روند ، بینش و پیش بینی تا سال 2026

DUBLIN، 3 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار وعده های غذایی آماده: تجزیه و تحلیل صنعت جهانی ، روندها ، اندازه بازار و پیش بینی ها تا سال 2026” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

این گزارش پیش بینی کرده است که بازار جهانی وعده های غذایی آماده با یک CAGR سالم طی دوره پیش بینی از 2020-2026 رشد کند.

گزارش بازار جهانی غذای آماده تجزیه و تحلیل کمی و کیفی را برای دوره 2018 تا 2026 ارائه می دهد. مطالعه در مورد بازار غذاهای آماده تجزیه و تحلیل جغرافیاهای برجسته مانند آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و RoW برای دوره 2018 تا 2026.

گزارش بازار غذاهای آماده یک مطالعه جامع و ارائه رانندگان ، محدودیت ها ، فرصت ها ، فاکتورهای تقاضا ، اندازه بازار ، پیش بینی ها و روند در بازار جهانی وعده های غذایی آماده طی دوره 2018 تا 2026 است. علاوه بر این ، این گزارش یک مجموعه است ارائه یافته های تحقیقات اولیه و ثانویه.

مدل پنج نیروئی پورتر در این گزارش ، بینش هایی در مورد رقابت رقابتی ، موقعیت های تأمین کننده و خریدار در بازار و فرصت هایی را برای تازه واردان در بازار جهانی وعده های غذایی آماده طی دوره 2018 تا 2026 ارائه می دهد. بعلاوه ، ماتریس رشد در گزارش ارائه شده است بینشی را در مورد مناطق سرمایه گذاری ایجاد می کند که فعالان فعلی یا جدید بازار می توانند در نظر بگیرند.

اخبار مرتبط  SKYWORTH تلویزیون S81 Pro را با کیفیت تصویر بازی های ویدیویی پیشرو در صنعت راه اندازی می کند

گزارش یافته ها

1) رانندگان

  • خیزش راحتی که از نظر صرفه جویی در وقت و حداقل تلاش های لازم برای تهیه این وعده های غذایی فراهم شده است
  • اولویت این وعده های غذایی توسط جمعیت کارگر و دانشجویان افزایش یافته است

2) محدودیت ها

  • افزایش آگاهی از سلامت و درک منفی مربوط به اثرات بهداشتی محصولات غذایی آماده در میان مصرف کنندگان

3) فرصت ها

  • افزایش تقاضا برای محصولات غذایی با حداقل فرآوری و مواد افزودنی با ماندگاری طولانی مدت

این گزارش چه ارائه می دهد؟

1. تحلیل جامع بازارهای جهانی و همچنین منطقه ای بازار غذاهای آماده.
2. پوشش کامل کلیه بخشهای موجود در بازار غذای آماده برای تجزیه و تحلیل روند ، تحولات بازار جهانی و پیش بینی اندازه بازار تا سال 2026.
3. تجزیه و تحلیل جامع از شرکت های فعال در بازار جهانی غذای آماده. مشخصات شرکت شامل تجزیه و تحلیل سبد محصولات ، درآمد ، تجزیه و تحلیل SWOT و آخرین تحولات شرکت است.
4- ماتریس رشد تجزیه و تحلیل بخشها و جغرافیای محصول را ارائه می دهد که فعالان بازار باید برای سرمایه گذاری ، ادغام ، گسترش و / یا متنوع سازی متمرکز شوند.

اخبار مرتبط  L. Scott Ennis ، دکترا ، FACS ، توسط قاره آمریکا چه کسی شناخته می شود

عناوین اصلی پوشش داده شده

1. مقدمه
1.1 شرح گزارش
1.2 روش های پژوهش
1.3 رویکردهای تحقیق

2. خلاصه اجرایی
2.1 نکات برجسته بازار غذاهای آماده
2.2. پروجکشن آماده غذای آماده
2.3 نکات برجسته منطقه ای بازار وعده های غذایی آماده

3. بررسی اجمالی بازار جهانی وعده های غذایی
3.1 مقدمه
3.2 پویایی بازار
3.2.1 رانندگان
3.2.2. محدودیت ها
3.2.3. فرصت ها
3.3 تحلیل تأثیر COVID-19 بر بازار وعده های غذایی آماده
3.4 تجزیه و تحلیل پنج نیروی پورتر
3.5 تجزیه و تحلیل ماتریس رشد
3.5.1 تحلیل ماتریس رشد براساس نوع
3.5.2 تجزیه و تحلیل ماتریس رشد توسط کانال توزیع
3.5.3 تحلیل ماتریس رشد براساس منطقه
3.6 تحلیل زنجیره ارزش بازار وعده های غذایی آماده

4. تجزیه و تحلیل شاخص کلان بازار وعده های غذایی

5. بازار جهانی وعده های غذایی آماده بر اساس نوع
5.1 کنسرو وعده های غذایی آماده
5.2 پیتزا سرد
5.3 وعده های غذایی سرد
5.4 وعده های غذایی خشک
5.5 پیتزای یخ زده
5.6 وعده های غذایی منجمد
5.7 سالادهای آماده

6. بازار جهانی وعده های غذایی آماده توسط کانال توزیع
6.1 خرده فروشی مستقر در فروشگاه
6.1.1 سوپرمارکت ها / هایپرمارکت ها
6.1.2. تخفیف
6.1.3. فروشگاه رفاه
6.1.4. دیگران
6.2 خرده فروشی آنلاین

اخبار مرتبط  Sears Outlet متعهد شده است تا به موارد اساسی در طول همه گیری دسترسی پیدا کند

7. بازار جهانی وعده های غذایی آماده بر اساس منطقه
7.1 آمریکای شمالی
7.2 اروپا
7.3 آسیا و اقیانوسیه
7.4 RoW

8. نمایه های شرکت و چشم انداز رقابتی
8.1 چشم انداز رقابتی در بازار جهانی وعده های غذایی آماده
8.2 شرکت های نمایه شده
8.2.1. نستله SA
8.2.2. مارک های ConAgra Inc.
8.2.3. شرکت کرافت هاینز
8.2.4. Chao Xiang Yuan Food Co. Ltd.
8.2.5. دکتر اوتکر
8.2.6. BRF SA
8.2.7. برکشایر
8.2.8. غذاهای آسیاب سبز
8.2.9. میلزهای عمومی
8.2.10. غذاهای تایسون

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/bifwkw مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com