پیش بینی بازار مراقبت از منزل هند 2020-2024

DUBLIN، 4 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – “مراقبت از منزل در هند“گزارش به ResearchAndMarkets.com ارائه.

مراقبت از منزل با رشد آگاهی از نیاز به بهداشت مناسب در خانه ، افزایش درآمد ، شهرنشینی و گسترش توزیع ، همچنان شاهد رشد ارزش ثابت در سال 2019 بود. بسیاری از زمینه های مراقبت از خانه برای بسیاری از مصرف کنندگان در دسترس نیستند هند اما برای کسانی که توانایی تهیه آن را دارند ، این محصولات می توانند به راحتی کمک کنند ، که با گذراندن زندگی شلوغ بیشتر از اهمیت بیشتری برخوردار می شود.

مراقبت در منزل در هند گزارش بازار یک راهنمای جامع برای اندازه و شکل بازار در سطح ملی ارائه می دهد. این آخرین داده های فروش خرده فروشی (محدوده تاریخ تاریخی) را ارائه می دهد ، به شما این امکان را می دهد تا بخشهایی را که رشد می کنند شناسایی کنید. این شرکت های پیشرو ، مارک های برجسته را شناسایی می کند و تجزیه و تحلیل استراتژیک از عوامل اصلی تأثیرگذار بر بازار را ارائه می دهد – اعم از پیشرفت محصول جدید ، نوآوری در بسته بندی ، تأثیرات اقتصادی / سبک زندگی ، مسائل مربوط به توزیع یا قیمت گذاری. پیش بینی های سال 2024 نحوه تغییر بازار را نشان می دهد.

پوشش داده ها: اندازه های بازار (تاریخی و پیش بینی ها) ، سهام شرکت ، سهام برند و داده های توزیع.

چرا این گزارش را خریداری می کنید؟

  • یک تصویر دقیق از بازار مراقبت در منزل دریافت کنید.
  • مشخص کردن بخش های رشد و شناسایی عوامل محرک تغییر.
  • فضای رقابتی ، بازیگران اصلی بازار و مارک های برجسته را درک کنید.
  • برای ارزیابی چگونگی پیش بینی رشد بازار از پیش بینی های پنج ساله استفاده کنید.

عناوین اصلی پوشش داده شده

فهرست مطالب و جداول

خلاصه اجرایی

  • مراقبت از منزل با افزایش آگاهی از بهداشت در حال افزایش است
  • بازیکنان هر دو انتهای طیف قیمت را هدف قرار می دهند زیرا به دنبال ارزش افزوده و افزایش نفوذ هستند
  • مراقبت از منزل با سرمایه گذاری قوی از بازیگران برجسته همچنان یک گروه تلفیقی است
  • خرده فروشان مواد غذایی سنتی غالب هستند اما با رفتن مصرف کنندگان به دنبال راحتی ، چشم انداز به تدریج تغییر می کند
  • افزایش آگاهی از بهداشت ، کلید توسعه مراقبت در منزل است

شاخص های بازار
جدول 1 خانوارهای 2014-2019

داده های بازار
جدول 2 فروش مراقبت در منزل بر اساس طبقه بندی: ارزش 2014-2019
جدول 3 فروش مراقبت در منزل بر اساس طبقه بندی:٪ رشد ارزش 2014-2019
جدول 4 سهام شرکت مراقبت در منزل NBO:٪ ارزش 2015-2019
جدول 5 سهام مارک LBN از مراقبت در منزل:٪ ارزش 2016-2019
جدول 6 نفوذ برچسب خصوصی در مراقبت در منزل بر اساس طبقه بندی:٪ ارزش 2014-2019
جدول 7 توزیع مراقبت در منزل بر اساس قالب:٪ ارزش 2014-2019
جدول 8 توزیع مراقبت در منزل بر اساس قالب و گروه:٪ ارزش 2019
جدول 9 فروش پیش بینی مراقبت در منزل بر اساس گروه: ارزش 2019-2024
جدول 10 پیش بینی فروش مراقبت در منزل بر اساس دسته بندی:٪ رشد ارزش 2019-2024

