهان) با تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده ، بر کل اکوسیستم اجتماعی تمرکز دارد. Engagement Labs دارای یک بانک اطلاعاتی ده ساله اختصاصی از نام تجاری منحصر به فرد ، صنعت و هوش رقابتی است که با آنالیزهای پیش بینی کننده حاشیه آن که از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی استفاده می کند برای آشکار کردن معیارهای اجتماعی که بازاریابی ROI و درآمد بالای خط را برای گروه متنوع خود دارد ، همگام است. مشتری.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.engagementlabs.com / www.totalsocial.com مراجعه کنید.

درباره TotalSocial®

TotalSocial® یک پلتفرم برتر داده و تحلیلی است که بینشهای بی نظیری ، ROI بازاریابی بهبود یافته و راهکارهای افزایش درآمد را به ماركین ارائه می دهد. TotalSocial که توسط داده های عملی و آنلاین و آفلاین قابل استفاده است ، تنها سکویی است که کل اکوسیستم اجتماعی را در بر می گیرد و گوش می دهد. TotalSocial داده های اختصاصی و منحصر به فردی در مورد مارک ها ، صنعت و رقبا ارائه می دهد. با تشخيص برش ، تحليل پيش بيني كننده ثبت اختراع و يادگيري ماشيني ، در انتظار ثبت اختراع ، فرصت هاي كسب و كار را تشخيص داده و توصيه ها و نقشه راه براي رشد درآمد و تحقق اهداف كسب و كار و بازاريابي ارائه مي دهد.

درباره جوایز برند TotalSocial – موفق ترین مارک ها در فعال کردن مصرف کنندگان با نفوذ

این جوایز براساس بستر اختصاصی داده ها و تجزیه و تحلیل های TotalSocial® شرکت ، که به طور مداوم معیارهای اجتماعی آنلاین و آفلاین را که محرک عملکرد شرکت ها هستند ، اندازه گیری می کند. این معیارها ، از جمله مکالمه آنلاین و آفلاین علیه بعد اصلی گفتگوی زیر: احساسات خالص (تفاوت در درصد مکالمات مثبت منفی منفی) ، اشتراک گذاری برند (میزان استفاده افراد یا صحبت کردن در مورد بازاریابی یا تبلیغات یک برند). حجم (اندازه گیری چند مکالمه از یک نام تجاری) و تأثیر (میزان بحث مخاطب تأثیرگذار در مورد یک نام تجاری). موفق ترین برندها در فعال سازی مصرف کنندگان اثرگذار به مارک هایی با بالاترین امتیاز نفوذ آنلاین و آفلاین در سال 2019 داده می شود.

اخبار مرتبط  افتخارات تعجب آور کاوالان از نخبگان ویسکی ژاپنی

در مورد اظهارات پیشرو ، سلب مسئولیت است

برخی از اظهارات مندرج در اینجا “بیانیه های آینده نگر” به معنای قوانین مربوط به اوراق بهادار را تشکیل می دهند. اظهارات رو به جلو لزوماً بر پایه تعدادی از برآوردها و فرضیات استوار است که اگرچه در این زمان توسط مدیریت منطقی تلقی می شوند ، ذاتاً مشمول عدم قطعیت ها و احتمالات تجاری ، اقتصادی و رقابتی قابل توجهی هستند. به سرمایه گذاران هشدار داده شده است كه به اظهارات آینده نگر اعتماد ندارند. به جز آنچه در قانون مقرر شده است ، آزمایشگاه های Engagement قصد ندارد و هیچگونه تعهدی را برای به روزرسانی هرگونه اظهار نظر در آینده برای منعکس کردن ، به ویژه ، اطلاعات جدید یا رویدادهای آینده ، انجام نمی دهد.

نه TSX Venture Exchange و نه ارائه دهنده خدمات تنظیم آن (همانطور که این اصطلاح در سیاست های بورس سرمایه گذاری TSX تعریف شده است) مسئولیت کفایت یا صحت این نسخه را قبول نمی کنند.

برای سوالات رسانه ای با ما تماس بگیرید:
ونسا لنتوک، VP بازاریابی
آزمایشگاه های نامزدی
732-846-6800
[email protected]

لابراتوارهای نامزدی SOURCE

لینک های مربوطه

engmentlabs.com

پاسخی بگذارید