کمپین State of Mind Neiman با پاییز مد ، تحریریه و خدمات منعکس کننده وضعیت کنونی جهان است

دالاس، 27 آگوست 2020 / PRNewswire / – نایمان مارکوس از راه اندازی اخیر کمپین سقوط خود خبر داد حالت ذهن Neiman (www.neimanmarcus.com/stateofmind). این کمپین ، کتاب پاییز ذخیره شده را مجدداً به یک تجربه دیجیتالی تبدیل می کند ، جایی که عشق به مد برای زمان های فعلی ما از طریق داستان سرایی سرمقاله ، دسترسی اول به متخصصان و طراحان صنعت ، و مجموعه های اصلاح شده تعبیر می شود.

حالت ذهن Neiman فصل جدید خرید را ضبط می کند

حالت ذهن Neiman مشتریان را دعوت می کند تا جادوی Neiman Marcus را در تمام جنبه های زندگی خود تجربه کنند. مشتریان می توانند با محتوای غنی درگیر شوند و می توانند به دسترسی به خدمات و تجربیات شخصی مانند قرار ملاقات های شخصی در فروشگاه یا آنلاین ، وانت های جانبی ، رویدادهای مجازی و تطبیق تعاریف با مشاوران سبک متخصص ادامه دهند.

“مفهومی از حالت ذهن Neiman واقعاً با من صحبت می کند سبک زندگی ما تغییر کرده است ، کار ما تغییر کرده است ، زندگی اجتماعی ما تغییر کرده است ، اما آنچه تغییر نکرده است توانایی ما در انتخاب حالت ذهن ماست. ” لانا تودوروویچ، رئیس جمهور و مدیر ارشد بازرگانی ، Neiman Marcus. “آ حالت ذهن Neiman یکی از همه مشتریان ما می توانند اتخاذ کنند. این انتخاب است که در هر روز جادوگری پیدا کنیم ، کمد لباس ، خانه های خود یا روالهای زیبایی خود را بالا ببریم و روابط عمیق تری برقرار کنیم و به هم پیوند دهیم. “

در طول فصل پاییز ، مشتریان Neiman به مجموعه ای بلند و جذاب داستانهای سرمقاله دسترسی خواهند یافت تا به مشتریان بینش بی نظیری از الهام بخش پشتیبان کلیدی های کلیدی ، مجموعه های طراحان و روندهایی را که باید انتظار داشته باشند در طول فصل ببینند. قاعده جدید و قطعات اصلی برای پاییز، اولین داستانهایی که مشتریان می توانند از طریق هاب دیجیتال بخوانند و خریداری کنند ، نشان می دهند که چگونه مشتریان می توانند با وسایل ضروری که به روز شده و چشم انداز و سبک خود را باز می یابند ، وارد روال خود شوند. این داستان ها اکنون در دسترس است مجله Neiman (www.neimanmarcus.com/magazine) و از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی.

اخبار مرتبط  بازار جهانی نفت 5.3 میلیارد دلاری Cannabidiol (CBD) تا سال 2025

با ادامه فصل ، تیم Neiman الهام بخش ، انتخاب ها و مشاوره های خود را در مورد چگونگی یافتن مشتریان جادو و زیبایی در شیوه زندگی جدید ما نشان می دهد و به خدمات جدید Neiman دسترسی پیدا می کند. نمایشنامه Neiman نیز دارای ویژگی a تمرکز روی تنوع فصل که برجسته شرکای نام تجاری Neiman از رنگ است. محتوای جدید در طول فصل پاییز در http://www.neimanmarcus.com/magazine معرفی می شود.

حالت ذهن Neiman تودوروویچ گفت: “داستان بسیار غنی است و دنیای مد ، تجملات و تجارب خدماتی را به مشتریان با روشی احساسی تر نمایش می دهد.”حالت ذهن Neiman لحظاتی را که جادویی را مد می کند جشن می گیرد و قول می دهد که خرید همچنان شخصی ، بالا رفته و خلاقانه است. ما مشتاقانه می خواهیم از طریق این کمپین نوآورانه ، تعامل تجاری قوی تر و روابط عمیق تری با مشتری برقرار کنیم. “

حالت ذهن Neiman یک کمپین کاملاً یکپارچه است که برای ارائه مطالب مرتبط با مشتری و تجربیات مفید و به موقع در اختیار مشتریان قرار گرفته است. مشتریان می توانند این کمپین را در چند کانال بازاریابی Neiman ، مانند رسانه های پرداخت شده ، محتوای بومی ، محتوای سکوی متعلق به آن ، محیط های فیزیکی و همچنین تجربه های فروشگاهی و آنلاین تجربه کنند.

