گروه اشتراوس 4.1 میلیارد NIS درآمد در نیمه اول سال 2020 ارائه می دهد ، منعکس کننده 4.9٪ رشد ارگانیکی به استثنای تأثیر ارز خارجی[1]؛ سود خالص در این نیمه 306 میلیون NIS بود که 4.0٪ انگلیسی انگلیسی آن بود

PETAH TIKVA ، اسرائیل ، 17 آگوست 2020 / PRNewswire / – مدیرعامل گروه Strauss ، جیورا بردیا: “امروز ما در حال جمع آوری یک چهارم دوم هستیم که تحت تأثیر COVID-19 در کل قرار گرفت و نتایج محکم به رغم واقعیت پیچیده حاصل شد. گروه Strauss پایدار تجارت و قدرت مالی را حفظ کرده است ، همانطور که در سهام بازار منعکس می شود ، درآمد ارگانیک رشد ، سود ناخالص بالاتر ، جریان نقدی قوی تر و هزینه و ساختار بدهی بهبود یافته است.

وی گفت: “به طور کلی ، در سه ماهه و نیمه گذشته ، در فعالیت های مختلف ما به ارز محلی ، پیشرفتی مشاهده شد ، به طوری که مشاغل پذیرایی از مصرف داخل خانه از رشد چشمگیری بهره مند می شوند ، در حالی که مشاغل متمرکز بر خانه داری (AFH) پس از یک ماه چالش برانگیز در ماه آوریل ، ما شاهد روند تدریجی بهبود نتایج در ماه های بعدی هستیم زیرا محدودیت های اجتماعی و اقتصادی در اکثر کشورها برداشته می شود.

وی افزود: “افزایش شدید ارز و تضعیف مداوم ارزها در برابر sikel ، به ویژه واقعی برزیل ، باعث کاهش چشمگیر درآمد و سود شرکت شد.

“گروه در طول بحران ، سرمایه گذاری چشمگیری در حمایت از ایمنی و سلامتی کارکنان خود ، در افزایش سرمایه گذاری در ارائه کمک و کمک به جامعه و در عین حال انجام فعالیت های تجاری خود داشته است. این شامل تحولات محصول جدید ، ورود به دسته های جدید ، خریدها ، سرمایه گذاری مداوم در فناوری پیشرفته و راه اندازی سایت های تولید جدید در اسرائيل و در کشورهای دیگر ، همانطور که ما مشتاقانه منتظر هستیم تا از بحران بیرون بیاییم. “

گروه اشتراوس (TASE: STRS) سه ماهه دوم سال 2020 را با نتایج محکم در برابر زمینه های چالش ها و تأثیرات مثبت و منفی به پایان رساند ، که بیشتر آنها نتیجه بیماری همه گیر COVID-19 است. این گروه رتبه بندی اعتباری بالایی خود را حفظ کرده و سرمایه را با نرخ بهره جذاب برای اطمینان از استمرار تجارت جمع کرده است. این شرکت در تجارت خرده فروشی خود از رشد فروش در بیشتر بخش ها خبر داد ، اما بسته شدن رستوران ها ، هتل ها و کافه ها تأثیر منفی قابل توجهی در فروش این گروه در بازار AFH ، به ویژه در تجارت قهوه داشته است. کاهش ارزش واقعی برزیل در برابر شمل باعث از بین رفتن درآمد این شرکت شد. در کل ، گروه تحویل دادند NIS 1.94 میلیارد درآمد در سه ماهه دوم ، در حالی که در نیمه سال درآمد بود NIS 4.1 میلیاردنسبت به سال گذشته ، به ترتیب حدود 1.5٪ و 4.9٪ افزایش نشان می دهد (ارگانیک ، به استثنای اثرات FX). در نتیجه تضعیف ارزها ، این شرکت در مقایسه با دوره های مشابه در سال گذشته افت حدود 6.5٪ در سه ماهه و 1.7٪ در نیم سال را گزارش کرده است.

