مصرف کنندگان شادی را در شکلات و آب نبات در طول COVID-19 می یابند

فروش کلی شکلات و آب نبات 3.8٪ با شکلات (5/5٪) و شکلات ممتاز (5/12٪) بیشتر از بقیه گروه ها افزایش یافته است. این کانال مواد غذایی تبدیل به محرک اصلی رشد شکلات و فروش آب نبات شده است زیرا رفتارهای مصرف کننده در طول همه گیری ادامه پیدا می کند و افراد بیشتری در فروشگاه های مواد غذایی خرید می کنند. تنها در کانال مواد غذایی ، فروش شکلات و آب نبات 16.6٪ با شکلات (17.9٪) ، شکلات ممتاز (21.4٪) و غیر شکلات (+ 13.5٪) با عملکرد بسیار خوبی روبرو هستند. این داده ها بر اساس تجزیه و تحلیل NCA از عملکرد فروش از 15 مارس 2020 به 9 آگوست 2020.

با توجه به فصل هالووین در گوشه و کنار ، بدون شک مردم سؤالاتی در مورد اینکه چه چیزی باید انتظار داشته باشند دارند. این که آیا جشن های امسال به معنای بیشتر وقت در خانه است یا فقط بیشتر جشن گرفتن فصل در طول ماه اکتبر ، AlwaysATreat.com/Hall HalloweenCentral شما را با الهام از هالووین خلاق ، سرگرم کننده و بی خطر پوشانده است. اختلافات منطقه ای در سراسر کشور از نظر نحوه انتخاب مردم برای جشن گرفتن فصل هالووین در ماه اکتبر وجود خواهد داشت ، اما یک چیز مطمئناً – هالووین اتفاق می افتد.

اخبار مرتبط  Heliospectra (منتشر) گزارش موقت ژانویه و مارس 2020

درباره انجمن ملی شیرینی پزی
انجمن ملی شیرینی پزی یک سازمان تجاری است که نقش بی نظیری شکلات ، آب نبات ، آدامس و نعناع را در یک زندگی شاد ، متعادل و شرکت هایی که این رفتارهای ویژه را ایجاد می کنند ، پیشرفت ، محافظت و ترویج می کند. NCA از طریق حمایت و راهنمایی نظارتی ، ارتباطات ، بینش های صنعت و تعامل زنجیره ای خرده فروشی و زنجیره تأمین ، به ایجاد محیطی کمک می کند که سازندگان آب نبات را به شکوفایی برساند. تولید قنادی در هر 50 ایالت تولید می شود و در حدود 54000 کارگر در بیش از 1300 مرکز تولید در سراسر کشور ایجاد اشتغال می کند. در AlwaysATreat.com بیشتر بیاموزید یا از NCA در Facebook پیروی کنید ، توییتر و اینستاگرام.

اخبار مرتبط  گزارش های تحویل رانده بدون درآمد 2.9 میلیون دلار برای سه ماهه اول سال 2020

مخاطب: کارلی شیلدهاوس
202-534-1440
[email protected]

SOURCE انجمن شیرینی پزی ملی

لینک های مربوطه

https://candyusa.com