جمعی از شرکت Vestiaire 64 میلیون دلار برای حمایت از جامعه خود در تغییر صنعت مد برای فردای بهتر جمع می کند

پیش از روز 50 زمینهفتم سالگرد و در این دوره بی سابقه ای از عدم اطمینان ، جمعی Vestiaire، سکوی جهانی پیشرو برای مد متعلق به قبل از تملک امروز خبر از اتمام a 64 میلیون دلار در دور تأمین مالی ، سهامداران موجود در کنار سرمایه گذاران جدید Korelya Capital سرمایه گذاری می کنند ، که با حمایت نائب فناوری کره ای کره ، Naver ، صندوق های مدیریت شده توسط Fidelity International ، Vaultier7 ، یک صندوق مصرف کننده متخصص زنان و Cuir Invest ، پشتیبانی می شود که توسط صنعت چرم فرانسه حمایت می شود. .

بحران اقتصادی و زیست محیطی کنونی در حال تسریع تغییر موجود در طرز تفکر مصرف کننده است که با انتقاد فزاینده از مدلهای تجاری تولید زباله و افزایش تمایل به اقدام برندها به اهداف هدفمند می شود. به عنوان یک شرکت ، Vestiaire Collective متعهد شده است برای جلوگیری از زباله های تولید شده توسط صنعت مد ، با دور نگه داشتن لباس ها از محل دفن زباله و افزایش تعداد مواقع فرسوده امروز ، برای فردای بهتر.

به عنوان سکوی پیشرو در فروش جهانی ، این دور نشان می دهد که مدل کلکسیونی Vestiaire آینده صنعت مد را تجسم می کند و احساسات رو به رشد مصرف کننده را متحد می کند. به دنبال بحران COVID-19 ، انتظار داریم:

  • اتخاذ بیشتر خرید آنلاین ، اما مهمتر از آن تمرکز بیشتر بر ارزشهای اجتماعی و جوامع ، با توجه به حمایت بیشتر مردم از یکدیگر.
  • قرار است مصرف کنندگان به طور فزاینده ای متشکل شوند ، زیرا به دنبال فروش مجدد به عنوان راهی اضافی برای جمع آوری وجوه و یافتن ارزش غیر منتظره در کمد خود هستند.
  • نگرانی های زیست محیطی رویکرد آگاهانه تری در مصرف ایجاد خواهد کرد ، زیرا 20٪ از مصرف کنندگان انتظار دارند که در پی بحران ، مصرف لباس خود را کاهش دهند.

Vestiaire Collective شاهد سپرده گذاری و سفارشات به سرعت در ابتدا یا بالاتر از پیش COVID 19 است. در طی این دوره چالش برانگیز ، این به وضوح تقاضای مشتری برای مدلهای تجاری دایره ای را نشان می دهد ، هم اکنون و هم به دنبال آینده چشم انداز خرده فروشی به سرعت در حال تحول است.

اخبار مرتبط  دیدگاه مصرف کنندگان در ایالات متحده و انگلیس

Vestiaire Collective یک حرکت دور از مد پرشکوه را به سمت کیفیتی که دوام و ارزش دارد ، تشویق می کند. ما معتقدیم که امروز ، جامعه ما با بیش از 9 میلیون فعال مد ، مفتخر به رهبری به عنوان مثال و گسترش کلمه تبدیل مصرف کنندگان بیشتر به این امر هستند. چرا که در پایان ، این جملات بزرگ و چشمگیر نیست که بیشترین تأثیر را خواهد کرد ، بلکه تغییر معنی داری است که هر روز توسط افراد انجام می شود ، مهم نیست که چه کوچک و چه بزرگ. ما به Vaultier7 به عنوان اعضا و سفیران انجمن جمعی وستیاایر اعتماد داریم تا با گسترش در فكر كننده ترین راه ، به ما در ساخت این شتاب كمك كنند. ما همچنین از شبکه خارق العاده آنها که ما را در باز کردن قفل بیشتر کالاهای لوکس شخصی استفاده نشده برای پاسخگویی به تقاضای خریداران در سطح جهانی پشتیبانی می کند ، ما را به وجد آورد.

این دور جدید بودجه همچنین باعث تسریع بیشتر در تجارت بین المللی وستیاایر جمعی در خارج از کشورهایی خواهد شد که جامعه شرکت در آن قبلاً به خوبی تثبیت شده باشد. در حال حاضر ، بیش از 80٪ از معاملات شرکت های مرکزی فرانسه قبلاً به صورت مرزی تولید شده است.

با تشکر از Korelya Capital ، که توسط کنگلومرای فناوری کره ای Naver پشتیبانی می شود ، Vestiaire Collective بطور مشترک از گسترش به سمت ژاپن، بزرگترین بازار فروش مجدد در جهان و کره در سال 2020 و بعد از آن.

