در سراسر جهان محصولات مراقبت از پا تا سال 2027

DUBLIN، 6 آگوست 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار محصولات مراقبت از پا توسط محصول ، برنامه و کانال پخش: تجزیه و تحلیل فرصت جهانی و پیش بینی صنعت ، 2021-2021” به گزارش ResearchAndMarkets.com ارائه.

بازار جهانی مراقبت از پا با سرعت پایدار و با سرعت رشد 6.5-7.0 در حال رشد است. براساس این گزارش ، بازار جهانی محصولات مراقبت از پا در این کشور ارزش داشت 2.92 میلیارد دلار در سال 2019 ، و پیش بینی می شود برای رسیدن به 4.5 میلیارد دلار تا سال 2027 ، با CAGR 7.10٪ در دوره پیش بینی. بازار محصولات مراقبت از پا فرصت درآمد افزایشی از نمایشگاه را نشان می دهد 1.6 میلیارد دلار از سال 2020 تا 2027

رشد سریع در توزیع تجارت الکترونیکی عامل اصلی مسئول جعل محصولات آرایشی است. براساس گزارشی از روزنامه فایننشال تایمز ، توزیع آنلاین کالاهای غیرقانونی 12.7 درصد رشد کرده و حدود 24.3 درصد از کل فروش در سال 2018 را به خود اختصاص داده است. صنعت آرایشی و بهداشتی به دلیل تعداد زیادی خریدار مصرف کننده ، در اثر فعالیتهای تقلبی به شدت برخورد کرده است. محصولات از طریق کانال های فروش آنلاین. علاوه بر این ، عدم وفاداری به برند در بین مصرف کنندگان در هنگام خرید محصولات آرایشی ، عامل کاهش نفوذ محصولات آرایشی است.

شرکت های فعال در بازار محصولات مراقبت از پا با توزیع کنندگان کالاهای جعلی با چالش هایی روبرو هستند ، بنابراین شاهد کاهش فروش می باشیم. انتظار می رود چنین افزایش فعالیت های تقلبی به دلیل عدم مدیریت مؤثر زنجیره تأمین مانع رشد درآمد بازار مراقبت های شخصی و محصولات آرایشی و بهداشتی در دوره پیش بینی شود.

بازار محصولات مراقبت از پا به محصول ، برنامه ، کانال توزیع و منطقه تقسیم می شود. براساس محصول ، آن را به پمادهای ترمیم کننده پا ، کرم های پا ، لوسیون های پاکسازی پا ، محصولات اسکراب ضخیم و سایر موارد دسته بندی می کنند. بر اساس کاربرد ، آن را به ورزش و دو و میدانی ، پزشکی و راحتی شخصی طبقه بندی می کنند. بسته به کانال توزیع ، آن را به فروشگاه های داروخانه ها و داروخانه ها ، بیمارستان ها و درمانگاه ها ، فروشگاه های آنلاین و سایر موارد تقسیم می شود. منطق عاقلانه ، آن را در سراسر تجزیه و تحلیل آمریکای شمالی (ایالات متحده ، کاناداو مکزیک) ، اروپا (آلمان، فرانسه، انگلستان، اسپانیا، ایتالیاو بقیه اروپا) ، آسیا و اقیانوسیه (چین، ژاپن، هند، استرالیا، کره جنوبیو بقیه آسیا و اقیانوسیه) ، و LAMEA (آمریکای لاتین، خاورمیانهو آفریقا)

بازیکنان اصلی معرفی شده در این گزارش عبارتند از: Johnson & Johnson ، Del Laboratories، HoMedics، PediFix، Inc، Alva-Amco Pharmacal، Inc.، Revlon، Aetna Foot Products، Blistex Inc.، Glaxosmithkline Plc و Miracle of Aloe.

اخبار مرتبط  سازندگان عطر از لیزا پانکیویچ از شرکت Clorox به هیئت مدیره استقبال می کنند

مزایای کلیدی

  • این مطالعه تجزیه و تحلیل عمیق از بازار جهانی محصولات مراقبت از پا ، با روند فعلی و آینده برای روشن کردن جیب های سرمایه گذاری قریب الوقوع در بازار ارائه می دهد.
  • این گزارش اطلاعاتی را در مورد رانندگان ، محدودیت ها و فرصت های مربوط به تحلیل اثر ارائه می دهد.
  • تجزیه و تحلیل کمی از سال 2019 تا 2027 ارائه شده است برای نشان دادن صلاحیت مالی بازار است.
  • مدل پنج نیرو صنعت پورتر با تجزیه و تحلیل پارامترهای مختلف از جمله تهدید ورود جدید ، تهدید جایگزین ، قدرت چانه زنی خریداران و قدرت چانه زنی تأمین کنندگان فعال در بازار ، رقابت در بازار را نشان می دهد.
  • تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش در گزارش ، درک روشنی از نقش سهامداران درگیر در زنجیره ارزش ارائه می دهد.
  • هوش رقابتی ، رویه های تجاری را دنبال می کند که پیش بینی کنندگان اصلی بازار در مناطق مختلف هستند.

