گزارش Grupo LALA نتایج سه ماهه اول سال 2020

مکزیکوسیتی، 20 آوریل 2020 / PRNewswire / – Grupo LALA، S.A.B. de CV ، یک شرکت مکزیکی با تمرکز بر غذاهای سالم و مغذی ، (“LALA”) (BMV: LALAB) ، امروز نتایج را برای سه ماهه اول سال 2020 گزارش داده است. اصطلاحات اسمی

برجسته های چهارم:

  • + 5.1٪ ارز ثابت YOY فروش مارک دار افزایش می یابد
  • 9.4٪ حاشیه EBITDA؛ کاهش 15.0٪ YOY به دلیل انقباض حاشیه در مکزیک و برزیل
  • بازیابی متوالی EBITDA 250 ثانیه در ثانیه در مکزیک
  • -53.8٪ درآمد خالص به دلیل پایین تر بودن سود عملیاتی در مکزیک و برزیل
  • افزایش سرمایه در گردش -270 پوندی به 0.3٪ فروش ، ناشی از سرمایه در گردش منفی در مکزیک
  • نسبت اهرم: 3.2x
  • COVID-19: تمام امکانات به تولید بی وقفه ادامه می دهند ، و موقعیت نقدی 4.4 برابر برای تقویت نقدینگی را افزایش می دهد

نمودار زیر بیانیه درآمد خالص ، در میلیون ها پزو ارائه می دهد. حاشیه هر رقم نسبت آن به فروش خالص برای سه ماهه و سال پایان یافته را نشان می دهد 31 مارس 2020 در مقایسه با مدت مشابه در سال 2019.

اخبار مرتبط  Alight از پاسخ پناهندگان از سراسر جهان به COVID-19 پشتیبانی می کند

میلیون دلار

Q1’19

٪ حراجی

Q1’20

٪ حراجی


وار ٪

وار bps

فروش مارک دار (1)

18،297


18905



3.3٪


مواد اولیه و فروش دیگر

411


499



21.6٪


فروش خالص

18،707

100٪

19405

100٪


3.7٪


سود ناخالص

6،619

35.4٪

6389

32.9٪


(3.5٪)

(250 bps)

درآمد عملیاتی

1،455

7.8٪

1،045

5.4٪


(28.1٪)

(240 bps)

EBITDA (2)

2،155

11.5٪

1،831

9.4٪


(15.0٪)

(210 bps)

درآمد خالص

560

3.0٪

258

1.3٪


(53.8٪)

(170 bps)

(1) فروش مارک فروش مواد اولیه را حذف می کند

(2) EBITDA قبل از استهلاک و استهلاک به عنوان درآمد عملیاتی تعریف می شود

پیام از مدیریت

Arquímedes Celis ، مدیرعامل Grupo LALA ، اظهار داشت:

“انعطاف پذیری LALA در برابر چالش های COVID-19 امروز ، قدرت برندها ، مشاغل و موقعیت بازار را به عنوان مزیت های مهم رقابتی تأکید می کند. LALA از یک منبع شیر تضمین شده ، شبکه توزیع یخچال اختصاصی و یک سبد بزرگ مارک تجاری پیشرو در بازار از مواد مغذی مهم سود می برد. در حال حاضر عناصر اصلی تقاضا ، ضمن پرداختن به کلیه بخشهای بازار ، جمعیتی و نقاط قیمت نیز در نظر گرفته شده است. وضعیت فعلی همچنین با استراتژی ما برای تثبیت عملیات و بازگرداندن سودآوری در مکزیک، که تضمین می کند ما به خوبی در جهت ارائه نیازهای مشتریان و فرصتهای مرتبط با مشتریان در بازار قرار گرفته ایم. ترازنامه ما استوار است و ما یک تیم رهبری با تجربه داریم که برای کمک به ما کمک می کند تا نه تنها از این بحران هوای خود را حفظ کنیم بلکه به بهتر شدن تجارت خود ادامه می دهیم.

اخبار مرتبط  L. Scott Ennis ، دکترا ، FACS ، توسط قاره آمریکا چه کسی شناخته می شود

لطفاً برای دریافت فایل PDF درج متن کامل اطلاعیه مطبوعاتی روی پیوند زیر کلیک کنید:
http://www.lala.com.mx/wp-content/uploads/2020/04/Earnings-release-Q120-v9.pdf

لطفاً برای دریافت فایل PDF شامل متن کامل انتشار مطبوعات به زبان اسپانیایی ، روی پیوند زیر کلیک کنید:
http://www.lala.com.mx/wp-content/uploads/2020/04/Reporte-Resultados-1T20-v4.pdf

کنفرانس تلفنی
سه شنبه ، 21 آوریل 2020 در 11:00 صبح EST / 10:00 صبح CST
رهبری: Arquímedes Celis (مدیرعامل) ، آلبرتو آرلانو (CFO) و دیوید گونزالز (IRO)
پخش وب:
http://public.viavid.com/index.php؟id=139023

اخبار مرتبط  مدیرعامل تولید کنندگان پیشرو آبجو ، شراب و ارواح برای حمایت از بازسازی کافه پر رونق ، نوار و فرهنگ رستوران از دست رفته در اجتماعات متحد هستند

برای شرکت در ، لطفاً ده دقیقه جلوتر از زمان تعیین شده با شماره گیری تماس بگیرید.
مکزیک: 01 800 522 0034
ایالات متحده: +1 877 705 6003 (بدون عوارض)
بین المللی: +1 201 493 6725

برای دسترسی به سرویس پخش مجدد (7 روز) ، لطفاً با شماره زیر تماس بگیرید:
ایالات متحده: +1 844 512 2921 (بدون تلفن)
بین المللی: +1 412 317 6671
پین #: 13701696

تماس – روابط سرمایه گذار
دیوید گونزالس پلیز و الایاس رنجل
تلفن: +52 55 5814 – 7192
[email protected]

SOURCE Grupo LALA ، S.A.B. د C.V.

لینک های مربوطه

http://www.grupolala.com

پاسخی بگذارید