شرکت Natura & Co ضرب و شتم انتظارات بازار و عملکرد بازار جهانی CFT که نتیجه نتایج دیجیتالی است ، بهتر عمل می کند

سائو پائولو، 13 آگوست 2020 / PRNewswire / – محوری سریع Natura & Co به سیستم عامل های آنلاین و دیجیتال منجر به رشد 225٪ در فروش تجارت الکترونیکی شد و به گروه اجازه داد تا در سه ماهه دوم از بازار جهانی لوازم آرایشی ، عطر و توالت فراتر رود. فروش تلفیقی در ایستاده بود 7.0 میلیارد دلاربا وجود تأثیرات جهانی بی سابقه ای از بیماری همه گیر COVID-19 ، تنها 12.7٪ کاهش یافته است.

در این سه ماهه همچنین شاهد راه اندازی تعهد گروه به زندگی ، یک برنامه جامع پایداری تا سال 2030 بود که بیشتر اقدامات Natura & Co را برای مقابله با برخی از مسائل مهم در جهان از جمله بحران آب و هوا و محافظت از آمازون ، دفاع از حقوق بشر ، بیشتر می کند. تضمین برابری و شمول و پذیرش دایره و بازسازی.

و Natura & Co نیز با موفقیت یک 2 میلیارد دلار افزایش سرمایه در سه ماهه ای که به گروه اجازه سرمایه گذاری می دهد 400 میلیون دلار در شش ماه آینده در زمینه دیجیتالی و فناوری اطلاعات ، با سرمایه گذاری های قابل توجه بیشتر برنامه ریزی شده در طی چهار سال آینده.

روبرتو مارکز، رئیس اجرایی و مدیرعامل گروه Natura & Co اظهار داشت: تلاشهای مستمر ما برای تسریع در تحول دیجیتال مشاغل ما این امکان را برای ما فراهم می کند تا عمدتاً بسته های فروشگاه را جبران کنیم ، از استمرار تجارت اطمینان حاصل کنیم و از بازاریابی بازار در دوره ای که بیشتر جهان با آن روبرو هستیم. هرگونه مارک تجاری و تجاری در گروه در طی سه ماهه دوم واقعاً omnichannel شد و – با توجه به شرایطی که انجام داد – به لحاظ عملکرد فروش و EBITDA به عملکرد کلی قوی و رقابتی کمک کرد.

وی گفت: “برای توسعه بیشتر مدل همه کاره ما ، به لطف افزایش موفقیت آمیز ما سرمایه گذاری های قابل توجهی در زمینه دیجیتال و فناوری اطلاعات خواهیم داشت ، و همچنین خوشحالم از اعلام دو همکاری استراتژیک ، یکی با Vayner Media ، یک نیروگاه جهانی در رسانه های اجتماعی ، که پشتیبانی دیجیتال برای راه اندازی مجدد برند Avon و دیگری با Singu ، یک سکوی دیجیتال پیشرو برزیل برای خدمات زیبایی در خانه را شامل می شود.

اخبار مرتبط  گزارشات لوبی نتایج سه ماهه دوم نتایج مالی مالی سال 2020

“ما همچنین با اجرای برنامه پایداری سال 2030 ما یک گام اساسی در پیشبرد چشم انداز هدفمند خود به تجارت گرفتیم. امروز بیش از هر زمان دیگر ، رویکرد حیرت آور Natura & Co با ترکیب عملکرد اقتصادی ، اجتماعی و زیست محیطی یک امر ضروری است.”

درآمد خالص تلفیقی Natura & Co از 7.0 میلیارد دلار توسط رشد چشمگیر مارک Natura در هدایت شد برزیل و رشد شدید فروش در Reais توسط فروشگاه بدن و ایزوپ ، با عملکردهای استثنایی در فروش اجتماعی دیجیتال و تجارت الکترونیکی. به استثنای تأثیر مرحله ای در فروش حادثه سایبری که قبلاً فاش شده است در ایوان، تقریباً 450 میلیون دلار در حال حاضر در Q3 اسیر شده ، درآمد خالص در Q2 -7.0 .0 در مقابل Q2 19 (-18.6 at با ارز ثابت) خواهد بود. تنظیم شده EBITDA بود 615.2 میلیون دلاربا حاشیه 8.8٪ ، منعکس کننده انضباط هزینه گروه برای جبران فروش کمتر است.

فروش تجارت الکترونیکی گروهی در سه ماهه دربرابر مدت مشابه سال گذشته حدود 225٪ رشد داشته است ، با رشد 150 درصدی در Natura و ایوان ترکیب شده ، 230٪ در فروشگاه بدن و 430٪ در Aesop. فروش اجتماعی دیجیتال همچنین پیشرفتهای اساسی را رقم زد. در پایان Q2-20 ، 889،000 فروشگاه آنلاین مشاوره Natura وجود داشته است ، 65٪ بیشتر از Q2-19 ، و سفارشات از طریق این فروشگاه ها تقریباً سه برابر شده است. اجرای ویژگی های جدید مانند بروشور الکترونیکی تعاملی به ما این امکان را داده است که از طریق سیستم عامل های دیجیتال خود فروش قابل توجهی را رشد دهیم. دیجیتالی شدن نمایندگان ایوان بین المللی ادامه یافت و فروش از طریق بروشور دیجیتال در سه ماهه بیش از سه برابر محصولات Q2-19 بود ، در حالی که فروش تجارت الکترونیکی بیش از دو برابر شده است.

