Tastoor طیف گسترده ای را برای رشد تبلیغات محلی OTT برای شبکه پخش می کند

این توافقنامه توسعه یافته با هماهنگی قدرت حق بیمه ، محتوای اصلی و مخاطبان بسیار علاقه مند و پرشور آنها با قابلیت های هدف گذاری بازار محلی گامت ، به تبلیغ کنندگان فرصت ارزشمندی می دهد تا به مخاطبان مورد نظر هزاره و ژنرال Z دسترسی پیدا کنند. فعالیت های رسانه ای محلی OTT خود را در هر DMA مقیاس کنید.

همزمان با افزایش مصرف رسانه محلی OTT ، در ایالات متحده ، Gamut با بهترین کلاس OTT محصول خود ، Gamut TOTAL® ، همچنان با ایجاد دسترسی تبلیغ کنندگان به مخاطبان با ارزش OTT و ایمن از برند ، حق بیمه همچنان به تغییر فضای تبلیغاتی محلی OTT می پردازد. محتوا. با استفاده از ابزار اختصاصی و اندازه گیری منحصر به فرد Gamut ، تبلیغ کنندگان می توانند به درک غنی تری از مصرف کنندگان دست یابند ، به طور هوشمندانه مخاطبان را هدف قرار دهند ، نتایج کمپین را تجزیه و تحلیل کنند و نتایج بهتری را کسب کنند.

می گوید: “ما از ادامه کار با Gamut هیجان زده ایم تا برنامه نویسی با کیفیت برتر در دسترس تبلیغ کنندگان محلی و منطقه ای OTT در ایالات متحده قرار گیرد.” جف ایمبرمن، رئیس فروش و مشارکت های تجاری ، دلپذیر. “روابط توسعه یافته ما به ما امکان می دهد تا هرچه بیشتر در حال رشد بازار تبلیغاتی محلی OTT باشیم ، ضمن اینکه یک تجربه تبلیغی معنی دارتر و مرتبط تر به بینندگان ارائه می دهیم.

اخبار مرتبط  MGM Resorts از بازگشایی تابستان Luxor ، Mandalay Bay و ARIA خبر داد

Tasticious تجربه ای چند پلتفرم مستقیم و به مصرف کننده را به بینندگان می بخشد. آنها از طریق محتوای ویدیوی برنده جوایز و برنامه نویسی اصلی شیوه زندگی ، آنها بیش از 300 میلیون بیننده ماهانه در تمام سیستم عاملهای تلویزیونی دیجیتال ، موبایل و جریان در حال دریافت دریافت می کنند و در کل بیش از 2.5+ میلیارد بازدید در هر ماه در سطح جهان دارند.

“همکاری های مستقیم Gamut به ما اجازه می دهد تا به هر تبلیغی که با آنها کار می کنیم ، تصوراتی با کیفیت ارائه دهیم.” سو جین اوه، معاون ارشد استراتژی و راه حل های مشتری در Gamut. “اشتیاق به غذا و مسافرت جهانی و بی انتهاست ، و محتوای Tastoor هم سرگرم کننده و قابل اعتماد است – به خصوص با مخاطبان مورد انتظار هزاره. تعهد ما برای تهیه محتوای برتر در مقیاس ما را در صنعت متمایز می کند و ما نمی توانستیم باشیم. خوشحالم که با تیم بینایی در Tastoor کار می کنم. ”

اخبار مرتبط  خدمات پستی ایالات متحده با خزانه داری 10 میلیارد دلاری CARES مؤسسending اعطای وام به توافق رسیده است

وقتی صحبت از تبلیغات محلی OTT می شود ، بسیاری از شرکت ها قطعات معما را ارائه می دهند. اما فقط Gamut TOTAL همه چیز مورد نیاز در حال تغییر چشم انداز ویدئو را ارائه می دهد: مخاطب ، داده ، دسترسی ، شفافیت – و تخصص کل.

درباره گامت

Gamut ، یک شرکت Cox Media Group ، یک سازمان تبلیغاتی دیجیتال مبتنی بر راه حل ها است که با هدف متصل کردن مارک ها به مناسب ترین مصرف کنندگان و جوامع خود ، در تمام سیستم عامل ها قرار دارد. Gamut و بهترین محصول OTT در کلاس آن ، Gamut TOTAL®، توانمندسازی تبلیغ کنندگان از طریق موجودی حق بیمه تضمین شده ، گزینه های پیشرفته بدون تقلب و عملکرد حداکثر کمپین. Gamut کمپین های تبلیغاتی مؤثر ارائه می دهد که بیش از 20 سال تجربه در فضای دیجیتال را با داده ها ، بینش ها و موجودی با کیفیت ترکیب می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Gamut ، به www.gamut.media مراجعه کنید.

اخبار مرتبط  Cynosure پلت فرم زیبایی شناسی Elite iQ for را برای لیزر موهای زائد و تجدید پوست در ایالات متحده ، اروپا و استرالیا ارائه می دهد

درباره Tastoor

Tastoor یک شرکت رسانه ای مدرن است که بیش از 300 میلیون بیننده ماهانه را در همه سیستم عامل های تلویزیونی دیجیتال ، موبایل و پخش کننده در حال جلب مخاطب جهانی دارد و هر ماه 2.5 میلیون و 500 میلیارد بازدید از آن پخش می کند. ما محتوای ویدیویی و برنامه نویسی اصلی برنده جوایز را در دسته بندی مواد غذایی ، مسافرت ، خانه و طراحی ایجاد می کنیم که با یک جامعه مشغول ، پرشور و جهانی به اشتراک می گذاریم. Tastoor به دلیل نوآوری و برنامه نویسی اصلی خود ، میزبان جوایز و جوایز مختلفی از جمله دو جایزه جیمز ریش و لیست “جدیدترین شرکت های نوین” شرکت سریع است. برای اطلاعات بیشتر ، به Tastoor در: www.tastoor.com مراجعه کنید.

منبع انرژی