شرکت Clorox به پیمان پلاستیک ایالات متحده می پیوندد و متعهد می شود تا اهداف 20 ساله بلندپروازانه را تحقق بخشد.

اوکلند ، کالیفرنیا.، 26 آگوست 2020 / PRNewswire / – امروز ، شرکت Clorox (NYSE: CLX) به پیمان Plastics ایالات متحده پیوست ، یک ابتکار عمل مشترک و راه حل محور با چهار هدف بلندپروازانه در نظر گرفته شده برای ایجاد تغییرات اساسی در سیستم ها با متحد کردن رویکردهای متنوع بخش بین المللی ، تنظیم یک استراتژی ملی و ایجاد راه حل های مقیاس پذیر برای ایجاد مسیری به سمت اقتصاد مدور برای پلاستیک ها در ایالات متحده تا سال 2025. اولین پیمان آمریکای شمالی در نوع خود ، پیمان ایالات متحده ، همکاری است که توسط “مشارکت بازیافت” ، صندوق جهانی حیات وحش (WWF) و بنیاد الن مک آرتور انجام می شود.

به عنوان بخشی از پیمان ایالات متحده ، فعال کننده هایی مانند Clorox می دانند که تغییر و تحول مهم در سطح سیستم برای تحقق اقتصاد مدور پلاستیک ضروری است. به این ترتیب ، پیمان ایالات متحده بیش از 60 مارک ، خرده فروش ، سازمان های غیر دولتی و سازمان های دولتی را در سراسر زنجیره ارزش پلاستیک تشکیل می دهد تا یک صدا را به بسته بندی ایالات متحده از طریق ابتکارات هماهنگ و راه حل های نوآورانه برای تجدید نظر در محصولات ، بسته بندی ها و مدل های تجاری برساند.

“مشارکت Clorox در پیمان پلاستیک ایالات متحده شهادت تعهد جدی ما به کاهش پلاستیک و زباله است – بخش مهمی از اهداف زیست محیطی ، اجتماعی و استراتژی IGNITE ما است.” اد هوبرمدیر ارشد پایداری شرکت Clorox. “ما مشتاقانه منتظر همکاری با سایر سازمان های هم اندیشی هستیم که این همکاری را امضا کرده اند تا به سرعت بخشیدن به دید جمعی ما برای تغییر سیستماتیک در زنجیره ارزش پلاستیک کمک کند.”

Clorox به عنوان فعال بنیانگذار پیمان پلاستیک ایالات متحده ، توافق کرده است که به طور جمعی در راستای این چهار هدف بلندپروازانه تلاش کند:

  1. لیستی از بسته بندی ها را تعیین کنید که تا سال 2021 بعنوان غیر ضروری تعیین شوند و اقدامات لازم جهت رسیدگی به آن را تا سال 2025 انجام دهید.
  2. تا سال 2025 ، کلیه بسته بندی های پلاستیکی 100٪ قابل استفاده مجدد ، بازیافت یا کمپوست هستند.
  3. تا سال 2025 ، انجام اقدامات بلند پروازانه برای بازیافت یا کمپوست 50٪ از بسته های پلاستیکی.
  4. تا سال 2025 ، میانگین محتوای بازیافت شده یا محتوای مبتنی بر زیست تعهد پذیر مسئولانه در بسته بندی های پلاستیکی 30٪ خواهد بود.
اخبار مرتبط  کتاب جدید فیلیپه ریورا ، مصاحبه با یک غول ، گفتگوی عمیق و معناداری را برای ما به ارمغان می آورد که قدرت ما را نشان می دهد

در حالیکه پیمان ایالات متحده مکمل و پیروی از سابقه های جاه طلبانه تعیین شده توسط شبکه جهانی موجود پیمان های پلاستیکی است ، متناسب با نیازها و چالش های بی نظیر بازار ایالات متحده تنظیم می شود. این پیمان منعکس کننده اولویت ها و واقعیت های ملی است ، در حالی که هنوز هم ملت را در مدیریت پسماندهای پلاستیکی به سایر کشورهای توسعه یافته نزدیک تر می کند.

