10 دلار + میلیارد دلار در سراسر جهان مواد لازم برای تهیه غذاهای خوشمزه تا سال 2027

DUBLIN، 20 ژوئیه سال 2020 / PRNewswire / – گزارش “عناصر زباله – چشم انداز بازار جهانی (2018-2027)” به اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

بازار جهانی مواد اولیه با ارزش حساب شد 5.72 میلیارد دلار در سال 2018 و انتظار می رود که برسد 10.7 میلیارد دلار تا سال 2027 در CAGR 7.2٪ در دوره پیش بینی رشد کرد. تغییر ترجیحات غذایی مصرف کننده در مناطق در حال توسعه و بیزاری مصرف کنندگان از مواد افزودنی غذایی شیمیایی مهمترین عوامل رشد بازار است. با این حال ، هزینه بالای پردازش و مواد اولیه مانع از رشد بازار است.

ترکیبات چربی داروهای تقویت کننده طعم هستند که برای تقویت طعم و عطر و بوی خود بدون نیاز به کمک به موارد جداگانه در خود ، به محصولات غذایی اضافه می شوند. اینها در کاربردهای مختلف در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان یک تونیک عمومی برای دستگاه گوارش و ضد عفونی کننده مورد استفاده قرار می گیرد.

براساس نوع ، بخش Monosodium Glutamate (MSG) به دلیل مقرون به صرفه بودن و کاربرد وسیع آن در کاربردهای مواد غذایی احتمالاً تقاضای زیادی خواهد داشت. این نمک سدیم گلوتامیک اسید است و بی مزه است. با توجه به جغرافیا ، آسیا و اقیانوسیه در طی دوره پیش بینی به دلیل تغییر الگوی مصرف مواد غذایی ، شهرنشینی سریع و افزایش درآمد یکبار مصرف مصرف کنندگان در کشورهایی مانند چین و هند.

برخی از بازیکنان کلیدی که در بازار مواد اولیه Savour Ingredients دیده می شوند شامل ABF Ingredients (OHLY) ، ADM ، Ajinomoto Co Inc ، AngelYeast Co Ltd ، Cargill ، Givaudan SA ، Kerry Group plc ، Koninklijke DSM NV ، گروه Lesaffre ، Novozymes ، Sensient Technologies Corporation ، Symrise ، Flowers Synergy ، Tate & Lyle plc و Vedan International (Holdings) Limited.

اخبار مرتبط  ما با هم Wok

آنچه گزارش ما ارائه می دهد:

  • ارزیابی سهم بازار برای بخش های منطقه ای و کشور
  • توصیه های استراتژیک برای متقاضیان جدید
  • اطلاعات بازار را برای سالهای 2017 ، 2018 ، 2019 ، 2023 و 2027 پوشش می دهد
  • روند بازار (رانندگان ، محدودیت ها ، فرصت ها ، تهدیدها ، چالش ها ، فرصت های سرمایه گذاری و توصیه ها)
  • تجزیه و تحلیل استراتژیک: درایورها و محدودیتها ، تجزیه و تحلیل محصول / فناوری ، تجزیه و تحلیل پنج نیروی Porter ، تجزیه و تحلیل SWOT و غیره.
  • توصیه های استراتژیک در بخش های اصلی تجارت بر اساس برآورد بازار
  • نقشه برداری محوطه سازی رقابتی روندهای اصلی کلیدی
  • نمایه شرکت با استراتژی های دقیق ، مالی و تحولات اخیر
  • روند زنجیره تأمین نقشه برداری از آخرین پیشرفتهای فناوری

موضوعات اصلی تحت پوشش:

1 خلاصه اجرائی

2 پیشگفتار
2.1 چکیده
دارندگان سهام 2.2
دامنه تحقیق
2.4 روش تحقیق
2.4.1 داده کاوی
2.4.2 تجزیه و تحلیل داده ها
اعتبار سنجی داده ها
2.4.4 رویکرد تحقیقاتی
منابع تحقیق 2.5
2.5.1 منابع تحقیقات اولیه
2.5.2 منابع تحقیق ثانویه
2.5.3 فرضیات

3 تحلیل روند بازار
3.1 مقدمه
3.2 رانندگان
محدودیت ها 3.3
3.4 فرصت ها
3.5 تهدید
3.6 تجزیه و تحلیل برنامه
3.7 بازارهای نوظهور
3.8 تأثیر Covid-19

