مصرف کننده در همه گیر مدت زمان کمتری را در سوپر مارکت می ماند ، کالاهای اساسی و کالاهای موجود را همچنان در اولویت قرار می دهد ، نشان از نظر سنجی Sincovaga

سائو پائولو ، 19 آگوست 2020 / PRNewswire / – ضرورت این بخش ، که به آن اجازه می دهد تا در همه گیر فعالیت کند و حرکت بزرگ در فروشگاه ها ممکن است این تصور غلط را ایجاد کند که خرده فروشی مواد غذایی به ویژه سوپر مارکت ها نیست. با مشکلات روبرو می شود با این حال ، در “طبقه فروشگاه” واقعیت کاملاً متفاوت است ، نشان می دهد بررسی انجام شده توسط Sincovaga (اتحادیه تجارت خرده فروشی مواد غذایی سائوپائولو) با 200 شرکت از مناطق مختلف پایتخت ، در هفته اول آگوست 2020.

با توجه به مشاغل ، 74 درصد قادر به تنظیم روند فروش بوده و کارکنان خود را ثابت نگه داشته اند. فقط 33٪ مجبور بودند کارمندان را از گروه ریسک خارج کنند و از بین افرادی که انجام می دادند اکثریت حداکثر 10٪ را از تیم حذف می کردند. از کل ، 21٪ برخی از مزایایی را که دولت در همه گیری ارائه کرده است ، استفاده کرده اند که از این تعداد 44٪ به تعطیلات ، 36٪ قراردادهای معلق و 20٪ ساعت کار کاهش می یابد. هیچ مصاحبه شونده ادعا نکرد که دستمزدها را کاهش داده و 86٪ اقدامات اضطراری را مثبت اعلام کرده اند.

اخبار مرتبط  نام تجاری Lucky Dungarees ، LLC وارد قراردادهای خرید دارایی و پرونده ها به صورت داوطلبانه فصل 11 درخواستهای بهینه سازی عملیات و پیگیری فروش شرکت

پروتکل های بهداشت جدید به نظر 78 درصد پاسخ دهندگان هزینه های بیشتری را به همراه داشت و همچنین 41 درصد از شرکت ها آموزش بیشتری لازم داشتند ، اما برای 69 درصد این اقدامات لازم است و اعتماد به نفس بیشتری را از طرف مصرف کننده ایجاد می کند. کمتر از 4٪ پروتکل ها را مبالغه یا ناکارآمد ارزیابی کردند.

براساس این بررسی ، 70 درصد از تجار متوجه افزایش قیمت از طرف تامین کنندگان شده اند که در نتیجه به مصرف کننده منتقل شد. یکی دیگر از چالش های مطرح شده توسط 50 درصد مدیران ، اختلال در عدم وجود محصولات روی قفسه ها است که عمدتا با جستجوی فوق طبیعی بهداشت و تمیز کردن وسایل و مواد غذایی اساسی ایجاد می شوند.

به منظور برآورده کردن عادت های جدید ، 55٪ از پاسخ دهندگان از ابزار فروش جدید استفاده کرده و یا استفاده از برخی از آنها را شدت بخشیده اند. آنچه بیشتر در این دوره از کاهش جریان مردم در فروشگاه ها حاکم بود استفاده از فروش توسط برنامه ها ، استفاده از تحویل و گسترش خدمات تلفنی است. از بین کسانی که ابزارهای جدیدی را امتحان کرده اند ، 85٪ از پاسخ دهندگان تحویل پس از همه گیری حفظ می شوند.

اخبار مرتبط  Hormel Foods میزبان کنسرت مجازی مجازی زنده دوم با اجرای کریس کروز ، دونده کنسرت "The Voice" NBC ، هنرپیشه های ناتالی مورفی و نیک هافمن ، و مهمانان ویژه Kat Perkins و Kennedi

از اصلی ترین تغییر در عادات مصرف کننده که از ابتدای همه گیری توسط سوپرمارکت ها درک می شود عبارتند از: مدت زمان کوتاهتر در فروشگاه (64٪)؛ سهام محصولات بهداشتی و تمیز کننده (49٪)؛ موجودی مواد غذایی (39٪)؛ و اولویت موارد اصلی (37٪) ، که باعث از دست رفتن حاشیه سود شرکت ها می شود ، زیرا به معنای افت متوسط ​​بلیط است.

انتظارات – با توجه به سناریو ، 51٪ از کارآفرینان معتقدند که اقتصاد همچنان بدتر می شود. وی گفت: “این بیماری همه جانبه سناریوی جنگ اقتصادی را به همراه نیاورد ، اما اثرات آن همچنان برای مدت طولانی احساس می شود. احتمالاً پس از اتمام اقدامات اضطراری ، بیکاری ادامه خواهد یافت. پایان سال 2020 عملکرد خوب سالهای اخیر و بهبودی را تکرار نخواهد کرد. رئیس جمهور سینكواگا ارزیابی می كند ، فروش آهسته خواهد بود. آلوارو فورتادو.

دلایل بدبینی سوپر مارکت ها عمدتا از دست دادن درآمد / اشتغال جمعیت (49٪) است. عدم اطمینان در مورد آینده (7٪)؛ رکود اقتصادی (6٪) و بی ثباتی سیاسی (4٪).

اخبار مرتبط  ریحانا محصولاتی را از خط محصول Fenty Skin خود به بازار عرضه کرده است

وقتی از آنها سؤال شد كه كلمات جهان پیش از Covid-19 را تعریف كرد ، مواردی كه بیشتر توسط كارآفرینان مورد استناد قرار می گرفت “عادی” ، “خودخواه” و “آزاد” بودند. یادآوری شده ترین برای تعریف پس از همه گیر “امید” ، “تغییر” و “ترس” است.

درباره Sincovaga
با داشتن 89 سال سابقه ، Sincovaga (اتحادیه تجارت خرده فروشی در مواد غذایی سائوپائولو) نماینده بیش از 40 هزار شرکت در رده اقتصادی خرده فروشی مواد غذایی است که در میان آنها کالاهایی که عمدتا مواد غذایی ، محصولات بهداشت شخصی و … را می فروشند ، هستند. نظافت داخلی در ایالت سائوپائولو.

از جمله مؤسسات ارائه شده می توان به سوپرمارکت ها ، سوپر مارکت ها ، سلف سرویس ، بازارها ، فروشگاه های مواد غذایی ، فروشگاه های راحتی ، فروشگاه های مواد غذایی و سبزیجات ، فروشگاه های مواد غذایی ، فروشگاه های بزرگ ، لبنیات و فروشگاه های مواد غذایی اشاره کرد.

SOURCE Sincovaga SP

لینک های مربوطه

https://www.sincovaga.com.br

SOURCE Sincovaga SP