“با هم از طریق پیمان ایالات متحده پلاستیک ، ما تغییر سیستم را برای سرعت بخشیدن به پیشرفت به سمت اقتصاد دایره ای مشتعل می کنیم.” سارا عزیزمعاون رئیس جمهور از مشاغل دایره ای برای مشارکت بازیافت. “پیمان ایالات متحده با الهام بخشیدن و پشتیبانی از نوآوری در بالادست از طریق یک استراتژی ملی هماهنگ ، ایجاد یک چارچوب یکپارچه و به اعضای امکان می دهد تا پیشرفت را در جهت اهداف بلندپروازانه ما برای اهداف پایداری 2025 ، شتاب بخشند. “

دستیابی به این چشم انداز نیاز به سطح جدیدی از مسئولیت پذیری از همه جنبه های زنجیره تامین پلاستیک دارد. پیمان ایالات متحده بر تغییرات قابل تأکید تأکید می کند و به همین ترتیب ، Clorox متعهد به گزارش شفاف ، سالانه ، با هدایت WSF’s ReSource: Plastic Footprint Tracker است ، که برای مستندسازی پیشرفت سالانه در برابر چهار هدف ما استفاده می شود. اولین وظیفه اعضای موسس پیمان پلاستیک ایالات متحده ، ایجاد “نقشه راه” در Q1 2021 برای شناسایی نقاط عطف اصلی و راه حل های ملی برای دستیابی به اهداف ایالات متحده و تحقق اقتصاد مدور است که در آن پلاستیک هرگز به هدر نمی رود.

وی گفت: “این پیمان به منظور تحقق یک گام تغییر به سمت اقتصاد مدور ایجاد شده است و شرکت ها و دولت های ایالات متحده را قادر می سازند تا سال 2025 اهداف تأثیرگذاری را تحقق یابند که به تنهایی قابل دستیابی نیستند.” جودی راسلمعاون رئیس جمهور ، تحقیق و توسعه – تمیز کردن نوآوری ، بسته بندی و پایداری برای شرکت Clorox. “فعال کننده ها در حال حرکت به سمت همان اهداف صنعت هستند ، مطابق با دیدگاه بنیاد الن مک آرتور درباره اقتصاد مدور برای پلاستیک ، که ما آنها را در اهداف ESG استراتژی IGNITE گنجانیده ایم.”

اخبار مرتبط  InventHelp Inventor چربی های سگ چند منظوره (KOC-1324) را توسعه می دهد

در سال 2019 کلوروکس اعلام کرد که به عنوان امضا کننده تعهد جهانی اقتصاد پلاستیک جدید بنیاد الن مک آرتور ساخته شده است. پیوستن به پیمان پلاستیک ایالات متحده ، از رویکرد چند ذینفع در جهت چشم انداز مشترک اقتصاد مدور برای پلاستیک پشتیبانی می کند ، همانطور که در اقتصاد پلاستیک جدید بنیاد Ellen MacArthur و در راستای اهداف IGNITE ESG شرکت برای کاهش پلاستیک و سایر زباله ها پشتیبانی می کند.

Clorox همچنین قول داده است ابتكارهای زیر را به عنوان بخشی از وضعیت امضا كننده خود در تعهد جهانی اقتصاد پلاستیک جدید ادامه دهد:

  • پلی وینیل کلرید (PVC) در بسته بندی وجود ندارد.
  • خلبان مدل ها و راه حل های جدید تجاری که مصرف کنندگان را قادر می سازد تا دوباره بسته بندی و استفاده مجدد از بسته های اولیه مانند مشارکت در برنامه آزمایشی حلقه TerraCycle را انجام دهند.

