صنعت مواد غذایی منجمد در سراسر جهان تا سال 2027

DUBLIN، 25 آگوست 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار مواد غذایی منجمد بر اساس نوع محصول و کاربر: تجزیه و تحلیل فرصت جهانی و پیش بینی صنعت ، 2020-2027” به گزارش ResearchAndMarkets.com ارائه.

اندازه بازار مواد غذایی منجمد در آن ارزش داشت 291.8 میلیارد دلار در سال 2019 ، و تخمین زده می شود که برسد 404.8 میلیارد دلار در سال 2027 ، ثبت CAGR 4.2٪ از سال 2020 تا 2027. در این گزارش ، تجزیه و تحلیل جامعی از روندهای فعلی و آینده بازار جهانی مواد غذایی منجمد به همراه پیش بینی برای کمک به مشاغل و ذینفعان در درک بهتر از بازار ارائه شده است.

مواد غذایی منجمد به محصولات غذایی گفته می شود که می توانند در مدت زمان طولانی در دمای پایین نگهداری شوند. محصولات غذایی منجمد معروف شامل وعده های غذایی یخ زده ، میوه و سبزیجات ، گوشت و مرغ و سوپ های یخ زده است. بازار جهانی مواد غذایی منجمد شامل خرده فروشی و همچنین مشتریان تجاری است. مصرف کنندگان خرده فروشی مواد غذایی منجمد افراد و خانواده ها هستند ، در حالی که مصرف کنندگان مشاغل شامل زنجیره هتل ها ، فروشگاه های فست فود ، پذیرایی و سایر خریداران مشاغل هستند. مشتریان خرده‌فروشی غذای آماده ، نیمه پخته و نیمه پخته ، گوشت و سوپ آماده را ترجیح می دهند. در مقابل ، مشتریان تجاری اکثراً از گوشت منجمد ، غذاهای دریایی ، پوسته یخ زده پیتزا ، نان ، خمیر یخ زده ، سیب زمینی و سبزیجات به عنوان عناصر اصلی برای تهیه مواد غذایی برای مشتریان نهایی استفاده می کنند. منطقه ای ، اروپا بزرگترین بازار مواد غذایی منجمد است که از نزدیک دنبال می شود آمریکای شمالی.

به دلیل افزایش آگاهی نسبت به مزایای مختلف مرتبط با اتخاذ شیوه زندگی سالم ، بخش عمده ای از جمعیت از بخش های مختلف جمعیتی به دنبال برنامه رژیم غذایی سالم بوده اند. علاوه بر این ، مصرف کنندگان به دنبال محصولاتی هستند که سرشار از مواد غذایی هستند و منافع سلامتی را ترویج می کنند. محصولات غذایی منجمد از ویژگی های بارز حفظ محتوای غذایی آن برای یک دوره طولانی تر است. در نتیجه ، با افزایش روند استحکام مواد غذایی ، صنعت فرآورده های نانوایی منجمد فرصتی را به دست می آورد تا در بین مشتریان آگاه سلامت و به طور همزمان تولید فروش ایجاد کند.

بازار به نوع محصول ، کاربر و منطقه تقسیم می شود. محصولات مندرج در این گزارش شامل وعده های غذایی یخ زده ، گوشت و مرغ ، غذاهای دریایی ، سبزیجات و میوه ها ، سیب زمینی و سوپ هستند. بخش وعده های غذایی بزرگ بزرگترین تولیدکننده درآمد در سناریوی فعلی است و پس از آن گوشت و مرغ طیور منجمد می شود. انتظار می رود که بخش سیب زمینی منجمد در سریع ترین CAGR 4.8٪ در طی سالهای 2019-2027 رشد کند ، به دنبال آن بخش محصولات غذاهای دریایی منجمد ، که انتظار می رود در همین مدت شاهد CAGR 4.4٪ باشیم.

