پیش بینی بازار جهانی دانه های میوه و سبزیجات (2020 تا 2025)

DUBLIN، 28 آگوست 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار دانه های میوه و سبزیجات – پیش بینی (2020 – 2025)” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

تخمین زده می شود که بازار جهانی دانه های میوه و سبزیجات پیشی بگیرد 9.2 میلیارد دلار در سال 2025 با تخمین 6٪ در طی سالهای 2020 تا 2025 رشد می کند که بیشتر ناشی از افزایش تقاضا برای بذرهای با کیفیت خوب و عملکرد بالا است. تأثیر شهرنشینی و اولویت روزافزون نسبت به محصولات غذایی ارگانیک از دیگر عوامل رشد بازار است.

بذر ورودی معمول برای تولید میوه و سبزیجات است. از آنها برای تکثیر گیاهان میوه و سبزیجات استفاده می شود. تأمین کنندگان بذر در ارائه بذرهای میوه و سبزیجات بدون بیماری و علف های هرز برای حمایت از جامعه کشاورزان با افزایش عملکرد کلی دخیل هستند. فعالیتهای تحقیقاتی که توسط بازیگران اصلی دنبال شده و منجر به تکامل انواع بذور مناسب برای خاکهای مختلف و شرایط آب و هوایی می شود.

تقاضای رو به رشد بذرهای مرغوب در هر دو روش کشاورزی داخلی و خارجی در سراسر جهان برای تأمین افزایش تقاضای مواد غذایی عامل اصلی رشد بازار بذر میوه و تره بار است. بازار بذر میوه و سبزیجات با افزایش روزافزون کشاورزی شهری در جوامع و محیط زندگی در شهرهای بزرگ ، از فرصت های جدیدی بهره مند می شود. اثرات نامطلوب زیست محیطی شیوه های مرسوم و غیرآلی کشاورزی منجر به ایجاد مقررات سختگیرانه در مورد استفاده از کودها و مبارزه با سموم دفع آفات و ایجاد انگیزه در تولید بذرهای ارگانیک می شود ، بنابراین موجب تقویت بازار بذر میوه و سبزیجات می شود. علاوه بر این ، تلاش های سازمان هایی مانند سازمان غذا و کشاورزی (FAO) ملل متحد برای دستیابی به امنیت غذایی از طریق افزایش عملکرد همچنین فرصت هایی را برای بازار بذر میوه و سبزیجات در کشورهای کمتر توسعه یافته کشور فراهم می کند. آفریقا و آسیا.

این گزارش شامل ارزیابی عمیق بازار بذر میوه و سبزیجات بر اساس نوع و جغرافیا می باشد. بازار بر اساس انواع سبزیجات و بذرهای میوه ای تقسیم می شود. عمده ترین انواع بذر سبزیجات شامل Solanaceae ، curcubit ، brassica و سایر گونه های برگ و ریشه است. تقاضا برای دانه های میوه های گرمسیری ، دانه های انار ، دانه های انبه ، هندوانه و سایر دانه های میوه خربزه در این گزارش گنجانده شده است.

این گزارش شامل تجزیه و تحلیل بازار با توجه به جغرافیا است آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه و بقیه جهان برای بازار بذر میوه و تره بار همراه با تجزیه و تحلیل برای کشورهای برجسته در این مناطق است. اروپا منطقه به دلیل فعالیتهای گسترده تولید بذر در کشورهای عضو اتحادیه اروپا و حضور گسترده باغبانی ، به عنوان بزرگترین بازار بذر میوه و تره بار تکامل یافته است. بازار بذر میوه و تره بار اروپا ارزشمند بود 2.04 میلیارد دلار در سال 2016 و تخمین زده می شود که به 3.22 میلیارد دلار تا سال 2025 در CAGR 5.9٪ در دوره پیش بینی رشد کرد.