همانطور که گفته شد ، تأثیر اصلی بر درآمد گروه در سه ماهه دوم ، نتیجه ضعف ارزهای مختلف در برابر شمل بود. اثر ارز خارجی در فروش شرکت در سه ماهه تقریبی بود 164 میلیون NIS، از کدام 138 میلیون NIS نتیجه کاهش ارزش واقعی برزیل در برابر شمل است. در نیمه اول ، اثر ارز خارجی تقریباً بود 266 میلیون NIS، از کدام 215 میلیون NIS به دلیل تضعیف واقعی در برابر شمل هستند.

در سه ماهه دوم ، سود ناخالص گروه تقریبا بود 743 میلیون NIS، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 9.6٪ کاهش یافته است ، که عمدتا به دلیل افت درآمد در اثر اثرات ارزی است. حاشیه سود ناخالص 38.4 درصد بود. سود عملیاتی بود 223 میلیون NISدر مقایسه با دوره مشابه 1.6 درصد کاهش یافته است. حاشیه سود عملیاتی 11.5٪ بوده که نسبت به سال گذشته 0.5٪ افزایش داشته است. سود خالص (منسوب به سهامداران شرکت) بود 135 میلیون NIS در سه ماهه در مقایسه با 121 میلیون NIS در دوره مشابه سال گذشته ، با افزایش ناشی از کاهش هزینه های مالیاتی ، که بخشی از آن با کاهش سود عملیاتی جبران شد. سود خالص در نیم سال بود 306 میلیون NISکه نشان دهنده افزایش 4.0 درصدی نسبت به نیمه اول 2019 است.

با شیوع COVID-19 ، این گروه برای کمک به برخی از ذینفعان اصلی خود برای مقابله با بیماری همه گیر و پیامدهای آن ، یک برنامه اجتماعی اختصاصی تدوین کرد. این گروه با تأکید بر کارمندان “خط مقدم” ، مکانیزم جبران خسارت را برای تقویت افرادی که به کار خود ادامه داده اند ، علیرغم پیچیدگی های موجود ، به کار گرفت. صندوق وام برای کمک به تأمین کنندگان کوچک شرکت تأسیس شد. این شرکت همچنین برای کمک به جمعیت آسیب دیده از این بحران دامنه کمک های خود به جامعه را افزایش داده است ، از جمله کمک های مالی و پول به افراد غیرانتفاعی مربوطه و همچنین از طریق داوطلبانه کارمندان و توزیع محصولات غذایی به تیم های پزشکی در اسرائيل، ایالات متحده آمریکا، برزیل و اروپای شرقی.

اشتراوس اسرائيل

بحران COVID-19 فعالیت های اشتراوس اسرائیل را از چند جنبه تحت تأثیر قرار داد ، از جنبه های عملیاتی و تجاری. از منظر عملیاتی ، این شرکت با تأکید بر کارمندان “خط مقدم” میلیون ها دستگاه سرمایه گذاری را در محافظت و جبران خسارت از مردم خود سرمایه گذاری کرده است. این شرکت همچنین برای به حداکثر رساندن ظرفیت تولید و گسترش توانایی خود برای تحویل غذا به کلیه خرده فروشان ، سهمیه نیروی انسانی خود را هم اکنون افزایش داده است.

به دنبال این قفل که در پایان ماه مارس آغاز شد و تا آن زمان ادامه داشت اواسط ماه مه 2020تقاضا برای محصولاتی که برای مصرف داخل منزل وجود دارد ، بویژه محصولاتی که برای آشپزی و پخت در خانه از جمله لبنیات ، سالادها ، غوطه وری و اسپری و قرص شکلات افزایش یافته است. به موازات آن ، کاهش تقاضا برای محصولات میان وعده های یک وعده و تغییر به خرید بسته های بزرگتر توسط مصرف کنندگان رخ داده است. فروش این گروه به زنجیره های خرده فروشی از جمله موارد دیگر با توجه به افزایش قابل توجه در خرید بقالی آنلاین ، در کنار افت فروش به بازار نهادی و AFH (مانند هتل ها ، دفاتر ، کافه ها و رستوران ها) افزایش یافت. در طول و بعد از سه ماهه دوم (تا تاریخ گزارش) تقاضا برای محصولات گروه همچنان بالاست ، اما در رابطه با تقاضای مشاهده شده در مرحله شیوع و قفل کاهش یافته است. در نیمه اول سال 2020 ، گروه 12.2٪ از کل بازار مواد غذایی و آشامیدنی داخلی را در اختیار داشت اسرائيل (از نظر ارزش) ، در مقایسه با 12.0 درصد در مدت مشابه در سال 2019. به طور موازی ، امسال شرکت اعطای تخفیف و کمپین را برای خرده فروشان افزایش داده و این سیاست را مطابق با وضعیت اقتصاد و پیامدهای آن حفظ خواهد کرد. بحران.

