اندازه بازار Nutraceutical به ارزش 722.49 میلیارد دلار تا سال 2027

سانفرانسیسکو، 22 آوریل 2020 / PRNewswire / – پیش بینی می شود اندازه بازار جهانی مواد مغذی جهان برسد 722.49 میلیارد دلار تا سال 2027، در حال گسترش در CAGR از 8.3٪ مطابق گزارش جدید Grand View Research Inc. ، طی دوره پیش بینی ، افزایش آگاهی در مورد کاهش کالری و کاهش وزن در کشورها ، از جمله ایالات متحده ، چینو هندانتظار می رود که کاربرد مواد مغذی را تشدید کند ، که به نوبه خود ، تأثیر قابل توجهی در رشد صنعت خواهد داشت.

پیشنهادات اصلی گزارش:

  • براساس محصول غذایی کاربردی ، پیش بینی شده است که پروبیوتیک ها و پروبیوتیک ها در CAGR 10.1٪ در طی دوره پیش بینی به دلیل افزایش استفاده از پروبیوتیک ها به عنوان ماده اصلی در بین اکثر شرکت های تولید کننده مواد غذایی برای تهیه بهتر تغذیه و کاهش مشکلات سلامتی ناشی از آسیب باکتریها
  • ویتامین ها و مواد معدنی با هم بیش از 40.71٪ سهم را در سال 2019 به دلیل افزایش علاقه مصرف کننده به رابطه بین رژیم و سلامتی به خود اختصاص داده اند که به نوبه خود باعث افزایش تقاضا برای این محصولات شده است
  • از نظر محصول مکمل رژیم غذایی ، ویتامین ها به عنوان بزرگترین بخش در سال 2019 ظاهر شدند و انتظار می رود در CAGR 5.8٪ در سال های آینده گسترش یابد
  • از نظر محصول ، غذای کاربردی بیشترین سهم را در سال 2019 به خود اختصاص داده و درآمد حاصل از آن را ایجاد کرده است 187.51 میلیارد دلار. پیش بینی می شود که افزایش هزینه های مراقبت های بهداشتی ، همراه با افزایش جمعیت سالمندان در سراسر جهان ، بخش عملکردی مواد غذایی را در طی دوره پیش بینی کند.
  • آسیا و اقیانوسیه انتظار می رود شاهد سریعترین رشد در طول دوره پیش بینی باشد. گسترش زنجیره خرده فروشی در کشورهایی مانند هند، ژاپنو چین، باعث افزایش مصرف مکمل های غذایی و غذاهای کاربردی در این منطقه شده است
  • صنعت مواد مغذی نشان دهنده چشم انداز بسیار رقابتی است. بازیکنان اصلی بر فضای بازار مواد مغذی حاکم هستند و بر ابتکارات مختلف استراتژیک ، از جمله ادغام و ادغام ، نوآوری محصول و گسترش نمونه کارها تمرکز کرده اند.
  • شرکت کنندگان اصلی بازار شامل Cargill ، Incorporated ، Archer Daniels Midland Company ، DuPont، Nestle S.A، Danone، General Mills، Innophos، WR Grace و Amway Corporation هستند.
اخبار مرتبط  دانشمندان جوان کارآفرین طعم شروع نانوایی خود را به کودکان ارائه می دهند

گزارش پژوهشی 120 صفحه ای با ToC را در مورد “گزارش اندازه بازار مواد مغذی ، مواد معدنی و تقسیم و روند محصولات براساس محصول (مکمل های غذایی ، غذاهای کاربردی ، نوشیدنی های کاربردی) ، منطقه و بخش پیش بینی های فصل ، 2020 – 2027” بخوانید: https://www.grandviewresearch.com/industry-analysis/nutraceuticals-market

مواد مغذی غیر مغذی محصولاتی هستند که مزایای سلامتی و مواد غذایی اضافی را به بدن انسان ارائه می دهند. این گیاهان حاوی مواد مغذی غلیظ مانند تورین ، CoQ10 ، امگا 3 ، کلسیم ، روی و آنتی اکسیدان ها هستند که باعث تقویت سلامت کامل مصرف کنندگان می شوند. این مواد مغذی بیشتر در جلوگیری از شرایط پزشکی مانند فشار خون بالا ، دیابت ، بیماری های قلبی و آلرژی ها کمک می کنند. تقاضا برای مواد مغذی در سطح جهانی افزایش می یابد زیرا باعث بهبود سیستم های گوارشی و سیستم ایمنی و تقویت رفتارهای شناختی مصرف کنندگان می شود.

روند رو به رشد در بین مصرف کنندگان برای تغییر عادات رژیم غذایی احتمالاً تقاضا برای مواد مغذی را افزایش می دهد. اعتقاد مصرف کننده مبنی بر افزایش نادرست رژیم غذایی باعث افزایش هزینه داروهای دارویی برای افزایش تقاضا برای مواد مغذی پیش بینی می شود. این امر همچنین به دولت کمک می کند زیرا منجر به هزینه های کمتری در زمینه مراقبت های بهداشتی و هزینه های پایین تأمین اجتماعی خواهد شد.

افزایش درآمد یکبار مصرف ، افزایش آگاهی مصرف کنندگان در مورد مسائل بهداشتی و شهرنشینی سریع احتمالاً رشد بازار مواد مغذی را در طی سالهای پیش بینی افزایش خواهد داد. چشم انداز مثبت نسبت به تغذیه پزشکی به دلیل افزایش برنامه های مدیریت وزن ، همراه با بیماری های قلبی عروقی ، پیش بینی می شود که تقاضا برای مواد مغذی را افزایش دهد.