سرانجام ، این دور به ما کمک می کند تا رشد جاه طلبانه در بازار ایالات متحده را ادامه دهیم و مدل موفقیت آمیز حمل و نقل مستقیم خود را توسعه دهیم. راه اندازی شد اروپا که در سپتامبر 2019 این سرویس با تعداد فزاینده ای از مشتریان محبوبیت بیشتری پیدا می کند. در حال حاضر ، بیش از 50٪ سفارشات در اتحادیه اروپا از طریق سرویس جدید انجام می شود ، که همچنین با نرخ +60٪ وزارت دفاع در حال رشد است. این مدل وارد بازار خواهد شد ایالات متحده در اوایل تابستان به دنبال آسیا قبل از پایان سال 2020

اخبار مرتبط  InventHelp Inventor لوازم جانبی را برای دیدن راحت توالت در شب توسعه می دهد (LST-1062)

ماکس بیتنرنظرات مدیر عامل شرکت Vestiaire Collective:

وی گفت: “من شخصاً متقاعد شده ام كه ​​این دوره بی سابقه ی اختلال ، نه تنها در كجا خرید می كنیم ، بلكه نحوه خرید را نیز به چالش می كشیم. Vestiaire Collective در بحران سال 2008 ساخته شد و امروز ثابت می كند كه چگونه می تواند به مردم در زندگی روزمره خود كمك كند. متعلق به آنها ، بلکه دسترسی به مد به روشی پایدار و آگاهانه است. هر روز ، من از جامعه جهانی ما از فعالان مد احساس می کنم که مایه افتخار هستند و شگفت زده می شوند. “

پل Degueuse ، شریک عمومی کره کره سرمایه می گوید ،

وی گفت: “از آنجا که همه ما یک قدم به عقب برمی داریم و راهی را برای زندگی خود در نظر می گیریم ، معتقدیم که الگوهای مصرف در آستانه تحول عمیق ساختاری قرار دارند و سکوهای C2C نقش مهمی را در اینجا بازی می کنند. ما بسیار مشتاق هستیم که از Vestiaire Collective و بنیانگذاران آن در گسترش آن حمایت کنیم. فرصت های شگرفی برای رشد در این کشور وجود دارد. آسیاو ما مشتاقانه منتظر هستیم تا شرکت را در تسریع گسترش خود در این بخش از کره زمین کمک کند. “

Vaultier7 نظرات:

“Vestiaire Collective با استفاده از مدل فروش معتبر و الهام بخش خود ، شیوه مصرف افراد مطلوب و شیک را تغییر داده است و ما واقعاً افتخار می کنیم که در این زمان برای حمایت از آنها در ماموریت خود هستیم و از خریداران و فروشندگان در سراسر جهان در مسیر خود پشتیبانی می کنیم. با احتیاط ، مصرف فکر ، ارزشهایی که مهمتر از همیشه هستند و در هسته Vaultier7 هستند. “

اخبار مرتبط  بازار افزارهای بهداشتی سرامیکی براساس نوع ، کاربرد ، فناوری ، منطقه

فرانک بولیCuir Invest ، سرمایه گذار سرمایه گذار SIC SA ، می گوید:

“Cuir Invest خوشحال است از Vestiaire Collective پشتیبانی کند ، زیرا این شرکت با تیم مدیریت چشمگیر و پتانسیل رشد عظیمی است. ما از کیفیت تکنولوژیکی راه حل ، کیفیت و پویایی تیم مدیریت تحت تأثیر قرار گرفته ایم. با رویکرد هوشمندانه و پایدار خود به مد. ما واقعاً معتقدیم که وستیاایر جمعی می تواند در بخش خود رهبر جهانی شود. ”

یادداشت ها به سردبیران:
* پاسخ McKinsey Covid-19 در مطالعه پوشاک و مد

در باره

درباره Vestiairecollective.com Vestiaire Collective بستر جهانی پیشرو در زمینه مد مطلوب مطلوب است. اعضای جامعه مورد اعتماد دوستداران مد ، با الهام از یکدیگر و در عین حال خرید و خرید قطعات منحصر به فرد از کمد های یکدیگر. این بستر با تشویق مصرف کنندگان برای پیوستن به اقتصاد مدور به عنوان یک جایگزین پایدار برای مد پرتاب کردن ، این بستر به دلیل جامعه بسیار درگیر ، موجودی مطلوب نادر و اصالت و روند کنترل کیفیت بی نظیر است. راه اندازی شد پاریس که در اکتبر 2009، Vestiairecollective.com با بیش از 9 میلیون عضو در 90 کشور در سراسر جهان با دفاتر در پاریس، لندن، نیویورک، میلان، برلین و هنگ کنگ. بیش از 60،000 کالای جدید هر هفته توسط انجمن فروشندگان آن ارسال می شود ، که خریداران را قادر می سازد تا ضمن شرکت در جنبش مد مدور ، در میان قطعات مد بسیار آرزو و فروخته شده جستجو کنند. vestiaireco

درباره VAULTIER7
تاسیس شده توسط نمایندگی های باتجربه مونتس سوارز و آنا شیرینو با حمایت سرمایه گذاران نخبگان ، Vaultier7 اولین صندوق سرمایه گذاری متخصص در انگلستان است که به همکاری سازندگان طبقه بالا و اخلالگران در بخش های همگرا در زیبایی و مراقبت شخصی ، بهداشت و سلامتی و شیوه زندگی اختصاص یافته است.

SOURCE Vestiaire جمعی

لینک های مربوطه

https://us.vestiairecollective.com/

پاسخی بگذارید