Hisense به و پاری سن ژرمن همکاری جهانی را اعلام کردند

Hisense با داشتن فن آوری زمینی در تلویزیون و لوازم خانگی کاملاً مناسب است تا بهترین تجربه تماشای خانه را برای طرفداران پاری سن ژرمن فراهم کند. همینطور با دیدن برند و دامنه محصولات Hisense به نمایش گذاشته شده برای مخاطبان عظیم در ورزشگاه Parc des Princes و در سراسر جهان ، از طریق کانال های پخش ، دیجیتالی و اجتماعی ، این مشارکت همچنین شاهد خواهد بود که Hisense به طیف گسترده ای از محصولات خلاقانه را به این باشگاه ارائه می دهد. نیازهای خود را از طریق امکانات مختلف ، از جمله مرکز آموزشی جدید خود پشتیبانی می کند.

الکس زورئیس جمهور Hisense بین المللی گفت: “ما هیجان زده ایم که با پاری سن ژرمن ، یکی از موفق ترین و سریعترین باشگاههای رو به رشد در جهان همگام شوید. آنها همیشه در هر کاری که انجام می دهند ، پیشرفت های تکنولوژی و نوآوری را دنبال کرده اند. که کاملاً مطابق با مأموریت Hisense به “دنبال کردن نوآوری علمی و فناوری و ایجاد خوشبختی برای میلیون ها خانواده” است. ما معتقدیم که با این همکاری می توانیم بهترین تجربه ممکن در خانه را برای پاری سن ژرمن و طرفداران آن در سراسر جهان ایجاد کنیم. “”

مارک آرمسترانگ، مدیر ارشد مشارکت در پاری سن ژرمن اظهار داشت: “ما خوشحالیم که از Hisense به خانواده پاری سن ژرمن استقبال کرده و از داشتن چنین شرکت پیشرو در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم خانگی شریک می شویم و فرصتی عالی برای دستیابی به شما خواهد بود. و از طریق ایجاد تجربیات و فرصتهای قدرتمند با طرفداران ما در سراسر جهان ارتباط برقرار خواهیم کرد و ما مشتاقانه منتظر هستیم تا Hisense به اهداف خود در زمینه اهداف جهانی کمک کند. “

اخبار مرتبط  Essity ظرفیت ضدعفونی کننده دست در اروپا را افزایش می دهد

Sébastien WASELS ، مدیر عامل آسیا اقیانوس آرام در پاری سن ژرمن افزود: “ما مفتخریم که با چنین یک برند جهانی برجسته همکاری می کنیم. آسیا و اقیانوسیه. این یک همکاری معنادار برای باشگاه است و نشانگر تعهد روزافزون ما به منطقه است. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا تجربه پاری سن ژرمن را به خانه های افراد بیشتری در سراسر جهان منتقل کنیم. ما به همراه Hisense به هواداران خود نیز به هم نزدیک خواهیم شد چین جایی که دفتر مرکزی Hisense است. ”

اعلامیه امروز بر تعهد مداوم Hisense به ورزش از طریق حمایت مالی از ویژگی های مهم ورزشی در سراسر جهان ، از جمله مشارکت با جام جهانی فیفا 2018 ، یوفا است. یورو 2016، مسابقات فرمول یک ردبول و استرالیا اوپن. حمایت مالی از حضور Hisense به صحنه جهانی با محصولاتی که به بیش از 160 کشور و منطقه صادر شده است ، تجلیل می کند.

پاری سن ژرمن و هسنس در سالهای اخیر در صدر نوآوری قرار داشته اند و این دو مارک اکنون با هم کار می کنند تا سرگرمی های باکیفیتی را در خانه های مردم بیاورند.

اخبار مرتبط  CASETiFY یک مجموعه الهام گرفته از ناسا را ​​راه اندازی می کند

درباره Hisense

در سال 1969 تأسیس شد و Hisense به دفتر مرکزی آن است چینگدائو ، چین. در 51 سال گذشته ، Hisense به همیشه به ارزشهای اصلی “یکپارچگی ، نوآوری ، تمرکز مشتری و پایداری” پایبند بوده است. این مشاغل مناطقی از جمله چندرسانه ای ، لوازم خانگی ، اطلاعات هوشمند فناوری اطلاعات و صنایع جدید خدمات را در بر می گیرد. این شرکت با نام تجاری پیشرو تلویزیون در سراسر جهان و یک رهبر بازار در است چین، آفریقای جنوبی و استرالیا. Hisense به ایجاد 54 شرکت و دفاتر خارج از کشور ، و 14 مرکز تولید بین المللی با کیفیت بالا در این کشور ساخته است چین، اروپا، آمریکای مرکزی و آفریقای جنوبی. همچنین Hisense به 17 مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان و تنها هدف ارائه محصولات درجه یک و با کیفیت بالا که باعث بهبود زندگی مصرف کنندگان می شود.

درباره پاری سن ژرمن

باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن در سال 1970 ایجاد شد. از زمان خرید این باشگاه در سال 2011 ، این باشگاه به یکی از برترین باشگاه های فوتبال و مارک های ورزشی جهانی در جهان تبدیل شده است. -پاریس سن ژرمن با آن در ارتباط است پاریس، که در قلب سازمان قرار دارد ، تحت فلسفه یک شهر بی نظیر ، یک باشگاه بی نظیر. از آن زمان این باشگاه تنها در 7 سال ، 18 قهرمانی کسب کرده است ، 43 سال در تاریخ خود ، موفق ترین باشگاه فوتبال در سال است فرانسه. پاری سن ژرمن بازیکنان بسیار خوبی از جمله رونالدینیو ، بکام ، ابراهیموویچ و جذب هم اکنون را جذب کرده است و در حال حاضر نیمار و مباپه ، هر دو در بین 4 بازیکن برتر جهان قرار گرفته اند. محبوبیت بین المللی این باشگاه هرگز متوقف نمی شود. اینک یکی از پر طرفدارترین باشگاه های جهان است که در طی هفت سال از صفر به جامعه ای بالغ بر 90 میلیون دنبال کننده رسانه های اجتماعی گسترش می یابد. این دفاتر بین المللی را در دوحه، نیویورک و سنگاپور. باشگاه پیشگام ورزش که در حال حاضر شامل فوتبال ، آقایان ، فوتبال ، زنان هندبال و جودو می شود ، در سال 2016 به عضویت جامعه است. بازگشت به جامعه برای این باشگاه که به طور چشمگیر ظرفیت بنیاد خود را افزایش داده است برای ایجاد برنامه های بزرگ و کارآمد اساسی است. در میان پروژه های متعدد ، پروژه مدرسه قرمز و آبی به پاری سن ژرمن اجازه می دهد تا به جوانان محروم خدمت کند.

اخبار مرتبط  Cleaner زندگی می کند تا به همه کمک کند با خیال راحت به مدرسه ، کار و زندگی برگردند

منابع Hisense

لینک های مربوطه

www.hisense.com