تطبیق پذیری لبنیات با صنایع غذایی و تقاضای مصرف کننده ملاقات می کند ، چشم انداز همچنان قوی است

در طی یک وبینار برگزار شد 14 آگوست 2020 برای تولید کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی چینی ، شورای صادرات لبنیات ایالات متحده (USDEC) گزارش داد که محصولات جدید محصولات غذایی و نوشیدنی جهانی حاوی permeate طی یک دهه گذشته به شدت صعود کرده اند و به طور متوالی در سالهای اخیر به رکوردهای جدیدی دست یافته اند. طبق تجزیه و تحلیل داده های ردیابی از پایگاه داده Innova Market Insights ‘Innova Market و همانطور که در عکس فوری اینفوگرافیک مشخص شده است ، معرفی محصولات جدید حاوی permeate در سال 2019 به 531 محصول برتر رسیده است. این میزان نسبت به سال 2018 11٪ و دو برابر شده است. تعداد معرفی ها در سال 2015

“روند جهانی نشان می دهد که چرا نفوذ یک فرصت تجاری استراتژیک برای فرمول سازهای محصول است که به دنبال عملکرد و ارزش هستند.” آنی بیوونوودمعاون رئیس جمهور ، خدمات بازاریابی فنی مواد اولیه جهانی برای USDEC. “این با روند مصرف کننده و طبقه بندی مطابقت دارد ، جایی را برای فرصت های حتی بالقوه تر و بی حد و مرز نیز در آنجا جای می دهد چین به عنوان یک بازار کاملاً جدید برای نفوذ در برنامه های غذایی ، در کنار سایر بازارهای رشد برای نفوذ در سراسر جهان. ”

اطلاعات ردیابی Innova بیشتر نشان داد که استفاده از نفوذ در سطح جهان در حال گسترش و تنوع است و سهم پرتاب به ویژه افزایش می یابد آمریکای لاتین، آسیا و خاورمیانه این مناطق مزایای نفوذ را کشف می کنند. تقسیم جغرافیایی سال 2019 دقیقا 50/50 با بود آمریکای شمالی و اروپای غربی نیمی از بقیه و سایر جهان را تشکیل می دهد. این تضاد با سالهای قبل است که بیشتر پرتاب ها در مناطق اولیه پذیرش وجود داشته است آمریکای شمالی و اروپای غربیبه طور خاص 58٪ در سال 2018 و 63٪ در سال 2015. در سطح کشور ، ایالات متحده همچنان به عنوان بازار برتر برای معرفی محصولات جدید با نفوذ ، پیشرو بود و یکی از پنج محصول آن در بازار عرضه شد ایالات متحده آمریکا، برزیل، انگلستان، فرانسه و فیلیپین به ترتیب دور پنج بازار برتر است.

اخبار مرتبط  آیا به تصویب انگور فکر کرده اید؟

شرکتها به دلیل فواید آن – از قهوه ای شدن و محتوای مواد معدنی گرفته تا توانایی اضافی آن در ارائه بهبود طعم شور ، به طیف گسترده ای از فرمولاسیون ها تکیه می کنند.

در حالی که از نفوذ به عنوان عنصر در بسیاری از دسته ها استفاده می شود و ردیابی می شود ، نانوایی منجر به سهم 28.2٪ از محصولات جدید با استفاده از permeate در سال 2019 ، یا یکی از چهار محصول راه اندازی شده است. شیرینی پزی در رتبه 15.1٪ در رده دوم قرار دارد و پس از آن نوشیدنی های گرم در 12.4٪ ، لبنیات در 12.2 and و تنقلات، خوراک مختصر در 7.7٪ این دسته ها همگی از سال 2014 تا 2019 شاهد رشد بوده اند.

شیرجه عمیق تر به برنامه های کاربردی با استفاده از نفوذ نشان می دهد:

  • کالاهای پخته شده از جمله کوکی ها ، نان ها ، کلوچه ها ، کراکرها و شیرینی های نان تست به طور مداوم برای 5 سال گذشته نقطه شماره یک را حفظ کرده اند و CAGR 17٪ از سال 2015 تا 2019 را ثبت کرده اند.
  • شیرینی پزی از قبیل آب نبات ، شکلات ترکیبی و قطعات درمانی شکلات ، CAGR 32٪ از سال 2015 تا 2019 را تجربه کرده اند.
  • نوشیدنی های گرم بخش بزرگی از نوشیدنی های گسترده شامل استفاده از نفوذ در کاکائو داغ ، مالت ، نوشیدنی تخمیر شده ، نوشیدن ماست ، قهوه داغ و یخ زده و غیره است.
  • غذاهای روزانه، بستنی های نرم مانند ، یک دسته محبوب هستند که دارای 19٪ CAGR در مدت مشابه هستند.
  • تنقلات، خوراک مختصر یک گروه نوظهور و امیدوار کننده با یک مسیر صعودی شدید در طی پنج سال گذشته ضبط 93٪ CAGR از سال 2015 تا 2019 است. این شامل اسنک های ذرت ، برنج و سیب زمینی و همچنین غذاهای انگشتی ، اشتها آور و … می باشد.
اخبار مرتبط  عملکرد صنعت و تحولات نوشابه ، نوشیدنی های لبنی ، نوشیدنی های گرم و نوشیدنی های الکلی