اخبار مرتبط  مرغ تگزاس ™ میزبان اجلاس مجازی بین المللی است

منابع
خلاصه 1 منابع تحقیق

تیترها

چشم اندازها

  • افزایش ثروت از تقاضا برای مراقبت از لباس های با کیفیت بالاتر پشتیبانی می کند
  • خرده فروشان مواد غذایی سنتی به لطف حضور گسترده و ارائه اندازه بسته های کوچکتر ، غالب هستند
  • نرم کننده های پارچه: ظاهر خوبی داشته باشید ، احساس خوبی داشته باشید ، بوی خوبی داشته باشید

چشم انداز رقابتی

  • هندوستان یونیلور با سرمایه گذاری مداوم در تولید ، توزیع و تبلیغات محصولات جدید به تقویت خود ادامه می دهد
  • شرکت های داخلی رقابت سختی را به بازیکنان بین المللی ارائه می دهند
  • برچسب خصوصی در مراقبت از لباسشوئی توسعه نیافته است اما نویدبخش است

شاخص های دسته بندی
جدول 11 مالکیت ماشین لباسشویی خانوار در سال های 2014-2019

داده های دسته بندی
جدول 12 فروش مراقبت از لباسشویی بر اساس دسته: ارزش 2014-2019
جدول 13 فروش مراقبت از لباسشویی بر اساس گروه:٪ رشد ارزش 2014-2019
جدول 14 فروش کمکهای لباسشویی بر اساس طبقه بندی: ارزش 2014-2019
جدول 15 فروش کمکهای لباسشویی بر اساس طبقه بندی:٪ رشد ارزش 2014-2019
جدول 16 فروش مواد شوینده لباسشویی بر اساس طبقه بندی: ارزش 2014-2019
جدول 17 فروش مواد شوینده لباسشویی بر اساس طبقه بندی:٪ رشد ارزش 2014-2019
جدول 18 سهام شرکت مراقبت از لباسشویی NBO:٪ ارزش 2015-2019
جدول 19 سهام مارک LBN برای مراقبت از لباسشویی:٪ ارزش 2016-2019
جدول 20 سهام شرکت NBO کمک های خشکشویی:٪ ارزش 2015-2019
جدول 21 سهام مارک LBN از کمکهای لباسشویی:٪ ارزش 2016-2019
جدول 22 سهام شرکت پاک کننده لباسشویی NBO:٪ ارزش 2015-2019
جدول 23 سهام مارک های LBN از مواد شوینده لباس: ارزش٪ 2016-2019
جدول 24 فروش پیش بینی مراقبت از لباسشویی بر اساس دسته بندی: ارزش 2019-2024
جدول 25 فروش پیش بینی مراقبت از لباسشویی بر اساس طبقه بندی:٪ رشد ارزش 2019-2024

تیترها

چشم اندازها

  • مواد طبیعی به ظرفشویی دستی ارزش افزوده می دهند
  • کیسه های مایع و دوباره پر کردن در ظرفشویی های دستی محبوب می شوند
  • وسایل ماشین ظرفشویی قادر به یافتن مخاطب در نیستند هند

چشم انداز رقابتی

  • هندوستان یونیلور مصرف کنندگان را به تجارت ترغیب می کند
  • آزمایشگاه های جیوتی خطوط جدید حق بیمه را معرفی می کند در حالی که سایر بازیکنان مصرف کنندگان کم درآمد را هدف قرار می دهند
  • پیشنهاد برچسب خصوصی در حال گسترش است