اخبار مرتبط  CTT Pharma پرونده های ادعای ادعا در برابر شفق حشیش و تعیین دکتر شین موریس به هیئت مشورتی

تحقیقات بازار و روند بازار اکوسیستم بذرهای میوه و سبزیجات

  • تقاضای فزاینده برای تولید کمی و کیفی محصولات غذایی در سراسر جهان همراه با افزایش مداوم جمعیت و تغییرات رژیم غذایی احتمالاً عامل اصلی رشد بازار جهانی دانه های میوه و سبزیجات است.
  • نوسازی شیوه های کشاورزی با ظهور شیوه های نوآورانه تولید و تلاش دولت ها در جهت ترویج کشاورزی متعارف برای افزایش بازار میوه و بذر سبزیجات تنظیم شده است
  • تخمین زده می شود که بذرهای Solonaceae با سهم حدود 42٪ در بازار بذرهای میوه و سبزیجات تسلط داشته باشند ، بنابراین ارزش بیش از 2 میلیارد دلار در سال 2016. پیش بینی می شود که بازار این نوع بذرها طی سالهای 2020-2025 شاهد رشد تقریبا 6.6 درصدی باشد که بیشتر به دلیل تقاضای روزافزون محصولات کنسرو شده گوجه فرنگی مانند سس گوجه فرنگی ، سس ها ، سالسا و اسپاگتی است.
  • استفاده بیش از حد از سموم دفع آفات در کشاورزی غیرآلی خطر بالقوه ای برای انسان و محیط زیست به همراه دارد. مقررات سختگیرانه ای كه توسط آژانس حفاظت از محیط زیست آمریكا (EPA) به منظور استفاده از سموم دفع آفات ایجاد می شود ، رشد بازار میوه بذر میوه و سبزیجات را افزایش می دهد
  • صنعت سبزیجات ارگانیک در اکثر مناطق شاهد رشد مداوم است آسیا و مناطق آمریكا و تأمین كنندگان موجود بذر ارگانیك قادر به تأمین تقاضای فعلی و آتی بذرهای مختلف آلی نیستند
  • اکثر ملل اتحادیه اروپا ممنوعیت تولید محصولات بیوتکنولوژی و محصولات ژنتیکی اصلاح شده را اعمال کرده اند. در نتیجه ، استفاده از بذرهای معمولی در این منطقه شاهد افزایش چشمگیری است
  • طبق تجزیه و تحلیل اخیر ، تخم برنج تخم زده می شود که با CAGR سریع 9.1٪ رشد کند ، بالاترین میزان در تمام انواع بذر و رشد عمده آن مربوط به تولید و مصرف در حال رشد گل کلم ، کلم و کلم بروکلی در چین و هند

بازیکنان اصلی بازار بذر میوه و سبزی چه کسانی هستند؟

  • شرکت های ذکر شده در گزارش تحقیقات بازار شامل شرکت مونسانتو ، Syngenta ، Nunhems ، Rijk Zwaan Holding B.V. و لیماگرین

عکسهای کلیدی این گزارش

  • پتانسیل بازار را از طریق تجزیه و تحلیل داده های نرخ رشد (CAGR٪) ، حجم (واحد) و مقدار ($ M) داده شده در سطح کشور – برای انواع محصول و در سطح منطقه و کشور ارزیابی کنید.
  • از پویایی های مختلف تأثیرگذار بر بازار – عوامل اصلی رانندگی ، چالش ها و فرصت های پنهان مطلع شوید.
  • درباره عملکرد رقیب خود بینش عمیقی داشته باشید – سهم بازار ، استراتژی ها ، معیارهای مالی ، معیارهای محصولات ، SWOT و موارد دیگر.
  • کانال های فروش و توزیع را در مناطق جغرافیایی اصلی تجزیه و تحلیل کنید تا درآمد بالاترین سطح را داشته باشید.
  • برای بهینه سازی ارزش و ایجاد کارایی در فرآیندهای خود ، زنجیره تأمین صنعت را با غوطه ور کردن در مورد افزایش مقدار درک کنید.
  • نگاهی سریع به آنتروپی بازار داشته باشید – M & As ، معاملات ، مشارکت ها ، راه اندازی محصولات همه بازیگران اصلی در 4 سال گذشته.
  • شکاف های عرضه و تقاضا ، آمار واردات و صادرات و فضای نظارتی را برای بیش از 20 کشور برتر جهان در بازار ارزیابی کنید.
اخبار مرتبط  تا زمانی که آنها به ماهی تبدیل نشوند ، بچه ها به شما احتیاج دارند تا آنها را در آب و اطراف آن ایمن نگه دارید

