چگونه قهوه Costa از محصولات Comarch برای وفاداری مشتری استفاده می کند (و بیشتر)

KRAKOW ، لهستان ، 25 اوت ، 2020 / PRNewswire / – در سال 1971 در لندن تأسیس شد ، قهوه Costa دومین زنجیره بزرگ کافی شاپ در جهان و بزرگترین آن در انگلستان است. کاستا با نزدیک به 50 سال تجربه در دنیای قهوه ، بیش از 3800 فروشگاه در 32 کشور جهان دارد و تقریباً 20،000 عضو تیم دارد. کاستا در سطح جهان رشد می کند و به عنوان یک شرکت قهوه در کل ، کاستا این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که هر زمان دیگری ، صرف نظر از فروشگاهی که در آن هستند ، با کمک یک دستگاه کاست اکسپرس ، از قهوه کاستا لذت ببرند. خانه یا در حال حرکت.

کامارچ سه سال گذشته شریک فناوری کاستا بوده است ، مهمتر از همه با بهترین کیفیت ابزار اختصاصی مشتری را به شرکت ارائه می دهیم مدیریت وفاداری Comarch (CLM) ، سیستمی که به کاربران امکان می دهد با حداقل تلاش ، برنامه های وفاداری ساده و پیچیده را نیز ایجاد و مدیریت کنند مدیریت کمپین کامارچ (CCM) ، سکویی است که به تعریف و اجرای کمپین های بازاریابی چند کانال کمک می کند.

اخبار مرتبط  جعبه عکس ها برای میزبانی یک رویداد زنده سازی مجازی ویسکی با ویژگی های KIN Spirits ، 20 اوت

با تشکر از طیف گسترده ای از ویژگی های آن ، از جمله تقسیم بندی ، تبلیغات روزانه ، نظرسنجی ها و قرعه کشی ها ، سیستم مدیریت وفاداری ما به کاستا کمک کرده است تا استراتژی بازاریابی خود را طراحی کند و در نهایت وفاداری مشتری را با راندمان برتر سوق دهد.

این سیستم زمینه را برای انواع ابتکارات ایجاد شده پیرامون ارادت به مشتری هموار کرده است. به عنوان مثال ، او نقش مهمی در ایجاد سفارش موبایل Costa داشته است ، یک برنامه ویژه تلفن همراه است که به مشتریان قهوه Costa اجازه می دهد تا نوشیدنی مورد نظر خود را سفارش دهند و بپردازند مدتها قبل از رسیدن به فروشگاه کوستا و آنجا را انتخاب کردند.

اخبار مرتبط  Daiya تابستان جدیدترین نوآوری ها را برای مخاطبان جدید به ارمغان می آورد

CLM همچنین پایه های باشگاه قهوه کاستا را ایجاد کرده است ، سکویی که توسط مشتریان Costa برای جمع آوری امتیازات وفاداری در همه نقاط فروش استفاده شده است – فروشگاه های فیزیکی ، ماشین های سفارش سفارش موبایل و کاستا اکسپرس – به علاوه تجارت در فنجان های رایگان قهوه و سایر جوایز هیجان انگیز.

بیشتر از تا به امروز 6 میلیون عضو فعال برنامهمنصفانه است که بگوییم پروژه وفاداری ما با قهوه کاستا یک موفقیت بزرگ است – اما کار ما هنوز به پایان رسیده است.

اخبار مرتبط  دانلود سریال دل قسمت بیست و ششم 26

در این مرحله ، قهوه کاستا از سه راه حل اصلی کامارچ برای بهبود عملکرد تجاری خود استفاده می کند: مدیریت وفاداری ، مدیریت کمپین و هوش تجاری. با توجه به برنامه های آینده ، در حال حاضر بحث درباره اجرای آخرین هوش مصنوعی و سازوکارهای آن فراگیری ماشین که می تواند با ارائه پیشنهادهایی که با ترجیحات آنها مطابقت دارد ، به Costa در شناسایی الگوهای فردی در رفتار مشتری کمک کند.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد همکاری ما با قهوه کاستا بدانید ، در تماس باشید. در ضمن ما از شما می خواهیم که به وب سایت رسمی ما مراجعه کنید.

لوگو – https://mma.prnewswire.com/media/1139881/Comarch_Logo.jpg

لینک های مربوطه

https://www.comarch.com/

SOURCE Comarch S.A.