شاخص های دسته بندی
جدول 26 مالکیت خانه های ماشین ظرفشویی 2014-2019

داده های دسته بندی
جدول 27 فروش ظرفشویی بر اساس دسته: ارزش 2014-2019
جدول 28 فروش ظرفشویی براساس گروه:٪ رشد ارزش 2014-2019
جدول 29 سهام شرکت ظرفشویی NBO:٪ ارزش 2015-2019
جدول 30 سهام ظرفشویی مارک LBN:٪ ارزش 2016-2019
جدول 31 فروش پیش بینی ماشین ظرفشویی بر اساس گروه: ارزش 2019-2024
جدول 32 فروش پیش بینی ظرفشویی بر اساس دسته بندی:٪ رشد ارزش 2019-2024

تیترها

چشم اندازها

  • فعالیت های آگاهی از بهداشت تقاضا را افزایش می دهد
  • پاک کننده های حمام احتمالاً به دلیل نگرانی در مورد اثرات مضر رشد فنیل وجود دارد
  • پاک کننده های چند منظوره با ارزش و راحتی
اخبار مرتبط  BetterLife Pharma سهامداران را در مورد خرید پیشنهادی خود از Altum به روز می کند

چشم انداز رقابتی

  • Reckitt Benckiser به لطف شهرت به دلیل سخت بودن در برابر میکروب ها و لکه ها ، سلطه دارد
  • برچسب خصوصی به دنبال کسب ارزش با پیشنهاد ارزش است
  • خرده فروشان مواد غذایی بر توزیع غالب هستند

داده های دسته بندی
جدول 33 فروش مراقبت از سطح بر اساس طبقه بندی: ارزش 2014-2019
جدول 34 فروش مراقبت از سطح بر اساس طبقه بندی:٪ رشد ارزش 2014-2019
جدول 35 سهام شرکت NBO برای مراقبت از سطح:٪ ارزش 2015-2019
جدول 36 سهام LBN از سطح مراقبت از سطح:٪ ارزش 2016-2019
جدول 37 فروش پیش بینی مراقبت از سطح بر اساس طبقه بندی: ارزش 2019-2024
جدول 38 فروش پیش بینی مراقبت از سطح بر اساس طبقه بندی:٪ رشد ارزش 2019-2024

تیترها

چشم اندازها

  • مراقبت از توالت رشد چشمگیری را تجربه می کند اما فروش همچنان به دلیل عدم آگاهی و کلاله اجتماعی متوقف می شود
  • مایعات و کف توالت بر فروش مسلط است اما سایر محصولات در بازار ظاهر می شوند
  • مصرف کنندگان مشغول علاقه روزافزونی به ITB ها و دستگاه های درون سیستری نشان می دهند

چشم انداز رقابتی

  • Reckitt Benckiser در کارزارهایی برای بهبود بهداشت توالت سرمایه گذاری می کند هند
  • Domex چرا شرم؟ قلم مو را بردارید! پویش
  • برچسب خصوصی حضور خود را با گزینه های مقرون به صرفه حفظ می کند

داده های دسته بندی
جدول 39 فروش مراقبت از توالت بر اساس طبقه بندی: ارزش 2014-2019
جدول 40 فروش مراقبت از توالت بر اساس گروه:٪ رشد ارزش 2014-2019
جدول 41 سهام شركت NBO در مراقبت از توالت:٪ ارزش 2015-2019
جدول 42 سهام LBN مراقبت از توالت:٪ ارزش 2016-2019
جدول 43 فروش پیش بینی مراقبت از توالت بر اساس دسته بندی: ارزش 2019-2024
جدول 44 فروش پیش بینی مراقبت از توالت بر اساس طبقه بندی:٪ رشد ارزش 2019-2024

تیترها

چشم اندازها

  • مراقبت از سطح فروش سرقت از جلا
  • فروش لاک کفش در معرض تهدید است زیرا کفش های چرمی مشکی سنتی جای خود را به سایر گزینه های کم نگهداری می دهند
  • مواد جدید در خانه نیاز به مبلمان و براق کننده فلز را برطرف می کند

چشم انداز رقابتی

  • Reckitt Benckiser به لطف توزیع قوی ، سرب را حفظ می کند
  • از دست دادن درخشش کیوی به دلیل عدم توسعه محصول جدید
  • تولیدکنندگان کفش به دنبال ساخت فروش با دامنه مراقبت از کفش خود هستند

