Fanplayr گسترش استراتژیک را برای دستیابی به رشد اعلام کرد

PALO ALTO ، کالیفرنیا.، 25 آگوست 2020 / PRNewswire / – Fanplayr ، رهبر شخصی سازی رفتاری آنلاین و هوش مصنوعی برای 10 سال گذشته ، امروز تغییرات اساسی را برای حمایت از رشد چشمگیر در شغل و پایگاه مشتری خود اعلام کرد.

این شرکت متخصص در “تبدیل کاربران آنلاین به خریداران” با استفاده از تحلیل رفتارهای آنلاین خریداران است. می گوید: “هرچه این بیماری همه گیر خود را ادامه دهد ، مصرف کنندگان در حال تغییر دائمی تر برای خرید آنلاین هستند.” سیمون ینکنکن، بنیانگذار و مدیرعامل Fanplayr. “خرده فروشان برای استراتژی های آنلاین خود مبلغ بیشتری را اختصاص می دهند. آنها همچنین برای یک فصل تعطیلات آنلاین طولانی تر تعیین می شوند ، بنابراین زمان عمل برای خرده فروشان زود است.”

قبل از همه گیری ، Fanplayr نسبت به سال قبل به 100٪ رشد رسیده بود و شرکت در سال گذشته در Q2 سال 2020 رشد 87٪ نسبت به سال گذشته را ثبت کرده بود. مشارکت کنندگان در رشد چشمگیر Fanplayr عبارتند از:

اخبار مرتبط  Suning Holdings Group در رتبه دوم 500 لیست برتر شرکت های غیر دولتی چین در سال 2020 قرار دارد

رشد در فروش آنلاین. شاخص های اصلی موفقیت تجارت الکترونیک به طور مداوم و همزمان در طول همه گیری افزایش یافته است و باعث رشد در خدمات مشاغل مرتبط با اینترنت می شود. این اتفاق به ندرت اتفاق می افتد ، حتی در فصول تعطیلات اوج.

حرکت از ردیابی. هنگام تغییر سیاستهای ردیابی شخص ثالث ، پاسخگویی به بازدید کنندگان آنلاین ناشناس آنلاین بسیار مهمتر شد فوریه 2020 در حرکتی برای افزایش حریم خصوصی آنلاین. شخصی سازی رفتار بدون نیاز به کوکی ها پاسخی منحصر به فرد دارد.

نتایج مثبت برای مشتری. شخصی سازی رفتاری مستقیماً فروش را هدایت می کند ، به طوری که مشتریان شاهد افزایش نرخ بسته شدن تا 120٪ هستند.

اخبار مرتبط  "کتاب مقدس ویسکی جیم موری 2021"

ارائه خدمات به مشتری. با تغییر عادات خرید از فروشگاه به صورت آنلاین ، شرکت ها توانایی صحبت مستقیم با مشتریان خود را از دست می دهند. ینکن گفت: “شخصی سازی رفتار به معادل آنلاین فروشنده ضرب المثل تبدیل شده است.”

در ماه ژوئیه ، این شرکت اعلام کرد که دفاتر خود را در این کشور گسترش می دهد شهر نیویورک برای پشتیبانی از پایگاه مشتری در حال رشد خود در آمریکای شمالی. در همین ماه ، مدیر فروش منطقه ای را برای دفاتر جدید در منصوب کرد منچستر و لندن.

“در سناریویی از بهبود اقتصادی جهانی ، گسترش در نیویورک و افتتاح دفتر Fanplayr در انگلستان نشانه های بسیار مثبتی است. ” انریکو کوارونی، فروش جهانی VP. پالو آلتوشرکت مستقر در حال حاضر دارای دفاتر در هر دو سواحل آمریکای شمالی و در هشت کشور در سطح جهان است.

اخبار مرتبط  Cengage آموزش رایگان آموزش آنلاین را برای مشترکین نامحدود Cengage ارائه می دهد

درباره Fanplayr

Fanplayr یک رهبر جهانی در داده های رفتاری تجارت الکترونیکی ، با استفاده از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی برای فعال کردن مشاغل برای افزایش نرخ تبدیل و درآمد ، جمع آوری پیشروهای بیشتر و بازخوانی بازدید کنندگان با توصیه های شخصی در طول و بعد از خرید می باشد. Fanplayr مقر آن است منلو پارک ، کالیفرنیا با دفاتر در نیویورک، بوینس آیرس، مکزیک، میلان، لندن، آمستردام، ملبورن و توکیو. https://www.fanplayr.com/.

* پیوند آرم برای رسانه ها: https://www.Send2Press.com/300dpi/19-1023s2p-fanplayr-300dpi.jpg

این نسخه از طریق Send2Press® ، واحدی از Neotrope® منتشر شد. برای اطلاعات بیشتر به Send2Press Newswire به آدرس https://www.Send2Press.com مراجعه کنید

SOURCE Fanplayr

لینک های مربوطه

https://www.fanplayr.com