بابی بوریسف فرمول برنده را از طریق LifeHouse ، یک خرده فروش تجارت الکترونیک راه اندازی می کند

بیورلی هیلز ، کالیفرنیا.، 31 آگوست 2020 / PRNewswire / – طبق گفته Adobe Analytics ، فروش آنلاین 76٪ در سال افزایش داشته است ژوئن 2020. این نمود آشکاری از تأثیرات بیماری همه گیر COVID-19 بر روی انسان است. زندگی ، املاک و مشاغل چرخشی چشمگیر در ثروت داشته اند. برخی منفی ، برخی دیگر مثبت.

انعکاس کاملی از وضعیت موجود با بسته شدن فروشگاه های آجر و ملات مشهود است ، در حالی که خرده فروشان آنلاین با خرید و فروش زیادی همراه هستند. توسط ژوئن 2020، کل فروش آنلاین رسیده است 73.2 میلیارد دلار در ایالات متحده ، در مقایسه با 76.2 افزایش یافته است 41.5 میلیارد دلار در سال 2019. کارشناسان معتقدند که آمار به هیچ وجه تعجب آور نیست زیرا مصرف کنندگان به کار خود از خانه ادامه می دهند ، و دانش آموزان بیشتری از همیشه در حال تحصیل از خانه هستند. اگر تقاضا کم نشود ، تکان دهنده خواهد بود.

LifeHouse ، یک موسسه تجارت الکترونیکی با علاقه به محصولات خانگی خانگی ، نسبت به وضعیت فعلی خوشبین است. این گروه به فروشندگان مشابه در صنعت خود دستور می دهد تا از افزایش تقاضا برای راحتی و انرژی مثبت در خانه استفاده کنند. با گذراندن وقت بیشتر مردم در خانه هایشان ، منطقی است که آنها می خواهند راحت باشند. LifeHouse نه تنها به دنبال بدست آوردن پول است ، بلکه با ریختن وسایل خانگی قابل تعویض که آرامش و خوشبختی را در این زمان ها تضمین می کند ، به این تقاضای راحتی کمک می کند.

از طریق سخنگوی این شرکت گفت: “ما روابط مردم با خانه های آنها را می فهمیم و برای طراحی های سازگار با محیط زیست و همیشه سبز در محصولات خانگی و با قیمت های مناسب نیز راه حل های متناسب و متناسب ارائه می دهیم.

LifeHouse به عنوان یک شرکت نوپا ، به تعداد اقتصادی و پیش بینی ها به عنوان راهنمایی برای ورود آنها به تجارت الکترونیکی اشاره کرده است.

با ثبت eBay.com افزایش چشمگیر فروش دمبل و وسایل ورزشی مناسب برای خانه ، این نشانه دیگری است که نشان می دهد مردم سعی می کنند در خانه خود راحت باشند. بر اساس داده های eBay ، فروش دمبل در این سیستم عامل در فاصله ماه های مارس و آوریل 1980 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است. به طور قابل پیش بینی ، سایر محصولات تناسب اندام نیز تقاضای زیادی داشته اند. وقتی با هم ترکیب شوند ، افزایش چشمگیر 500 درصدی فروش بین مارس و آوریل را به دست می آورند. Kettlebells (1000)) ، میله های بالا (640)) ، و نیمکت های وزن (530٪).

LifeHouse به تازگی دور سرمایه گذاری گسترده خود را آغاز کرده است تا سرمایه گذاری جدید را از زمین خارج کند. در حالی که سرمایه گذاری در آن برای همه آزاد است ، انتظار می رود به زودی بسته شود. LifeHouse عنوان کرده است که این کمپین بسیاری از علاقه مندان را که می خواهند بخشی از رشد شرکت باشند جذب کرده است. در مورد سرمایه گذاران مشتاق ، بابی بوریسوف، یکی از بنیانگذاران LifeHouse ، اظهار داشت که هیچ ترجیحی بین سرمایه گذاران خیابان اصلی و وال استریت ندارد. او گفت، “همه می توانند عضوی از LifeHouse باشند

با رویکردی کاملاً منحصر به فرد در تجارت الکترونیکی ، گروه LifeHouse قاطعانه معتقدند که هیچ رقبایی برای جستجوی مراحل اولیه ندارند.

بابی بوریسوف این را واضح گفت وقتی او گفت ، “ما معتقدیم که مدل کسب و کار خود را بهتر از هر رقیب بالقوه درک می کنیم. ما به مشتریان تجربه خرید بی نظیری را ارائه می دهیم. فروشگاه اینترنتی نوآورانه ما دارای کالاهای با کیفیت و مقرون به صرفه برای خانه ها است. ما اشتیاق به زندگی در خانه داریم ، فرهنگ شرکت ما بر اساس اشتیاق ، اعتماد ، اشتیاق و نگرش “اکنون این کار را انجام دهید” بنا شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد LifeHouse یا کمپین سرمایه گذاری گسترده آن ، از مراکز تماس زیر استفاده کنید:

Home

تماس با رسانه:

شرکت: هلدینگ سرمایه گذاری BB

نام مخاطب: بابی بوریسوف
پست الکترونیک: [email protected]
تلفن: 1+ (310) 498-4989
نشانی: 9454 بلوار Wilshire # 600 ، بورلی هیلز ، کالیفرنیا 90212

SOURCE LifeHouse

اخبار مرتبط  پسران و دختران کلوپ های آمریکا میزبان کنفرانس نوجوانان مجازی در تاریخ 24 ژوئیه