Tastoor طیف گسترده ای را برای رشد تبلیغات محلی OTT برای شبکه پخش می کند

این توافقنامه توسعه یافته با هماهنگی قدرت حق بیمه ، محتوای اصلی و مخاطبان بسیار علاقه مند و پرشور آنها با قابلیت های هدف گذاری بازار محلی گامت ، به تبلیغ کنندگان فرصت ارزشمندی می دهد تا به مخاطبان مورد نظر هزاره و ژنرال Z دسترسی پیدا کنند. فعالیت های رسانه ای محلی OTT خود را در هر DMA مقیاس کنید.

همزمان با افزایش مصرف رسانه محلی OTT ، در ایالات متحده ، Gamut با بهترین کلاس OTT محصول خود ، Gamut TOTAL® ، همچنان با ایجاد دسترسی تبلیغ کنندگان به مخاطبان با ارزش OTT و ایمن از برند ، حق بیمه همچنان به تغییر فضای تبلیغاتی محلی OTT می پردازد. محتوا. با استفاده از ابزار اختصاصی و اندازه گیری منحصر به فرد Gamut ، تبلیغ کنندگان می توانند به درک غنی تری از مصرف کنندگان دست یابند ، به طور هوشمندانه مخاطبان را هدف قرار دهند ، نتایج کمپین را تجزیه و تحلیل کنند و نتایج بهتری را کسب کنند.

می گوید: “ما از ادامه کار با Gamut هیجان زده ایم تا برنامه نویسی با کیفیت برتر در دسترس تبلیغ کنندگان محلی و منطقه ای OTT در ایالات متحده قرار گیرد.” جف ایمبرمن، رئیس فروش و مشارکت های تجاری ، دلپذیر. “روابط توسعه یافته ما به ما امکان می دهد تا هرچه بیشتر در حال رشد بازار تبلیغاتی محلی OTT باشیم ، ضمن اینکه یک تجربه تبلیغی معنی دارتر و مرتبط تر به بینندگان ارائه می دهیم.

اخبار مرتبط  InventHelp Inventor لوازم جانبی آشپزخانه را برای نگه داشتن درب هنگام پخت و پز توسعه می دهد (CNC-601)

Tasticious تجربه ای چند پلتفرم مستقیم و به مصرف کننده را به بینندگان می بخشد. آنها از طریق محتوای ویدیوی برنده جوایز و برنامه نویسی اصلی شیوه زندگی ، آنها بیش از 300 میلیون بیننده ماهانه در تمام سیستم عاملهای تلویزیونی دیجیتال ، موبایل و جریان در حال دریافت دریافت می کنند و در کل بیش از 2.5+ میلیارد بازدید در هر ماه در سطح جهان دارند.

“همکاری های مستقیم Gamut به ما اجازه می دهد تا به هر تبلیغی که با آنها کار می کنیم ، تصوراتی با کیفیت ارائه دهیم.” سو جین اوه، معاون ارشد استراتژی و راه حل های مشتری در Gamut. “اشتیاق به غذا و مسافرت جهانی و بی انتهاست ، و محتوای Tastoor هم سرگرم کننده و قابل اعتماد است – به خصوص با مخاطبان مورد انتظار هزاره. تعهد ما برای تهیه محتوای برتر در مقیاس ما را در صنعت متمایز می کند و ما نمی توانستیم باشیم. خوشحالم که با تیم بینایی در Tastoor کار می کنم. ”

اخبار مرتبط  تاریخچه شخصی ماوراal الطبیعه توسط دکتر بروس اولاو سولهایم ، دکترای پزشکی

وقتی صحبت از تبلیغات محلی OTT می شود ، بسیاری از شرکت ها قطعات معما را ارائه می دهند. اما فقط Gamut TOTAL همه چیز مورد نیاز در حال تغییر چشم انداز ویدئو را ارائه می دهد: مخاطب ، داده ، دسترسی ، شفافیت – و تخصص کل.

درباره گامت

Gamut ، یک شرکت Cox Media Group ، یک سازمان تبلیغاتی دیجیتال مبتنی بر راه حل ها است که با هدف متصل کردن مارک ها به مناسب ترین مصرف کنندگان و جوامع خود ، در تمام سیستم عامل ها قرار دارد. Gamut و بهترین محصول OTT در کلاس آن ، Gamut TOTAL®، توانمندسازی تبلیغ کنندگان از طریق موجودی حق بیمه تضمین شده ، گزینه های پیشرفته بدون تقلب و عملکرد حداکثر کمپین. Gamut کمپین های تبلیغاتی مؤثر ارائه می دهد که بیش از 20 سال تجربه در فضای دیجیتال را با داده ها ، بینش ها و موجودی با کیفیت ترکیب می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Gamut ، به www.gamut.media مراجعه کنید.

اخبار مرتبط  صنایع ریدی مریلویل ، مهندسی قطب شمال ایندیانا را بدست می آورد

درباره Tastoor

Tastoor یک شرکت رسانه ای مدرن است که بیش از 300 میلیون بیننده ماهانه را در همه سیستم عامل های تلویزیونی دیجیتال ، موبایل و پخش کننده در حال جلب مخاطب جهانی دارد و هر ماه 2.5 میلیون و 500 میلیارد بازدید از آن پخش می کند. ما محتوای ویدیویی و برنامه نویسی اصلی برنده جوایز را در دسته بندی مواد غذایی ، مسافرت ، خانه و طراحی ایجاد می کنیم که با یک جامعه مشغول ، پرشور و جهانی به اشتراک می گذاریم. Tastoor به دلیل نوآوری و برنامه نویسی اصلی خود ، میزبان جوایز و جوایز مختلفی از جمله دو جایزه جیمز ریش و لیست “جدیدترین شرکت های نوین” شرکت سریع است. برای اطلاعات بیشتر ، به Tastoor در: www.tastoor.com مراجعه کنید.

منبع انرژی