اخبار مرتبط  عید پاک را با پارکر والاس در نکاتی درباره تلویزیون جشن بگیرید

تطابق سبک جذاب همچنان الهام بخش است

Stylist Match روشهای جدید و ساده ای را برای مشتریان ایجاد کرد تا بتوانند مشاور مناسب سبکی را برای آنها پیدا کنند. این که آیا آنها می خواهند یک ظاهر جدید یا رژیم سلامتی را ترغیب کنند ، خانه خود را برای سبک زندگی جدیدشان سازگار کنند یا هدیه ای مناسب را پیدا کنند ، Stylist Match این کار را آسان می کند. از مشتریان خواسته می شود با پاسخ دادن به چند سؤال ساده در مورد سبک زندگی ، سبک شخصی و نیازهای خود در www.neimanmarcus.com/stylistmatch ، شخصیت روحانی خود را بیابند و بدون داشتن تعهد از لذت بردن از سبک شخصی خود لذت ببرند.

فروشگاه های Neiman Marcus Ready برای پاییز

با وجود همه فروشگاه های Neiman Marcus در سراسر کشور ، مشتریان می توانند در آن راهپیمایی کنند ، قرار ملاقات یا نوبت خود را ببندند. مشتریان ممکن است قرار ملاقاتها را در https://stores.neimanmarcus.com/bookings یا از طریق مشاور سبک خود رزرو کنند.

Neiman ادامه داده است روشهای روزمره نظافت و بهداشت و ایمنی. کلیه همکاران هنگام ورود به فروشگاه تحت کنترل دما قرار دارند. علاوه بر این ، کلیه همکاران و مشتریان موظف هستند هنگام فروشگاه از روکش صورت استفاده کنند. Neiman همچنین فرایندهای فروش خود را از جمله ضد عفونی کردن جواهرات و لوازم جانبی قبل و بعد از امتحان کردن ، بخار کردن لباس بعد از امتحان کردن ، و قطع موقت کلیه خدمات زیبایی و تنها ارائه آزمایشات و کاربردهای یکبار مصرف کالا ، تکامل داده است.

اخبار مرتبط  راه حل های سوخت رسانی داور منبع آمریکای شمالی را به شبکه توزیع کننده اضافه می کند

در حالی که رویدادهای درون فروشگاه به تعویق افتاده است ، مشتریان همچنان از طریق رویدادهای مجازی به متخصصان صنعت ، طراحان مشهور جهان ، سرآشپزها و میهمانان ویژه دسترسی دارند. برنامه رویداد و ثبت نام در www.neimanmarcus.com/virtualevents.

دسترسی به همه حالت ذهن Neiman دارایی های اینجا: https://neimanmarcus.box.com/s/l5rcav7uppe8vymvmo7yg2320mdgp9ky

درباره NEIMAN MARCUS

Neiman Marcus یک است دالاسخرده فروش مبتنی بر لوکس ، دسترسی به مشتریان لوکس به مارک های منحصر به فرد و نوظهور ، خدمات پیش بینی و تجربیات بی نظیر از سال 1907 را فراهم می کند. هر روز ، Neiman Marcus به طور دیجیتالی با مشتریان در سراسر دنیا ارتباط برقرار می کند و ضمن لذت بردن از تجربه های جذاب ، تعاملی و غوطه وری در سراسر بدن. حضور 43 فروشگاه در ایالات متحده از خدمات ناهار خوری دلپذیر و خدمات زیبایی لذت بخش تا تجربیات و محصولات منحصر به فرد ، چیزی برای همه وجود دارد. Neiman Marcus بخشی از گروه Neiman Marcus است ، از تجربه خرید چند مارک و لوکس تحت عنوان Neiman Marcus ، Bergdorf Goodman ، آخرین تماس Neiman Marcus، و نام های تجاری Horchow. برای اطلاع از آخرین اخبار و اتفاقاتی که در Neiman Marcus رخ داده است ، به سایت www.neimanmarcus.com مراجعه کرده یا مارک موجود در اینستاگرام و فیس بوک را دنبال کنید.

منبع: Neiman Marcus Group ، Inc.

لینک های مربوطه

http://www.neimanmarcus.com