Bed Bath & Beyond Inc. منصوب ویلیامز-سونوما جانباز نیل لیک شد تا تیم برندهای جدید متعلق به خود را هدایت کند

UNION ، N.J.، 13 ژوئیه سال 2020 / PRNewswire / – Bed Bath & Beyond Inc. (Nasdaq: BBBY) امروز خبر انتصاب جانباز صنعت را اعلام کرد نیل لیک بعنوان معاون ارشد رئیس جمهور (SVP) ، صاحبان برندها. لیک ، سابقا ویلیامز-سوناما ، تیم جدیدی را تشکیل می دهد که انتظار دارد از سال 2021 یک سبد از مارک های متعلق به مشتری الهام بخشد و توسعه دهد و راه اندازی کند. استراتژی رشد محصول این شرکت شامل یک تمرکز واضح تر روی محصولات و تمایز محصول و همچنین نفوذ بیشتر مارک های متعلق به در رده های اصلی مانند تختخواب ، حمام و آشپزخانه.

معاون رئیس جمهور ، مدیر ارشد بازاریابی ، جو هارتگ گفت: “برای بازسازی تختخواب و حمام و فراتر از اقتدار به عنوان فروشنده اصلی omnichannel Home ، ما در حال تصور مجدد نحوه تهیه و اصلاح مجموعه ای از مارک های متعلق به خود هستیم. نیل دارای تجربیاتی عمیق در ساخت برندهایی است که مردم دوست دارند و هدایت تیم برندهای جدید متعلق به ما را به عهده می گیرند. مجموعه ای از مارک های واقعاً متفاوت را ایجاد کنید که نفوذ ما را در گروههای اصلی و ارتباط ما با مشتریان وفادار ما عمیق تر می کند. ”

نیل لیک گفت: “در زمانی که خانه های ما هرگز برای ما مهمتر نبوده اند ، من از پیوستن به برندی که چنین نقش اساسی در زندگی مشتریان دارد ، هیجان زده ام. یافتن راه های جدید برای کمک به مشتریان در خانه احساس نمی کند. در زمینه کنونی توجه یا هیجان انگیز تر باشد. من مشتاقانه منتظر هستم که نقش خود را در بازسازی تختخواب حمام و فراتر از اقتدار با مارک های الهام گرفته از مشتری که واقعاً متفاوت هستند بازی کنم. ”

لیک پس از 22 سال فعالیت در فروشگاه خرده فروشی آشپزی ویژه ویلیامز-سونوما به Bed Bath & Beyond می رود. لیک در دوران تصدی خود در ویلیامز-سونوما ، سمتهای مختلفی در زمینه رهبری در زمینه کالاهای تجاری ، توسعه محصول ، مدیریت موجودی و همچنین به عنوان رئیس مسئولیت اجتماعی شرکت ها داشت. او گزارش خواهد داد جو هارتگ، EVP ، مدیر ارشد بازاریابی و رهبری یک تیم عملکردی متقابل در سراسر شرکت.

اخبار مرتبط  "جلسه مختصر بوتیک جهانی" با CIIF همراه است

استراتژی برند متعلق به شرکت پیشرفته ، مجموعه کالایی مناسب تر ، الهام بخش و متمایز را منحصر به فرد در Bath Bath & Beyond خواهد کرد ، از جمله در اتاق های مهم و مواردی که در حال حاضر دارای سهم قابل توجهی در بازار مانند تختخواب ، حمام و آشپزخانه است. این شرکت قصد دارد مجموعه ای از مارک های متعلق به سال 2021 را با این پیش بینی که نمونه کارها با گذشت زمان گسترش یابد ، معرفی کند.

درباره Bed Bath & Beyond Inc.

Bed Bath & Beyond Inc. و شرکتهای تابعه (“شرکت”) یک خرده فروش امنیکنل است که باعث می شود مشتریان در خانه احساس راحتی کنند. این شرکت مجموعه گسترده ای از کالاهای داخلی و مبلمان خانگی را به فروش می رساند. این شرکت همچنین انواع مختلفی از محصولات نساجی ، امکانات و کالاهای دیگر را در اختیار می گذارد تا مشتریان نهادی را در مهمان نوازی ، خط مسافرتی ، مراقبت های بهداشتی و سایر صنایع ارائه دهد. علاوه بر این ، این شرکت در یک سرمایه گذاری مشترک که فروشگاه های خرده فروشی را در آن فعالیت می کند ، شریک است مکزیک تحت عنوان Bed Bath & Beyond.

