ÈYES STORY با حداکثر زیبایی ایمن از طریق لنزهای بهداشت چشم پرتاب می شود

امی گالانت سالیوان ، بنیانگذار امی گالانت سالیوان ، با تار شدن خطوط بین زیبایی و داروسازی ، اخلاقی با برند اخلاقی ایجاد کرد ، جایی که این آرم حداکثر است. گالانت سالیوان گفت: “ما در حال گسترش گفتگوی زیبایی سمی برای حفظ هموستاز چشم هستیم.” وی که به مدت دو دهه در زمینه بیماری سطح چشمی کار کرده بود ، یک نیاز بی نظیر به محصولات دوست داشتنی چشم را برای رسیدگی به روند سلامتی-غرق در غرور یافته است.

با عزم بهبود بخشیدن به اثرات مضر لوازم آرایشی بر روی سطح چشم چشم – بدون اینکه عملکرد و سبک آن را قربانی کند – یک برند متولد شد. گالانت سالیوان گفت: “ما چندین دهه علوم چشم را در این خط ریختیم تا الهام بخش از درخشش و اعتماد به نفس ، بدون به خطر انداختن سلامت چشم باشد.”

فرم خاص و منحصر به فرد برای چشم ها و پوست های حساس ، استفاده از لنزهای تماسی ، و مبتلایان به بیماری خشکی چشم و فشار دیجیتالی چشم ، فرموله شده است ، این برند از متخصصان برجسته مراقبت از چشم ، حمایت می کند. گالانت سالیوان با آزمایشگاه ها در ایالات متحده همکاری کرد ، کاناداو ایتالیا برای درک طیف کامل نام تجاری

اخبار مرتبط  صدمین سالگرد نسخه محدود "YANAGIYA Pomade" در BEAM JAPAN راه اندازی شد

کریستوفر E. استار ، چشم پزشک ، گفت: “در دنیای طبیعی جدید ما ، چشمها از هر زمان دیگری آسیب پذیرتر هستند.” استاد چشم پزشکی در مرکز پزشکی ویل کورنل در شهر نیویورک. “افزایش نمایی در زمان صفحه نمایش ، رطوبت کمتر در محیط داخلی و جریان هوا از بالای ماسک منجر به نگران کننده بودن سطح عملکرد چشمی و خشکی چشم شده است. توجه بیشتر به غرور. از طعنه جالب توجه ، لوازم آرایشی که به آن بسیار می رسد در نهایت می تواند به چشم و پلک آنها آسیب برساند. امروز ، چشم شما واقعاً داستان است و برای اینکه احساسات خود را حفظ کرده و به بهترین وجه خود نگاه کنید ، توصیه می کنم … “

اخبار مرتبط  نمایشگاه زیبایی چنگدو چین (بهار) 2020 با 655 غرفه دار ، 42،935 خریدار از صنعت زیبایی چین استقبال کرد

انباشته شده توسط FRANCELAB Architects Beauty (یک شرکت تابعه ماری کلر در نیویورک، پاریس، هنگ کنگ) ، ÈYES THE STORY بیش از 100 شرکت وابسته برای فروش دارند. بینایی سنج و سرمایه گذار دکتر بریجیتت شن لی هیجان زده است که ارائه می دهد – بله داستان به بیماران در او وجود دارد هیوستون تمرین و فروشگاه آنلاین آن بیماران چشمی من از این محصولات بسیار خوشحال هستند زیرا می توانند دوباره روز و روز به راحتی آرایش و تماس بگیرند. ” شن لی. با طرحی اغواکننده و مدرن از بسته های بسته بندی شده YES ARE STORY ، آنها مطب من را با یک احساس مشابه وقتی که آنها ترک می کننددوباره از فروشگاه اپل یا بوتیک La Perla رد می شوید. “

اخبار مرتبط  Eco Lips to Debut، مجموعه جدید ونگ لب Vegan برزیلی

گالانت سالیوان پیش بینی استراتژی دو لایه خود را در مورد عملكرد بالینی خرده‌فروشی و تجارت مستقیم تجارت الکترونیکی حاصل خواهد كرد و هم‌اكنون در پی COVID-19 تقاضا از یك خریدار زیبایی وجدان وجدانتر را شاهد است.

محصولات دارای وگان ، بی رحمانه هستند و طبق مقررات اتحادیه اروپا فرموله شده اند و ممنوعیت بیش از 1300 ماده تشکیل دهنده آن اغلب در مواد آرایشی اصلی است. مجموعه کامل ÈYES ARE THE STORY بصورت آنلاین و بصورت انحصاری در روش های انتخاب چشم و روش های پوستی در سراسر کشور به فروش می رسد. آمریکای شمالی. گالانت سالیوان در حال ساختن یک اکوسیستم مراقبت از خود است که زیبایی ایمن ، سلامتی هورمونی ، تغذیه چشم ، بهداشت چشم و آگاهی دیجیتال را در هم می آمیزد – همگی از طریق منشور ÈYES گفتند.

بیشتر از داستان را در eyearethestory.com دریافت کنید

منبع: داستان هستند

لینک های مربوطه

https://eyesarethestory.com