اخبار مرتبط  انجمن زیبایی های حرفه ای به بازگشایی سالن های کالیفرنیا کمک می کند

غذاهای آماده منجمد مانند نان ، کیک ، شیرینی و دونات از منبعی مانند ذرت ، گندم ، جو ، جو دوسر و چاودار گرفته می شود. میزان مصرف این منابع به عنوان مواد اولیه برای محصولات نانوایی در سراسر جهان متفاوت است. این مواد غنی از نظر تغذیه و طعم هستند ، ماندگاری نسبتاً طولانی تری دارند و برای استفاده مناسب هستند که تقاضا برای این محصولات را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و از این طریق رشد بازار را افزایش می دهد. محصولات نانوایی منجمد معمولاً در فروشگاه ها ، کافه ها و رستوران های مختلف به فروش می رسد.

بر اساس کاربر ، بازار به مصرف کنندگان خرده فروشی و صنعت خدمات مواد غذایی (زنجیره هتل ها ، رستوران ها ، پذیرایی و سایرین) تقسیم می شود. برای به دست آوردن درک جامع ، بازار در مناطق کلیدی ، از جمله تجزیه و تحلیل می شود آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و LAMEA. آمریکای شمالی و اروپا بازارهای بزرگ توسعه یافته برای مواد غذایی منجمد هستند ، در حالی که بازارهای در حال توسعه شامل می شوند آسیا و اقیانوسیه و LAMEA.

مزایای کلیدی

  • این مطالعه تجزیه و تحلیل عمیق از بازار جهانی مواد غذایی منجمد ، با روند فعلی و آینده برای روشن کردن جیب های سرمایه گذاری قریب الوقوع در بازار ارائه می دهد.
  • روندهای فعلی و آینده در گزارش مشخص شده است تا جذابیت کلی بازار را مشخص کند و روند سودآوری را برای دستیابی به جایگاه قوی تر در بازار مشخص کند.
  • این گزارش اطلاعاتی را در مورد رانندگان ، محدودیت ها و فرصت های مربوط به تحلیل اثر ارائه می دهد.
  • تجزیه و تحلیل کمی از بازار فعلی و تخمین برای همین از سال 2020 تا 2027 ارائه شده است برای نشان دادن صلاحیت مالی بازار است.
  • مدل پنج نیرو صنعت پورتر با تجزیه و تحلیل پارامترهای مختلف از جمله ، تهدید ورود جدید ، تهدید جایگزین ، قدرت چانه زنی خریداران و قدرت چانه زنی تأمین کنندگان فعال در بازار ، رقابت در بازار را نشان می دهد.
  • تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش در گزارش ، درک روشنی از نقش سهامداران درگیر در زنجیره ارزش ارائه می دهد.
  • هوش رقابتی ، رویه های تجاری را دنبال می کند که پیش بینی کنندگان اصلی بازار در مناطق مختلف هستند.
اخبار مرتبط  Filti برای کمک به امنیت خانه ها ، فیلترهای HVAC با کیفیت N95 را راه اندازی می کند

یافته های کلیدی

  • اندازه بازار مواد غذایی منجمد در آن ارزش داشت 291.8 میلیارد دلار در سال 2019 ، و تخمین زده می شود که برسد 404 دلار..8 میلیارد تا سال 2027 ، ثبت CAGR 4.2٪ از سال 2020 تا 2027.
  • براساس نوع محصول ، بخش وعده های غذایی منجمد تخمین زده می شود که سریعترین رشد را داشته باشد و یک CAGR 3.4٪ در دوره پیش بینی ثبت کند.
  • در سال 2019 ، توسط کاربر ، بخش صنعت خدمات مواد غذایی بالاترین سهم را در بازار جهانی مواد غذایی منجمد داشت.
  • در سال 2019 ، آلمان برجسته ترین بازار در بازار بود اروپا منطقه ، و انتظار می رود که در CAGR قابل توجهی در طول دوره پیش بینی رشد کند.

