بازار جهانی توفو (2020 تا 2025)

DUBLIN، 6 ژوئیه 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار توفو: روندهای جهانی صنعت ، سهم ، اندازه ، رشد ، فرصت و پیش بینی 2020-2025” به گزارش ResearchAndMarkets.com ارائه.

بازار جهانی توفو در CAGR در حدود 5٪ در طول 2014-2019 رشد کرد. توفو یا همان پنیر لوبیا به یک محصول سویا خامه ای و سرشار از پروتئین گفته می شود که از تهیه شیر تازه سویا و فشار دادن آن به یک بلوک جامد تهیه می شود. توفو فرآوری نشده معمولاً در انواع مختلفی از جمله نرمی ، نرم ، ابریشمی ، سفت و محکم موجود است.

این گیاه به طور گسترده ای در غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ، زیرا می تواند طعم دهنده ادویه ها ، چاشنی ها ، سس ها و ترشیجات را به طور موثر جذب کند. این منبع سرشار از مواد مغذی مختلف و ترکیبات تقویت کننده سلامتی مانند آهن ، کلسیم ، منیزیم ، مس ، روی ، اسیدهای آمینه و ویتامین B1 است که به بهبود سلامت قلب و استخوان ها و مدیریت وزن کمک می کند.

رشد چشمگیر در صنایع غذایی و آشامیدنی ، در کنار افزایش ترجیحات مصرف کننده برای محصولات غذایی وگان ، از مهمترین عوامل رشد بازار است. در راستای این امر ، افزایش هوشیاری بهداشتی و افزایش مواردی از اختلالات مختلف در شیوه زندگی منجر به پذیرش گسترده محصولات غذایی کم چرب و کم کلسترول وگان و سویا شده است. علاوه بر این ، راه اندازی مداوم انواع محصولات نوآورانه ، مانند سس های مبتنی بر توفو ، همبرگر ، هات داگ ، بستنی ، لرز و دسر ، به عنوان یکی دیگر از عوامل ایجاد کننده رشد عمل می کند. رستوران ها ، کافه ها و سایر رستوران ها در حال آزمایش چندین طعم و ترکیب توفو هستند تا غذاهای خلاقانه و بی نظیری را به مشتریان خود ارائه دهند.

علاوه بر این ، حق بیمه رژیم های غذایی فاقد گلوتن و کربوهیدرات در سراسر جهان ، گنجاندن توفو آلی در رژیم های غذایی را نیز کاتالیز کرده است. پیش بینی می شود عوامل دیگری از جمله فعالیت های تبلیغاتی تهاجمی تولید کنندگان بر روی سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، دسترسی آسان محصول از طریق زنجیره های خرده فروشی تجارت الکترونیکی ، افزایش هزینه های مصرف کننده و شهرنشینی سریع پیش بینی شده است تا بازار را به بازار هدایت کند. با نگاه به جلو ، ناشر انتظار دارد که بازار همچنان در دوره پیش بینی (2020-2025) رشد متوسطی را نشان دهد.

اخبار مرتبط  گزارش زیرمجموعه JS Global Joyoung 9M نشان می دهد که درآمد در Q3 2020 22٪ افزایش یافته است

چشم انداز رقابتی:

چشم انداز رقابتی این صنعت همچنین با برخی از بازیکنان اصلی بازی Amy’s Kitchen ، Eden Foods Inc. ، Hain Celestia ، House Foods Group ، Kikkoman ، Morinaga & Company ، Pulmuone ، Tofurky ، Vitasoy و غیره مورد بررسی قرار گرفته است.