موضوعات اصلی تحت پوشش:

فصل 1 مقدمه

اخبار مرتبط  کتاب جدید الیزو روزاس ، هیچ کس نمی داند برای چه کسی کار می کند ، یک داستان ترسناک است ، جایی که معنای خانواده به نوبه خود 180 درجه خواهد رسید - español USA - انگلیسی

فصل 2: ​​خلاصه اجرائی

فصل 3: بررسی اجمالی بازار
3.1 تعریف بازار و دامنه
3.2 یافته های کلیدی
3.2.1. جیب های بالای سرمایه گذاری
3.3 تحلیل زنجیره ارزش
3.4 تجزیه و تحلیل نیروهای PorterFive
3.4.1. قدرت چانه زنی متوسط ​​تولید کنندگان
3.4.2. قدرت چانه زنی متوسط ​​خریداران
3.4.3. تهدید متوسط ​​برای جایگزینی
3.4.4. تهدید متوسط ​​از ورود کنندگان جدید
3.4.5. شدت متوسط ​​رقابت رقابتی
3.5. پویا بازار
3.5.1. رانندگان
3.5.1.1. معرفی محصولات مراقبت از پا با ارزش افزوده
3.5.1.2. نفوذ محصولات آلی
3.5.1.3. صعود به فعالیت های بازاریابی و بهبود در کانال توزیع
3.5.2. خویشتن داری – خودداری – پرهیز
3.5.2.1. ظهور لوازم آرایشی تقلبی
3.5.3. فرصت ها
3.5.3.1. فرصت های درآمد در ایجاد شبکه توزیع مستقیم
3.5.3.2. افزایش سرمایه گذاری توسط شرکتهای تولید کننده محصولات مراقبت از پا کوچک و متوسط
3.6. تأثیر Covid-19 در بازار محصولات مراقبت از پا

فصل 4: بازار محصولات مراقبت از پا ، براساس محصول
4.1 بررسی اجمالی
4.1.1. اندازه بازار و پیش بینی
4.2. پماد ترمیم پا
4.2.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.2.2 اندازه بازار و پیش بینی
4.3 کرم پا
4.3.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.3.2. اندازه بازار و پیش بینی
4.4 لوسیون پاکسازی پا
4.4.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.4.2. اندازه بازار و پیش بینی
4.5 محصولات اسکراب Slough
4.5.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.5.2. اندازه بازار و پیش بینی
4.6. دیگران
4.6.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.6.2. اندازه بازار و پیش بینی

فصل 5: بازار محصولات مراقبت از پا ، براساس برنامه
5.1. بررسی اجمالی
5.1.1. اندازه بازار و پیش بینی
5.2 ورزش و دو و میدانی
5.2.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.2.2. اندازه بازار و پیش بینی
5.3 پزشکی
5.3.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.3.2. اندازه بازار و پیش بینی
5.4 آسایش شخصی
5.4.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.4.2. اندازه بازار و پیش بینی

اخبار مرتبط  BRF گزارش سالانه خود را در مورد فرم 20-F برای سال 2019 تشکیل داد

فصل ششم: بازار محصولات مراقبت از پا ، توسط کانال توزیع
6.1. بررسی اجمالی
6.1.1. اندازه بازار و پیش بینی
6.2 داروخانه ها و داروخانه ها
6.2.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
6.2.2. اندازه بازار و پیش بینی
6.3 بیمارستان ها و کلینیک های تخصصی
6.3.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
6.3.2. اندازه بازار و پیش بینی
6.4 فروشگاه های آنلاین
6.4.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
6.4.2. اندازه بازار و پیش بینی
6.5 دیگران
6.5.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
6.5.2. اندازه بازار و پیش بینی

فصل 7: بازار محصولات مراقبت از پا ، براساس منطقه
7.1 بررسی اجمالی
7.2 آمریکای شمالی
7.3 اروپا
7.4 آسیا و اقیانوسیه
7.5 LAMEA

فصل 8: چشم انداز رقابتی
8.1. نقشه برداری محصول
8.2. موقعیت برتر بازیکن
8.3. داشبورد رقابتی
8.4. Heatmap رقابتی

فصل 9: چشم انداز رقابتی
9.1 جانسون و جانسون
9.1.1. درباره شرکت
9.1.2. مدیران کلیدی
9.1.3. عکس فوری شرکت
9.1.4. نمونه کارها محصولات
9.2 آزمایشگاههای دل
9.3. خانه شناسی
9.4 Pedifix ، وارز
9.5 Alva-Amco Pharmaal، Inc
9.6. Revlon
9.7 محصولات پا Aetna
9.8 شرکت بلستکس
9.9 GlaxoSmithKline plc
9.10 معجزه آلوئه

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/ife95b مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com