اخبار مرتبط  مدافعان و رهبران Vaping یک رالی موفقیت آمیز DC پیش از مهلت تعیین کننده PMTA در صنعت و انتخابات نوامبر برگزار کردند

ظهور و تکامل رژیم های غذایی با محوریت سلامتی ، مانند کتو و سرخپوشان ، تولید کنندگان مواد غذایی را به سمت تهیه محصولات خود در این راستا سوق می دهد. محصولات غذایی کاربردی مانند پروبیوتیک ها و امگا 3 به منظور کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی و توسعه کیفیت میکرو فلورای روده بسیار مورد استفاده در روغن ماست و روغن ماهی قرار دارند که در ادامه پیش بینی می شود برای رشد بازار محصولات دارویی و مواد مغذی تولید شود. طی سالهای آینده

Grand View Research بازار جهانی مواد غذایی را بر اساس محصول و منطقه تقسیم کرده است:

  • چشم انداز محصول از مواد ضد مواد دارویی (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2027)
    • مکمل های غذایی
    • غذای بدردبخور
    • نوشیدنی های کاربردی
  • چشم انداز محصول (مکمل های غذایی ، میلیون دلار ، 2016 – 2027)
    • ویتامین ها
    • گیاه شناسی
    • مواد معدنی
    • پروتئین ها و اسیدهای آمینه
    • الیاف و کربوهیدراتهای ویژه
    • اسیدهای چرب امگا
    • دیگران
  • چشم انداز محصول مواد غذایی کاربردی مواد مغذی کاربردی (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2027)
    • کاروتنوئیدها
    • الیاف رژیمی
    • اسیدهای چرب
    • مواد معدنی
    • پروبیوتیک و پروبیوتیک
    • ویتامین ها
    • دیگران
  • چشم انداز محصول نوشیدنی های کاربردی مواد مغذی کاربردی (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2027)
    • نوشیدنی های انرژی زا
    • نوشیدنی های ورزشی
    • آبمیوه های کاربردی
    • دیگران
  • چشم انداز منطقه ای مواد ضد مواد (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2027)
    • آمریکای شمالی
    • اروپا
      • انگلستان.
      • آلمان
      • فرانسه
      • ایتالیا
      • اسپانیا
      • روسیه
    • آسیا و اقیانوسیه
      • چین
      • ژاپن
      • هند
      • استرالیا و نیوزلند
    • مرکزی & آمریکای جنوبی
    • خاورمیانه و آفریقا

گزارش های تحقیق بیشتری را در مورد آن پیدا کنید صنایع غذایی و عملکردی مواد مغذی ، توسط Grand View Research:

  • بازار پروبیوتیک – با تمایل روزافزون مصرف کننده به سمت مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه در رابطه با توسعه گونه های پروبیوتیک کارآمد هدایت می شود.
  • بازار مواد غذایی کاربردی – پیش بینی می شود که افزایش تقاضا برای مواد افزودنی غذایی و تقویت کننده مواد غذایی باعث افزایش رشد شود. تولید کنندگان مواد غذایی و نوشیدنی در ارائه محصولات خود غنی سازی مواد افزودنی غذایی مانند اسیدهای چرب امگا 3 ، فیبرها ، ویتامین ها ، مواد معدنی و غیره هستند.
  • بازار مچا – رشد آگاهی سلامت همراه با آگاهی مصرف کننده در مورد مزایای سلامتی محصول ، انتظار می رود بازار را برای دوره پیش بینی کند.
اخبار مرتبط  نظرسنجی جدید در سراسر اتحادیه اروپا می گوید ، شهروندان می خواهند برای از بین بردن آزمایشات حیوانات در اروپا برنامه صحافی كنند

دسترسی به قطب نمای بزرگ ، BI ما پایگاه داده تحقیق بازار بصری از 10،000+ گزارش را فعال کرد

درباره تحقیقات Grand View

Grand View Research ، شرکت تحقیقات و مشاوره در بازار مستقر در ایالات متحده ، گزارش های تحقیقاتی و خدمات مشاوره ای اختصاصی و همچنین پژوهشی اختصاصی را ارائه می دهد. ثبت نام شده در کالیفرنیا و مقر آن در سانفرانسیسکواین شرکت بیش از 425 تحلیلگر و مشاور تشکیل می دهد و سالانه بیش از 1200 گزارش تحقیقات بازار را به بانک اطلاعات گسترده خود می افزاید. این گزارشها تحلیلی عمیق در 46 صنعت در 25 کشور اصلی جهان ارائه می دهند. Grand View Research با کمک یک بستر اطلاعاتی تعاملی در بازار ، به شرکت های Fortune 500 و موسسات دانشگاهی مشهور کمک می کند تا فضای کسب و کار جهانی و منطقه ای را درک کنند و فرصت های پیش رو را سنجیده کنند.

مخاطب:
شری جیمز
متخصص فروش شرکت ایالات متحده آمریکا
Grand View Research، Inc.
تلفن: + 1-415-349-0058
تلفن رایگان: 1-888-202-9519
پست الکترونیک: [email protected]

وب: https://www.grandviewresearch.com

با ما دنبال کنید: LinkedIn | توییتر

SOURCE Grand View Research ، Inc


پاسخی بگذارید