چرا Free ممکن است بهترین مسیر رو به جلو Quibi باشد

لس آنجلس، 18 آگوست 2020 / PRNewswire / – Quibi اخیراً مشترکان را در این زمینه آگاه کرده است استرالیا و نیوزلند دو تغییر قابل توجه در خدمات آنها: نه تنها هزینه اشتراک ماهانه 40 درصد کاهش می یابد ، بلکه یک برنامه تبلیغاتی رایگان با گذشت زمان فاز می یابد. هر دو تغییر گسترده در بازارهای بزرگ مانند ایالات متحده را نشان می دهند. این براساس گزارش جدید مشاوره تحقیقاتی TDG ، بخشی از Screen Engine-ASI است.

استدلال می کند: “اجتناب ناپذیر بود که کوبی چنین حرکاتی را انجام دهد.” لورن کوزاک، تحلیلگر ارشد و نویسنده تحلیل جدید TDG. “سوال اینجاست که چه مدت شرکت می تواند قبل از اعمال تغییرات مشابه در ایالات متحده منتظر بماند ، به خصوص که این بیماری در پاییز و زمستان گسترش می یابد.”

كوزاك عوامل مختلفی را كه باعث افزایش تقاضا برای كویبی می شود ، مورد ارزیابی قرار می دهد. مطابق با آوریل 2020 تحقیقات TDG ، تنها 10٪ از بزرگسالان ایالات متحده حداقل در حد متوسط ​​بودند که احتمالاً در سطح قیمت / تبلیغات فعلی برای Quibi ثبت نام کردند.

در یک آوریل 2020 نظرسنجی ، TDG از کاربران پهنای باند بزرگسال سؤال کرده است که چقدر احتمال دارند که در Quibi ثبت نام کنند 8 دلار/ ماه بدون آگهی و 5 دلار/ ماه با تبلیغات و در صورت رایگان با تبلیغات استفاده کنید. در حالی که انتظار می رود تقاضا برای افزایش تدریجی با کاهش هزینه خدمات ، این اتفاق رخ ندهد – حداقل از نظر هزینه های غیر صفر. 2 امتیاز برتر 8 دلار در مقابل. 5 دلار/ امتیاز قیمت ماه به ترتیب 9٪ و 10٪ بود ، با نمرات پایین 2 به ترتیب 63٪ و 65٪. در 5 دلار بنابراین ، ماهانه یا بیشتر ، Quibi شانس موفقیت کمی دارد. (برای مقایسه ، تحقیق قبل از پرتاب دیزنی + در $ 6.99/ ماه از 2٪ برتر 43٪ برخوردار بود و 18٪ آنها قطعاً ثبت نام می کردند.)

اما اگر این سرویس رایگان با تبلیغات باشد ، کاربران باند پهن بزرگسالان چهار در ده تماشا می کردند که 18٪ یقیناً این کار را انجام می دادند. 34٪ دیگر در حباب هستند ، که اندک احتمالاً یا بعید است که آنها را ببینید. Kozak می گوید: “در اینجا بهترین فرصت Quibi برای آب و هوای همه گیر یا حتی ایجاد یک پایگاه کاربر به هیچ وجه نیست.”

اساساً ، Quibi مخاطبان هدف خود را اشتباه درک می کند ، یعنی هزاره های جوان و ژنرال Z عادت دارد که به طور رایگان فیلم های کوتاه را تماشا کند. “شبکه های اجتماعی بر تماشای فیلم های کوتاه مدت در بین بزرگسالان حاکم است ، صدها میلیون بیننده را ضبط می کند. اما هیچ یک از جمله YouTube و Facebook نمی توانند بزرگسالان جوان را متقاعد کنند که هر ماه برای تماشای مطالب حرفه ای هزینه ای بپردازند.” كوزاك خاطرنشان كرد كه قالب 5-10 دقيقه كيبي بلافاصله به بينندگان هشدار مي دهد كه محتوا بايد آزاد باشد. “در این مرحله در تکامل فیلم کوتاه فرم موبایل و صرف نظر از ویژگی ها و قالب های جدید ، معرفی یک payday مشکل ساز است.”

جدیدترین گزارش TDG ، در جستجوی مخاطب: چشم اندازهای پس از همه گیر Quibi، توسط ارشد رسانه های اجتماعی تحلیلگر نوشته شده است لورن کوزاک، و مدل کسب و کار و محتوای خدمات در زمان راه اندازی و امروز را بررسی کرده و در مورد سرنوشت احتمالی کوبی در دنیای پس از همه گیر بحث می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش ، لطفاً به وب سایت یا TDG TDG مراجعه کنید لورا آلن فیلیپس برای اطلاعات بیشتر.

تماس با رسانه:
لورا آلن
469-287-8060
[email protected]

SOURCE TDG Research

لینک های مربوطه

http://www.tdgresearch.com

اخبار مرتبط  داده های اجاره و پرداخت اجاره مسکن برای ماه مه پنجره ای از فرصت را برای مدیران دارایی مسکن چند خانواده ای نشان می دهد