اخبار مرتبط  Fitness Time Technogym را برای 138 باشگاه خود و برای 70 افتتاحیه جدید انتخاب می کند

در سه ماهه دوم فروش اشتراوس اسرائیل تقریبا بود 851 میلیون NISرشد منعکس کننده 5.9٪ رشد نسبت به فروش در مدت مشابه سال گذشته. رشد فروش عمدتاً در بخش بهداشت و سلامتی مشاهده شده است ، در محصولاتی مانند ماست ، دسر لبنیات ، نوشیدنی های شیر ، سالاد و غوطه وری و اسپرد ها ، و سبزیجات تازه را شسته و خرد می کنید. در بخش Fun & Indulgence میزان فروش در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته است ، به طور عمده در نتیجه کاهش خرید تنقلات شور و شیرین ، که معمولاً به دور از خانه خریداری و مصرف می شوند (“در حال حرکت”) ، افت خرید محصولات پالس است. و کمتر رویدادهای اجتماعی مانند جشن تولد و مهمانی. اشتراوس اسرائیل سود ناخالص در سه ماهه دوم تقریبا بود 342 میلیون NIS، منعکس کننده 8.4٪ بهبود نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، و سود عملیاتی تقریباً بود 98 میلیون NIS.

قهوه استراوس

نتایج تجارت قهوه در دوره ای مختلط بود و به کانال وابسته بودند. در سه ماهه دوم ، فروشندگان زنجیره های بزرگ خرده فروشی به میزان متوسط ​​افزایش یافت زیرا مصرف کنندگان در بیشتر کشورها در مارک های اساسی قهوه ، لوبیای قهوه و کپسول های مصرفی خانگی در آماده سازی برای رفع خسارت فعالیت می کنند. فروش آنلاین نیز قوی بود. با این حال ، فروش به کانال فروش سنتی ، که شامل فروشگاه ها ، مواد غذایی و بازارهای روباز است ، به دلیل محدودیت در ساعت های باز و افت ترافیک مشتری تأثیر منفی داشته است. پس از قطع فعالیت هتل ها ، کافه ها ، رستوران ها ، دفاتر و نقاط فروش زنجیره کافه الیت در فروش ، به بازار نهادی و AFH کاهش چشمگیری نشان داد. اسرائيل. درآمد کل شرکت قهوه در سه ماهه گذشته تقریباً بود NIS 750 میلیون، 0.8٪ کمتر از درآمد در دوره مشابه در سال گذشته (ارگانیک ، به استثنای تأثیر ارز) ، اما فرسایش واقعی برزیل در برابر شمل تأثیر مادی بر درآمد ترجمه شده به سیل دارد ، که افت 17.9٪ را به ثبت رسانده است.

تفکیک کشور بر واریانس بالایی را نشان می دهد: تجارت در برزیل رشدی در حدود 9.5٪ به پول محلی و در نیم سال ، سهم بازار شرکت قهوه در برزیل (Três Corações) 28.0٪ نسبت به 28.3٪ در دوره مربوطه بود. که در لهستان، رشد 9/16 درصدی فروش به ارز محلی در سه ماهه ثبت شد ، اما تضعیف زلوتی تاثیر منفی بر فروش تقریباً 6 میلیون NIS، به گونه ای که رشد در سه ماهه 6.4٪ بود. که در اسرائيل و رومانی، جایی که تجارت AFH قابل توجه است ، درآمد کاهش یافته است ، در حالی که در روسیه و اوکراین، جایی که فعالیت های AFH در مقیاس اندک است ، درآمد به ارز محلی افزایش یافته است.