سوالات اصلی پاسخ داده شده در این گزارش:

  • بازار جهانی توفو تاکنون چگونه عمل کرده است و طی سالهای آینده چگونه عمل خواهد کرد؟
  • بازارهای کلیدی منطقه ای چیست؟
  • تأثیر COVID-19 در بازار جهانی توفو چه بوده است؟
  • شکاف بازار براساس محصول چیست؟
  • شکاف بازار براساس نوع چیست؟
  • تجزیه بازار براساس کاربرد چیست؟
  • تجزیه بازار براساس کانال توزیع چیست؟
  • مراحل مختلف زنجیره ارزش صنعت چیست؟
  • عوامل و چالشهای اصلی رانندگی در صنعت چیست؟
  • ساختار بازار جهانی توفو چیست و بازیکنان اصلی چه کسانی هستند؟
  • میزان رقابت در صنعت چقدر است؟

موضوعات اصلی تحت پوشش:

1 پیشگفتار

2 دامنه و روش شناسی
2.1 اهداف مطالعه
2.2 سهامداران
منابع داده 2.3
منابع اولیه
منابع ثانویه
2.4 برآورد بازار
2.4.1 رویکرد پایین
2.4.2 رویکرد از پایین به پایین
2.5 روش پیش بینی

3 خلاصه اجرائی

4 مقدمه
4.1 بررسی اجمالی
4.2 روند اصلی صنعت

5 بازار جهانی توفو
5.1 بررسی اجمالی بازار
5.2 عملکرد بازار
5.3 تأثیر COVID-19
5.4 پیش بینی بازار

6 تجزیه بازار براساس محصول
6.1 توفو پردازش شده
6.1.1 روند بازار
6.1.2 پیش بینی بازار
6.2 توفو پردازش نشده
6.2.1 روند بازار
6.2.2 پیش بینی بازار

اخبار مرتبط  گرین بیتس با دستیابی به 4 میلیارد دلار فروش خرده فروشی سالانه ، اولین شرکت فناوری شاهدانه می شود

7 تجزیه بازار براساس نوع
7.1 آلی
7.1.1 روند بازار
7.1.2 پیش بینی بازار
7.2 متعارف
7.2.1 روند بازار
7.2.2 پیش بینی بازار

8 تجزیه بازار توسط برنامه
8.1 هتل ، رستوران و پذیرایی
8.1.1 روند بازار
8.1.2 پیش بینی بازار
8.2 پردازش مواد غذایی
8.2.1 روند بازار
8.2.2 پیش بینی بازار
8.3 خانوار
8.3.1 روند بازار
8.3.2 پیش بینی بازار
8.4 دیگران
8.4.1 روند بازار
8.4.2 پیش بینی بازار

9 فروپاشی بازار توسط کانال توزیع
9.1 فروش مستقیم
9.1.1 روند بازار
9.1.2 پیش بینی بازار
9.2 سوپر مارکت ها و هایپرمارکت
9.2.1 روند بازار
9.2.2 پیش بینی بازار
9.3 فروشگاه های راحتی
9.3.1 روند بازار
9.3.2 پیش بینی بازار
9.4 فروشگاه های تخصصی
9.4.1 روند بازار
9.4.2 پیش بینی بازار
9.5 فروشگاه آنلاین
9.5.1 روند بازار
9.5.2 پیش بینی بازار
9.6 دیگران
9.6.1 روند بازار
9.6.2 پیش بینی بازار

