GIRLS LEAD GIRLS ™ 2020 با همکاری پیدایش ظهور می شود virtual

نیویورک، 14 ژوئیه 2020 / PRNewswire-WISPAN PR روابط عمومی / – ROCK GIRLS GIRLS! اعلام می کند کنفرانس سالانه هدایای BLACK GIRLS شمابا همکاری مارک نوظهور مراقبت از مو که از 31 ژوئیه تا اول آگوست 2020 برگزار می شود. همایش امسال به عنوان یک رویداد مجازی مجدداً طراحی شده است و برای گردآوری زنان جوان از سراسر کشور طراحی شده است. کشور به مدت دو روز از کشف ، تأمل و تجلیل.

ارتباط بین BLACK GIRLS ROCK! و ظهور می کند ، یک خط از محصولات مراقبت از مو غنی از آبرسانی ، برای زنان نسل Z چند فرهنگی از این واقعیت متولد شد که نیاز فوری به تأمین منابع و ابزارهای لازم برای زنان جوان رنگی وجود دارد. دستیابی به موفقیت.

وی گفت: “به عنوان یک برند مراقبت از مو که ریشه در بیان و خلاقیت خود دارد ، متعهد می شویم فرصت هایی را برای زنان جوان ایجاد کند تا بتوانند شور و شوق خلاق خود را با موفقیت توسعه دهند.” کارا سابینمدیرعامل برندهای Sundial. “با توجه به تأثیر COVID-19 در جوامع سیاه و لاتین و ادامه مبارزه با نژادپرستی سیستمی ، ما مفتخریم که با آن شریک باشیم بورلی باند و BLACK GIRLS ROCK! برای توانمندسازی ، الهام بخشیدن و پشتیبانی از نسل بعدی پیشگامان خلاق. “

کنفرانس BLACK GIRLS LEAD توسط BLACK GIRLS ROCK ایجاد شد! تقویت مهارتهای رهبری ، تفکر انتقادی ، نبوغ و خلاقیت دختران بین سنین 18-18 سال. در این کنفرانس از 1000 زن جوان از جوامع سراسر ایالات متحده و سرزمین های آن استقبال می شود تا در انواع تابلوها ، سخنرانیها ، کارگاهها و کلاسهای کارشناسی ارشد به رهبری رهبران فکر و سخنرانان پیشرو که درمورد عدالت اجتماعی سخنرانی می کنند ، شرکت کنند. در مشاغل STEM ، سواد مالی ، اکتشاف شغلی ، سلامتی و سلامتی ، خلاقیت ، برادری و موارد دیگر.

این برنامه به منظور کمک به دختران در یافتن صدای خود ، تعریف حقایق آنها ، برنامه های خود و شکل دادن به آینده هایی که پیش بینی می شود ، ساخته شده است. ” بنیانگذار و مدیر عامل شرکت BLACK GIRLS ROCK! بورلی باند. “من از این همکاری با ظهور و فداکاری آنها برای پیوستن به تلاشهای ما برای تشویق و الهام بخشیدن به دختران سیاه پوست به سعادت سپاسگزارم.”

اخبار مرتبط  اندازه بازار گوشت گیاهی ارزش 13.8 میلیارد دلار تا سال 2027

برگزاری کنفرانس BLAD GIRLS LEAD GIRL واقعاً فرصتی را برای شرکت در دختران جوان حتی شایسته تر فراهم می کند. دختران ساکن در سنین 13-18 ساله ایالات متحده از شرکت در کنفرانس در سایت led.blackgirlsrock.com تشویق می شوند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد BLACK GIRLS ROCK! و BLAD GIRLS LEAD ، به www.blackgirlsrock.com مراجعه کنید. در توییتر و اینستاگرام به دنبال نام باشید:BlackGirlsRock + برچسب ها: #BlackGirlsRock و #BlackGirlsLead.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ظهور ، به emergeBeautiful.com مراجعه کنید ، دنبال کنید در Instagram و Instagram ظاهر شوید توییتر، و تبدیل به یک طرفدار در فیس بوک.

مخاطبین را فشار دهید:
کاریسا اسمیت
ROCK GIRLS GIRLS!
[email protected]
862-202-6822

سامانتا کلتون
ادلمن
[email protected]
315-720-3592

درباره دختران BLAD LEAD ™ و BLACK GIRLS GIRLS! ®
GIRL GIRLS LEAD برای پرورش و توسعه رهبری زنان جوان و همچنین مهارتهای تفکر انتقادی ، پیشرفت تحصیلی ، تعامل مدنی و نیکوکاری ایجاد شده است. از زمان آغاز به کار ، BLACK GIRLS ROCK! متعهد است که به دختران توانمند سازد تا رهبری کنند ، به آنها ابزاری می دهند تا بتوانند صدای خود را پیدا کنند ، حقیقت خود را تعریف کنند ، دستور کار خود را داشته باشند و حرف خود را انجام دهند. توسط دی جی و نیکوکار مشهور تأسیس شده است بورلی باندROCK GIRLS GIRLS! این یک جنبش چند وجهی است که به تغییر فرهنگ تصاویر در رسانه ها و توانمندسازی زنان و دختران اختصاص دارد. ROCK GIRLS GIRLS! شرکت بازوی غیرانتفاعی 501 (c) (3) جنبش چند وجهی است که از سال 2006 تاکنون متعهد به غنی سازی دختران از طریق رهبری ، آموزش و برنامه های توسعه هویت مثبت شده است.