صبرا و اوبلا (100٪)

از کلیه مشاغل گروه ، فعالیت سابر در سه ماهه دوم به دلیل COVID-19 آسیب قابل توجهی به زنجیره تأمین آن وارد کرد و همین امر تأمین کامل تقاضا برای محصولات این شرکت را دشوار کرد. تأثیر دیگر این بحران کاهش فروش به فروشگاههای راحتی ، مواد غذایی و فروش AFH بود. کل درآمد شرکت در سه ماهه دوم تقریباً بود 319 میلیون NISافت 9.0٪ نسبت به دوره مشابه در ارز محلی را تشکیل می دهد. شایان ذکر است که در سه ماهه دوم و نیمه اول بازار hummus ایالات متحده رشد کرد ، اما به دلیل کمبود تولیدی که Sabra تجربه کرده بود ، این شرکت نتوانست از این رشد سود ببرد. با این وجود ، سهم بازار صبرا در نیم سال 62.6٪ بود که بیشتر از سهم بازار آن در نیمه مربوطه در سال 2019 بود که 61.5٪ بود. تضعیف دلار در برابر شمل تقریباً باعث افزایش فروش صبرا شد 8 میلیون NISبه این معنی که در ترجمه به کلکسیون ها ، صبرا افت 9/10٪ در درآمد را به ثبت رسانده است. سود عملیاتی با حدود 31.2 درصد کاهش یافت و به سقوط کرد NIS 41 میلیون در نتیجه کاهش فروش ، تغییر در ترکیب فروش و هزینه های شرکت ناشی از سازگاری سایت های تولیدی و لجستیکی برای تأمین اثرات COVID-19. فروش اوبلا در این سه ماه تقریباً بود 36 میلیون NIS در مقایسه با NIS 38 میلیون در دوره مشابه در سال 2019 ، منعکس کننده افت 4.0٪ است. با این وجود ، به استثنای تأثیر ارز ، این شرکت 5.1 درصد رشد فروش را تحویل داده است.

Strauss Water

در سه ماهه دوم ، تجارت اشتراوس واتر در اسرائيل قبل از بحران بازگشت تدریجی به سطح فعالیت را تجربه کرده و عمدتا از رشد در پایگاه مشتری تحت تأثیر قرار گرفته بود که با کاهش تعداد لوازم جدید مقابله می شد. فعالیت شرکت در چین در سه ماهه تحت تأثیر روند ظهور قفل ، که منجر به بهبود فروش شد. در سه ماهه دوم رشد در فروش آنلاین در سال مشاهده شد چین.

در کل ، استراوس واتر سه ماهه دوم را به پایان رساند 159 میلیون NIS درآمدی ، علیرغم محدودیت های حرکتی و کاهش فشار در کشورهای عملیاتی خود ، در سال گذشته حدود 0.7 درصد افزایش داشته است. سود عملیاتی تقریباً بود 30 میلیون NIS در مقایسه با 19 میلیون NIS در دوره مربوطه ، از جمله موارد دیگر ، به رسمیت شناختن کمک هزینه توسعه برای ساخت تاسیسات جدید تولیدی در چین، که این شرکت با سرمایه گذاری در آن شروع به ساخت 375 میلیون یوان. درآمد HSW در چین تقریباً 139 میلیون NIS در سه ماهه در مقایسه با 141 میلیون NIS در دوره مشابه سال گذشته ، منعکس کننده افت جزئی 1.3٪ است. به استثنای تأثیر ارز ، فروش 4.9٪ رشد داشته است.

اخبار مرتبط  هیدراتاسیون پوست در طول فصل ضروری است

ارقام غیر GAAP (1)





ربع دوم


سال 2020

2019

تغییر دادن

فروش کل گروه (NIS میلی متر)

1،938

2،073

-6.5٪

رشد فروش آلی به استثنای FX



1.5٪

سود ناخالص (NIS میلی متر)

743

822

-9.6٪

حاشیه ناخالص (٪)

38.4٪

39.6٪

-120 bps

EBITDA (NIS میلی متر)

309

309

-0.2٪

حاشیه EBITDA (٪)

15.9٪

14.9٪

+100 bps

EBIT (NIS میلی متر)

