چشم انداز بازار خرده فروشی هوشمند جهانی (2018 تا 2027)

DUBLIN، 9 ژوئیه سال 2020 / PRNewswire / – گزارش “خرده فروشی هوشمند – چشم انداز بازار جهانی (2018-2027)” به آن اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

بازار جهانی خرده فروشی هوشمند به حساب می آید 14.61 میلیارد دلار در سال 2018 و انتظار می رود که برسد 84.92 میلیارد دلار تا سال 2027 در CAGR 21.6٪ در دوره پیش بینی رشد کرد. افزایش پذیرش تجزیه و تحلیل داده های بزرگ ، یادگیری ماشین ، زنجیره بلوک و فناوری های هوش مصنوعی توسط خرده فروشان و کاهش هزینه قطعات الکترونیکی مهمترین عوامل رشد بازار است. با این حال ، ریسک بالای سرقت داده های مشتری محدود کننده رشد بازار است.

Smart Retail شامل مجموعه فن آوری هایی است که به منظور ارائه خدمات سریع تر ، هوشمندانه تر و ایمن تر به مشتریان در هنگام خرید طراحی شده است. نظرسنجی ها توسط خرده فروشان برای تشخیص اقدامات و الزامات مشتری انجام می شود. آنها همچنین در حال اتخاذ چندین راه حل برای جذب مشتری هستند. استفاده از چنین فناوری هایی به خرده فروشان کمک می کند تا تصویر بهتری از برند و افزایش فروش داشته باشند.

براساس کاربرد ، بخش نظارت بر ترافیک پا به دلیل افزایش مداوم جمعیت و افزایش آگاهی آن در بین خرده فروشان ، به احتمال زیاد تقاضای زیادی خواهد داشت. با توجه به جغرافیا ، آمریکای شمالی در دوره پیش بینی رشد بسیار چشمگیر خواهد داشت زیرا تعداد زیادی از سوپر مارکت ها ، هایپرمارکت ها ، فروشگاه های بزرگ و سایر فروشگاه های خرده فروشی وجود دارد.

اخبار مرتبط  Caesarstone معرفی لوکس CALACATTA MAXIMUS تعریف شده است

برخی از بازیکنان اصلی نمایش داده شده در بازار خرده فروشی هوشمند عبارتند از: Amazon، Bosch Group، Broadcom Limited، Cisco Systems، First Data، Google LLC، Honeywell، Huawei Investment & Holding، IBM Corporation، Ingenico، Intel، LG Display، Par Technology، PAX فناوری جهانی ، منابع روباتیک سافت بانک و Verifone.

آنچه گزارش ما ارائه می دهد:

  • ارزیابی سهم بازار برای بخش های منطقه ای و کشور
  • توصیه های استراتژیک برای متقاضیان جدید
  • اطلاعات بازار را برای سالهای 2017 ، 2018 ، 2019 ، 2023 و 2027 پوشش می دهد
  • روند بازار (رانندگان ، محدودیت ها ، فرصت ها ، تهدیدها ، چالش ها ، فرصت های سرمایه گذاری و توصیه ها)
  • تجزیه و تحلیل استراتژیک: درایورها و محدودیتها ، تجزیه و تحلیل محصول / فناوری ، تجزیه و تحلیل پنج نیروی Porter ، تجزیه و تحلیل SWOT و غیره.
  • توصیه های استراتژیک در بخش های اصلی تجارت بر اساس برآورد بازار
  • نقشه برداری محوطه سازی رقابتی روندهای اصلی کلیدی
  • نمایه شرکت با استراتژی های دقیق ، مالی و تحولات اخیر
  • روند زنجیره تأمین نقشه برداری از آخرین پیشرفتهای فناوری

موضوعات اصلی تحت پوشش:

1 خلاصه اجرائی

2 پیشگفتار
2.1 چکیده
دارندگان سهام 2.2
دامنه تحقیق
2.4 روش تحقیق
2.4.1 داده کاوی
2.4.2 تجزیه و تحلیل داده ها
اعتبار سنجی داده ها
2.4.4 رویکرد تحقیقاتی
منابع تحقیق 2.5
2.5.1 منابع تحقیقات اولیه
2.5.2 منابع تحقیق ثانویه
2.5.3 فرضیات