بیانیه های رو به جلو

این بیانیه مطبوعاتی حاوی بیانیه های آینده نگرانه است ، از جمله پیشرفت های پیش بینی شده و پیش بینی شده شرکت در جهت دستیابی به اهداف بلند مدت و موفقیت برنامه های خود در رابطه با مارک های متعلق به ، شامل ، اما محدود به آن نیست. بسیاری از این جمله های آینده نگر با استفاده از کلماتی مانند ممکن ، اراده ، انتظار ، پیش بینی ، تقریبی ، تخمین ، فرض ، ادامه ، مدل ، پروژه ، برنامه ، هدف ، هدف و کلمات و عبارات مشابه قابل شناسایی هستند ، اگرچه عدم وجود این کلمات لزوماً به معنای این نیست که بیانیه ها آینده نگر نیستند. نتایج واقعی شرکت و وضعیت مالی آینده شرکت ممکن است از نظر مادی با آنچه بیان شده در هرگونه اظهار نظرهای آینده دار در نتیجه بسیاری از عوامل متفاوت است ، متفاوت باشد. چنین عواملی ، بدون محدودیت شامل موارد زیر می شوند: شرایط عمومی اقتصادی از جمله بازار مسکن ، یک محیط کلی اقتصادی کلان و تغییرات مرتبط با آن در محیط خرده فروشی. خطرات مرتبط با coronavirus رمان (COVID-19) و پاسخ دولت به آن ، از جمله تأثیرات آن در سراسر مشاغل شرکت بر تقاضا و عملیات و همچنین عملکرد شرکتهای تأمین کننده و سایر شرکای تجاری و کارآیی آن اقدامات شرکت صورت گرفته در پاسخ به این خطرات؛ ترجیحات مصرف کننده ، عادات خرج کردن و اتخاذ فناوریهای جدید؛ جمعیتی و سایر عوامل کلان اقتصادی که ممکن است بر میزان هزینه انواع کالاهای فروخته شده توسط شرکت تأثیر بگذارد. آشفتگی های مدنی و اقدامات تروریستی؛ الگوهای غیر معمول آب و هوا و بلایای طبیعی. رقابت از رقبای موجود و بالقوه در همه کانالها. فشار قیمت گذاری؛ نقدینگی؛ توانایی دستیابی به صرفه جویی در هزینه های پیش بینی شده و بیش از هزینه های پیش بینی شده ، همراه با تغییرات سازمانی و سرمایه گذاری ها ، از جمله برنامه بازسازی استراتژیک شرکت. توانایی جذب و حفظ کارمندان واجد شرایط در کلیه مناطق سازمان؛ هزینه کار ، کالا و سایر هزینه ها و هزینه ها؛ اختلال در زنجیره تأمین بالقوه به دلیل محدودیت های تجاری و سایر عوامل مانند بلایای طبیعی مانند بیماری همه گیر ، از جمله بیماری همه گیر COVID-19 ، بی ثباتی سیاسی ، اختلالات کار ، فراخوان محصول ، بی ثباتی مالی یا عملیاتی تأمین کنندگان یا حاملان و موارد دیگر. توانایی پیدا کردن مکان های مناسب با هزینه های قابل قبول اشغال و شرایط دیگر برای پشتیبانی از برنامه های شرکت برای فروشگاه های جدید. توانایی ایجاد و حفظ سود مناسب ترکیب دیجیتالی و فیزیکی در بازارهایی که در آن خدمت می کنند. توانایی ارزیابی و پیاده سازی فن آوری ها در حمایت از توسعه شرکت از قابلیت های همه فن حریف خود. توانایی تنظیم مؤثر و به موقع برنامه های شرکت در مواجهه با سرعت در حال تغییر خرده فروشی و اقتصادی ، از جمله در پاسخ به بیماری همه گیر COVID-19؛ عدم اطمینان در بازارهای مالی. نوسانات قیمت سهام مشترک شرکت و تأثیر آن و تأثیر سایر عوامل از جمله بیماری همه گیر COVID-19 در استراتژی تخصیص سرمایه شرکت. خطرات مرتبط با توانایی دستیابی به یک نتیجه موفق برای مفاهیم تجاری خود و در غیر این صورت دستیابی به استراتژی های تجاری خود. تأثیر دارایی نامشهود و سایر اختلالات؛ اختلال در سیستم های فناوری اطلاعات شرکت از جمله نقض امنیت سیستم های محافظت از اطلاعات مصرف کننده و کارمندان یا انواع دیگر جرایم سایبری یا حملات امنیت سایبری محدود نمی شود. خطر شهرت ناشی از چالش های مربوط به انطباق شرکت یا شرکت های ثالث محصول یا ارائه دهنده خدمات با قوانین ، مقررات یا استانداردهای مختلف ، از جمله موارد مرتبط با کار ، بهداشت ، ایمنی ، حفظ حریم خصوصی یا محیط زیست. خطر شهرت ناشی از کالاهای شخص ثالث یا عملکرد فروشنده خدمات در تحویل مستقیم خانه یا مونتاژ محصول برای مشتریان؛ تغییر در الزامات قانونی ، نظارتی و قانونی ، از جمله بدون محدودیت تغییرات پیشنهادی بر تجارت بین المللی. تغییر در ، یا قوانین مالیاتی جدید و یا تفسیر قوانین مالیاتی موجود. جدید یا تحولات موجود در دادرسی ، دعاوی یا ارزیابی موجود؛ تغییر در استانداردهای جدید حسابداری یا جدید ، نوسانات نرخ ارز و ارز خارجی این شرکت هیچگونه تعهدی برای به روزرسانی اظهارات آینده نگر خود به عهده نمی گیرد.

اخبار مرتبط  بازار آزمایشگاه مرجع دامپزشکی تا سال 2025 5.6 میلیارد دلار ارزش دارد

مخاطب:

تماس با سرمایه گذار: جنت M. بارت، (908) 613-5820 یا [email protected]
تماس رسانه ای: دومینیک پاندری، (347) 604-0381 یا [email protected]

SOURCE Bath Bath & Beyond Inc.