223

227

-1.6٪

حاشیه EBIT (٪)

11.5٪

11.0٪

+50 bps

درآمد خالص قابل انتساب برای سهامداران شرکت (NIS میلی متر)

135

121

10.1٪

سود خالص حاشیه قابل انتساب برای سهامداران شرکت (٪)

6.9٪

5.9٪

+100 bps

EPS (NIS)

1.16

1.06

9.7٪

جریان نقدی عامل (NIS میلی متر)

276

304

-9.2٪

کیپ (NIS میلی متر) (2)

-70

-92

-23.9٪

بدهی خالص (NIS میلی متر)

2،053

2،388

-14.0٪

بدهی خالص / EBITDA سالانه

1.6 برابر

1.9 برابر

(0.3x)

[1] داده های موجود در این سند براساس ارقام غیر GAAP این شرکت است که شامل ادغام متناسب مشاغل با کنترل مشترک می باشد و شامل پرداخت مبتنی بر سهم ، علامت گذاری به بازار در پایان دوره پوزیشن های باز در گروه نمی شود. در مورد مشتقات مالی مورد استفاده در حراست از قیمت کالاها و کلیه تعدیل های لازم جهت تأخیر در شناسایی سود و زیان ناشی از مشتقات کالایی تا تاریخ فروش موجودی کالا به اشخاص خارج ، سایر درآمد و هزینه ها ، خالص و اثر مالیاتی از استثناء این موارد ، مگر اینکه تصریح شده باشد.

[2] سرمایه گذاری ها شامل کسب دارایی های ثابت و سرمایه گذاری در دارایی های نامشهود است.

توجه داشته باشید: داده های مالی به میلیون ها NIS گردآوری شده است. تغییرات درصد بر اساس آمار دقیق در هزاران NIS محاسبه شد.

ارقام غیر GAAP (1)


ربع دوم


فروش (NIS میلی متر)

رشد فروش در مقابل سال گذشته

رشد فروش آلی به استثنای FX

EBIT (NIS میلی متر)

NIS تغییر در EBIT

٪ تغییر در EBIT

حاشیه EBIT

تغییر در حاشیه EBIT در مقابل 2019

فروش و EBIT توسط بخشها و فعالیتها









اشتراوس اسرائیل:









سلامتی و سلامتی

618

10.2٪

10.2٪

83

19

30.7٪

13.4٪

+210 bps

سرگرمی و اهانت (2)

233

-4.1٪

-4.1٪

15

-1

-11.8٪

6.4٪

-60 bps

توتال اشتراوس اسرائیل

851

5.9٪

5.9٪

98

18

21.7٪

11.5٪

+150 bps










قهوه Strauss:









قهوه اسرائیل

133

-19.9٪

-19.9٪

25

-3

-10.0٪

19.2٪

+210 bps

قهوه بین المللی (2)

617

-17.4٪

4.8٪

48

-23

-33.3٪

7.7٪

-180 bps

قهوه Total Strauss

750

-17.9٪

-0.8٪

73

-26

-26.6٪

9.7٪

-120 bps










لیست های بین المللی و پخش:









صبرا (50٪) (2)

160

-10.9٪

-9.0٪

21

-9

-31.2٪

12.9٪

-380 bps

Obela (50٪) (2)

18

-4.0٪

5.1٪

-2

1

38.1٪

NM

NM

کل امتیازات و پخش بین المللی

178

-10.3٪

-7.7٪

19

-8

-30.4٪

10.5٪

-300 bps










Strauss Water (2)

159

0.7٪

0.8٪

30

11

61.3٪

19.1٪

+720 bps

دیگر

NM

NM

3

1

87.1٪

NM

NM

گروه کل

1،938

-6.5٪

1.5٪

223

-4

-1.6٪

11.5٪

+50 bps

[1] داده های موجود در این سند براساس ارقام غیر GAAP این شرکت است که شامل ادغام متناسب مشاغل با کنترل مشترک می باشد و شامل پرداخت مبتنی بر سهم ، علامت گذاری به بازار در پایان دوره پوزیشن های باز در گروه نمی شود. در مورد مشتقات مالی مورد استفاده در حراست از قیمت کالاها و کلیه تعدیل های لازم جهت تأخیر در شناسایی سود و زیان ناشی از مشتقات کالایی تا تاریخ فروش موجودی کالا به اشخاص خارج ، سایر درآمد و هزینه ها ، خالص و اثر مالیاتی از استثناء این موارد ، مگر اینکه تصریح شده باشد.