شرکت Clorox

شرکت Clorox (NYSE: CLX) یک تولید کننده و بازاریاب برجسته چند ملیتی محصولات مصرفی و حرفه ای با حدود 8،800 کارمند در سراسر جهان و سال مالی 2020 فروش 6.7 میلیارد دلاری است. Clorox برخی از معتبرترین و شناخته شده ترین مارک های مصرف کننده ، از جمله محصولات سفید کننده و تمیز کننده آن را به بازار عرضه می کند. Pine-Sol® پاک کننده ها؛ مایع-پلو® رفع کننده های گرفتگی شاعر® محصولات مراقبت از منزل؛ مرحله تازه® بستر گربه؛ خوشحالم® کیف و بسته بندی؛ کینگزفورد® زغال چوبی؛ دره پنهان® سس و سس؛ بریتا® محصولات تصفیه آب؛ زنبورهای بارت® محصولات مراقبت از شخصی طبیعی؛ و rinLife®، نور رنگین کمان®، نشاط طبیعی آرامش ™ ، NeoCell® و ویتامین ها ، مواد معدنی و مکمل ها پیری را متوقف کنید. این شرکت همچنین محصولات و فناوری های پیشرو در صنعت را برای مشتریان حرفه ای ، از جمله محصولاتی که تحت CloroxPro ™ و Clorox Healthcare فروخته می شود ، به بازار عرضه می کند.® نام های تجاری. بیش از 80٪ از فروش شرکت از مارک هایی تولید می شود که رتبه های سهم بازار شماره 1 یا شماره 2 را در دسته خود دارند.

اخبار مرتبط  Chuck E. Cheese با برنامه Kickoff مهد کودک خود ، منابع رایگان را برای دانشجویان در سراسر کشور به ارمغان می آورد

Clorox یکی از امضا کنندگان برجسته جهانی سازمان ملل متحد و تعهد جهانی اقتصاد پلاستیک جدید بنیاد الن مک آرتور است. این شرکت به دلیل تلاشهای مسئولیت شرکتی خود ، به طور گسترده ای شناخته شده است ، به نام های رتبه بندی رتبه بندی شهرت 2020 Axios Harris Poll 100 ، لیست شرکتهای پایدار بارون 2020 ، و فهرست برابری شرکتی 2020 کمپین حقوق بشر ، از جمله دیگر. در حمایت از جوامع خود ، شرکت Clorox و بنیادهای آن بیش از مشارکت داشتند 25 دلار برای کمک مالی بیشتر ، کمک مالی محصول ، اهداء محصول را ایجاد کرده و باعث بازاریابی در سال مالی 2020 شوید. برای اطلاعات بیشتر به TheCloroxCompany.com ، از جمله وبلاگ رشد خوب مراجعه کنید و شرکت را در توییتر درCloroxCo دنبال کنید.

درباره مشارکت بازیافت

مشارکت بازیافت یک سازمان غیرانتفاعی ملی است که از بودجه شرکای شرکتی برای تبدیل بازیافت به خوبی در ایالت ها ، شهرها و جوامع سراسر کشور استفاده می کند. به عنوان سازمان پیشرو در کشور که زنجیره تامین بازیافت کامل را از شرکت هایی که تولید کننده محصولات و بسته بندی برای دولت های محلی متهم به بازیافت به بازارهای انتهایی صنعت ، حمل و نقل ، امکانات بازیابی مواد و مبدل ها هستند ، درگیر می کند ، مشارکت بازیافت در هر بازیگری تأثیر مثبت دارد. قدم در روند. از سال 2014 ، عامل تغییر غیرانتفاعی 230 میلیون پوند بازیافت جدید را از محل دفن زباله دفع کرد ، 465 میلیون گالن آب را پس انداز کرد ، از بیش از 250 هزار تن گازهای گلخانه ای جلوگیری کرد و کاهش قابل توجهی در میزان آلودگی هدفمند داشت. در www.recyclingpartnership.org بیشتر بیاموزید.

CLX-C

منبع شرکت Clorox

لینک های مربوطه

http://www.clorox.com