ترکیبات تمیز کاری و ایمنی در برابر حرارت را ایجاد کنید

امسال احتمالاً ورزشکاران بدون هم تیمی یا مربیان اطراف تمرین می کنند ، بنابراین ایمنی گرما یک اولویت حتی بیشتر از حد معمول است. مهم است که ورزشکاران جایگزین مایعات و الکترولیت های موجود در عرق با گزینه ای مانند Gatorade برای حفظ امنیت و حفظ عملکرد جایگزین شوند.

این نکات هیدراتاسیون و ایمنی گرما از طرف ورزشکاران حرفه ای ، یک مربی سر و یک مربی ورزشی را در نظر بگیرید و توصیه های بیشتری را در Gatorade.com یا در لیست پخش Beat the Heat بیابید.

معادله هیدراتاسیون

معادله هیدراتاسیون روشی آسان برای JJ Watt ، پایان دفاعی برای Houston Texans ، اندازه گیری میزان مایعات برای احیا مجدد پس از یک تمرین سخت در فضای باز است. قبل از تمرین وزنه خود را وزن کنید و بعد از اتمام تمرین چقدر وزن خود را که در عرق از دست می دهید بررسی کنید. برای هر پوند از دست رفته ، حدود 20 اونس مایعات بنوشید تا به طور کامل آب بدن خود را تحریک کنید. نکته ویدیوی وات را مشاهده کنید.

نشانه هیدراتاسیون

روش دیگر برای نظارت بر سطح هیدراتاسیون شما ، مقایسه رنگ ادرار با نوشیدنی های خانگی مانند لیموناد و آب سیب است. جورج کیتلپایان محکم برای سانفرانسیسکو 49ers ، توضیح می دهد که اگر ادرار شما مانند آب سیب تیره است ، احتمالاً برای پر کردن مایعات و الکترولیت ها به یک نوشیدنی آبرسان مانند Gatorade نیاز دارید. اگر ادرار شما مانند لیموناد سبک تر است ، از نظر ظاهری خوب هستید ، اما به یاد داشته باشید که هیدراته باشید. در این نکته ویدیویی بیشتر از Kittle بشنوید.

اخبار مرتبط  یاقوت سرخ شده ظرفیت آن را 300٪ در انتاریو ، کانادا گسترش می دهد

خنک کردن سریع

علاوه بر نوشیدن مایعات برای مرطوب ماندن ، استفاده از حوله های خنک و مرطوب به بدن می تواند به پایین آمدن دمای شما کمک کند. یک روش خنک کننده سریع که مانع و اسپرینتر حرفه ای است سیدنی مک لوگلین فقط به یک حوله مرطوب و یک کولر تکیه می کند. قبل از تمرین ، چند حوله را مرطوب کنید و آنها را درون یک کولر یا فریزر در این نزدیکی بگذارید. وقتی احساس گرما می کنید حوله ای را بیرون آورده و آن را به دور سر یا گردن خود ببندید. با این نکته ویدیویی از مک لافلین بیشتر بیاموزید.

اخبار مرتبط  Launchmetrics به عنوان یک نوازنده قوی شناخته می شود و "باید در لیست کوتاه هر برند لوکس یا مد قرار داشته باشد" توسط موسسه تحقیقاتی مستقل برای راه حل های بازاریابی Influencer

کولر را انجام دهید

اگر به کولر دسترسی ندارید ، خود را با چند مورد خانگی تهیه کنید: یک جعبه مقوایی خالی ، بسته بندی حباب ، فویل آلومینیومی و قیچی. بسته حباب را به تکه هایی که با اندازه های هر طرف جعبه مطابقت دارد برش دهید و هر تکه بسته حباب را درون فویل بپیچید. جعبه را با قسمت های بسته بندی شده حباب بسته شده با فویل خط کنید ، با یخ پر کنید و Gatorade و سایر مایعات خود را خنک نگه دارید. بازیکن حرفه ای والیبال ساحلی را تماشا کنید آوریل راس نحوه ایجاد این کولر DIY را در این نکته ویدیویی نشان دهید.

شروع سر در مورد هیدراتاسیون

هنگامی که در بیرون گرم است ، شروع به آبرسانی حتی قبل از شروع فعالیت ورزشی بسیار مهم است. در روزی که شما قصد آموزش دارید ، دیوید کاتکلیفسرمربی تیم فوتبال دانشگاه دوک شیاطین آبی ، هنگامی که برای اولین بار از خواب بیدار می شوید ، آبرسانی را توصیه می کند تا پس از شروع تمرین ، مایعات کافی در بدن داشته باشید. سپس در طول روز ، حین و بعد از تمرین ، با یک نوشیدنی سرد که به تقویت مایعات و الکترولیتهای از دست رفته در عرق کمک می کند ، در طول روز هیدراته کنید. برنامه ریزی برای هیدراتاسیون همه روزه با این نکته ویدیویی.

اخبار مرتبط  همکاران TicketSocket با SCHED برای اجرای شخصی سازی رویداد

زود رساندن

مهم است که هنگام کار کردن در خارج ، خود را با هوای گرم هماهنگ کنید. مربی رئیس ستادهای کانزاس ریک بورکولد پیشنهاد می کند تمرین خود را با تمرین یک ساعته شروع کرده و هر روز 15 دقیقه اضافه کنید تا راه خود را در گرما راحت کنید. با این نکته ویدیویی مشاوره حرفه ای بیشتری کسب کنید

مایکل فرانسوی
[email protected]
1-888-824-3337
ویراستاران.familyfeatures.com

درباره سندیکای تحریریه ویژگی های خانواده

یک منبع پیشرو برای مواد غذایی با کیفیت بالا ، سبک زندگی و محتوای خانه و باغ ، ویژگی های خانواده ، نکات مربوط به موضع و فصلی ، غذاهای آماده ، اطلاعات ، دستور العمل ها ، فیلم ها ، اینفوگرافیک ها و موارد دیگر را در اختیار خوانندگان قرار می دهد. مقالات و اطلاعات اضافی را در Culinary.net و eLivingToday.com پیدا کنید.

منابع خانواده ویرایشگر ویژگی های منابع

لینک های مربوطه

http://www.familyfeatures.com