اخبار مرتبط  یک جشن جهانی تجارت بزرگ با جمع آوری 2500 مارک روشنایی

3 تحلیل روند بازار
3.1 مقدمه
3.2 رانندگان
محدودیت ها 3.3
3.4 فرصت ها
3.5 تهدید
3.6 تجزیه و تحلیل برنامه
3.7 بازارهای نوظهور
3.8 تأثیر Covid-19

4 تجزیه و تحلیل نیرو پنج دروازه بان
4.1 قدرت چانه زنی تامین کنندگان
4.2 قدرت چانه زنی خریداران
4.3 تهدید جانشین
4.4 تهدید ورود جدید
4.5 رقابت رقابتی

5 بازار جهانی خرده فروشی هوشمند ، توسط Solution
5.1 مقدمه
5.2 نرم افزار
5.3 سخت افزار

6 بازار خرده فروشی هوشمند جهانی ، با پیشنهاد خرده فروشی
6.1 مقدمه
6.2 کالاهای سخت و تفریحی
6.3 کالاهای مصرفی سریع
6.4 پوشاک و لوازم جانبی

7 بازار خرده فروشی هوشمند جهانی ، براساس سیستم
7.1 مقدمه
7.2 برچسب هوشمند
7.2.1 قفسه هوشمند
7.2.2 چراغ هوشمند
7.3 بازاریابی بصری
7.3.1 علائم دیجیتال
7.4 سیستم هوشمند
7.4.1 واقعیت مجازی
7.4.2 چرخ دستی های هوشمند
7.4.3 کیوسک تعاملی
7.4.4 واقعیت افزوده
7.5 سیستم پرداخت هوشمند
7.5.1 سیستم POS
7.5.2 برنامه پرداخت تلفن همراه
7.5.3 سیستم پرداخت الکترونیکی
7.6 سیستم های دیگر
7.6.1 تحلیلی
7.6.2 رباتیک

8 بازار جهانی خرده فروشی هوشمند ، براساس برنامه
8.1 مقدمه
8.2 محافظت از برند
8.3 نظارت بر ترافیک پا
8.4 مدیریت موجودی
8.5 مدیریت و پرداخت وفاداری
8.6 تعمیر و نگهداری تجهیزات پیش بینی شده
8.7 اتاق اتصالات هوشمند

9 بازار جهانی خرده فروشی هوشمند ، براساس جغرافیا
9.1 مقدمه
9.2 آمریکای شمالی
9.2.1 ایالات متحده
9.2.2 کانادا
9.2.3 مکزیک
9.3 اروپا
9.3.1 آلمان
9.3.2 انگلستان
9.3.3 ایتالیا
9.3.4 فرانسه
9.3.5 اسپانیا
9.3.6 بقیه اروپا
9.4 آسیا و اقیانوسیه
9.4.1 ژاپن
9.4.2 چین
9.4.3 هند
9.4.4 استرالیا
9.4.5 نیوزلند
9.4.6 کره جنوبی
9.4.7 بقیه آسیا و اقیانوسیه
9.5 آمریکای جنوبی
9.5.1 آرژانتین
9.5.2 برزیل
9.5.3 شیلی
9.5.4 بقیه آمریکای جنوبی
9.6 خاورمیانه و آفریقا
9.6.1 عربستان سعودی
9.6.2 امارات
9.6.3 قطر
9.6.4 آفریقای جنوبی
9.6.5 بقیه خاورمیانه و آفریقا

10 پیشرفت اصلی
10.1 موافقت نامه ، مشارکت ، همکاری و سرمایه گذاری مشترک
10.2 ادغام و ادغام
10.3 راه اندازی محصول جدید
10.4 گسترش
10.5 استراتژی های کلیدی دیگر

اخبار مرتبط  داستان پزشک سوتین چینی دکتر لی ونلیانگ در حال تبدیل شدن به کتابی برای کودکان است

11 نمایه شرکت
11.1 آمازون
11.2 گروه بوش
11.3 Broadcom Limited
11.4 سیستم های سیسکو
11.5 داده اول
11.6 Google LLC
11.7 هانیول
11.8 سرمایه گذاری و برگزاری Huawei
11.9 شرکت آی بی ام
11.10 Ingenico
11.11 اینتل
11.12 نمایشگر LG
11.13 پار فناوری
11.14 فناوری جهانی PAX
11.15 منابع Softbank Robotics
11.16 Verifone

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/45znhr مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]ام

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com