Kroger یک طرح برای کمک به مشاغل آمریکا در برنامه ریزی برای بازگشایی ایمن ارائه می دهد

وی گفت: “با نزدیک به 2 هزار و 800 فروشگاه مواد غذایی ، 35 کارخانه تولیدی ، 44 مرکز توزیع و 460،000 همکار در سراسر کشور ، Kroger یاد گرفته است و همچنان می آموزد که ضمن نگه داشتن فروشگاه ها و زنجیره تامین و باز و خدمت به آمریکا در طول همه گیری” ، فعالیت خود را ادامه می دهد. ” رادنی مک مولنرئیس و مدیرعامل کروگر. “ما به عنوان یک تجارت اساسی ، ما با هدف خود هدایت کرده ایم: به روح انسان هدیه دهیم و اقدامات گسترده ای را در زمینه ردپای ما انجام دهیم تا از همکاران ، مشتریان و زنجیره تأمین خود محافظت کنیم. با خیال راحت و همگام با برنامه های دولت مربوطه. “

کروگر طرح شامل توصیه ها و یادگیری های عملی است که این شرکت در شش هفته گذشته برای محافظت از همکاران ، مشتریان و اجتماعات خود و همچنین آنچه که از طریق تعامل منظم با رهبران تجاری سایر کشورها از جمله آموخته ها اعمال کرده است ، اعمال کرده است. ایتالیا، سنگاپور و چین – همه اینها از نظر دوچرخه سواری همه گیر در کشورهایشان از ایالات متحده آمریکا جلوتر بودند.

بسیاری از توصیه ها می توانند برای هر بخش صنعت سازگار شوند طرح مجموعه ای از فرایندهای مشخص و عمدی را برای چندین بخش مهم از جمله: خرده فروشی ، ساخت ، مراکز توزیع / زنجیره تامین ، سرویس غذا / رستوران ها و محیط های اداری فراهم می کند.

اخبار مرتبط  تجزیه و تحلیل 2020 بازار جهانی ماشین ساخت دستمال کاغذی با پیش بینی های سال 2026 ، مشخصات نمایه شرکت های اصلی Delta Paper Machine ، Finetech Tissue Machines و Alpha Napkin Machines

در اواخر هفته گذشته ، چندین فرماندار ایالات متحده و سازمان های تجاری از Kroger خواسته اند تا به مشاغل ایالت خود کمک کند تا با خیال راحت بازگشایی شوند. Kroger این پلت فرم جدید – KrogerBlueprint.com – را در مدت زمان 36 ساعت توسعه داد تا بتواند کمک های فوری را به ایالت ها و مشاغل ارائه دهد که قصد دارد با یادگیری های جدید در زمان واقعی به روز شود.

مکملن ادامه داد: “ما از ابتدای این بحران تصمیم گرفتیم که شفافیت ، چابکی و پاسخگو بودن ، اصول راهنمای ما باشند و اکنون آنچه را که ما یاد گرفته ایم به عنوان ارزشهای ما یاد می گیرد.”

مکملن گفت: “برای مشاغل بسیار مهم است که به ارزش های خود اجازه دهند تا اقدامات خود را راهنمایی کنند و پروتکل ها و رویه ها را قبل از بازآفرینی مجدد در بازار برای ایمن بازگشایی مجدد ، محافظت از مشتری و کارمندان و مسطح کردن منحنی ، توسعه دهند.” “ما می دانیم که همه مشاغل یکسان نیستند. آنچه ممکن است برای ما کار کند ممکن است برای برخی از شرکتها کار نکند. و در حالی که” یک چیز “وجود ندارد که همه تفاوت ها را ایجاد کند ، استفاده از یک رویکرد جامع و متفکرانه در مورد ایمنی منجر به نتایج بهتری خواهد شد. “”

اخبار مرتبط  InventHelp Inventor بیت درایور اصلاح شده را برای دریل های ضربه ای توسعه می دهد (TRO-350)

عناصر كروگر طرح اکنون برای بخش خرده فروشی در KrogerBlueprint.com ، شامل PDF 17 صفحه ای و دارایی های خلاق قابل بارگیری از جمله علائم درون فروشگاه و فایل های صوتی در دسترس است. Kroger به روز رسانی ادامه خواهد داد طرح در روزها و هفته های آینده ، ارائه توصیه های اضافی ، بینش ، بهترین شیوه ها ، ابزارها و قالب هایی برای استفاده از صنایع دیگر.

مک مولن گفت: “ما یادگیری های خود را با همان روحیه مشترک می گذاریم که بسیاری از رهبران تجارت از سراسر جهان تجربیات خود را با سخاوتمندانه با شرکت ما به اشتراک گذارده اند ، این به ما کمک کرد تا قدم های مورد نیاز ما را برای پیشبرد یک محیط امن برای همکاران و مشتریان خود پیش بینی کنیم.” . “ما می دانیم که ما جواب نمی دهیم ، و نمی خواهیم ، همه پاسخ ها را بدست آوریم – هیچ کس و شرکتی یا سازمانی نخواهند بود. همه ما را به سهم خود می گذارد تا با ابتکار نبوغی که همیشه قلب شرکتهای آزاد آمریکایی بوده است به اشتراک بگذاریم. این ، با هم ، اجازه می دهد تا آمریکا قوی تر ظاهر شود. “

اخبار مرتبط  فروش مواد غذایی منجمد ایالات متحده برای رشد طولانی مدت پس از اندکی فرو رفتن در سال 2020

برای دسترسی به اشتراک گذاری آنچه ما آموخته ایم: یک طرح برای مشاغل منابع و برای ثبت نام در به روزرسانی ها ، بازدید کنید KrogerBlueprint.com.

دارایی های رسانه ای
برای بارگیری کلیه دارایی های b-roll و عکاسی Kroger ، به اینجا مراجعه کنید.

درباره شرکت Kroger
در شرکت Kroger (NYSE: KR) ، ما برای همه تازه هستیم – و به هدف خود اختصاص داده ایم: برای تغذیه روح بشر. ما ، در بین خانواده شرکت های ما ، تقریباً نیم میلیون همکار هستیم که روزانه بیش از 11 میلیون مشتری را از طریق یک تجربه خرید بی نظیر تحت نام های مختلف بنر ، خدمت می کنیم. ما متعهد هستیم تا سال 2025 جوامع #ZeroHungerZeroWaste را ایجاد کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما ، به اتاق خبر و سایت روابط سرمایه گذار ما مراجعه کنید.

منبع شرکت کروگر

لینک های مربوطه

http://www.kroger.com

پاسخی بگذارید