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. بازار بذر میوه و تره بار – اجمالی
1.1 تعاریف و دامنه

2. بازار بذرهای میوه و سبزیجات – خلاصه اجرایی
2.1 درآمد بازار ، اندازه بازار و روندهای اصلی توسط شرکت
2.2. روندهای اصلی بر اساس نوع برنامه
2.3 روندهای کلیدی تقسیم بندی شده توسط جغرافیا

3. بازار بذرهای میوه و سبزیجات
3.1 تحلیل مقایسه ای
3.1.1. معیار محصولی – 10 شرکت برتر
3.1.2. 5 تحلیل مالی برتر
3.1.3. تقسیم ارزش بازار توسط 10 شرکت برتر
3.1.4. آنالیز ثبت اختراع – 10 شرکت برتر
3.1.5. تحلیل قیمت گذاری

4- نیروهای بازار بذر میوه و سبزیجات
4.1 رانندگان
4.2 محدودیت ها
4.3 چالش ها
4.4 باربر مدل پنج نیرو
4.4.1. قدرت چانه زنی تامین کنندگان
4.4.2. قدرت چانه زنی مشتریان
4.4.3. تهدید تازه واردها
4.4.4. رقابت در بین بازیکنان موجود
4.4.5. تهدید جایگزین ها

5. بازار بذر میوه و تره بار – تجزیه و تحلیل موضوعی
5.1 تحلیل زنجیره ارزش
5.2 تجزیه و تحلیل فرصت ها
5.3 چرخه عمر محصول
5.4 تامین کنندگان و توزیع کنندگان سهم بازار

6. بازار بذرهای میوه و سبزیجات – براساس نوع (اندازه بازار – میلیون دلار / میلیارد دلار)
6.1 اندازه بازار و تجزیه و تحلیل سهم بازار
6.2 تحقیقات درآمد و روند
6.3 تجزیه و تحلیل بخش محصول
6.3.1. مقدمه
6.3.2. دانه های گیاهی
6.3.2.1. Solanaceae
6.3.2.1.1. گوجه فرنگی
6.3.2.1.2. بادمجان
6.3.2.1.3. فلفل
6.3.2.1.4 دیگران
6.3.2.2. کورکوبیت
6.3.2.2.1. خیار
6.3.2.2.2. کدو تنبل
6.3.2.2.3. اسکواش
6.3.2.2.4. دیگران
6.3.2.3. براسیکا
6.3.2.3.1. کلم
6.3.2.3.2. گل كلم
6.3.2.3.3. کلم بروکلی
6.3.2.3.4. دیگران
6.3.2.4. سبزیجات برگ دار
6.3.2.4.1. اسفناج
6.3.2.4.2. کاهو
6.3.2.4.3. دیگران
6.3.2.5. ریشه سبزیجات
6.3.2.5.1. هویج
6.3.2.5.2. چغندر
6.3.2.5.3. پیازها
6.3.2.5.4. دیگران
6.3.2.6. دیگران
6.3.3. دانه های میوه
6.3.3.1. دانه های میوه ای گرمسیری
6.3.3.2. دانه های انار
6.3.3.3. دانه های هندوانه
6.3.3.4. بذر انبه
6.3.3.5. بذر خربزه دیگر
6.3.3.6. دانه های پاپایا
6.3.3.7. دیگران