10 تجزیه بازار براساس منطقه
10.1 آمریکای شمالی
10.1.1 ایالات متحده
10.1.1.1 روند بازار
10.1.1.2 پیش بینی بازار
10.1.2 کانادا
10.1.2.1 روند بازار
10.1.2.2 پیش بینی بازار
10.2 آسیا و اقیانوسیه
10.2.1 چین
10.2.1.1 روند بازار
10.2.1.2 پیش بینی بازار
10.2.2 ژاپن
10.2.2.1 روند بازار
10.2.2.2 پیش بینی بازار
10.2.3 هند
10.2.3.1 روند بازار
10.2.3.2 پیش بینی بازار
10.2.4 کره جنوبی
10.2.4.1 روند بازار
10.2.4.2 پیش بینی بازار
10.2.5 استرالیا
10.2.5.1 روند بازار
10.2.5.2 پیش بینی بازار
10.2.6 اندونزی
10.2.6.1 روند بازار
10.2.6.2 پیش بینی بازار
10.2.7 دیگران
10.2.7.1 روند بازار
10.2.7.2 پیش بینی بازار
10.3 اروپا
10.3.1 آلمان
10.3.1.1 روند بازار
10.3.1.2 پیش بینی بازار
10.3.2 فرانسه
10.3.2.1 روند بازار
10.3.2.2 پیش بینی بازار
10.3.3 انگلستان
10.3.3.1 روند بازار
10.3.3.2 پیش بینی بازار
10.3.4 ایتالیا
10.3.4.1 روند بازار
10.3.4.2 پیش بینی بازار
10.3.5 اسپانیا
10.3.5.1 روند بازار
10.3.5.2 پیش بینی بازار
10.3.6 روسیه
10.3.6.1 روند بازار
10.3.6.2 پیش بینی بازار
10.3.7 دیگران
10.3.7.1 روند بازار
10.3.7.2 پیش بینی بازار
10.4 آمریکای لاتین
10.4.1 برزیل
10.4.1.1 روند بازار
10.4.1.2 پیش بینی بازار
10.4.2 مکزیک
10.4.2.1 روند بازار
10.4.2.2 پیش بینی بازار
10.4.3 دیگران
10.4.3.1 روند بازار
10.4.3.2 پیش بینی بازار
10.5 خاورمیانه و آفریقا
10.5.1 روند بازار
10.5.2 تجزیه بازار براساس کشور
10.5.3 پیش بینی بازار

اخبار مرتبط  CCA Industries، Inc. گزارش نتایج سه ماهه دوم سال 2020

11 تجزیه و تحلیل SWOT
11.1 بررسی اجمالی
11.2 نقاط قوت
11.3 ضعف
11.4 فرصت ها
11.5 تهدید

12 تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش

13 تجزیه و تحلیل نیرو پنج دروازه بان
13.1 بررسی اجمالی
13.2 قدرت چانه زنی خریداران
13.3 قدرت چانه زنی تولید کنندگان
13.4 درجه رقابت
13.5 تهدید ورود جدید
13.6 تهدید جانشینان

14 شاخص قیمت

15 منظره رقابتی
15.1 ساختار بازار
15.2 بازیکنان کلیدی
15.3 پروفایل بازیکنان اصلی
15.3.1 آشپزخانه امی
15.3.1.1 نمای کلی شرکت
15.3.1.2 نمونه کارها محصول
15.3.2 Eden Foods Inc.
15.3.2.1 نمای کلی شرکت
15.3.2.2 نمونه کارها محصول
15.3.3 Hain Celestia
15.3.3.1 نمای کلی شرکت
15.3.3.2 نمونه کارها محصول
15.3.3.3 مالی
15.3.3.4 تجزیه و تحلیل SWOT
15.3.4 گروه غذاهای خانگی
15.3.4.1 نمای کلی شرکت
15.3.4.2 نمونه کارها محصول
15.3.4.3 مالی
15.3.4.4 تجزیه و تحلیل SWOT
15.3.5 Kikkoman
15.3.5.1 نمای کلی شرکت
15.3.5.2 نمونه کارها محصول
15.3.6 Morinaga & Company
15.3.6.1 نمای کلی شرکت
15.3.6.2 نمونه کارها محصول
15.3.6.3 مالی
15.3.6.4 تجزیه و تحلیل SWOT
15.3.7 پالمون
15.3.7.1 نمای کلی شرکت
15.3.7.2 نمونه کارها محصول
15.3.8 توفورکی
15.3.8.1 نمای کلی شرکت
15.3.8.2 نمونه کارها محصول
15.3.9 ویتاسوی
15.3.9.1 نمای کلی شرکت
15.3.9.2 نمونه کارها محصول
15.3.9.3 مالی
15.3.9.4 تجزیه و تحلیل SWOT

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/bnmfxo مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com