Teknosa در تجارت الکترونیکی 580 درصد رشد می کند و سود عملیاتی خود را در Q2 علی رغم همه گیری ها می کند.

استانبول، 12 آگوست 2020 / PRNewswire / – تکنوزاشركت تابعه Sabancı Holding با تشكيل سرمايه گذاري هاي انجام شده در تكنولوژي و تجربه مشتريان ، عليرغم همه گيري هاي جهاني ، در سه ماهه دوم سال 2020 به 955 ميليون TL گردش و 27.5 ميليون دلار سود رسيد. در حالی که تکنوسا رشد تجاری 580 درصدی در تجارت الکترونیکی را به دست آورد ، از سال به سال ، در سه ماهه دوم ، بازگشایی فروشگاه ها در ماه ژوئن تأثیر مثبت قابل توجهی در نتایج قوی داشت.

Teknosa ، فروشنده برتر فناوری در بوقلمون و یکی از شرکت های تابعه Sabancı Holding ، با وجود همه گیری جهانی ، در سه ماهه دوم سال 2020 به نتایج اقتصادی قوی دست یافت. درآمدهای آن به 955 میلیون TL و سود عملیاتی آن به 27.5 میلیون TL رسید و آن را محکم به سمت قلمرو مثبت کشید. موفقیت تکنوزا در این دوره بر توانایی خود در معرفی خدمات نوآورانه که پاسخگوی نیازهای متغیر مشتریان آن ، جهش در فروش آنلاین ، ابتکار عمل در زنجیره تأمین ، مدیریت وجه نقد و منابع انسانی و همچنین بر عملکرد قوی دوباره فروشگاه ها استوار استوار است. با معرفی اقدامات احتیاطی همه گیر در سطح بالا در ماه ژوئن. در نتیجه ، کل گردش مالی Teknosa برای نیمه اول سال 2020 نسبت به سال گذشته 8.7 درصد افزایش یافته و به 2.4 میلیارد TL رسیده است.

در حالی که تحول مشتری مداری و سرمایه گذاری های انجام شده در دیجیتال سازی با این شعار: “Teknosa of the New Generation” ، از نظر گردش مالی ، رشد سبد و سود عملیاتی ، Teknosa.com و پلت فرم تلفن همراه در طول همه گیری به نتایج رکورد شکنی رسید. تکنوزا در سه ماهه دوم سال گذشته رشد شش برابری در فروش آنلاین را در سال گذشته به خود اختصاص داد و گردش مالی آنلاین خود را برای نیمه اول به 559 میلیون TL افزایش داد.

اخبار مرتبط  اندازه بازار حیوانات خانگی CBD ارزش 399.2 میلیون دلار تا سال 2027

با توجه به نتایج مالی برای سه ماهه دوم سال 2020 ، Barış Oran ، رئیس Teknosa، گفت ، “Teknosa علیرغم بسته نگه داشتن همه فروشگاه ها به دلیل همه گیر شدن در طول آوریل و ماه مه ، به نتایج قوی تری رسید. ما سهم بازار خود را افزایش دادیم و جایگاه خود را در این بخش تقویت کردیم. تحول و سرمایه گذاری های ما در زمینه دیجیتالی شدن است.ما با هدف پیش بینی بهتر ترجیحات آنها از طریق تصمیم گیری مبتنی بر داده ، به بهترین نحو به مشتریان خود خدمت خواهیم کرد.خدمات ما که به تغییر نیازهای مشتری پاسخ می دهند ، اطمینان حاصل کردند که ما در رقابت ایستادگی کردیم و افزایش اعتماد به نفس مصرف کننده در ماه ژوئن تأثیر مطلوبی در عملکرد فروشگاههای ما داشته است.در طول همه گیری ، تقاضا برای محصولات فناوری در کنار نیازهای اساسی حفظ شده است.ما انتظار داریم این روند ادامه داشته باشد ، و روی رشد بخش تأثیر مثبت بگذارد.به عنوان Teknosa ، ما بیشتر به مشتری های خود خواهیم رسید. بطور مؤثر از طریق شبکه فروشگاههای گسترده و کانالهای آنلاین ما با تسریع در سرمایه گذاری ما برای تهیه بهترین فروشگاه تجربه ارائه تجربه بدون درز omnichannel به مشتریان ما همچنان مورد توجه ما قرار خواهد گرفت. ”

