اندازه بازار بازار میوه ای میوه تا سال 2027 6.16 میلیارد دلار ارزش دارد

سانفرانسیسکو، 23 ژوئیه 2020 / PRNewswire / – اندازه بازار جهانی پوره میوه انتظار می رود برای رسیدن به 6.16 میلیارد دلار توسط 2027طبق گزارشی جدید توسط Grand View Research، Inc. در حال گسترش در CAGR از 6.0٪ در طول دوره پیش بینی افزایش کاربرد این محصول در نانوایی ، شیرینی پزی ، غذای کودک ، و مشروبات الکلی و غیر الکلی باعث رشد بازار در سراسر جهان می شود. علاوه بر این ، شهرنشینی سریع به همراه جمعیت فزاینده طبقه کارگر باعث ایجاد تقاضا برای غذاهای فرآوری شده و بسته بندی شده شده شده است که به نوبه خود منجر به تقاضای زیاد پوره میوه در صنعت فرآوری مواد غذایی می شود.

از نظر محصول ، بخش پوره میوه ای گرمسیری و عجیب بیشترین سهم بیش از 35.0٪ در سال 2019 را به خود اختصاص داده است. سهولت در دسترس بودن و استفاده گسترده از محصولات گرمسیری باعث رشد بخش شده است. پیش بینی می شود پوره میوه مرکبات با توجه به محتوای بالای ویتامین در مواد مغذی و سریع و سریع در دوره پیش بینی شاهد سریعترین رشد باشد.

پیشنهادات اصلی گزارش:

  • از نظر محصول ، بخش گرمسیری و عجیب و غریب با بیش از 35.0٪ سهم از درآمد جهانی بر بازار حاکم است که به دلیل گستردگی کاربرد این محصول در صنایع غذایی و آشامیدنی است.
  • آسیا و اقیانوسیه انتظار می رود سریعترین رشد از سال 2020 تا 2027 به دلیل افزایش تقاضا برای محصول برای تهیه نوشیدنی در برنامه های تجاری و خانگی در کشورها ، مانند چین و هند
  • با استفاده از برنامه ، بخش نوشابه در سال 2019 با بیش از 30.0٪ سهم از درآمد جهانی در بازار حاکم بود
  • انتظار می رود که نوآوری محصول در آینده نزدیک یکی از استراتژی های کلیدی در بین شرکت کنندگان صنعت باشد.
اخبار مرتبط  بیانیه خانواده دونالد ام کندال

گزارش تحقیق 80 صفحه ای با ToC را در مورد “گزارش بازار اندازه میوه پوره ، اشتراک و روند گزارش براساس محصول (گرمسیری و عجیب و غریب ، مرکبات ، انواع توت ها) ، به وسیله کاربرد (نوشیدنی ، نانوایی و میان وعده ، غذای کودک) ، براساس منطقه ، و پیش بینی های فصل ، 2020 – 2027: https://www.grandviewresearch.com/industry-analysis/fruit-puree-market

بخش برنامه نوشیدنی با بیش از 30.0٪ سهم از کل درآمد بازار را در سال 2019 هدایت کرد. افزایش تعداد مصرف کنندگان آگاه سلامت ، به همراه افزایش قدرت خرید در کشورهای در حال توسعه ، مانند چین و هند، تقاضا برای آب میوه های بسته بندی شده را افزایش داده است. این به نوبه خود ، کاربرد پوره میوه در صنعت نوشیدنی را افزایش داده است.

به دلیل نگرانی روز افزون والدین درمورد شیوه های متعدد زناشویی ، در فروش محصولات غذایی کودک بشدت افزایش یافته است. انتظار می رود این روند رو به رشد همراه با افزایش تقاضا برای غذاهای پریمیوم کودک ، در آینده نزدیک رشد بخش غذای کودک را تحریک کند.