[2] ارقام تفریحی و سرگرمی شامل 50٪ سهم اشتراوس در تجارت تنقلات شور است. ارقام بین المللی قهوه شامل سهم 50٪ اشتراوس در سرمایه گذاری مشترک Três Corações (3C) – برزیل – شرکتی که بطور مشترک توسط گروه (50٪) و توسط محلی سائو میگل (50٪) برگزار می شود. آمار بین المللی Dips & Spreads نشان دهنده سهم 50٪ اشتراوس در سابرا و اوبلا است. آمار EBIT Strauss Water شامل سهم اشتراوس در Haier Strauss Water (HSW) در چین (49٪)

توجه داشته باشید: داده های مالی به میلیون ها NIS گردآوری شده است. تغییرات درصد بر اساس آمار دقیق در هزاران NIS محاسبه شد. کل ارقام مربوط به Dips & Spreads بین المللی بر اساس آمار دقیق Sabra و Obela در هزاران NIS محاسبه شد.

ارقام غیر GAAP (1)





نیمه اول


سال 2020

2019

تغییر دادن

فروش کل گروه (NIS میلی متر)

4،106

4،179

-1.7٪

رشد فروش آلی به استثنای FX



4.9٪

سود ناخالص (NIS میلی متر)

1621

1667

-2.7٪

حاشیه ناخالص (٪)

39.5٪

39.9٪

-40 bps

EBITDA (NIS میلی متر)

663

658

0.7٪

حاشیه EBITDA (٪)

16.1٪

15.8٪

+30 bps

EBIT (NIS میلی متر)

491

496

-1.0٪

حاشیه EBIT (٪)

12.0٪

11.9٪

+10 bps

درآمد خالص قابل انتساب برای سهامداران شرکت (NIS میلی متر)

306

293

4.0٪

سود خالص حاشیه قابل انتساب برای سهامداران شرکت (٪)

7.4٪

7.0٪

+40 bps

EPS (NIS)

2.64

2.54

3.6٪

جریان نقدی عامل (NIS میلی متر)

353

355

-0.6٪

کیپ (NIS میلی متر) (2)

-133

-160

-16.9٪

بدهی خالص (NIS میلی متر)

2،053

2،388

-14.0٪

بدهی خالص / EBITDA سالانه

1.6 برابر

1.9 برابر

(0.3x)

[1] داده های موجود در این سند براساس ارقام غیر GAAP این شرکت است که شامل ادغام متناسب مشاغل با کنترل مشترک می باشد و شامل پرداخت مبتنی بر سهم ، علامت گذاری به بازار در پایان دوره پوزیشن های باز در گروه نمی شود. در مورد مشتقات مالی مورد استفاده برای حراست از قیمت کالاها و کلیه تعدیل های لازم جهت تأخیر در شناسایی سود و زیان ناشی از مشتقات کالایی تا تاریخ فروش موجودی کالا به اشخاص خارج ، سایر درآمد و هزینه ها ، خالص و اثر مالیاتی از استثناء این موارد ، مگر اینکه تصریح شده باشد

[2] سرمایه گذاری ها شامل کسب دارایی های ثابت و سرمایه گذاری در دارایی های نامشهود است.

توجه داشته باشید: داده های مالی به میلیون ها NIS گردآوری شده است. تغییرات درصد بر اساس آمار دقیق در هزاران NIS محاسبه شد.

