بطری های دارویی پلاستیکی و شیشه ای سالانه تقریباً 4 درصد در سال 2024 گسترش می یابند

CLEVELAND، 17 آوریل 2020 / PRNewswire / – به عنوان یک عامل اصلی در سلامت انسان ، صنایع تولید کننده دارو با وجود همه گیری COVID-19 انتظار می رود که همچنان در ظرفیت های عادی یا نزدیک به شرایط عادی کار کنند. بنابراین آنها همچنان به تقاضا برای طیف گسترده ای از محصولات بسته بندی ادامه می دهند.

پیش بینی می شود که یک بخش مهم ، بطری های دارویی پلاستیکی و شیشه ای ، توسط گروه فرادونیا 3.9 درصد سالانه به این کشور گسترش یابد 5.8 میلیارد دلار – معادل 30.3 میلیارد واحد – در سال 2024. برنامه های کاربردی در بسته بندی داروهای جامد خوراکی و مایع ، داروهای غذایی و مکمل های غذایی باعث افزایش سود خواهد شد. علاوه بر این ، این گروه محصولات همچنان به عنوان ظروف برای داروهای انتخابی موضعی و استنشاق از جمله محلول های چشمی ، اسپری های بینی و مواد پوستی ، تقاضای قابل توجهی را از استفاده به عنوان ظروف به دست می آورند. استفاده روزافزون از ماری جوانا تفریحی پزشکی و قانونی همچنین فرصت های رشد برای شیشه های پلاستیکی و شیشه ای و همچنین بطری های پلاستیکی مخصوص را تقویت می کند.

اخبار مرتبط  BetterLife Pharma نکات برجسته نتایج گزارش ها و مطالعات بالینی اخیر در مورد استفاده از اینترفرون و انتصاب دکتر مارک Swaim و نامزدی گروه IR

برای اطلاعات بیشتر به صفحه مطالعه مراجعه کنید بسته بندی دارویی.
https://www.freedoniagroup.com/industry-study/phaceut-packaging-3816.htm

موارد زیر نمایانگر روند عمده تأثیرگذار بر تقاضای ایالات متحده برای بطری های پلاستیکی و شیشه ای دارویی است:

  • گروه محصولات بیشترین سهم تقاضای واحد را در بین تمام ظروف اولیه دارویی در طولانی مدت حفظ می کنند ، اما سرانجام با بسته بندی تاول و ظروف پیوندی به تقاضای ارزش در سال 2029 منتقل می شوند.
  • پیش بینی می شود بطری های پلاستیکی 95٪ تقاضای ارزش و 94٪ تقاضای واحد را در سال 2024 تشکیل دهند ، زیرا همچنان به سهم بازار از بطری های شیشه ای بر اساس هزینه ، پردازش و مزایای ذاتی ادامه می دهند. با این حال ، بطری های پلاستیکی باعث افزایش سود و تقاضای واحد و پایین می شوند که پایین تر از حد متوسط ​​ظروف دارویی اولیه هستند و همچنان سهم بازار نسبت به بسته های تاول را از دست می دهند.
  • پیش بینی می شود که بطری های شیشه ای فرسایش تدریجی را هم در مقدار و هم در تقاضای حجم تجربه کنند زیرا بطری های پلاستیکی ، بسته بندی تاول و سایر ظروف رقابتی مورد علاقه هستند.
اخبار مرتبط  اعلام مراسم افتتاحیه 2020 "Crushie" برندگان جوایز بازاریابی Craft Beer در مراسم جایزه مجازی

مخاطب کورین گانگلوف برای مصاحبه با تحلیلگر

مطالعات اضافی بسته بندی را می توان در اینجا مشاهده کرد:
https://www.freedoniagroup.com/industry-categor/pack/packaging.htm

درباره گروه Freedonia – گروه Freedonia ، بخشی از MarketResearch.com ، یک شرکت پیشرو در زمینه تحقیقات صنعتی بین المللی است که سالانه بیش از 100 مطالعه منتشر می کند. از سال 1985 ما تحقیقاتی را در اختیار مشتریان قرار می دهیم که از اندازه کنگلومرهای جهانی گرفته تا شرکتهای مشاوره یک نفره است. بیش از 90٪ شرکتهای صنعتی در Fortune 500 از تحقیق شرکت “فرردونیا” برای کمک به برنامه ریزی استراتژیک خود استفاده می کنند. هر مطالعه شامل تجزیه و تحلیل ها و پیش بینی های محصول و بازار ، بحث های عمیق در مورد روندهای مهم صنعت و اطلاعات مربوط به سهم بازار است. مطالعات را می توان در www.freedoniagroup.com خریداری کرد و در www.marketresearch.com و www.profound.com نیز موجود است.

اخبار مرتبط  قابلیت جهانی زنجیره تأمین قدرت Suning در موفقیت خود در طول 618 جشنواره خرید میان سال در چین است

تماس با مطبوعات:
کورین گانگلوف
+1 440.842.2400
[email protected]

منبع: گروه فریدونیا

لینک های مربوطه

https://www.freedoniagroup.com

پاسخی بگذارید