داده های دسته بندی
جدول 45 فروش جلا بر اساس طبقه بندی: ارزش 2014-2019
جدول 46 فروش جلا بر اساس طبقه بندی:٪ رشد ارزش 2014-2019
جدول 47 سهام شرکت NBO جلا: ارزش 2015 2015-2019
جدول 48 سهام نام تجاری LBN جلا: ارزش٪ 2016-2019
جدول 49 پیش بینی فروش جلا بر اساس دسته: ارزش 2019-2024
جدول 50 فروش پیش بینی صیقل بر اساس دسته بندی:٪ رشد ارزش 2019-2024

اخبار مرتبط  North Lane International، LLC راه اندازی DECO BOKO ، نمایشگاه تجاری دیجیتال برای اولین بار با تمرکز بر مارک های ژاپنی

تیترها

چشم اندازها

  • مراقبت از هوا پیچیده تر می شود
  • جاده های شلوغ و سطح بالای آلودگی ، تقاضا برای خوشبو کننده های هوا را ایجاد می کند
  • خوشبو کننده های هوای حمام یکی از ویژگی های مشترک خانه ها در است هند

چشم انداز رقابتی

  • Godrej با طیف وسیعی از مراقبت از هوا به اوج می رسد
  • دابور سرب خود را از دست می دهد اما همچنان در تولید محصول جدید سرمایه گذاری می کند
  • برچسب خصوصی به نظر می رسد جایگاه خود را در مراقبت های هوایی بدست آورد

داده های دسته بندی
جدول 51 فروش مراقبت های هوایی براساس گروه: ارزش 2014-2019
جدول 52 فروش مراقبت از هوا براساس گروه:٪ رشد ارزش 2014-2019
جدول 53 فروش مراقبت از هوا توسط عطر: رتبه بندی ارزش 2018-2019
جدول 54 سهام شرکت مراقبت هوایی NBO:٪ ارزش 2015-2019
جدول 55 سهام شرکت مراقبت از هوا با نام تجاری LBN: ارزش٪ 2016-2019
جدول 56 فروش پیش بینی مراقبت از هوا بر اساس دسته بندی: ارزش 2019-2024
جدول 57 فروش پیش بینی مراقبت های هوایی بر اساس دسته بندی:٪ رشد ارزش 2019-2024

تیترها

چشم اندازها

  • تهدید ناشی از بیماری های منتقل شده توسط پشه ها تقاضای حشره کش های خانگی را برانگیخته است
  • حشره کشهای برقی و اسپری / آئروسل برای کسانی که توانایی تهیه آنها را دارند انتخاب ترجیحی است
  • با معامله مصرف کنندگان سیم پیچ حشره کش از بین می رود

چشم انداز رقابتی

  • Godrej موقعیت برتر را از طریق نوآوری و ارزش خوب ایجاد می کند
  • Godrej Consumer Products برای از بین بردن مالاریا تا سال 2030 با دولت شریک است
  • حشره کشهای خانگی کاملاً یکپارچه اما چوب عود رقابت ایجاد می کنند

داده های دسته بندی
جدول 58 فروش حشره کش های خانگی بر اساس دسته بندی: ارزش 2014-2019
جدول 59 فروش حشره کش های خانگی بر اساس طبقه بندی:٪ رشد ارزش 2014-2019
جدول 60 فروش حشره کشهای اسپری / آئروسل بر اساس نوع:٪ ارزش 2014-2019
جدول 61 سهام شرکت NBO حشره کشهای خانگی:٪ ارزش 2015-2019
جدول 62 سهام مارک LBN حشره کش های خانگی:٪ ارزش 2016-2019
جدول 63 پیش بینی فروش حشره کش های خانگی بر اساس دسته: ارزش 2019-2024
جدول 64 پیش بینی فروش حشره کش های خانگی بر اساس طبقه بندی:٪ رشد ارزش 2019-2024

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/1b09y1 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com