نمایشگاه زیبایی چین جنوبی منابع قدرتمندی را برای صنعت زیبایی متمرکز می کند

این مراسم افتتاحیه در مرکز نمایشگاه با حجم 22.500 SQM برگزار می شود و با تعداد 800 غرفه دار با کیفیت بالا از بخش های مختلف برای تعداد مورد انتظار از 20،000 بازدید کننده تجارت همراه خواهد بود.

پیشرو تامین کنندگان برای نیازهای متنوع بازار

SCBE با استفاده از طاقچه های صنعت زیبایی ، بر اساس مزیت جغرافیایی و پیشینه غالب خود متناسب با روند صنعت و تقاضای مصرف کننده با انتخاب دسته بندی نمایشگاه ها: عطر و ادکلن ، مراقبت شخصی و توالت فرنگی ، لوازم آرایشی و ابزار ، ناخن و تجهیزات ، حرفه ای محصولات و تجهیزات سالنها ، محصولات و تجهیزات سالن های مو ، زنجیره تامین.

در کنار افزایش مصرف لوازم آرایش Gen Z ، نیاز به نفیس نیز بیشتر و بیشتر شده است. Bluebook 2019 مربوط به صنعت نشان می دهد که داغترین دسته ها ، یعنی رژ لب و ابزارهای مختلف آرایش و زیبایی به سرعت توسعه یافته اند. واضح است که تنظیم زیبایی نفیس به ابزارهای آرایش پیچیده ای نیاز دارد.

در سیستم ارزش فعلی صنعت ، خدمات زنجیره تأمین در حال تبدیل شدن به کلید برای تولید کنندگان برای دستیابی به فرصت های شغلی است. مشتریان نه تنها به تحقیق و توسعه و تولیدکنندگان علاقه مند هستند ، بلکه توانایی خود را در ارائه خدمات متنوع تر نیز دارند.

SCBE با بهره گیری از ادغام منابع قوی ، بهترین غرفه داران و ارائه دهندگان خدمات را در داخل و خارج از کشور در نمایشگاه های زنجیره تأمین زیبایی برای زمینه های تولید قرارداد ، OEM / ODM ، مواد بسته بندی ، مواد اولیه ، چاپ ، انتخاب می کند. ماشین آلات و تجهیزات برای ارائه اطلاعات آینده نگر و همچنین راه حل های حرفه ای و موثر زنجیره تأمین برای بازدید کنندگان. تهیه کنندگان پیشرو در این نمایشگاه همچنین فرصت های کمک و شروع کسب و کار زیبایی را برای منطقه خلیج بزرگ و مناطق همجوار ارائه می دهند.

چهار نمایشگاه بزرگ منابع و اطلاعات جدید را جمع می کند

از تولید تا مصرف ، کل جمعیت در حال تغییر و تحول در خرده فروشی جدید است. بازگشت به ارزش و توانمند سازی خرده فروشی ، رسالت و مسئولیت صنعت است که در دوره مصرف جدید به وجود آمده است. برای شرکت های کانال ها و مارک های تجاری برای کشف استراتژی رشد تحت روند مصرف جدید ، SCBE با چین Beauty Expo به میزبانی اجلاس صنعت خرده فروشی لوازم آرایشی ، که در آن ، نخبگان کانال ها و خرده فروشی های لوازم آرایشی و همچنین کاربردهای عملی ، دست خواهند یافت. کارشناسان با تجربه در داخل و خارج از صنعت ایده های جدیدی را برای بازدید کنندگان ایجاد می کنند تا بتوانند قدرت خرده فروشی جدید را فعال کنند.