آنلاین و آفلاین در “New Normal” با هم رشد می کنند

ابراز اینکه آنها در مدیریت روند همه گیر چالش برانگیز با همه ذینفعان Teknosa به شیوه‌ای سالم و چابک متمرکز شده‌اند ، Bülent Gürcan ، مدیر کل Teknosa ، وی گفت: “هر یک از ماه های آوریل ، می و ژوئن داستان های مختلفی داشت و دروس مختلفی را ایجاد می کرد. در این دوره ما یک بار دیگر متوجه شدیم که چگونه فناوری مهم در زندگی روزمره بدست آمده است. در حالی که اقدامات بهداشتی و ایمنی سطح بالایی را برای بهزیستی کارکنان و مشتریان ما توجه خود را به ادامه کار و برآورده کردن نیازهای مشتریان متمرکز کردیم در حالی که فروشگاه های ما بسته بودند ، ما به مشتریان خود این امکان را می دادیم که در هر زمان و هر مکان و به هر شکلی بتوانند خرید خود را انجام دهند. تلاش برای پیگیری مؤثر در ایجاد تغییرات در شرایط عملیاتی در نتایج ما مثبت منعکس شده است .برای ارائه خدمات آنلاین بهتر به مشتریان ، ما پیشنهادهایی همچون پشتیبانی مستقیم (livechat) ، فروش محصولات بسته بندی و فروش تلفنی را در دستور کار خود قرار می دهیم. با گزینه های تحویل سریع و متنوع و معرفی محصولات جدید به نیازهای نوظهور مشتریان ، سرمایه گذاری های مشتری مشتری محور که ما طی سالهای اخیر انجام داده ایم تأثیر قابل توجهی در این موفقیت دارد. ما در 23 فروشگاه Carrefoursa در دوره ای که فروشگاه های ما بسته شده بود ، برای رفع نیازهای مشتریان در هر کانال ، گوشه هایی را باز کردیم. سود عملیاتی ما در مقایسه با سال گذشته در این زمان های چالش برانگیز به مثبت تبدیل شده و به میزان قابل توجهی بهبود یافته است. کانال های آنلاین ما در مدت زمانی که در خانه های خودمان به انزوا می رفتیم ، و شبکه گسترده فروشگاههای ما در آن قرار داشت بوقلمون در طی روند عادی سازی ، اقدامات گسترده ای از طریق اقدامات انجام شده بهبود یافته است. با بازگشایی فروشگاه های خود ، ما با اولویت بندی سلامتی کارمندان و مشتریان ، اقدامات احتیاطی سطح بالایی را انجام می دهیم ، همانطور که ما از ابتدای شروع همه گیری ، این کار را انجام داده ایم. ما تلاش خواهیم کرد تا به نیازهای مشتریان در کانال های آنلاین و فروشگاهی پاسخ دهیم و از بهترین خدمات آنها اطمینان حاصل کنیم. ”

اخبار مرتبط  پیش بینی بازار جهانی دانه های میوه و سبزیجات (2020 تا 2025)

درباره Teknosa

Teknosa در سال 2000 به عنوان یک شرکت تابعه Sabancı Holding برای ایجاد یک بستر فروش و بازاریابی در زمینه های الکترونیک ، انفورماتیک ، ارتباطات ، مراقبت شخصی و اپتیک در بخش خرده فروشی فناوری گنجانیده شده است. Teknosa یک زنجیره خرده فروشی است که با هدف گردهم آوردن آنها با بالاترین کیفیت خدمات و بهترین قیمت ها در زمینه فناوری ، بهترین محصولات را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. داشتن اولین و گسترده ترین زنجیره فروشگاهی که در زمینه خرده فروشی فناوری در فعالیت دارد بوقلمونهم اکنون ، Teknosa از طریق فروشگاه های خود ، teknosa.com و سیستم عامل های تلفن همراه خدمات بی وقفه ای را در محیط های omnichannel ارائه می دهد. Teknosa تنها خرده فروش فناوری است که خدمات تجاری و ارتباطی با تلفن همراه را با نام تجاری Teknosacell ارائه می دهد. اطلاعات دقیق تر در اینجا موجود است www.teknosa.com.

اخبار مرتبط  فیلترهای ماشین لباسشویی Xeros به جلوگیری از آلودگی میکرو فیبر اقیانوس ها کمک می کند

لوگو – https://mma.prnewswire.com/media/1226176/Teknosa_Logo.jpg

مخاطب:
اینچی دوگان – مدیر رسانه
[email protected]
+90 533 051 42 41

SOURCE Teknosa

لینک های مربوطه

http://www.teknosa.com/