Skyworth صورتهای مالی نیمه اول سال 2020 را منتشر می کند

در پاسخ به تأثیر COVID-19 و افزایش مربوط به موجودی لوازم خانگی ، Skyworth در نیمه اول سال اقداماتی را برای اصلاح استراتژی های عملکرد خود و به روزرسانی محصولات و خدمات خود انجام داد. علاوه بر این ، این گروه اقدامات مختلفی را برای بهبود کارایی عملیاتی کلی انجام داده است که منجر به افزایش سودآوری کلی شده است.

تجارت چندرسانه ای این گروه 9.39 میلیارد یوان (تقریباً 1.37 میلیارد دلار) فروش داشته است. سرویس COOCQQ با ارزش افزوده اینترنتی از “اقتصاد در خانه” بهره مند شد و فروش 506 میلیون یوان (حدود 73.9 میلیون دلار آمریکا) را به دست آورد – افزایش 130 میلیون یوان (حدود 19 میلیون دلار آمریکا) دلار) یا 34.6 درصد در مقایسه با 376 میلیون یوان (تقریباً 54.9 میلیون دلار) برای مدت مشابه سال گذشته. سرویس اینترنت با ارزش افزوده به موتور رشد جدید گروه تبدیل شده است. اسکای ورث همچنین با تأثیرات منفی همه گیری مقابله کرده است ، با بهینه سازی کانالهای فروش خود در بازارهای خارجی و دستیابی به رشد قابل توجه در دوره دشوار. در پایان ماه ژوئن ، این گروه فروش 5.58 میلیارد یوان (حدود 816 میلیون دلار آمریکا) در تمام بازارهای خارج از چین داشته است که 34 است. ، 9٪ از کل فروش و 12.2٪ افزایش نسبت به سال قبل.

اخبار مرتبط  CannabizTeam راهنمای حقوق صنعت شاهدانه 2020 ایالات متحده ، بروزرسانی Q3 را منتشر کرد

با نگاه به جلو ، Skyworth قصد دارد روند بازار را از نزدیک ردیابی کرده و ادغام 5G و AI را در هر محصول “پایانی” که شرکت تولید می کند تسریع کند. این کار را با تسریع در تحقیق و توسعه خطوط مختلف محصول ، از جمله تلویزیون های هوشمند 5G ، سیستم های دسترسی 5G خانگی ، سیستم های کنترل خانه هوشمند و لوازم خانگی نسل بعدی ، سبد محصولات جدیدی را ایجاد می کنند که سهم بازار و رقابت را افزایش می دهد. این شرکت همچنین بر روی سه عنصر دیگر که کلید اصلی هستند تمرکز خواهد کرد. تحقق چشم انداز شرکتی وی درباره زندگی هوشمند خانه محور: هوش ، ارتباطات و اکوسیستم ها بود.

اخبار مرتبط  شروین - ویلیامز برای اعلام نتایج مالی سه ماهه دوم سال 2020 در 28 ژوئیه 2020

آرم: https://mma.prnewswire.com/media/1248402/IFA.jpg

SOURCE SKYWORTH