صنعت زیبایی هیچ مرزی ندارد. همانطور که هرچه بیشتر شرکت ها یا مارک های خارجی شاهد ظرفیت عظیم بازار چین و توسعه سریع اینترنت هستند ، شرکت های داخلی نیز باید جهانی شوند. بیشتر مصرف کنندگان داخلی از کانال تجارت الکترونیکی مرزی برای خرید از خارج از کشور استفاده می کنند. به همین ترتیب ، شرکت های خارجی یا مصرف کنندگان می توانند برای درک و خرید محصولات چینی به همان کانال اعتماد کنند. مراسم افتتاحیه SCBE با هدف “مرزی E-زیبایی” به منظور دعوت از سیستم عامل های تجارت الکترونیکی در خارج از کشور برای ارائه اطلاعات بازار جلوی بازار و راه حل های یک مرحله ای برای بازدید کنندگان در کاوش در بازارهای خارج از کشور ، با محوریت موضوع “زیبایی مرزی الکترونیکی” محور است.

اخبار مرتبط  urban-gro راه حل های مجازی "مراقبت از مراقبت" را برای حمایت از کشاورزان آمریکای شمالی راه اندازی می کند

در دوره جدید ، مرزی یک مفهوم جدید نیست که مشاغل مرتبط در همه جنبه های زندگی ظاهر می شوند. در صنعت زیبایی ، مرزی نیز یک عادی است. با این حال ، ما قصد داریم یک گیم پلی جدید و واگرا ارائه دهیم که توسط SCBE’s Beauty-Accessory Pavilion با همجوشی درخشان لوازم جانبی مد و زیبایی های خلاقانه ارائه شده است که یک سفر مرزی جدید را آشکار می کند.

مرزی همچنین با بازاریابی IP که در سالهای اخیر به ویژه در بخش زیبایی رونق دارد ، ارتباط دارد. بسیاری از مارک های زیبایی با استفاده از بازاریابی IP موفقیت فروش را با موفقیت پشت سر گذاشتند. در رویداد آینده ، SCBE و لایسنسینگ نمایشگاه چین (LEC) به طور مشترک یک کنفرانس صدور مجوز IP را با تلفیق بازاریابی IP زیبایی برگزار می کنند تا سبک جدید و ارزشمندی را برای برندها به ارمغان بیاورد.

فعالیتهای ویژه برای تمرکز صنعت

امروزه ، هرچه بیشتر مصرف كنندگان Gen Z تمایل بیشتری برای به دست آوردن اطلاعات برند از طریق بسترهای اجتماعی دارند ، تجارت الکترونیکی اجتماعی به عنوان كانال جدید خرده فروشی اجتماعی پدید آمده است. محصولات زیبایی از مزایای تجارت الکترونیکی اجتماعی برای جذب کاربران برای تبدیل شدن به طرفداران خود استفاده می کنند ، سپس به طور ظریف آنها را به طرفداران برند تبدیل می کنند. به عنوان مثال ، WeChat App Mall که توسط بسیاری از مارک های زیبایی تکیه داده شده است ، به تدریج به اصلی ترین شرکت بازار تبدیل شده است. SCBE از متخصصان مربوطه صنعت و جانبازان رسانه دعوت کرده است تا مطالب داغی مانند “E-Commerce WeChat Mini Program بهترین اقدامات برای مارک های زیبایی” ، “نحوه ایجاد جامعه با ارزش افزوده با استراتژی متفاوت محتوای” و “بازاریابی دیجیتال برای شرکتهای زیبایی “.

توسعه صنعت آرایشی از پایداری جدایی ناپذیر است. مقایسه با همتایان در اروپا و آمریكایی كه دارای مفاهیم بالغ در زمینه حفاظت از محیط زیست هستند ، آگاهی مصرف كنندگان داخلی از حفاظت از محیط زیست و پایداری در مرحله نوآوری و رشد است. این بدان معناست که بازار بزرگی در پشت سبک زندگی سالم و پایدار وجود دارد. در تحول جدید موج سبز پیشگامانی که می توانند روندهای جدید را پیش بینی و درک کنند ، برنده شدن در جلب رضایت و شناخت مصرف کنندگان پیشتاز خواهد بود ، بنابراین ، کل صنعت زیبایی را به سمت یک الگوی تولیدی سبزتر و پایدار سوق می دهند. سخنرانی اصلی “فردا قوی ترین ابزارهای بازاریابی برندها: طرح های سبز و پایداری” با این موضوع به اشتراک می گذارد که چگونه فعالیت های تجاری مربوط به حفاظت از محیط زیست می توانند نتایج برنده را برای برندها و محیط زیست به ارمغان آورند.