ارقام غیر GAAP (1)











نیمه اول


فروش (NIS میلی متر)

رشد فروش در مقابل سال گذشته

رشد فروش آلی به استثنای FX

EBIT (NIS میلی متر)

NIS تغییر در EBIT

٪ تغییر در EBIT

حاشیه EBIT

تغییر در حاشیه EBIT در برابر 2019

فروش و EBIT توسط بخشها و فعالیتها









اشتراوس اسرائیل:









سلامتی و سلامتی

1235

12.3٪

12.3٪

149

30

25.6٪

12.1٪

+130 bps

سرگرمی و اهانت (2)

599

3.1٪

3.1٪

73

-0.5٪

12.2٪

-40 bps

توتال اشتراوس اسرائیل

1،834

9.1٪

9.1٪

222

30

15.7٪

12.1٪

+70 bps










قهوه Strauss:









قهوه اسرائیل

368

-5.0٪

-5.0٪

86

0.3٪

23.4٪

+120 bps

قهوه بین المللی (2)

1،226

-13.6٪

4.8٪

94

-31

-25.0٪

7.7٪

-110 bps

قهوه Total Strauss

1،594

-11.8٪

2.3٪

180

-31

-14.6٪

11.3٪

-40 bps










لیست های بین المللی و پخش:









صبرا (50٪) (2)

337

-3.5٪

-0.4٪

40

-17

-29.7٪

11.9٪

-450 bps

Obela (50٪) (2)

38

-7.1٪

2.6٪

-3

2

36.9٪

NM

NM

کل امتیازات و پخش بین المللی

375

-3.8٪

-0.1٪

37

-15

-29.1٪

9.8٪

-340 bps










Strauss Water (2)

303

0.5٪

0.6٪

45

10

28.6٪

15.0٪

+330 bps

دیگر

NM

NM

7

1

12.2٪

NM

NM

گروه کل

4،106

-1.7٪

4.9٪

491

-5

-1.0٪

12.0٪

+10 bps

[1] داده های موجود در این سند براساس ارقام غیر GAAP این شرکت است که شامل ادغام متناسب مشاغل با کنترل مشترک می باشد و شامل پرداخت مبتنی بر سهم ، علامت گذاری به بازار در پایان دوره پوزیشن های باز در گروه نمی شود. در مورد مشتقات مالی مورد استفاده در حراست از قیمت کالاها و کلیه تعدیل های لازم جهت تأخیر در شناسایی سود و زیان ناشی از مشتقات کالایی تا تاریخ فروش موجودی کالا به اشخاص خارج ، سایر درآمد و هزینه ها ، خالص و اثر مالیاتی از استثناء این موارد ، مگر اینکه تصریح شده باشد

[2] آمار و تفریح ​​سرگرمی شامل 50٪ سهم اشتراوس در تجارت تنقلات شور است. ارقام بین المللی قهوه شامل سهم 50٪ اشتراوس در سرمایه گذاری مشترک Três Corações (3C) – برزیل – شرکتی که به طور مشترک توسط گروه (50٪) و توسط محلی سائو میگل (50٪) برگزار می شود. ارقام بین المللی Dips & Spreads نشان دهنده سهم 50٪ اشتراوس در سابرا و اوبلا است. آمار EBIT Strauss Water شامل سهم اشتراوس در Haier Strauss Water (HSW) در چین (49٪)

توجه داشته باشید: داده های مالی به میلیون ها NIS گردآوری شده است. تغییرات درصد بر اساس آمار دقیق در هزاران NIS محاسبه شد. کل ارقام مربوط به Dips & Spreads بین المللی بر اساس آمار دقیق Sabra و Obela در هزاران NIS محاسبه شد.

حسابداری مالی متراکم (GAAP)