درآمد خالص Natura & Co Latam در BRL 16.5٪ کاهش داشته است. درآمد خالص برند Natura با 4.4٪ افزایش ، پشتیبانی از عملکرد قابل توجه در Natura Brazil (7.9٪) ، ناشی از قدرت مدل فروش روابط دیجیتالی آن و همچنین مبارزات موفق و خلاقانه روز مادر و مبارزات روز ولنتاین. این امر به کاهش 3.6٪ سقوط اسپانیایی لاتام به دلیل محدودیت های COVID-19 کمک کرد. ایوان درآمد خالص این برند در BRL با کاهش نماینده در کل بازارها 35.2٪ کاهش یافته است آمریکای لاتین و COVID-19 ، و همچنین واقعه سایبر. برزیل 31.1 درصد کاهش یافته در حالی که اسپانیایی لاتام 37.8 درصد افت داشته است. Q2-20 تنظیم EBITDA برای Natura & Co Latam بود 373.2 میلیون دلار، و حاشیه EBITDA تنظیم شده 9.4 ((-320 bps) بود. در H1 ، درآمد خالص Natura & Co Latam در BRL 7.8٪ کاهش یافته و EBITDA تعدیل شده 660.9 میلیون دلاربا حاشیه تنظیم شده EBITDA 8.1٪ (-160 bps).

اخبار مرتبط  SKYWORTH از تلویزیون S81 Pro با مشخصات بازی برش رونمایی می کند

ایوان بین المللی ، که شامل ایوان فعالیت در 50 بازار در سراسر اروپا، آسیا، آفریقا و خاورمیانه، شاهد کاهش درآمد خالص Q2 خود در BRL 21.6٪ بود. این کاهش با ترکیبی از فعالیت نماینده پایین مربوط به تأثیر COVID-19 و حادثه سایبری ایجاد شده است. نمایندگان تصویب دارایی های دیجیتال و فروش را از طریق بروشور دیجیتال بیش از دو برابر در سه ماهه در مقابل Q1 افزایش دادند. تنظیم شده EBITDA بود 72.6 میلیون دلاربا حاشیه 4.4٪ در H1 ، فروش خالص 9/11٪ پایین و حاشیه EBITDA تعدیل شده 4.7٪ (-840 bps) بود.

درآمد خالص Body Body در BRL 15.5٪ افزایش یافته است که ناشی از عملکرد بسیار قوی در فروش آنلاین و مستقیم است. اقدامات قفل شونده COVID-19 بر عملکرد خرده فروشی در سه ماهه تأثیر گذاشت ، زیرا 87٪ از فروشگاه های خرده فروشی در پایان ماه آوریل بسته بودند ، قبل از بازگشایی اکثر آنها در ماه ژوئن ، با پایان 16٪ باز هم در سه ماهه. با بازگشایی فروشگاه ها و بازگشت به رشد + 14٪ در ماه ژوئن ، درآمد به تدریج بهبود می یابد. مصرف کنندگان همچنان به تجارت الکترونیکی و At-Home (فروش مستقیم) روی آوردند ، به ترتیب با رشد بیش از 230٪ و 280٪ ، به طور قابل توجهی جبران فروش خرده فروشی را از دست دادند. تنظیم EBITDA در Q2 بود 132.8 میلیون دلار، با حاشیه تنظیم شده 14.8 ((bps -90). درآمد خالص H1-20 در BRL 9.0٪ افزایش یافته در حالی که تنظیم EBITDA بود 278.6 میلیون دلاربا حاشیه تنظیم شده 14.9٪ (-280 bps).

اخبار مرتبط  Schmitt دارایی های Ample Hills Creamery را خریداری می کند

داستان موفقیت Aesop در Q2 ، با رشد دو رقمی شدید در فروش و سودآوری در Reais ادامه یافت. فروش خالص در Q2 34.8٪ رشد داشت زیرا افزایش 430٪ در فروش دیجیتال باعث شد تا بسته شدن 90٪ از شبکه فروشگاهها در بیشتر Q2 جبران شود. رشد در ماه ژوئن از سر گرفت و +20٪ قوی بود. EBITDA در Q2 با 78.5 درصد رشد یافت 102.6 میلیون دلاربا حاشیه افزایش 650 مبنا به 26.8٪ می رسد. در H1 ، فروش خالص 30.8٪ و EBITDA 52.8٪ رشد داشته است 180.6 میلیون دلار، با حاشیه 25.0٪ (360 bps).

درباره Natura & Co
Natura & Co یک گروه لوازم آرایشی جهانی ، هدفمند ، چند کانال و چند مارک است که شامل آن می شود ایوان، Natura ، فروشگاه بدن و Aesop. Natura & Co درآمد خالص خود را منتشر کرد 14.4 میلیارد دلار در سال 2019 و 32.9 میلیارد دلار از جمله ، ایوان. چهار شرکتی که این گروه را تشکیل می دهند ، متعهد به ایجاد تأثیر مثبت اقتصادی ، اجتماعی و زیست محیطی هستند. برای 130 سال ایوان ایستاده است برای زنان: ارائه محصولات زیبا و با کیفیت ، که در درجه اول از طریق زنان به زنان فروخته می شود. Natura در سال 1969 تأسیس ، یک شرکت چند ملیتی برزیل است که در بخش لوازم آرایشی و بهداشت شخصی ، رهبر فروش مستقیم است. در سال 1976 در تاسیس شد برایتون ، انگلیس، توسط آنیتا روددیک، Body Shop یک مارک جهانی زیبایی است که به دنبال ایجاد تفاوت مثبت در جهان است. برند زیبایی استرالیا Aesop در سال 1987 با تلاش برای ایجاد طیف وسیعی از محصولات عالی برای پوست ، مو و بدن تأسیس شد.

SOURCE Natura & Co

لینک های مربوطه

https://naturaeco.com