“تأمین کنندگان ایالات متحده در تلاشهای تحقیق و توسعه برای بهینه سازی عطر و طعم نفوذ در انواع برنامه های غذایی و آشامیدنی سرمایه گذاری کرده اند و همچنین می توانند از نظر فنی و جدید پشتیبانی ایده پردازی محصول را از طریق وبینار اخیر ارائه دهند. چین“گفت: كریستی سیتاما ، معاون رئیس جمهور ، بازاریابی جهانی مواد اولیه برای USDEC گفت:” ما هیجان زده هستیم كه جهان به طور فزاینده ای نفوذ را به عنوان یك راه حل جذاب برای عناصر می بیند و مشتاقانه منتظر ایجاد محصولات جدید مشتریان است. ”

ایالات متحده پیشرو در جهان در تولید نفوذپذیر با حجم تخمینی 523،200 تن در سال 2019 ، 16٪ افزایش از سال 2014. پیش بینی می شود تولید نفوذ ایالات متحده با گذشت زمان همچنان افزایش می یابد ، زیرا امکانات جدید به صورت آنلاین می آیند و یک محصول با کیفیت و پایدار را فراهم می کنند.

برای درک بهتر تکثیر نفوذ ایالات متحده ، درک این که چگونه آن را به سایر مواد تشکیل دهنده با کیفیت بالا مرتبط می کند ، مفید است. محصول تولیدی کنسانتره پروتئین آب پنیر / شیر (WPC / MPC) ، فرآورده های حاوی لبنیات با خاصیت لبنیات ، غنی از مواد معدنی ، لبنیات است که از طریق حذف پروتئین و سایر مواد جامد از شیر بدون چربی یا آب پنیر با استفاده از تکنیک های جداسازی بدنی تولید می شود. نوآوری با این ماده بسیار متنوع بیشتر با استفاده از هر قطره شیر ارزش افزوده ، داستان پایداری قوی لبنیات ایالات متحده را ایجاد می کند.

اخبار مرتبط  JewelStreet رنگین کمان امید Hope Pin را برای حمایت از کارگران Front Line اعلام کرد

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تغذیه ، عملکرد و کاربردها ، و به موارد زیر از ThinkUSAdairy.org مراجعه کنید:

درباره شورای صادرات لبنی ایالات متحده
شورای صادرات لبنی ایالات متحده® (USDEC) یک سازمان عضویت مستقل و غیرانتفاعی است که منافع تجارت جهانی تولید کنندگان لبنیات ایالات متحده ، پردازنده ها و تعاونی های اختصاصی ، تأمین کننده مواد تشکیل دهنده و بازرگانان صادراتی را نشان می دهد. USDEC با هدف تقویت رقابت جهانی ایالات متحده از طریق برنامه هایی در توسعه بازار که باعث ایجاد تقاضای جهانی برای محصولات لبنی ایالات متحده ، رفع موانع دسترسی به بازار و پیشبرد اهداف سیاست تجارت در صنعت می شود. به عنوان بزرگترین تولید کننده شیر گاو در جهان ، صنعت لبنیات ایالات متحده یک نمونه کارها تولید پایدار ، در سطح جهانی و رو به گسترش از انواع پنیر و همچنین مواد لبنیاتی تغذیه ای و کاربردی (به عنوان مثال پودر شیر بدون چربی ، لاکتوز ، آب پنیر و پروتئین های شیر) را ارائه می دهد. ، نفوذ) USDEC به همراه شبکه نمایندگان خارج از کشور در سراسر جهان ، به طور مستقیم با خریداران جهانی و کاربران نهایی همکاری می کند تا خرید مشتری و موفقیت نوآوری را با محصولات لبنی و مواد مؤثر در ایالات متحده تسریع کند.

SOURCE شورای صادرات لبنی ایالات متحده (USDEC)

لینک های مربوطه

https://www.thinkusadairy.org