مدیرعامل تولیدکنندگان برتر آبجو ، شراب و ارواح در حمایت از بازسازی فرهنگ در حال رشد کافه ها ، کافه ها و رستوران هایی که جوامع بسیار از دست می دهند پیوستند.

لندن ، 3 ژوئیه ، 2020 / PRNewswire / – پاندمی COVID-19 یک چالش جهانی بی سابقه برای محافظت از زندگی است و در عین حال از معیشت و اجتماعات نیز حمایت می کند. فقط یک رویکرد متحد و مشترک که کل جامعه را در بر می گیرد می تواند به یک واکنش جهانی مؤثر منجر شود.

ما به عنوان متولی برخی از مارک های نمادین و محبوب جهان ، آبجو ، شراب و ارواح ، ما متعهد به انجام وظیفه خود برای حمایت از این تلاش جهانی هستیم ، ضمن اینکه تعهد خود را نسبت به صدها هزار نفری که در آن کار می کنیم ، انجام می دهیم. در سرتاسر جهان و میلیون ها مشاغل ما در زنجیره ارزش در بخش های کشاورزی ، تولید ، توزیع ، خرده فروشی و میهمان نوازی پشتیبانی می کنیم.

بخش مهمان نوازی یکی از جدی ترین آسیب های تعطیل در سراسر جهان است ، اما هرگز ارزشمندتر و از دست رفته نبوده است. بسته شدن ناگهانی کافه ها ، رستوران ها و کافه ها نه تنها معلومات معیشتی به این مکان ها را نشان داد بلکه تأثیر آنها برای ساختار اجتماعی و رفاه عاطفی جوامع بسیار مهم است.

اخبار مرتبط  Groupe Dynamite با PayBright برای ارائه اقساطی بدون بهره در کانادا همکاری می کند

معاشرت در بارها و رستورانها چیزی است که بیشتر از همه از دست رفته است ، تنها در پشت گذراندن وقت با دوستان و خانواده. برای بسیاری از ما ، این دو با هم ارتباط نزدیک دارند. در واقع ، احساس مناسبت و لذت از معاشرت بسیار ارزشمند است که بسیاری آماده هستند تا برای بیرون رفتن و لذت بردن از غذا و نوشیدنی در این فضاها هزینه بیشتری بپردازند ، که به وضوح نشان می دهد جوامع در کنار هم بهزیستی اجتماعی خود را ارزیابی می کنند. با سلامتی جسمی

با همکاری مشترک ، با همه شرکای اصلی ، ما می توانیم به بازسازی فرهنگ شکوفا ، ایمن کافه ها ، کافه ها و رستوران ها کمک کنیم که با وجود اوقات نامشخصی که امروز با آنها روبرو هستیم ، می توانند به موفقیت برسند. از طریق پاسخی از کل جامعه ، می توانیم بار دیگر محیط استقبال را که خیلی ها از دست داده اند ، ایجاد کنیم.

اگرچه شرکتهای ما بسیار متفاوت هستند ، اما ما ارزشهای مشترک زیادی با هم داریم. همه ما به نوشیدنی هایی که تولید می کنیم افتخار می کنیم. ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که محصولات ما با مسئولیت پذیری مصرف می شود به گونه ای که ، برای کسانی که نوشیدن آنها را انتخاب می کنند ، همیشه یک تجربه مثبت و به یاد ماندنی است.

اخبار مرتبط  Allset از یک برنامه و وب سایت جدید برای یک انتخاب راحت تر و شام خوردن تجربه رونمایی کرد

ما علاقه ای به مصرف مضر نداریم ، این برای مصرف کنندگان بد است ، برای جوامعی که در آن خدمت می کنیم بد است و در نهایت برای کسب و کارهایمان بد. اگرچه در طولانی مدت نوشیدن بیش از حد ، رانندگی کم الکل و نوشیدن زیر سن در بسیاری از مناطق جهان کاهش یافته است ، اما مصمم تر است که ما انجام دهیم.

به عنوان دولت مجاز به بازگشایی مکانها است ، ما با خرده فروشان و سایر شرکای تجاری همکاری خواهیم کرد از اقدامات مسافت فیزیکی کافی پشتیبانی کنید. ما همچنین از بازاریابی ، ارتقاء خدمات مسئول و برنامه های آموزش سرور استفاده خواهیم کرد به جلوگیری از استفاده مضر الکل کمک می کند تهدیدی برای فضای امن و اجتماعی است که جوامع می خواهند از آن لذت ببرند. علاوه بر این – به دلیل رشد سریع در فروش آنلاین و تحویل خانگی آبجو ، شراب و ارواح – ما تلاشهایی را که در ژانویه اعلام کردیم تسریع می کنیم توسعه استانداردهای جهانی تجارت الکترونیکی و ضمانت های بازاریابی آنلاین ، فروش و اعزام ، و ما از سیستم عامل های دیجیتال و نمایندگان اعزام دعوت می کنیم تا در این ابتکار عمل به ما بپیوندند.

اخبار مرتبط  تولید کننده 81 ساله آمریکایی چند ابزار ضد میکروبی بدون سرب را برای ایمن نگه داشتن مردم و جمع آوری پول برای رفع گرسنگی راه اندازی کرده است

همانطور که از این بیماری همه گیر بیرون می آییم ، به گفتگو سازنده با دولت های ملی ، سازمان های بین المللی ، کارشناسان و جامعه مدنی ادامه خواهیم داد تا بتوانیم آنچه را می توانیم برای ارتقاء استانداردها و حمایت از زندگی ، معیشت و اجتماعات بهتر انجام دهیم.

با همکاری مشترک ، ما می توانیم به جوامع کمک کنیم تا فرهنگ شکوفایی کافه ها ، کافه ها و رستوران ها را که برای رفاه اجتماعی ما بسیار ارزشمند و مهم است ، بازسازی کنند.

امضا شده: Anheuser-Busch InBev ، Asahi Group Holdings، Bacardi، Beam Suntory، Brown-Forman، Carlsberg، Diageo، Heineken، Company Kirin Holdings، Molson Coors، پرنود ریکارد ، و ویلیام گرانت & پسران

PDF – https://mma.prnewswire.com/media/1199694/International_Alliance_for_Responsible_Drinking.pdf
لوگو – https://mma.prnewswire.com/media/715226/IARD_Logo.jpg

IUR SOURCE IARD – اتحاد بین المللی برای نوشیدن مسئولیت پذیر

لینک های مربوطه

https://iard.org

SOURCE IARD – اتحاد بین المللی برای نوشیدن مسئولیت پذیر