اخبار مرتبط  Khiron با RAPPI ، بزرگترین پلت فرم برنامه چند عمودی خانگی آمریکای لاتین ، مشارکت انحصاری می کند

علاوه بر این ، SCBE آینده رویدادهای هیجان انگیز تری از قبیل “روندهای طراحی و نوآوری محصولات با هدف نسل جدید” ، “روند آینده در خرده فروشی زیبایی” و 10 را برگزار می کند.هفتم نمایش مو و جوایز سالگرد مو و مو و تبادل فرهنگ مو توسط انجمن کارشناسی ارشد مو آسیا (AHMA).

پیش ثبت نام برای بازدید از SCBE

بر اساس شنژن از منطقه بزرگ خلیج ، نمایشگاه زیبایی چین جنوبی از مزیت قوی خود در ادغام منابع فناوری تحقیق و توسعه پیشرفته و روندهای نوآوری خلاقانه برای ارائه پتانسیل اصلاحات هسته ای برای توسعه خلاقانه صنعت زیبایی چین پرده بر می دارد.

از جانب 30 ژوئیه تا اول آگوست از سال 2020 ، این رویداد زیبایی بسیار مورد توجه در برگزار می شود شنژن. در این لحظه ، پیش ثبت نام آغاز شده است. لطفاً SCBE را در WeChat دنبال کنید یا برای ثبت نام به وب سایت رسمی خود وارد شوید. متقاضیان موفق از خریدار VIP دعوت شده همچنین می توانند از مزایای منحصر به فرد ارائه شده توسط تیم خدمات خریدار برخوردار شوند.

برای اطلاعات و فعالیت های این نمایشگاه ، به وب سایت SCBE مراجعه کنید: www.southchinabeautyexpo.com

– پایان –

برای سوالات رسانه ای ، لطفاً با:

سرزمین اصلی چین
خانم الی لی

بازارهای اطلاعاتی ، گوانگژو
T: +86.20 3895 1650

ه: [email protected]

هنگ کنگ ، چین
خانم جوی زو
بازارهای اطلاع رسانی ، هنگ کنگ

T: +852 2827 6211

ه: [email protected]

یادداشت ها به ویراستاران:

تصاویر با وضوح بالا را در لینک زیر بارگیری کنید: https://we.tl/t-w0RFIRYKUJ

درباره برگزارکننده:

نمایشگاه زیبایی چین جنوبی توسط شرکت های Informa Markets ، BolognaFiere و Shanghai Baiwen نمایشگاه با مسئولیت محدود برگزار می شود.

درباره بازارهای اطلاعاتی (www.informamarkets.com)

یک بخش گسترده ای از رویدادهای B2B در 11 شهر در سراسر کشور وجود دارد آسیا (بانکوک، چنگدو، شهر هوشی مین، هنگ کنگ، جاکارتا، کوالالامپور، مانیل، بمبئی، شانگهای، شنژن، توکیو) ، سریعترین بازارهای در حال رشد در جهان. با گسترش بیشتر قدرت خود ، Beauty Portfolio اکنون یک رویداد جدید B2B را در خود جای داده است میامی 2020 خدمت به ساحل شرقی و ایالات متحده آمریکا، آمریکای جنوبی و جزایر کاراییب مناطق Informa Markets برای تجارت ، نوآوری و رشد بسترهای نرم افزاری برای صنایع و بازارهای خاص ایجاد می کند. نمونه کارها ما از بیش از 550 رویداد و مارک بین المللی B2B در بازارهایی از جمله لوازم بهداشتی و دارویی ، زیرساخت ، ساخت و ساز و املاک و مستغلات ، مد و پوشاک ، مهمان نوازی ، غذا و نوشیدنی و بهداشت و تغذیه از جمله دیگر تشکیل شده است. ما از طریق نمایشگاه های چهره به چهره ، محتوای دیجیتالی تخصصی و راه حل های داده های عملی ، به مشتریان و شرکای مختلف دنیا امکان تعامل ، تجربه و تجارت را می دهیم. ما به عنوان برگزار کننده نمایشگاه های برتر جهان ، ما طیف های متنوعی از بازارهای تخصصی را به بازار عرضه می کنیم ، فرصت ها را باز می کنیم و به آنها در رونق 365 روز سال کمک می کنیم. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به www.informamarkets.com مراجعه کنید.