7. دانه های میوه و سبزیجات – براساس جغرافیا (اندازه بازار – میلیون دلار / میلیارد دلار)
7.1 بازار بذرهای میوه و سبزیجات – تحقیقات بخش آمریکای شمالی
7.2 تحقیقات بازار آمریکای شمالی (میلیون / میلیارد دلار)
7.2.1. اندازه قطعه و اندازه بازار
7.2.2. درآمد و روندها
7.2.3. درآمد و روند برنامه براساس نوع برنامه
7.2.4. درآمد شرکت و تجزیه و تحلیل محصول
7.2.5. آمریکای شمالی نوع محصول و کاربرد اندازه بازار
7.2.5.1. ایالات متحده
7.2.5.2. کانادا
7.2.5.3. مکزیک
7.2.5.4. بقیه ی آمریکای شمالی
7.3 دانه های میوه و سبزیجات – تحقیقات بخش آمریکای جنوبی
7.4 تحقیقات بازار آمریکای جنوبی (اندازه بازار – میلیون دلار / میلیارد دلار)
7.4.1. اندازه قطعه و اندازه بازار
7.4.2. درآمد و روند
7.4.3. درآمد و روند برنامه براساس نوع برنامه
7.4.4. درآمد شرکت و تجزیه و تحلیل محصول
7.4.5. آمریکای جنوبی نوع محصول و کاربرد اندازه بازار
7.4.5.1. برزیل
7.4.5.2. ونزوئلا
7.4.5.3. آرژانتین
7.4.5.4. اکوادور
7.4.5.5. پرو
7.4.5.6. کلمبیا
7.4.5.7. کاستاریکا
7.4.5.6. بقیه ی آمریکای جنوبی
7.5 دانه های میوه و سبزیجات – تحقیقات بخش اروپا
7.6 تحقیقات بازار اروپا (اندازه بازار – میلیون دلار / میلیارد دلار)
7.6.1. اندازه بخش و اندازه بازار تجزیه و تحلیل
7.6.2. درآمد و روندها
7.6.3. درآمد و روند برنامه براساس نوع برنامه
7.6.4. درآمد شرکت و تجزیه و تحلیل محصول
7.6.5. اروپا نوع محصول و اندازه بازار برنامه
7.6.5.1. بریتانیا
7.6.5.2. آلمان
7.6.5.3. ایتالیا
7.6.5.4. فرانسه
7.6.5.5. هلند
7.6.5.6. بلژیک
7.6.5.7. اسپانیا
7.6.5.6. دانمارک
7.6.5.7. بقیه ی اروپا
7.7 دانه های میوه و سبزیجات – تحقیقات بخش APAC
7.6 تحقیقات بازار APAC (اندازه بازار – میلیون دلار / میلیارد دلار)
7.6.1. اندازه قطعه و اندازه بازار
7.6.2. درآمد و روندها
7.6.3. درآمد و روند برنامه براساس نوع برنامه
7.6.4. درآمد شرکت و تجزیه و تحلیل محصول
7.6.5. بخش APAC – نوع محصول و اندازه بازار برنامه
7.6.5.1. چین
7.6.5.2. استرالیا
7.6.5.3. ژاپن
7.6.5.4. کره جنوبی
7.6.5.5. هند
7.6.5.6. تایوان
7.6.5.7. مالزی

8. بازار بذرهای میوه و سبزیجات – آنتروپی
8.1. محصول جدید به بازار عرضه می شود
8.2. M&A ، همکاری ، JV و مشارکت

اخبار مرتبط  Natura Bissé اولین روز خیریه عاشقان زیبایی را جشن می گیرد

9. تجزیه و تحلیل شرکت بازار بذور میوه و سبزیجات
9.1 سهم بازار ، درآمد شرکت ، محصولات ، تحقیق و توسعه ، تحولات
9.2 شرکت مونسانتو
9.3 سینگنتا
9.4 نونها
9.5 Rijk Zwaan Holding B.V.
9.6 لیماگرین

10. بازار بذرهای میوه و سبزیجات -پیوست

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/d3oora مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN + 1-800-526-8630
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com