اخبار مرتبط  مبلمان فضای باز شاهد رشد بی سابقه فروش به دلیل قفل شدن COVID-19 می باشد

درباره ظهور
emerge emer نام تجاری جدیدی از محصولات زیبایی برای موج جدیدی از طبیعتگرایان خلاق است که به طور مشترک توسط برندهای Unilever و Sundial ساخته شده است. پدیدار شده با شیر بادام و روغن پیویو ، فرهای شما را هیدراته و تعریف شده نگه می دارد. محصولات سولفات ، پارابن ، فتالات ، سیلیکون ، روغن معدنی ، بنزین و رنگهای مختلف ، محصولات ما موهای شما را دوست دارند. برای خرید محصولات ظهور به فروشگاه Target یا Target.com محلی خود مراجعه کنید.

درباره یونیلور آمریکای شمالی
یونیلور یکی از ارائه دهندگان برتر جهان در زمینه محصولات زیبایی و مراقبت شخصی ، محصولات مراقبت از منزل و مواد غذایی و نوشابه با فروش در بیش از 190 کشور جهان و رسیدن به حجم 2.5 میلیارد مصرف کننده در روز است. در ایالات متحده و کانادا ، سبد محصولات شامل مارک های نمادی مانند Ax، Ben & Jerry’s، Breyers، Degree، Dollar Shave Club، Dove، Hellmann’s، Klondike، Knorr، Lever 2000، Lipton، Love Beauty and Planet، Magnum، Nexxus ، Noxzema، Pond’s، Popsicle، Leafuit Pure، Q-tips، نسل هفتم، Simple، Sir Kensington’s، St. Ives، Suave، Talenti Gelato & Sorbetto، TAZO، TIGI، TRESemmé and Vaseline. تمام علائم فوق علائم تجاری یا علائم تجاری ثبت شده از گروه شرکت Unilever هستند.

برنامه زندگی پایدار یونیلور (USLP) زیربنای استراتژی شرکت است و متعهد است که:

  • به بیش از یک میلیارد نفر کمک کنید تا در سال 2020 اقدام به بهبود سلامتی و بهزیستی خود کنند.
  • تأثیرات زیست محیطی محصولات ما را تا سال 2030 نصف کنید.
  • وضعیت معیشت میلیون ها نفر را تا سال 2020 بهبود بخشید.

USLP با رشد و اطمینان رانندگی ، از بین بردن هزینه ها و کاهش خطرات ، ارزش ایجاد می کند. در سال 2018 ، مارک های زندگی پایدار شرکت 69 درصد سریعتر از بقیه مشاغل ، در مقایسه با 46 درصد در سال 2017 رشد کردند.

از سال 2010 ، ما از طریق برنامه زندگی پایدار یونیلور برای کمک به بیش از یک میلیارد نفر در بهبود وضعیت سلامتی و بهزیستی خود ، به پاشیدن ردپای محیط زیست و بهبود وضعیت معیشت میلیون ها نفر ، اقداماتی انجام داده ایم. که ما تجارت خود را توسعه می دهیم ما قبلاً اقدامات قابل توجهی انجام داده ایم و همچنان اهداف خود را گسترش خواهیم داد ، اخیراً متعهد شده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که تا سال 2025 100٪ از بسته بندی های پلاستیکی ما قابل استفاده مجدد ، قابل بازیافت یا کمپوست قابل استفاده است. سال 2018 به عنوان رهبران صنعت در فهرست پایداری داو جونز و به عنوان بالاترین شرکت در نظرسنجی رهبران جهانی پایداری شرکتها GlobeScan / SustainAbility ، برای هشتمین سال متوالی.

اخبار مرتبط  مارتین لیندستروم ، نویسنده پرفروش در نیویورک تایمز ، کتاب الکترونیکی جدید را با نکاتی درباره سفر ایمن COVID معرفی می کند

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یونیلور ایالات متحده و مارک های آنها ، به سایت: www.unileverusa.com مراجعه کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد USLP ، به سایت مراجعه کنید: www.unilever.com/sustainable-living/

درباره برندهای Sundial:
برندهای Sundial ، تولید کننده پیشرو در محصولات مراقبت از پوست و مو ، که به دلیل استفاده نوآورانه از مواد طبیعی با کیفیت و معتبر فرهنگی شناخته شده است ، شناخته شده است و سازنده emerge ™ ، SheaMoisture ، Nubian Heritage ، nyakio ™ و MCJW است. مدل کسب و کار این شرکت ، که توسط B Corp تأیید شده و جامعه محور است ، فرصت هایی را برای توانمندسازی پایدار اجتماعی و اقتصادی در کل زنجیره تأمین خود و در جوامعی که در ایالات متحده فعالیت می کند ایجاد می کند. آفریقا با تمرکز بر کارآفرینی ، توانمندسازی زنان ، آموزش و بهزیستی. به طور گسترده برای اجرای مفهوم گنجاندن “بازار عمومی جدید” در بخش های زیبایی و خرده فروشی معتبر ، برندهای Sundial توسط مدیرعامل رهبری می شود کارا سابین و یک تیم اجرایی عمدتاً سیاه و فراگیر ، به عنوان یک شرکت تابعه یونیلور فعالیت می کند.

SOURCE Unilever؛ برندهای Sundial

لینک های مربوطه

http://www.unileverusa.com

SOURCE Unilever؛ برندهای Sundial