اخبار مرتبط  Neptune Wellness Solutions Inc. با پیشنهادات مستقیم ثبت شده 12/65 میلیون دلار بسته شد

Grand View Research ، بازار جهانی پوره میوه را بر اساس محصول ، کاربرد و منطقه تقسیم کرده است:

  • چشم انداز محصول پوره میوه ای (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2027)
    • گرمسیری و عجیب و غریب
    • مرکبات
    • انواع توت ها
    • دیگران
  • چشم انداز برنامه کاربردی Puree میوه (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2027)
    • نوشیدنی
    • نانوایی و میان وعده
    • غذای بچه
    • دیگران
  • چشم انداز منطقه ای میوه Puree (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2027)
    • آمریکای شمالی
    • اروپا
    • آسیا و اقیانوسیه
    • مرکزی & آمریکای جنوبی
    • خاورمیانه و آفریقا(MEA)
  • لیست بازیکنان کلیدی بازار Puree Fruit
    • Fénix S. A.
    • دلهر
    • Ingredion Inc. (کنسانتره کر)
    • AGRANA Beteiligungs-AG
    • DENNICK FRUITSOURCE، LLC
    • چین شرکت صنعتی KUNYU ، محدود
    • Grünewald GmbH
    • درخت بالا ، گروه مواد غذایی اورن محدود
    • Freshcut ، S.L.
    • Uren Food Group Limited

گزارش های تحقیق بیشتری را در مورد آن پیدا کنید صنعت F&B مصرف کنندهتوسط Grand View Research:

  • بازار میوه های منجمداز محبوبیت میوه های غیر فصلی در سطح جهانی به دلیل تازه بودن و فواید غذایی استثنایی آنها انتظار می رود که همچنان یک عامل اصلی محرک باشد.
  • میوه بازار چایپیش بینی می شود محبوبیت روزافزون محصولات چای با طعم میوه با مقدار کافئین پایین در بین مصرف کنندگان آگاه از سلامت همچنان عامل محرک اصلی این صنعت باشد.
  • بازار نوشیدنی های میوه ایبرای افزایش تقاضا برای این محصولات ، نگرانی های مربوط به موضوعات مختلف بهداشتی از جمله چاقی و کمبودهای غذایی پیش بینی شده است
اخبار مرتبط  OPPO هدفون های بی سیم سری Reno4 و OPPO Enco W51 را در خاورمیانه راه اندازی می کند

دسترسی به قطب نما بزرگBI ما پایگاه داده تحقیق بازار بصری 10،000+ گزارش را فعال کرد

درباره تحقیقات Grand View

Grand View Research ، شرکت تحقیقات و مشاوره در بازار مستقر در ایالات متحده ، گزارش های تحقیقاتی و خدمات مشاوره ای اختصاصی و همچنین پژوهشی اختصاصی را ارائه می دهد. ثبت نام شده در کالیفرنیا و مقر آن در سانفرانسیسکواین شرکت بیش از 425 تحلیلگر و مشاور تشکیل می دهد و سالانه بیش از 1200 گزارش تحقیقات بازار را به بانک اطلاعات گسترده خود می افزاید. این گزارشها تحلیلی عمیق در 46 صنعت در 25 کشور اصلی جهان ارائه می دهند. Grand View Research با کمک یک بستر اطلاعاتی تعاملی در بازار ، به شرکت های Fortune 500 و موسسات دانشگاهی مشهور کمک می کند تا فضای کسب و کار جهانی و منطقه ای را درک کنند و فرصت های پیش رو را سنجیده کنند.

مخاطب:

شری جیمز
متخصص فروش شرکت ایالات متحده آمریکا
Grand View Research، Inc.
تلفن: + 1-415-349-0058
تلفن رایگان: 1-888-202-9519
پست الکترونیک: [email protected]

وب: https://www.grandviewresearch.com
با ما دنبال کنید: LinkedIn | توییتر

SOURCE Grand View Research ، Inc