موضوعات اصلی تحت پوشش:

فصل 1 مقدمه

فصل 2: ​​خلاصه اجرائی

فصل 3: بررسی اجمالی بازار
3.1 تعریف بازار و دامنه
3.2 یافته های کلیدی
3.2.1. جیب های بالای سرمایه گذاری
3.2.2. تحلیل زنجیره ارزش
3.3 تجزیه و تحلیل پنج نیروی پورتر
3.3.1. محصولات تمایز نیافته قدرت چانه زنی تولید کنندگان را کاهش می دهد
3.3.2. کم هزینه تعویض باعث افزایش قدرت چانه زنی خریداران می شود
3.3.3. در دسترس بودن مواد جایگزین برای میان وعده و فست فود ، تهدید مواد جایگزین را افزایش می دهد
3.3.4. موانع خروج کم منجر به تعداد بیشتری از بازیکنان کوچک و افزایش رقابت در صنعت می شود
3.3.5. شدت متوسط ​​به شدت زیاد رقابت رقابتی
3.4 پویا بازار
3.4.1. رانندگان
3.4.1.1. افزایش قدرت خرید
3.4.1.2. تغییر در سبک زندگی و عادات غذایی
3.4.1.3. افزایش جمعیت کار زنان
3.4.1.4. تحقیق و تعالی عملیاتی
3.4.2. خویشتن داری – خودداری – پرهیز
3.4.2.1. افزایش نگرانی در مورد سلامتی و تناسب اندام
3.4.2.2. مقررات دولت برای ذخیره سازی
3.4.2.3. در دسترس بودن مواد جایگزین مواد غذایی تازه
3.4.2.4. کمبود امکانات ذخیره سازی و حمل و نقل
3.4.3. فرصت ها
3.4.3.1. توسعه سریع صنعت خدمات غذایی
3.4.3.2. تسهیلات ذخیره سازی پیشرفته در فروشگاه های خرده فروشی
3.4.3.3. رشد سریع بخش خرده فروشی
3.4.3.4. انتقال در تقاضای مصرف کننده

اخبار مرتبط  Rochelle Foods برای بازگشایی دوشنبه با اقدامات بهداشتی و ایمنی پیشرو در صنعت

فصل چهارم: بازار مواد غذایی منجمد ، براساس نوع محصول
4.1 بررسی اجمالی
4.1.1. اندازه بازار و پیش بینی
4.2. وعده های غذایی آماده
4.2.1. روندهای اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصتها
4.2.1.1. فست فود
4.2.1.2. نانوایی و دسر
4.2.2 اندازه بازار و پیش بینی
4.3 غذاهای دریایی منجمد
4.3.1. روندهای اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصتها
4.3.2. اندازه بازار و پیش بینی
4.4 گوشت و مرغ منجمد
4.4.1. روندهای اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصتها
4.4.2. اندازه بازار و پیش بینی
4.5 میوه و سبزیجات منجمد
4.5.1. روندهای اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصتها
4.5.2. اندازه بازار و پیش بینی
4.6. سیب زمینی منجمد
4.6.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.6.2. اندازه بازار و پیش بینی
4.7 سوپ های منجمد
4.7.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.7.2. اندازه بازار و پیش بینی

فصل 5: بازار مواد غذایی منجمد ، توسط کاربر
5.1. بررسی اجمالی
5.1.1. اندازه بازار و پیش بینی
5.2 صنعت خدمات صنایع غذایی
5.2.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.2.2. اندازه بازار و پیش بینی
5.3 کاربران خرده فروشی
5.3.1. روندهای اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصتها
5.3.2. اندازه بازار و پیش بینی

فصل ششم: بازار مواد غذایی منجمد ، براساس منطقه
6.1. بررسی اجمالی
6.1.1. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
6.2 آمریکای شمالی
6.3 اروپا
6.4 آسیا و اقیانوسیه
6.5 LAMEA

فصل 7: چشم انداز مسابقه
7.1 استراتژی های برتر برنده
7.2 نقشه برداری محصول
7.3 موقعیت برتر بازیکن
7.4 داشبورد رقابتی
7.5 Heatmap رقابتی
7.6 پیشرفت های کلیدی
7.6.1. راه اندازی محصول
7.6.2. مشارکت مشترک
7.6.3. تحصیل
7.6.4. گسترش تجارت

شرکتها ذکر کردند

  • آریتا A.G.
  • شرکت Ajinomoto شرکت
  • کارگیل گنجانیده شده است
  • عمومی شرکت میلز.
  • JBS S.A.
  • شرکت Kellogg
  • شرکت Kraft Heinz
  • Nestle S.A.
  • شرکت برندهای ConAgra
  • Associated British Foods Plc

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/onx4rt مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com