نیمه اول


سال 2020

2019

تغییر دادن

حراجی

2،878

2،768

4.0٪

هزینه فروش به استثنای تأثیر محصولات پرچین کالاها

1691

1623

4.2٪

تنظیمات مربوط به پرچین کالا

18


هزینه فروش

1،709

1623

5.3٪

سود ناخالص

1،169

1145

2.1٪

٪ فروش

40.6٪

41.4٪


هزینه های فروش و بازاریابی

636

636

0.0٪

مخارج عمومی و اجرایی

204

198

2.9٪

مجموع هزینه ها

840

834

0.7٪

سهم سود سرمایه گذاران با حساب سهام

118

153

-22.9٪

سود عملیاتی قبل از هزینه های دیگر

447

464

-3.6٪

٪ فروش

15.5٪

16.7٪


سایر درآمد (هزینه ها) ، خالص

-3


سود عملیاتی پس از هزینه های دیگر

447

461

-3.2٪

هزینه های تأمین مالی ، خالص

-57

قرارداد

-11.4٪

درآمد قبل از مالیات بر درآمد

390

396

-1.8٪

مالیات بر درآمد

-73

-87

-16.3٪

نرخ مالیات مؤثر

18.8٪

22.0٪


درآمد دوره

317

309

2.3٪

قابل انتساب برای سهامداران شرکت

282

283

-0.6٪

منافع منافع غیر کنترل کننده

35

26

32.6٪

حسابداری مالی متراکم (GAAP)

ربع دوم


سال 2020

2019

تغییر دادن

حراجی

1،333

1،338

-0.4٪

هزینه فروش به استثنای تأثیر محصولات پرچین کالاها

795

793

0.3٪

تنظیمات مربوط به پرچین کالا

4

-13


هزینه فروش

799

780

2.4٪

سود ناخالص

534

558

-4.3٪

٪ فروش

40.0٪

41.7٪


هزینه های فروش و بازاریابی

300

322

-7.0٪

مخارج عمومی و اجرایی

96

99

-4.1٪

مجموع هزینه ها

396

421

-6.3٪

سهم سود سرمایه گذاران با حساب سهام

70

85

-18.2٪

سود عملیاتی قبل از هزینه های دیگر

208

222

-5.7٪

٪ فروش

15.6٪

16.5٪


سایر درآمد (هزینه ها) ، خالص

1

-2


سود عملیاتی پس از هزینه های دیگر

209

220

-5.2٪

هزینه های تأمین مالی ، خالص

-47

-38

23.4٪

درآمد قبل از مالیات بر درآمد

162

182

-11.1٪

مالیات بر درآمد

-16

-41

-61.2٪

نرخ مالیات مؤثر

9.8٪

22.5٪


درآمد دوره

146

141

3.4٪

قابل انتساب برای سهامداران شرکت

126

127

-0.7٪

منافع منافع غیر کنترل کننده

20

14

40.5٪

توجه داشته باشید: داده های مالی به میلیون ها NIS گردآوری شده است. تغییرات درصد بر اساس آمار دقیق در هزاران NIS محاسبه شد.

کنفرانس تلفنی

گروه اشتراوس میزبان کنفرانس خواهد بود به زبان عبری بر دوشنبه 17 آگوست 2020 در 14:0 (اسرائيل زمان) با مشارکت مدیریت شرکت برای بررسی صورتهای مالی شرکت برای سه ماهه دوم سال 2020.

برای شرکت در تماس کنفرانس به زبان عبری با شماره 03-918-0685 تماس بگیرید.

گروه اشتراوس همچنین میزبان کنفرانس است انگلیسی بر دوشنبه 17 آگوست 2020 ساعت 16 (اسرائيل زمان) (14:00 انگلستان ، 09:00 EST) با مشارکت مدیریت شرکت برای بررسی صورتهای مالی شرکت برای سه ماهه دوم سال 2020.

برای شرکت در تماس کنفرانس به زبان انگلیسی ، لطفاً به ترتیب مناسب با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید:

انگلیس: 0-800-917-5108
ایالات متحده: 1-888-281-1167
اسرائيل: 03-918-0687

ضبط مکالمه متعاقباً در وب سایت شرکت در:

Conference Call Recordings

صورتهای مالی برای سه ماهه دوم سال 2020 و ارائه ای که با تماسها همراه خواهد بود ، قبل از تماس های کنفرانس در وب سایت های زیر قابل دسترسی است:

Quarterly presentations

Earning Releases

برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید:

اوشن گلان

ارتباطات VP ، دیجیتال و پایداری

Strauss Group Ltd.

972-52-828-8111

972-3-675-2281

[email protected]

دانیلا فین

مدیر روابط سرمایه گذار

Strauss Group Ltd.

972-54-577-2195

972-3-675-2545

[email protected]


یا


شلومی شفر

مدیر ارتباطات خارجی

Strauss Group Ltd.

972-50-620-8000

972-3-675-6713

[email protected]

SOURCE Strauss Group Ltd.