درباره گروه BOLOGNAFIERE (www.bolognafiere.it)

BolognaFiere Group پیشروترین برگزار کننده نمایشگاه های تجاری جهان در زمینه لوازم آرایشی ، مد ، معماری ، ساختمان ، هنر و فرهنگ است. این گروه دارای بیش از 80 نمایشگاه بین المللی در پرتفوی خود است ، بویژه Cosmoprof World Bologna ، مهمترین نقطه ملاقات در جهان برای متخصصان زیبایی ، که در سال 1967 تاسیس و در بولونیا برگزار شد ، ایتالیا. برای نسخه 2019 ، Cosmoprof بیش از 265.000 شرکت کننده از 150 کشور جهان را ثبت کرد ، با افزایش 10 درصدی متخصصان خارجی و 3،033 غرفه دار از 70 کشور جهان. پلت فرم Cosmoprof با وقایع خود در بولونیا در سراسر جهان گسترش می یابد ، لاس وگاس، بمبئیو هنگ کنگ (با بولونای Cosmoprof در سراسر جهان ، Cosmoprof در آمریکای شمالی ، Cosmoprof هند و Cosmoprof آسیا). این شرکت به عنوان نماینده فروش بین المللی در رویدادهای اختصاص داده شده به جهان زیبایی در ایران شرکت می کند کلمبیا (Belleza y Salud in Bogotá) و جنوب شرقی آسیا (AseanBeauty در تایلند، PhilBeauty در فیلیپین، VietBeauty در ویتنام، و BeautyExpo در مالزی) پلت فرم Cosmoprof نفوذ خود را در این کشور تقویت می کند اروپابا تشکر از کسب گروه آلمانی بهداشت و زیبایی ، در آمریکای جنوبیبا تشکر از همکاری با نمایشگاه زیبایی – Feira Internacional De Beleza Professionional ، و در آسیا.

در باره شانگهای BAIWEN نمایشگاه CO LTD (www.cbebaiwen.com)

شرکت نمایشگاه Baiwen شانگهای شعبه ای از Informa (FTSE 100) ، بزرگترین نمایشگر بزرگ جهان و همچنین برگزار کننده نمایشگاه زیبایی چین (CBE) است ، چین نمایش زیبایی مشهور. بایوین با بیش از ده سال تجربه در زمینه برنامه ریزی و سازماندهی نمایشگاه های با کیفیت ، افتخارات کیفیت ، حرفه ای و اقتدار را کسب کرده است. نمایشگاه زیبایی چین با یک نمایشگاه سالانه 260،000 متر مربع ، یکی از سه نمایشگاه زیبایی در جهان است. به عنوان سکوی تجاری بین المللی که زنجیره تامین کامل محصولات زیبایی را پوشش می دهد ، CBE شامل سه نمایش ، یعنی نمایشگاه بین المللی مراقبت از پوست و شستشوی نمایشگاه بین المللی ، نمایشگاه بین المللی پوست و مو در شانگهای و نمایشگاه بین المللی مواد شیمیایی و مصرف مو در شانگهای و مواد اولیه ، بسته بندی و ماشین آلات شیمیایی با استفاده روزانه بین المللی از شانگهای است. . Baiwen در حال حاضر رئیس واحد انجمن صنعت نمایشگاههای شانگهای و معاون رئیس واحد انجمن شیمیایی روزمره شانگهای است. به CBE جوایزی اهدا شده است شانگهای نام تجاری مشهور ، نمایشگاه نام تجاری شانگهای ، خدمات نام تجاری شانگهای و غیره

منبع اطلاعات بازارها

پاسخی بگذارید