اخبار مرتبط  بلندگوی جدید HUAWEI Sound با همکاری Devialet

4 تجزیه و تحلیل نیرو پنج دروازه بان
4.1 قدرت چانه زنی تامین کنندگان
4.2 قدرت چانه زنی خریداران
4.3 تهدید جانشین
4.4 تهدید ورود جدید
4.5 رقابت رقابتی

5 بازار جهانی مواد اولیه با استفاده از کانال فروش
5.1 مقدمه
5.2 ارائه دهنده خدمات
5.3

6 بازار جهانی مواد اولیه با استفاده از تکنیک تولید
6.1 مقدمه
6.2 عملیات حرارتی
6.3 درمان اسید
6.4 واکنش مایلارد

7 بازار جهانی مواد اولیه با عنایت
7.1 مقدمه
7.2 طبیعی
7.2.1 عصاره های گیاهی
7.2.2 مشتق از حیوانات
7.2.3 میکروبی
7.3 مصنوعی

8 بازار جهانی مواد اولیه با توجه به فرم
8.1 مقدمه
8.2 پودر
8.3 مایع
8.4 فرم های دیگر
8.4.1 اسپری
8.4.2 چسباندن

9 بازار جهانی مواد اولیه با توجه به نوع
9.1 مقدمه
9.2 ریبونوکلئوتیدها
9.3 عصاره مخمر
9.4 نشاسته
9.5 پروتئین
9.5.1 پروتئین گیاهی هیدرولیز
9.5.2 پروتئین حیوانی هیدرولیز
9.6 مونو سدیم گلوتامات (MSG)
9.7 نوکلئوتیدها
9.8 انواع دیگر
9.8.1 پودر سس سویا
9.8.2 مخلوط ادویه جات ترشی جات

10 بازار جهانی مواد اولیه با استفاده از برنامه
10.1 مقدمه
10.2 غذا
10.2.1 سوپ و سس
10.2.2 میان وعده
10.2.3 گوشت و غذاهای دریایی
10.2.4 وعده های غذایی آماده شده
10.2.5 نودل های کم آب
10.2.6 وعده های غذایی آماده برای خوردن
10.2.7 ادویه
10.2.8 غذای حیوان خانگی
10.2.9 غوطه وری
10.2.10 محصولات نانوایی
10.3 خوراک

11 بازار جهانی مواد اولیه با توجه به جغرافیا
11.1 مقدمه
11.2 آمریکای شمالی
11.2.1 ایالات متحده
11.2.2 کانادا
11.2.3 مکزیک
11.3 اروپا
11.3.1 آلمان
11.3.2 انگلستان
11.3.3 ایتالیا
11.3.4 فرانسه
11.3.5 اسپانیا
11.3.6 بقیه اروپا
11.4 آسیا و اقیانوسیه
11.4.1 ژاپن
11.4.2 چین
11.4.3 هند
11.4.4 استرالیا
11.4.5 نیوزلند
11.4.6 کره جنوبی
11.4.7 بقیه آسیا و اقیانوسیه
11.5 آمریکای جنوبی
11.5.1 آرژانتین
11.5.2 برزیل
11.5.3 شیلی
11.5.4 بقیه آمریکای جنوبی
11.6 خاورمیانه و آفریقا
11.6.1 عربستان سعودی
11.6.2 امارات
11.6.3 قطر
11.6.4 آفریقای جنوبی
11.6.5 بقیه خاورمیانه و آفریقا

12 پیشرفت اصلی
12.1 موافقت نامه ، مشارکت ، همکاری و سرمایه گذاری مشترک
12.2 ادغام و ادغام
12.3 راه اندازی محصول جدید
12.4 گسترش
12.5 استراتژی های کلیدی دیگر

اخبار مرتبط  مزرعه Sea Buckthorn کاملاً مخلوط روغن طبیعی امگا را به راه انداخت

13 نمایه شرکت
13.1 مواد لازم ABF (OHLY)
13.2 ADM
13.3 شرکت آجینوموتو شرکت
13.4 شرکت AngelYeast با مسئولیت محدود
13.5 کارگیل
13.6 Givaudan S.A.
13.7 گروه کری plc
13.8 Koninklijke DSM N.V.
13.9 گروه Lesaffre
13.10 نووزیم
13.11 شرکت فن آوری های حساس
13.12 سیمرز
13.13 طعم های هم افزایی
13.14 Tate & Lyle plc
13.15 بین المللی ودان (منابع) محدود

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/7kai3c مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com