ارزیابی بازار بسته بندی مواد غذایی جهانی 2018-2026 و تأثیر COVID-19

DUBLIN، 4 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار بسته بندی مواد غذایی: تجزیه و تحلیل صنعت جهانی ، روندها ، اندازه بازار و پیش بینی ها تا سال 2026” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

این گزارش پیش بینی کرده است که بازار جهانی مواد غذایی بسته بندی شده با یک CAGR سالم طی دوره پیش بینی از 2020-2026 رشد کند.

گزارش بازار جهانی مواد غذایی بسته بندی شده تجزیه و تحلیل کمی و کیفی را برای دوره 2018 تا 2026 ارائه می دهد. مطالعه در مورد بازار مواد غذایی بسته بندی شده شامل تجزیه و تحلیل جغرافیاهای برجسته مانند آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و RoW برای دوره 2018 تا 2026.

گزارش بازار مواد غذایی بسته بندی شده یک مطالعه جامع و ارائه عوامل محرک ، محدودیت ها ، فرصت ها ، عوامل تقاضا ، اندازه بازار ، پیش بینی ها و روند در بازار جهانی مواد غذایی بسته بندی شده طی دوره 2018 تا 2026 است. علاوه بر این ، این گزارش یک مجموعه است ارائه یافته های تحقیقات اولیه و ثانویه.

مدل پنج نیروى پورتر در این گزارش ، بینشى در مورد رقابت رقابتى ، موقعیت تأمین کننده و خریدار در بازار و فرصتهاى ورود تازه واردان در بازار جهانی مواد غذایی بسته بندی شده در بازه زمانی 2018 تا 2026 را ارائه می دهد. بعلاوه ، ماتریس رشد در گزارش ارائه شده است بینشی را در مورد مناطق سرمایه گذاری ایجاد می کند که فعالان فعلی یا جدید بازار می توانند در نظر بگیرند.

اخبار مرتبط  PURA سنگ بنای LOI را تا 100 میلیون دلار استراتژی مارک کنف تایید می کند

گزارش یافته ها

1) رانندگان

  • راحتی مصرف ، تغییر سبک زندگی و تقویت آگاهی از سلامتی
  • رشد درآمد یکبار مصرف ، همراه با برنامه های شلوغ کاری

2) محدودیت ها

  • آلودگی غذایی ، مقررات دولتی و توسعه مارک های محلی

3) فرصت ها

  • افزایش تعداد سوپرمارکت ها ، مراکز خرید و فروشگاه های مواد غذایی یک مرحله ای

این گزارش چه ارائه می دهد؟

1. تحلیل جامع بازارهای جهانی و همچنین منطقه ای بازار مواد غذایی بسته بندی شده.
2. پوشش کامل کلیه بخشهای موجود در بازار مواد غذایی بسته بندی شده برای تجزیه و تحلیل روند ، تحولات بازار جهانی و پیش بینی اندازه بازار تا سال 2026.
3. تحلیل جامع شرکتهای فعال در بازار جهانی بسته بندی مواد غذایی. مشخصات شرکت شامل تجزیه و تحلیل سبد محصولات ، درآمد ، تجزیه و تحلیل SWOT و آخرین تحولات شرکت است.
4- ماتریس رشد تجزیه و تحلیل بخشها و جغرافیای محصول را ارائه می دهد که فعالان بازار باید برای سرمایه گذاری ، ادغام ، گسترش و / یا متنوع سازی متمرکز شوند.

اخبار مرتبط  پیمان و زباله دانیل شریک برای ایجاد یک مجموعه منحصر به فرد با برجسته کردن ادغام مد پایدار و پایدار

عناوین اصلی پوشش داده شده

1. مقدمه
1.1 شرح گزارش
1.2 روش های پژوهش
1.3 رویکردهای تحقیق

2. خلاصه اجرایی
2.1 نکات برجسته بازار مواد غذایی بسته بندی شده
2.2. پیش بینی بازار مواد غذایی بسته بندی شده
2.3 نکات برجسته منطقه ای بازار مواد غذایی بسته بندی شده

3. مروری بر بازار جهانی مواد غذایی بسته بندی شده
3.1 مقدمه
3.2 پویایی بازار
3.2.1 رانندگان
3.2.2. محدودیت ها
3.2.3. فرصت ها
3.3 تجزیه و تحلیل تأثیر COVID-19 در بازار مواد غذایی بسته بندی شده
3.4 تجزیه و تحلیل پنج نیروی پورتر
3.5 تجزیه و تحلیل ماتریس رشد
3.5.1 تحلیل ماتریس رشد براساس نوع محصول
3.5.2 تجزیه و تحلیل ماتریس رشد توسط کانال توزیع
3.5.3 تحلیل ماتریس رشد براساس منطقه
3.6 تحلیل زنجیره ارزش بازار بسته بندی مواد غذایی

4. تجزیه و تحلیل شاخص کلان بازار مواد غذایی بسته بندی شده

5. بازار جهانی بسته بندی مواد غذایی بر اساس نوع محصول
5.1 غذاهای آماده
5.2 بستنی
5.3 پنیر
5.4 ماست
5.5 آجیل
5.6 بیسکوییت
5.7 غذای بچه
5.8 سوپ ها
5.9 چیپس سیب زمینی
5.10 رشته فرنگی فوری
5.11 نوشیدنی های غیر الکلی
5.12 غلات صبحانه
5.13 دیگران

اخبار مرتبط  تجزیه و تحلیل بازار جهانی Microgreens و تحلیل زنجیره ارزش 2020-2025

6. بازار جهانی بسته بندی مواد غذایی توسط کانال توزیع
6.1 برخط
6.2 آفلاین

7. بازار جهانی بسته بندی مواد غذایی بر اساس منطقه
7.1 آمریکای شمالی
7.2 اروپا
7.3 آسیا و اقیانوسیه
7.4 RoW

8. نمایه های شرکت و چشم انداز رقابتی
8.1 چشم انداز رقابتی در بازار جهانی بسته بندی مواد غذایی
8.2 شرکت های نمایه شده
8.2.1. نستله SA
8.2.2. Tyson Foods، Inc.
8.2.3. جنرال میلز ، شرکت
8.2.4. ConAgra ، شرکت
8.2.5. Smithfield Food، Inc.
8.2.6. کلوگ
8.2.7. JBS Foods SA
8.2.8. Hormel Foods Corporation
8.2.9. Maple Leaf Foods، Inc.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/9javco مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com